Sinch is een bedrijf voor digitale communicatie en mobiele betrokkenheid dat diensten, producten en oplossingen levert om bedrijven te verbinden met hun klanten via meerdere kanalen. Het bedrijf biedt berichtendiensten die onder andere SMS, MMS, WhatsApp, Facebook Messenger en Instagram omvatten, die kunnen worden geïntegreerd via zijn API, waardoor bedrijven omnichannel gesprekken met klanten kunnen onderhouden via één enkele integratie.
Ze bieden ook SMS-verificatiediensten om klantensystemen te beveiligen, conversiepercentages te verbeteren en churn te verminderen. Use cases variëren van messaging over alle mobiele kanalen, tot het betrekken van klanten in real-time conversaties, tot het verbeteren van klantondersteuning en klanttevredenheid.
Naast messaging biedt Sinch spraak en video, e-mail, nummers en connectiviteit, verificatie en applicatiediensten. Het bedrijf nam Pathwire over om robuuste e-maildiensten aan zijn aanbod toe te voegen, waaronder tools en API’s van Mailgun, Mailjet en Email on Acid, die samen meer dan 250 miljard e-mails per jaar versturen.
Met het hoofdkantoor in Stockholm, Zweden, en kantoren over de hele wereld, waaronder Atlanta, VS en Singapore, bedient Sinch een breed scala aan industrieën en zakelijke behoeften en heeft partnerschappen met enkele van ’s werelds toonaangevende bedrijven, waaronder Microsoft, Lyft en Dell.
Alle reviews
Aantal reviews: 0
Bedankt voor het insturen van jouw review!