Berger-Camping.nl is de webshop van Frits Berger en is al meer dan 60 jaar actief op het gebied van artikelen rondom campings, kamperen en vrijetijdsbesteding. Niet alleen voor producten, maar ook voor persoonlijk advies kunnen klanten terecht bij Berger-Camping. In het assortiment zitten artikelen verdeeld in de categorieën: Tenten, Outdoor, Vrije tijd, Meubels, Huishouden, Elektra, Voertuig en Kleding. Berger Camping heeft meerdere fysieke vestigingen verspreid over Nederland maar biedt ook alle producten aan in de webshop. De locaties van de vestigingen kunnen via de website worden gevonden. Bestellingen zijn altijd binnen 24 uur verzendklaar en worden voor 4,95 euro verzendkosten geleverd met DHL. Klanten die voor het eerst bestellen kunnen een korting krijgen door zich in te schrijven voor de nieuwsbrief. Op de website is tevens het Trusted Shops keurmerk te vinden waardoor klanten kunnen zien dat de webwinkel betrouwbaar is.
Alle reviews
Aantal reviews: 2 Beoordeling:2 Kan het Erger dan bij Berger? Bestel een koelbox van 600 euro.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Nul service Op 23juni een camping keuken XL bij Berger-camping.nl besteld, welke binnen 3-6 werkdagen binnen zou zijn. Toen deze op 4juli (anderhalve week later) nog steeds niet binnen was, kregen we te horen dat zij contact opgenomen hadden met DHL en dat zij hoopten dat ons pakket snel binnen zou komen. Eeeh, pardon? Waar is ons pakket en wat is de reden dat deze al dagen vaststaat in Duitsland? Pas hierop kregen wij te horen dat het pakket verloren gegaan was.. Fijn te weten, anders hadden we nog langer zitten wachten op een pakket dat niet komt. Het was niet mogelijk een nieuwe keuken op te sturen; wij moesten eerst een formulier invullen, wat naar DHL zou gaan zodat we ons geld terug zouden krijgen. Intussen konden we wel opnieuw een bestelling plaatsen en kregen we €5,- korting ter compensatie..
1
0 Je hebt al gestemd!
Bedankt voor het insturen van jouw review!Robbert Jan Stemmer
Dan krijg je er een van 300 euro met een gat in de doos en zonder documenten.
Een fout maken kan, dat begrijp ik.
Maar dan begint de rest van de ellende.
Je zou denken dat ze hun fout gaan herstellen. Hier gaat het zo:
Je moet met je zware doos naar een pickup point. Je moet documenten afdrukken om erbij te doen. De klantenservice vindt dit normaal (denk ik, want daar kom je niet achter). Je bestelling is vervallen. Wel zouden ze het op prijs stellen als je opnieuw de bestelling zou plaatsen.
Werkelijk?
Zou ik mijn nog geld terugkrijgen? Spannend hoor!
Stephan en Milou
Gezien we inmiddels al weg zouden gaan en ZONDER KEUKEN ZITTEN, en de levertijd opnieuw niet af kunnen wachten zijn we genoodzaakt 2 uur te rijden naar de dichtstbijzijnde winkel. Op de vraag of we de korting daar in konden leveren werd afwijzend gereageerd. Wel hopen zij dat we in de toekomst nog eens bij hen bestellen.. Nou, nee.