De winkel of website bezocht van Gabor Store? Al een aankoop gedaan of juist nog niet? Laat hier een review achter en help andere bij het maken van een beslissing, of lees de reviews van klanten die u voor zijn gegaan. Zowel positieve als negatieve ervaringen zijn belangrijk om een betrouwbaar en compleet beeld te krijgen. Om te zorgen voor onafhankelijke en eerlijke reviews, worden alle geplaatste beoordelingen gecontroleerd en eventueel gemodereerd bij onwaarheden of valsheid.
Door feedback en ervaringen met elkaar te blijven delen kunnen we in de toekomst steeds betere en gerichtere keuzes maken wat betreft winkelen. Reviews helpen bij het maken van een keuze voor een betrouwbare winkel. Help anderen door jouw beoordeling te geven over Gabor Store en laat zien welke ervaringen jij hebt gehad in de winkel of online met het assortiment, de aankoop, verleende service en de betrouwbaarheid van dit bedrijf.
Lees hieronder onafhankelijke beoordelingen en verkrijg een impressie over de winkel of website van Gabor Store.
Alle reviews
Aantal reviews: 1 Beoordeling:2 Schoenen niet geleverd, geld wel afgeschreven, geen contact met klantenservice mogelijk ! Ik heb op 7 juni een paar schoenen besteld bij de online shop van Gabor, maar nog steeds niets ontvangen. Gelukkig wel gelijk een mail ontvangen met track & trace, maar als ik deze link volg, krijg ik te zien: “Zendingsnummer niet gevonden”.
0
0 Je hebt al gestemd!
Bedankt voor het insturen van jouw review!Sandra Arendsen
Ik ben naar de online shop gegaan om te kijken of ik daar de status terug kan vinden. Ik heb geen account, maar met mailadres en factuurnummer kan je ook inloggen. Maar als ik dit invul, krijg ik de melding “Ordernummer is niet geldig.” Er is gevraagd om een factuurnummer, maar blijkbaar heb je een ordernummer nodig om in te kunnen loggen. Op de factuur staat geen ordernummer, wel een bestelnummer, dan maar dat proberen. Maar dan krijg ik de melding “E-mailadres of ordernummer is incorrect.”
Heel bijzonder, dus ik heb een bericht achtergelaten via de contactpagina. Dit is inmiddels anderhalve week geleden en ik heb nog geen reactie ontvangen.
Vorige week heb ik ook nog meerdere malen telefonisch contact proberen op te nemen, maar dit ook tevergeefs. Er is niemand die me te woord kan staan door de drukte, dus ik word doorverwezen naar de contactpagina. Aangezien dit de eerste keer niet heeft gewerkt, kies ik voor optie 2: een bericht inspreken met verwijzing naar het contactformulier en het verzoek mij terug te bellen.
We zijn nu weer bijna een week verder en nog steeds heb ik niets gehoord! Net weer geprobeerd telefonisch contact op te nemen, maar na 5 minuten word je verzocht het contactformulier in te vullen of een bericht in te spreken. Waarvan ik uit ervaring weet, dat dit totaal geen zin heeft!
Het geld van mijn bestelling staat uiteraard al wel op de rekening van Gabor, maar blijkbaar is dat niet voldoende om mij als klant te behandelen.
Daarom dat ik mij nu tot de social media wend en iemand bij Gabor wel de tijd kan vinden om mij verder te helpen. Danwel anderen te behoeden om via de online shop van Gabor een bestelling te doen.
Ze verkopen hele fijne schoenen, maar de service is ver beneden de maat!