1/5
GEMIDDELDE BEOORDELING: 2/10
(3 Reviews)

Alle reviews

    Aantal reviews: 3
  1. Beoordeling:

    2
    Zéér slechte communicatie en verzinsels! Geen service...
    Op 5 november 2023 een complete boxspring, topper, molton en hoeslaken besteld bij Swiss Sense in Heerlen. Na het horen van diverse ‘klachten’ (van familie) over de kwaliteit van de hoeslakens van dit merk, besloten om het filiaal te bellen om te verzoeken om het hoeslaken van de order te verwijderen. Helaas na (letterlijk) tientalle belpogingen eindelijk iemand aan de lijn gekregen. Daar dit niet de persoon was met wie wij de order aangemaakt hadden, beloofde hij dat we teruggebeld zouden worden. Dit was echter na ruim 1,5 dag helaas nog niet gedaan. Een email naar de klantenservice geschreven, waarna ik binnen no time wèl opeens een telefoontje ontving. Heel verontwaardigd (was zich van geen kwaad bewust) beloofde ze mij om het hoeslaken te wissen en ons een nieuwe, aangepaste order toe te laten komen. Die kregen we, maar hierop staat helaas geen bedrag van aanbetaling…zucht..

    Opgelost…….dachten we……..

    De oorspronkelijke leverdatum van de bestelling werd bij aankoop gesteld op week 05-2024. Echter op 15-11-2023 ontving ik een email met een bezorgafspraak voor 30-11-2023 (????). Hierover direct met de klantenservice contact opgenomen en zonder moeite werd de oorspronkelijke levertijd van week 05-2024 weer hersteld (we moesten eerst namelijk de slaapkamer nog opknappen).

    Opgelost…dachten we…(alweer),

    Vandaag (tijdens het opknappen van de slaapkamer) zagen we hoe vlot de werkzaamheden opschoten en besloten de klantenservice van Swiss Sense te bellen met de vraag of de levering misschien al in week 04 zou kunnen plaatsvinden…”euhhhhh…helaas meneer, uw bestelling is niet voorradig! Nog sterker deze staat nu gepland in week 08″. Ik heb aangegeven dit onacceptabel te vinden, maar daar had de dame echter geen oor naar.
    Ik ben in de auto gestapt en naar hun filiaal in Heerlen gereden. Daar aangekomen heb ik de verkoopster om opheldering gevraagd. Een mannelijke collega van haar kwam zich er even mee bemoeien, en vond dat ik onbeschoft was en hen daar niet voor moest aankijken, daar dit buiten hen om geregeld werd. De goeie man heb ik duidelijk gemaakt dat ik met HEN het contract afgesloten heb en zij dus voor mij de directe aanspreekpartners zijn! Tevens wilde hij mij effetjes verwijten dat WIJ de levertijd verzet hadden, en daardoor onze bestelling doorgeschoven werd naar een andere klant. Ik heb de meneer zwart-op-wit aangetoond dat de afspraak op week 05-2024 stond en dat de planning van hen ons véél te vroeg wilde beleveren (30-11-2023). Hier was hij ‘stil van’. Ze hebben (waar ik bij was) gebeld met de klantenservice, en hebben leverweek 06 ‘eruit weten te slepen’. Ik heb aangegeven niet helemaal comfortabel te zijn hiermee en ik het niet vertrouw. Bij het verlaten van de winkel voegde de verkoopster nog toe dat ik dit even moest overleggen met mijn vrouw en als we echt niet verder wilden met Swiss Sense, we onze aanbetaling terug konden krijgen.
    Na grondig overleg met mijn vrouw, besloten om af te zien van het contract. Terug naar Heerlen en mevrouw de verkoopster netjes verteld dat we gebruik willen maken van teruggave van de aanbetaling en verder af willen zien van de overeenkomst…”Ja dat kan, maar houd er wel rekening mee dat hier kosten aan verbonden zullen zijn”, kreeg ik als antwoord (?). Na haar collega geraadpleegd te hebben, blijkt dat de kosten bestaan uit 50% van het totale orderbedrag….Wat een uitgekookte en ontzettend klantontvriendelijke bejegening!!!! Blijkbaar moet je bij Swiss Sense héél goed zijn in het lezen van de héle kleine lettertjes, want daar houden ze zich strikt aan (als het hun uitkomt!)
    Zeer teleurgesteld en door meneer (want mevrouw was opeens verdwenen) in de waan gelaten dat de leverproblemen veroorzaakt werden door de piraten die de boten zouden kapen en ze daardoor weken vertraging oplopen, ben ik de winkel uitgestapt.
    Op weg naar huis nogmaals mijn &#821...

    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  2. Beoordeling:

    2
    NOOIT EEN BED KOPEN BIJ SWISS SENSE!
    NOOIT EEN BED KOPEN BIJ SWISS SENSE!
    In eerste instantie hebben wij met vrij veel druk een bed gekocht, waardoor wij de dag na aankoop toch weer teruggingen naar de winkel om onze order aan te laten passen. Dit kon gelukkig nog, maar gaf geen fijn gevoel. Toch de koop maar door laten gaan in de hoop dat de rest vlekkeloos zou verlopen.
    Maar helaas heeft iit bedrijf echt de slechtste service aller tijden. Het begon al bij de planning. Er wordt een mail gestuurd met daarin de mededeling dat je tot twee dagen voor de levering deze nog kan wijzigen. Niet dus! Wat vast stond, stond vast en er was totaal geen flexibiliteit van die kant, terwijl ze dat zelf wel mededelen in de mail. Ook staat Swiss Sense je niet te woord met veel begrip en houdt stug vast aan hun eigen planning.
    Nu heb ik de afspraak toch door laten gaan, aangezien ze me anders geen alternatief konden bieden en ik niet wist hoe lang ik nog moest wachten op mijn bed. Dan maar mijn eigen afspraken verzetten voor de ochtend.
    Uiteindelijk was dat niet nodig geweest.
    Het tijdsslot van vandaag was leveren tussen 10.20 en 12.40 uur.
    Rond 12.30 uur had ik contact opgenomen met Swiss Sense, om te kijken of het bed vandaag wel bezorgd zou worden. Ik moest na 10 minuten terugbellen, als zij daadwerkelijk buiten het tijdslot zaten.
    Om 12.50 uur teruggebeld en kreeg de mededeling dat ik tot een telefoontje zou krijgen van de chauffeur. Tot nu toe zit ik nog steeds te wachten en het is inmiddels bijna 13.50 uur. Schandalig dit! En denk maar niet dat er een sorry komt vanuit hun kant, of dat er enige medeleven wordt getoond voor het feit dat je al je afspraken hebt verzet en heel de ochtend al netjes thuis zit te wachten. Ik ben gewoon in staat om heel de order te cancelen, ze geven je zo’n slecht gevoel! EN DAT VOOR EEN AANKOOP VAN EEN BED VAN DUIZENDEN EURO’S!

    UPDATE:
    Zojuist maar weer gebeld om 14.00 uur met de vraag waar ons bed blijft en kreeg doodleuk de melding dat deze geannuleerd is en vandaag dus niet komt. Sterker nog, de betreffende leidinggevende van de afdeling transport heeft mij nog gemeld “dat het mijn eigen schuld is en ik het transport heb geannuleerd”. Nou… ik wist niet meer waar ik het moest zoeken. Wat een ellendig bedrijf is het! Daarna gesproken met de klantenservice en kreeg doodleuk te horen dat er zelfs een blokkade op onze order zit, waardoor dit bed dus niet eens in transport kan worden meegenomen en dat ze die blokkade er maar even snel ging laten afhalen door de afdeling transport.
    Al om al mensen, denk even twee keer na voordat je een bed koopt daar. Mocht er wat misgaan… de klantenservice en afdeling transport gaan het in ieder geval niet snel voor je oplossen! Dat wordt een luchtbedje vanavond en wie weet voor hoe lang. Want als ik de order wilde annuleren, kreeg ik toch wel even een rekening voorgeschoteld voor de annuleringskosten. Man man man man man…… SCHANDALIG!

    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  3. Beoordeling:

    2
    Begin er niet aan
    Je zal denken dat dit een goed bedrijf is. For every body. Alleen niets in minder waar. Want als het te lastig word bij toenemende klachten – slechte kwaliteit product(en) of verkeerd advies – ontbinden ze eenzijdig de aankoop of ze vragen veel geld voor elke oplossing. Denk aan 75 euro voorrijkosten en 60 euro omruilkosten. Als je niet uitkijkt per beddeel. Wat ze zomaar kunnen doen door zich achter hun algemene voorwaarden te verschuilen, erger nog hun algemene voorwaarden boven de wet te stellen tijdens bedenktijd of naar het CBW keurmerk te verwijzen met hun stichting uitgesprokenzaak.nl. Die zogenaamd de consument moet bijstaan, waar de consument een fors bedrag voor neer moet leggen. Wat bij verlies het extra pijnlijk maakt.

    Kortom, doe geen zaken als je een hoop ellende wilt besparen! Want oplossingsgericht zijn ze niet en de kwaliteit bezorgd je eerder slapeloze nachten en spierpijn door hoge spierspanning.

    Inmiddels hebben we het aankoopbedrag teruggestort gekregen en naar alle tevredenheid een boxspring van Uw bed – boxspring.nl in de slaapkamer staan.

    Mijn dringend advies aan de directie van Swiss Sense is om zich bij Thuiswinkel Waarborg aan te sluiten. Voor een betere klachtafhandeling, kennis van wetgeving en een goede algemene voorwaarden.

    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer

Schrijf een review

Het e-mailadres en bestelnummer worden niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ik ga akkoord met de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid door deze review te plaatsen. Ik verklaar ook dat ik een daadwerkelijke ervaring heb met dit bedrijf.

Lees ons controlebeleid en hoe wij zorgen dat reviews authentiek zijn.
Bedankt voor het insturen van jouw review!

Swiss Sense

Swiss Sense is een meer dan 100 jaar oud familiebedrijf in het produceren en verkopen van bedden en matrassen. Sinds 2014 is de website van Swiss Sense online waar eenvoudig, met behulp van een configurator, een boxspring is samen te stellen. Daarnaast is Swiss Sense is actief in Nederland, België, Duitsland en Oostenrijk met ruim 90 winkels.

Deel deze pagina

Reviews over dit bedrijf

Hier lees je authentieke reviews van anderen over hun ervaring met Swiss Sense. De beoordeling van 2/10 is gebaseerd op 3 gecontroleerde reviews met een gemiddelde van 1 uit 5 sterren.

Lees meer reviews:

Schrijf jij ook een review?

De winkel of website bezocht van Swiss Sense? Al een aankoop gedaan of juist nog niet? Laat hier een review achter en help andere bij het maken van een beslissing, of lees de reviews van klanten die u voor zijn gegaan. Zowel positieve als negatieve ervaringen zijn belangrijk om een betrouwbaar en compleet beeld te krijgen. Om te zorgen voor onafhankelijke en eerlijke reviews, worden alle geplaatste beoordelingen gecontroleerd en eventueel gemodereerd bij onwaarheden of valsheid.

Door feedback en ervaringen met elkaar te blijven delen kunnen we in de toekomst steeds betere en gerichtere keuzes maken wat betreft winkelen. Reviews helpen bij het maken van een keuze voor een betrouwbare winkel. Help anderen door jouw beoordeling te geven over Swiss Sense en laat zien welke ervaringen jij hebt gehad in de winkel of online met het assortiment, de aankoop, verleende service en de betrouwbaarheid van dit bedrijf.

Lees hieronder onafhankelijke beoordelingen en verkrijg een impressie over de winkel of website van Swiss Sense.

Jouw bedrijf op Real Reviews?

Wil je ook reviews verzamelen op onze website? Meld je bedrijf gratis aan op deze pagina en start met het verzamelen van reviews voor jouw onderneming.

Lees reviews en bekijk Swiss Sense

Swiss Sense

Om je beter van dienst te zijn gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Lees dan ons Privacybeleid.