Wil je jouw ervaring delen bij Delife? Laat dan een review achter en help anderen bij het maken van een weloverwogen keuze. Door jouw verhaal te doen in de vorm van een beoordeling ontstaat er een completer beeld voor mogelijke andere bezoekers van de winkel of website. Een product gekocht bij Delife? Deel dan jouw ervaring, in de vorm van een review. Door te vertellen hoe je bestelling is verlopen, van aankoop tot levering en eventuele garantie en klachten. Hoe meer beoordelingen verzameld kunnen worden, des te beter kunnen juiste keuzes worden gemaakt in het beslissingsproces.
Recent bij Delife in de winkel geweest? Vertel ons dan welke ervaringen je daar hebt op gedaan! Heeft u iets gekocht? Hoe was de service? Óf heb je laatst online wat gekocht, hoe is deze aankoop verlopen? Was het een eenvoudig proces? Was de levering op tijd? Laat je ervaring achter in een review zodat anderen hierop hun keuze kunnen baseren.
Lees hieronder onafhankelijk achtergelaten beoordelingen van Delife en zie welke ervaringen er zijn geweest in de winkel of webshop met het assortiment, aankoop, service en de betrouwbaarheid.
Alle reviews
Aantal reviews: 4 Beoordeling:2 Waardeloos, komen hun levering verplichting niet na Koop niks bij DeLife. Ze houden u aan het lijntje.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Hopeloos Ik weet niet waar ik moet beginnen.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:10 Heel tevreden Wij houden van een bepaalde art-deco sfeer en zijn hiervoor goed geslaagd bij Delife. De producten zijn met grote zorg verpakt en geleverd door een vriendelijke man.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:10 Prachtig assortiment Prachtige verlichting voor onze woonkamer gekocht bij Delife. Inderdaad een zeer luxe en elegante uitstraling. Een eye-catcher !
0
0 Je hebt al gestemd!
Bedankt voor het insturen van jouw review!E. louwersheimer
Zelf in 2021 een Eettafel Indra Acacia besteld en betaald.
Maar na 7 gemelde vertragingen en 20 maanden verder nog niets ontvangen.
Heeft enorm veel E-mail berichten gekost zonder resultaat.
Opmerking; wel altijd bericht terug gehad.
De firma Delife heeft geen grip op hun leveranciers in Azië waar de tafels vandaan komen.
Na de levering stopgezet te hebben, is het geld teruggestort.
Poerus
Wij hebben sinds 8 februari 2022 mailverkeer met het bedrijf Delife gezien er alles mis gaat wat mis kan gaan en wij hebben tot op heden nog geen spullen mogen ontvangen.
-Allereerst moet ik zelf constant contact opnemen betreffende de status van mijn meubels. Telkens weer geven ze aan dat het ‘onderweg is’, mijn kant op. Dit terwijl dat niet het geval is
-volgens het bedrijf was er geen aanbetaling gedaan waardoor mijn bestelling niet werd geaccordeerd om te verzenden
-er wordt beloofd terug te bellen of te mailen maar dat gebeurt met pijn en moeite nadat ik zelf weer een mail heb gestuurd om te vragen naar de status
-Een deel van de bestelling is wederom uitgesteld en ze zeggen ‘oktober’. Ik ben benieuwd en wed eigenlijk dat dit dan weer word uitgesteld
-vanwege de problemen en interne fouten welke er worden gemaakt krijg ik een korting van nog geen 3,5%. En dan nog maar kijken of ik het terug krijg, want ze wachten eerst op de eerste deellevering en dan gaan ze kijken of zij het gaan geven
1. service = Zeer slecht
2. communicatie = Zeer slecht
3. levertijden = Zeer slecht
Ik weet niet waar ik moet beginnen en mag hopen dat mijn spullen nog binnen komen.
Iris
Ma