Beddenbriljant is een online winkel die bed gerelateerde producten verkoopt in de categorieën: Boxsprings, bedden, matrassen, topmatrassen, lattenbodems en beddengoed. De verkoper functioneert vooral online maar heeft ook een showroom in Asten. Bij de bedden is het bijvoorbeeld mogelijk om het artikel helemaal naar wens samen te stellen op de website, hier kan o.a. worden gekozen uit het formaat, de kleur, type matras, topper, hoofdbord, voetbord, poten, hocker en eventuele extra’s. Er staat staan geen keurmerk en reviews op de website van beddenbriljant.
Alle reviews
Aantal reviews: 12 Beoordeling:2 Beddenbriljant slecht matras en nog slechtere garantie 1 jaar geleden een matras gekocht met topping bij beddenbriljant
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 KOOP HIER NIETS, oplichters! Alles wat je je kunt bedenken ging mis! Mensen, KOOP HIER NIET! Ze zijn onbeschoft, onbereikbaar en zetten misleidende teksten op hun website.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Slecht service Na hele tijd wachten op mijn bestelling heb ik uiteindelijk late levering gekregen. Door renovatiewerken heb ik mijn bestelling niet meteen open gedaan voor controle wel direct een mail gestuurd met de melding dat ik niet kan controleren. Later bleek veel schade op mijn bed. Echt te veel om erover te zwijgen! Direct gemeld met foto’s. Het bedrijf neem geen verantwoordelijkheid om service te verlenen en geven letterlijk mee dat ze de klant niet geloven. Dit is absurd. Ik raad het zeker niemand aan!
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:10 Super service van Jan de monteur Super service van Jan de monteur! De geleiders aan het voetenbord zaten niet aan het bed toen we het bed geleverd kregen, terwijl we deze wel besteld hadden. Dit kwam Jan bij ons maken. Daarnaast ook een erg vriendelijke klantservice die goed meedenken.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Koop hier niks BESTEL HIER NIKS
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 ZEER slecht Ik heb een bank besteld op 5/04/23. Zou na 6 weken geleverd worden, en we zijn nog steeds in afwachting van. Het is nu 2 maanden geleden en ik heb de bank nog steeds niet ontvangen. Alleen maar geld binnenhalen, zonder de afspraken van 3 tot 6 weken na te komen!!! Ik noem dit oplichting. Met andere woorden: bestel hier NIET!
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:10 Zoals beloofd geleverd. Goede prijzen en nette op tijd levering. Telefonisch goed bereikbaar en vriendelijk personeel.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Geannuleerd Boxspring besteld 8 nov terwijl levertijd 3/5 weken tot op heden niks gekregen…dus paar x gemaild iedere x zelfde smoes leverancier vetraging bla bla.Dus vorige week geannuleerd dus verwacht je je eigen geld zo snel mogelijk terug(is immers je eigen geld)Als ik volgende week nog niks binnen heb gooi ik het over een andere boeg ben dr klaar
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Boxspring Slecht kwaliteit. 6 maanden geleden bed besteld. Heel slecht ik raad het af.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Slechte ervaring! Bestelling geplaatst voor een boxspring. Verkeerde maten geleverd. Ze zouden het goed maken door juiste maten na te leveren, dat is helaas ook misgelopen. Vervolgens lag het bed verschrikkelijk slecht en hebben we besloten door de slechte ervaring en slecht kwaliteit van product alles retour te sturen. Vervolgens stuurt het bedrijf allerlei soorten mails met daarin kosten die ze op mij willen verhalen, terwijl zij alles fout hebben gedaan en niet de kwaliteit leveren die ze doen uitschijnen op hun website. Oh ja en het advies wat ik telefonisch kreeg: “Wij raden je aan om het via Marktplaats door te verkopen.”.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Zeer slecht Ik raad deze webshop ten zeerste af. Na het 2 keer leveren van een defect product (fabricage fout in een bed) zijn ze niet in staat om het geld terug te storten. Na 4 maanden zitten wij nog steeds zonder bedbodum en met een defecte bedbodum in huis die ze niet op komen halen en het aankoopbedrag wat ook (nog) niet teruggestort is. Omdat Beddenbriljant eerst weken nodig heeft om “dit te overleggen met de fabrikant”. Als het geld teruggestort word van order 29624 dan ben ik bereid mijn woorden terug te nemen en zal ik deze review wissen.
1
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:10 Goede beddenzaak Een hele goede firma, snelle levering van ons bed en alles is volledig conform de afspraken verlopen.
0
0 Je hebt al gestemd!
Bedankt voor het insturen van jouw review!E
binnen een een jaar al deuken van 5 cm in het matras
de topper was totaal vervormt
Contact opgenomen met hun kantoor
na vele berichten moest ik 33% bijbetalen dan kreeg ik een zelfde matras terug
mijn reactie was dit matras wil ik niet meer kunt u niets beters leveren
klantenservice is totaal niet te bewegen
Wat zij leveren is echt troep en garantie kennen ze niet
komt dus neer op legale diefstal
meer kan ik er niet van maken
Noa
Wij kochten een bank (U-Vorm Kos) waarbij er werd geadverteerd met een levertijd van 1-5 dagen. We hadden 50 euro voor het verzenden betaald. Na anderhalve week hadden we nog steeds niets gehoord.
Uiteindelijk door zelf maar eens te bellen, hoorden we dat de bank helemaal niet voorradig was! We konden toen een andere kleur uitkiezen of nog eeuwen wachten.
Toen de bank eenmaal werd bezorgd stond ons een nieuwe onaangename verrassing te wachten. De bank werd gedumpt bij de entree van ons appartementencomplex. De leverancier (externe partij) stond daar met een gammel steekwagentje en was alleen. Ik zou enkel betaald hebben tot aan de voordeur, ik wist dit niet. Uiteindelijk heb ik de man gesmeekt om de bank netjes binnen af te leveren (we moesten deze overigens zelf nog in elkaar zetten). Daar moest ik 45 euro cash voor afrekenen, een hele vreemde toestand. Ik moest deuren openhouden en de leverancier helpen wat mij van mijn werk afhield en waar ik niet op had gerekend.
Toen mijn partner en ik de bank eenmaal uitpakten, schrokken we. De bank was beschadigd: 3 poten kapot. Lekker dan!
De bank is bovendien ongelooflijk oncomfortabel. Er werd ons gezegd dat dit nou eenmaal zo is bij de prijs-kwaliteit verhouding. Enigszins kan ik daarin komen, maar een bank zo hard als een plank is echt het andere uiterste. Er zit gewoon stof om een houten plank heen.
De bank zou niet teruggestuurd worden, de koop kon kennelijk niet ontbonden worden volgens hen (iets wat volgens de Nederlandse wetgeving gewoon in je bedenktijd hoort te kunnen). Ze liegen hier dus over. Wilde je de bank toch terugsturen omdat deze beschadigd was en niet naar wens? Dan kost je dat 100 euro.
BeddenBriljant is na een koop niet meer geïnteresseerd om jou nog ergens bij te helpen. Enkel het geld is voor hen relevant. Enige compensatie of op zijn minst begrip, hoef je niet bij hen te verwachten. We hebben de poten tot vandaag de dag niet gekregen, ze reageren niet op mails en zijn telefonisch bizar slecht bereikbaar. Ze gaven ook nog aan mijn mail niet netjes te vinden (terwijl ik echt heel netjes en zakelijk ben gebleven). Het is absurd, we zijn weken verder en ze negeren mij totaal. Ik had wel iets van compensatie verwacht, maar vooral hun zeer klantonvriendelijke houding is naar. Vooral als je als gestrest ben tijdens een verhuizing waar veel anders loopt dan gehoopt.
Doe jezelf een lol en koop hier niets. Vertel het rond dat dit bedrijf zeer onbetrouwbaar is!
—
– English version down below –
Everything imaginable went wrong! People, DO NOT BUY HERE! They are rude, unreachable, and put misleading texts on their website.
We bought a sofa (U-Shape Kos) advertised with a delivery time of 1-5 days. We paid 50 euros for shipping. After a week and a half, we still hadn’t heard anything.
Eventually, by calling ourselves, we found out that the sofa was not in stock at all! We could then choose another color or wait for ages.
When the sofa was finally delivered, a new unpleasant surprise awaited us. The sofa was dumped at the entrance of our apartment complex. The supplier (external party) was there with a rickety handcart and was alone. I would have only paid up to the front door, I didn’t know this. In the end, I begged the man to deliver the sofa neatly inside (we still had to assemble it ourselves). For this, I had to pay 45 euros in cash, a very strange situation. I had to hold doors open and help the supplier, which took me away from my work and was unexpected.
When my partner and I finally unpacked the sofa, we were shocked. The sofa was damaged: 3 legs broken. Great!
The sofa is incredibly uncomfortable, feeling like a plank with fabric wrapped around it. They claim returns aren’t allowed, lying about Dutch legislation, and charge 100 euros...
Grigoryan
Danny
Heel erg blij mee. Top boxspring!
Marijn
Ik heb in oktober 2022 een boxspring besteld bij Beddenbriljant. Het werd na 2 weken al geleverd (wat super fijn was), alleen werd het verkeerd geleverd. Het bed frame was 2.10m lang, wat ik ook besteld had, maar een van de twee matrassen was 2.20m lang, 10cm te lang dus. Na een hoop bellen en mailen zijn ze na 3 maanden het matras komen omwisselen.
Bij de levering van het “goede” matras bleek het al snel dat het matras er anders uit zag, dat heb ik ook aangekaart bij de bezorger die mij ervan verzekerde dat het matras het zelfde was, maar er alleen anders uit zag. Ook dit heb ik aangekaart bij de klantenservice, maar die geloofden me niet. Hier een stukje uit de mail die ik heb ontvangen van beddenbriljant:
“We hebben jullie casus doorgezet naar de fabrikant. Deze geeft aan dat de matrassen toch echt gelijk zijn aan elkaar. We willen daarom een voorstel doen, we rekenen eenmalig €30,– voorrijdkosten. Dit zodat er een monteur jullie kant op kan komen voor het beoordelen van de situatie, mocht de monteur aangegeven dat de matrassen een ander gevoel hebben zoals u beschrijft zullen wij de matrassen omruilen.”
Uiteindelijk is er iemand gekomen (zonder voorrijdkosten) en die heeft bepaald dat de matrassen niet hetzelfde waren en dat ze gratis omgeruild gingen worden.
Nu zijn ze vandaag weer langs geweest, heb ik heel het bed weer uit elkaar kunnen halen en 3 verdiepingen naar beneden kunnen tillen om te laten zien aan de beste bezorger. Die heeft een kwartier aan de telefoon met zijn collega overlegd en kwam tot de conclusie dat allebei de matrassen die ik geleverd had gekregen niet bij de originele bestelling hoorde. Nu is de bezorger weer weg gegaan zonder mijn correcte bestelling af te leveren.
De goede matrassen moeten nu weer besteld worden en kunnen dan pas weer geleverd worden. God mag weten hoe lang ik hier nu weer op moet wachten.
Ook was de topper niet goed geleverd. Ik had een topper besteld van 80 kg+, maar de topper die ik gekregen had bij de levering was hier duidelijk niet voor gemaakt want er kwamen al snel kuilvormingen in. Ik heb dit na ongeveer een maand aangegeven, met pijn, moeite en een hoop foto’s aan bewijs gemaild naar beddenbriljant hebben ze dit uiteindelijk na 4 maanden opgelost. Ik heb dus 4 maanden lang in een kuil geslapen.
Kortom, ik heb begin oktober 2022 een boxspring besteld wat verkeerd geleverd is, en het duurt steeds maanden voordat ze het komen “oplossen”, maar elke keer dat ze weer komen leveren ze het verkeerde.
Vitali Udalov
Ed
F.bouwknegt
mee.Een boze klant nooit kopen hier!
Mina sharoq
Ik vind spijt van. €800 betaald voor een bed die echt geen €100 waard is.
Harde bed . Een stuk hout met doek overheen.
Ik heb gebeld voor de oplossing maar krijg geen oplossing. Ze wil het echt niet horen.
Ik vraag nog steeds oplossing.
M I
AA
Johan