Wil je jouw ervaring delen bij Loods 5? Laat dan een review achter en help anderen bij het maken van een weloverwogen keuze. Door jouw verhaal te doen in de vorm van een beoordeling ontstaat er een completer beeld voor mogelijke andere bezoekers van de winkel of website. Een product gekocht bij Loods 5? Deel dan jouw ervaring, in de vorm van een review. Door te vertellen hoe je bestelling is verlopen, van aankoop tot levering en eventuele garantie en klachten. Hoe meer beoordelingen verzameld kunnen worden, des te beter kunnen juiste keuzes worden gemaakt in het beslissingsproces.
Recent bij Loods 5 in de winkel geweest? Vertel ons dan welke ervaringen je daar hebt op gedaan! Heeft u iets gekocht? Hoe was de service? Óf heb je laatst online wat gekocht, hoe is deze aankoop verlopen? Was het een eenvoudig proces? Was de levering op tijd? Laat je ervaring achter in een review zodat anderen hierop hun keuze kunnen baseren.
Lees hieronder onafhankelijk achtergelaten beoordelingen van Loods 5 en zie welke ervaringen er zijn geweest in de winkel of webshop met het assortiment, aankoop, service en de betrouwbaarheid.
Alle reviews
E.K
Slechte klantenservice, onvriendelijk!
Je wordt gewoon opgelicht waar je bij staat.
Nooit maar dan ook nooit meer dat ik daar iets koop.
Bank gekocht van €2200 na een half jaar meerdere zitdelen kapot. Werd gemaakt door een bedrijf waar wij een verzekering hadden bijgekocht. Nu zijn wij 2,5 jaar verder en het bedrijf komt nu voor de 5de keer delen maken. Zelf de medewerkers van dat bedrijf spreken schande van het product.
Al 2 jaar in contact met Loods 5 voor een passende oplossing daar dit gewoon een bank is die niet goed is. Je krijgt alleen maar standaard mail terug dat de case gesloten is, totaal geen medewerking of een oplossingsgericht vermogen.
Alwin van Daelen
Zou half februari geleverd worden.
Eind februari nog niets gehoord.
Na lang aandringen via klantenservice reactie:
Wordt eerste week april. Nu week later, weer geen reactie….
Wat is dit voor manier van zaken doen??
Absoluut de laatste keer dat ik een voet in loods 5 zet, wat een prutswinkel!
milko schuller
Anne Scheffers
M.
Hebben van de verkeerd geleverde bank en kapot geleverde bank een tijdelijke oplossing gecreëerd. Ondertussen is de bank ook nog gescheurd en we horen niks van Loods 5. Al het contact moet van ons uit komen en een oplossing wordt niet geboden.
Schandalig bijna 1 jaar op een bank wachten.
Zonde van het geld. Ga hier nooit wat kopen!
Belle
Gemmy
❌GEACHTE KLANTEN!!!! KOOP NOOIT GEEN SPULLEN BIJ LOODS 5 EN JAXX CHOICE‼️‼️‼️ ZIJ HEBBEN GEEN SERVICE, KOMEN NIET MET EEN OPLOSSING EN LATEN DE KLANT ACHTER MET KAPOT GELEVERDE SPULLEN EN KRIJGT GEEN NIEUWE BANK.
Afgelopen 28 december is er een nieuwe bank bij ons geleverd waar €1400,- voor is betaald. Echter bij levering was de bank op 4 plaatsen kapot…..poot afgebroken, gat in de bekleding, leuning compleet afgebroken, stof scheef gestikt en willen LOODS 5 en JAXX CHOICE GEEN NIEUWE BANK LEVEREN. HET ENIGE WAT ZIJ WILLEN IS EEN SERVICE DIENST STUREN OM HET TER PLEKKE TE KOMEN REPAREREN…wat bespottelijk is EN OOK NIET MOGELIJK IS, want ik koop immers een nieuwe bank voor €1400,- en dan wil ik geen lapmiddelen die door een servicedienst gedaan worden. IK KOOP EEN NIEUWE BANK VOOR €1400,- en GEEN 2DE HANDS……dan ga ik wel naar de kringloop. LOODS 5 en JAXX CHOICE WEIGEREN HET OP TE LOSSEN EN WETEN DAT DIT ZAAKJE AAN ALKE KANTEN STINKT. WAAR IS DE SERVICE???
HOEZO MOET IK EEN KAPOTTE BANK ACCEPTEREN???? MEER DAN SCHANDALIG HOE JULLIE HIERMEE OMGAAN!! DIT GAAT NOG EEN STAARTJE KRIJGEN‼️‼️
Lot
Ten eerste hadden we een aanbetaling gedaan in de winkel . Vervolgens kregen we een email met een verkeerd bedrag dat nog moest worden betaald..we hadden de aankoop bon dus ik ging er van uit dat het gauw opgelost zou zijn..
Vervolgens na weken op en neer mailen kregen we pas de juuste factuur die nog moest worden betaald.. een excuus ho maar.. vervolgens werd de bank dan eindelijk geleverd en was deze in de verkeerde kleur geleverd wat de bezorg dienst mede heeft waargenomen.. we hebben dit verkeerde deel dus dan ook gelijk mee terug gezonden.. vervolgens kreeg ik geen mail met wanneer het juiste deel dan wel geleverd ging worden.. en deden ze alsof ik het verkeerd besteld zou hebben en of ik nog eens extra zou willen betalen voor alweer een fout van hun..geen excuus niets. Ze deden alsof ze nergens iets vanaf wisten.. ik ga er van uit dat je weet dat iets terug is gestuurd als het verkeerd geleverd is.. nu zitten we weer te wachten op een antwoord.. uit zich zelf wordt niets ondernomen maar wordt wel met het vingertje gewezen alsof wij een fout hebben begaan op een onbeschofte manier door Quinty..
Zeer betweterig dat ze iet controleerd maar dus helemaal niet doet of op onjuiste manier..Nooit zou ik hier nog iets bestellen want ze zijn erg traag van begrip en maken fout na fout en wijzen vervolgens met het vingertje naar de klant!
Marije
Ik heb stoelen gekocht, waar een levertijd op zat van 4-6 weken. Uiteindelijk na 23 weken heb ik de stoelen ontvangen. Tussendoor moest ik meerdere malen zelf vragen wat de status was van de levering van de stoelen. Dat is tot daaraan toe, maar ik kan nog begrijpen dat Loods5 daar misschien geen controle over had.
De stoelen zijn zonder enige melding van Loods5 zomaar voor de deur gezet. Stoelen met een waarde van bijna 1000EUR… Iedereen had ze zomaar kunnen meenemen. Na melding bij Loods5 begon het afwijzen naar andere partijen en werd er nooit serieus op de klacht gereageerd. Ik heb geen excuses ontvangen en er is nooit verantwoordelijkheid genomen door Loods5.
Ik zal nooit meer producten kopen bij loods5.
Yaël Megens
3 maanden geleden is het schilderij krom gaan trekken (glasplaat uit de lijst) wat wij erg vreemd vonden.
Na wat contact met Loods 5 was de conclusie dat het schilderij niet compleet was geleverd door Loods 5 met de daarvoor bestemde ‘ophang haakjes’ en het schilderij daardoor krom is gaan trekken.
Loods 5 zou wel wat ophang haakjes na sturen zodat we dat konden bevestigen, maar wat hebben we daaraan als het al krom is en helemaal doorgehangen, Kortom wij zijn zeer teleurgesteld in Loods 5 en de afhandeling!
A
Claudia
Diana Heinemann
van den BIchelaer
M