Marnan is een modelbouw winkel in Roosendaal met een online webshop waarin het hele assortiment beschikbaar is. Liefhebbers van modelbouw kunnen hier alles voor hun modeltrein en modelbouwproject aanschaffen. In het assortiment zitten diverse locomotieven, treinstellen, rijtuigen, trams, modelsets maar ook vele accessoires zoals aansturingsets, rails, seinen, spoorbruggen en landschapsbouw. Populaire merken waarvan klanten artikelen kunnen kopen bij Marnan zijn: Märklin, FLeischmann, Rozo en Piko. Contact met de klantenservice van Marnan kan via de telefoon op 0165-764011, via e-mail op klantenservice@marnan.eu of via een bezoek aan de winkel. De nieuwsbrief en de blog zijn voor alle bezoekers van de website beschikbaar. Op kiyoh komt de model verkoper Marnan met een 9,1 uit de test, dit is op basis van reviews van klanten.

Alle reviews
Aantal reviews: 4 Beoordeling:2 Waardeloos Ik hoop dat deze winkel zo snel mogelijk failliet gaat ook via de computer en ook niet meer op treinen beurzen zal staan dikke vette oplichter waardeloze vent
3
1 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Oplichter!! Na vele pogingen te bellen, word niet opgenomen of je krijgt in gesprek toon.
4
0 Je hebt al gestemd!
Misschien een TIP!!!!
5
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 afzetter ik heb een hele slechte ervaring met deze veel te dure modelspoorwinkel mijn treinspullen voor een habbekrats opgekocht en met dikke winst doorverkocht dat heeft deze man mij aangedaan en opmerkingen maken over mijn dikke buik in zijn winkel wat een kwallebak zeg waar haalt ie het lef vandaan 100 procent klant onvriendelijk . en daarbij kom ik al 2 jaar niet meer nooit meer in deze winkel ik boycot hem dus he joh was lekker op de markt gaan staan met kleding ofzo totaal ongeschikt voor geinterseerde hobbyisten niet lullen maar zakken vullen.
3
1 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:10 Tiptop in orde De levering was piekfijn in orde, goed verpakt en onbeschadigd geleverd. Ik zou hier in goed vertrouwen weer bestellen.
0
6 Je hebt al gestemd!
Bedankt voor het insturen van jouw review!Ineveld
Jolanda
Na vele mailtjes, geen reactie
Aangetekende brief, geen reactie.
Dan maar naar Roosendaal toe.
Zaterdag naar Roosendaal gereden om persoonlijk het geld terug te vorderen.
En wat wij al dachten, de winkel dicht.
En op het raam stond een mededeling, namelijk: wegens buikgriep gesloten. (Haha)
De winkelramen zijn afgeplakt, en voor zo ver wij kunnen beoordelen was de winkel leeg en zag het er verlaten uit.
Dus meneer Marc O, is met de noorderzon vertrokken.
Dus kortom, wij zijn allemaal opgelicht.
Door iemand die niet weet dat er mensen ook gewoon eerlijk voor hun centjes werken.
Echt wat een hersenloos persoon.
Marc O ……ik weet niet of je het weet….maar eerlijk duurt het langst!!
En jij schijnt universitair opgeleid te zijn, waarin? Oplichten.
Ja dan zul je wel cum laude afgestudeerd zijn.
Maar goed, zaterdag maar een leuke dag van gemaakt in Roosendaal, heen en terug toch 380 km rijden en die lol gunde wij meneer Marc O niet om alleen naar Roosendaal te rijden om er achter te komen wat we al dachten, OPLICHTING.
“Fijne dag”
Meneer Marc O , alias directeur van marnan modelbouw
En hoop dat je ECHT buikgriep krijgt maar dan chronisch.
Jolanda
Neem voortaan netjes de telefoon op en sta de klanten te woord.
Beantwoord voortaan de mails van klanten.
Reageer voortaan op een aangetekende brief die een klant stuurt ( zo ver moet het niet eens hoeven komen )
En laat klanten niet voor een gesloten deur van de winkel komen.
Dit pikken klanten niet om zo genegeerd te worden, terwijl ze in het ongewisse gelaten worden of ze de BETAALDE spullen wel of niet krijgen.
Het is logisch dat klanten zich opgelicht voelen.
Achteraf betalen scheelt ook een hoop negatieve reacties.
Draai het om, de klanten eerst de bestelling laten bezorgen en dan laten betalen.
Ik weet niet of wij de spullen nou ineens wel krijgen door de reacties, ook van meerdere klanten die een revieuw geplaatst hebben.
Had gewoon de telefoon opgenomen of een mail gestuurd ( kleine moeite lijkt mij) dan was al die frustratie niet nodig geweest.
Maar klanten negeren DAT KAN ECHT NIET !!!
Maar vind het jammer dat het zo moet lopen, met alle boosheid die eraan vooraf is gegaan en niet alleen bij ons. Dit speelt bij heel veel klanten die een bestelling hebben gedaan bij jullie, en ook denken opgelicht te zijn.
Hoop dat al deze klanten ook hun bestelling nog gaan krijgen.
De bestelling is alsnog netjes verpakt bezorgd, dat wil ik dan nog wel even kwijt.
Maar de gang van zaken verdiend geen schoonheidsprijs.
jean pierre van ineveld
Dick