VWO (Visual Website Optimizer) is een test- en optimalisatietool waarmee website-eigenaren en marketeers A/B-, split- en multivariate tests kunnen maken en uitvoeren op hun websites. De tool is ontworpen om bedrijven te helpen de gebruikerservaring en het conversiepercentage van hun website te verbeteren door inzicht te geven in het gedrag en de voorkeuren van de gebruiker. VWO biedt een aantal functies waardoor het een populaire testtool is voor bedrijven van elke omvang. Enkele van de belangrijkste functies van VWO zijn A/B testen: Met VWO kunnen gebruikers twee of meer versies van een webpagina testen om te zien welke beter presteert in termen van conversiepercentages, bouncepercentages en andere statistieken. Het biedt heat maps die laten zien waar gebruikers op klikken en hoe ze met een webpagina omgaan. Zo kunnen bedrijven vaststellen welke delen van de site moeten worden verbeterd. Gebruikers kunnen zich richten op specifieke segmenten van hun publiek, zoals nieuwe versus terugkerende bezoekers, mobiele versus desktopgebruikers en geografische locatie. Dit maakt het voor gebruikers gemakkelijk om tests te maken en uit te voeren zonder uitgebreide technische kennis. De tool biedt ook een reeks vooraf gebouwde sjablonen en visuele editors om gebruikers te helpen snel aan de slag te gaan. VWO biedt een reeks prijsplannen met opties voor bedrijven van elke omvang. Prijsplannen zijn gebaseerd op het aantal bezoekers van een site, waarbij duurdere plannen meer functies en hogere bezoekerslimieten bieden.
Alle reviews
Aantal reviews: 0
Bedankt voor het insturen van jouw review!