1/5
GEMIDDELDE BEOORDELING: 2/10
(14 Reviews)

Alle reviews

    Aantal reviews: 14
  1. Beoordeling:

    2
    Zeer zeer onvriendelijk personeel!
    Het personeel in Nijmegen is ronduit asociaal als ik dat zo mag benoemen. Ze lopen hartstikke chagrijnig door de winkel. Een item terug brengen doen ze moeilijk over en willen daar niet aan mee werken. Je wordt afgesnauwd waar je bij staat. Ik vind het bizar om te zien dat ze stuk voor stuk allemaal hartstikke chagrijnig zijn. Daarnaast spreekt geen mens Nederlands wat ik ook heel vreemd vind. Meest onvriendelijk personeel wat ik ooit in mijn leven heb mee gemaakt!
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  2. Beoordeling:

    2
    Retour
    Ik had voor mijn kindje een grote pakket met kleren voor periode herfst/winter besteld. Ik wist dat ik niet alles wilde houden, dus netjes een retour label aangevraagd en spullen die ik niet wilde behouden ivm slechte kwaliteit geretourneerd( via een pakket automaat) ik had die dag nog twee andere pakketten geretourneerd exact zelfde manier. Dus in totaal 3 pakketten. Twee waren van mij en een van mijn vriend die mee was geweest. Bij geen een pakket hadden wij een mail gekregen dat wij pakken hadden geretourneerd. Maar ja, dacht dat het goed zal komen. Helaas waren twee pakketten wel ontgaven en verwerkt door Zara. Alleen mijn grootste pakket was kwijt. Ik heb meerdere malen geprobeerd om dat met Zara op te lossen. Elke keer krijg ik iets anders te horen. Op het einde kreeg ik te horen, dat ik mijn retour label niet had gebruikt ( terwijl ik het wel had gedaan, heb zelf geen printer en ben speciaal bij vrienden langs geweest om dat uit te printen, anders zou ik mijn andere pakketje ook niet kunnen retourneren. Wat wel grappig is want die is wel verwerkt als retour.)
    Ze willen ook retour bewijs ontvangen, terwijl ik dat ook niet had ontvangen, dus hoe kan ik dat doorsturen?
    Krijg geen hulp hierbij, ze willen nergens aan meewerken. Denken alleen aan eigen geld! Hoe oneerlijk kun je zijn om mesen te laten betalen voor spullen die ze niet eens hebben?! Het is echt laatste keer dat ik bij hun had gekocht!
    Ik snap echt alles en dat mensen soms fouten kunnen maken. Echt waar, maar ik heb gewoon getuigen dat ik alles correct had gedaan en waarschijnlijk kunnen ook camera opnames gevraagd worden van die dag, dat ik pakketten had geretourneerd. Maar ja Zara denkt alleen aan geld niks anders. Waarderen eigen klanten niet!
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  3. Beoordeling:

    2
    Geld kwijt
    Ik heb bovenstaande ordernummer geretourneerd via homer. De ontvangstbevestiging heb ik ook en ze zeggen dat ze het uit hebben gezocht maar dat ze niks kunnen doen. Ben dus 170 Euro kwijt. Ze kunnen me ook niet verder helpen.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  4. Beoordeling:

    2
    Ervaring met verkopers
    Beste,
    Gisteren was ik in de ZARA Maastricht ik had informatie nodig over een trui die ik bij jullie wou kopen.
    Ik heb aan de 4 verkopers uitleg gevraagd maar geen enkele kon mij helpen daar er NIEMAND een woord nederlands sprak ik mag toch hopen dat er iemand die in een Nederlandse winkel werkt een woordje nederlands spreekt en de klant verder kan helpen, ik ben dan diep teleurgesteld naar een andere winkel moeten gaan en ben van plan in de toekomst geen aankopen te doen in jullie winkels.
    Groeten Peter
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  5. Beoordeling:

    2
    Waar is de beleefdheidsvorm gebleven?
    Waar is de beleefdheidsvorm gebleven? Ik word gewoon ongevraagd geblokkeerd. Ik ben mijn dochter aan het leren verantwoord met kleedgeld om te gaan. Ze doet haar eerste aankoop bij Zara-online. Er wordt 35,90 afgeschreven maar we ontvangen geen bevestigingsmail van Zara. Na 2 dagen neem ik namens mijn dochter contact op. Alleen via Chat of andere social media manieren…. helaas. Doe het alsnog voor mijn dochter. Ben ik eindelijk in contact met een medewerk(st)er wordt gemeld dat onze mailadres niet klopt. Terwijl dit emailadres gewoon in ons Zara account staat en het eerder door Zara is gebruikt en het toen wel goed ging. Kortom hij/zij komt er niet uit en zet het door naar een afdeling? Ik vraag wie en hoe, en op welke manier er contact opgenomen wordt. Krijg ik het antwoord dat de mail het nu wel doet en er een storing was en de bestelling van 35,90 wel afgeschreven is. Aangezien ik er niets meer van snapte stelde ik hierop mijn vraag wat er precies gaande was omtrent de storing. Of dit de reden is dat het fout gaat met de bestelling. Heeft hij/zij mij geblokkeerd. Met de mededeling dat ik gewoon moet wachten. Ik kan geen vraag meer stellen, ik kan geheel niet meer in chatbox. We zaten midden in onze communicatie, gesprek. Perplex. Zelfs 1 ster is nog te veel….. voor mij ver in de min……. En ik ga mijn dochter leren dat Zara geen goed bedrijf is voor online aankoop en ze zeer onbetrouwbaar zijn en niet goed mee te communiceren valt.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  6. Beoordeling:

    2
    CONTROLEER JE KLEDINGSTUKKEN
    Spijkerjasje gekocht voor mijn dochter van 9 maanden. Medewerker heeft de helft van het alarm eraf gehaald en de pin in het jasje laten hangen die vervolgens in de rib van mijn dochter is gedrukt.

    klantenservice is DRAMA. Zijn niet te bereiken en laten mij al 1,5 week wachten op een fatsoenlijke reactie. Alleen via app en je komt geen stap verder.

    Controleer je kledingstukken want je kan niet meer vertrouwen dat medewerkers hun werk correct uitvoeren!

    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  7. Beoordeling:

    2
    Slechtste zaak ooit! 0 sterren
    Voor expressverzending betaald. Pakket komt niet op afgesproken dag. ZARA laat je voor express betalen maar versturen het via e commerce dhl. Goedkoopste verzending. En geven daarna aan dat verzending vertraagd is. Heeel slim! Lekker cashen!
    Klantenservice zeer onbeschoft via de chat en via whatsapp. sluiten chats af.
    Advies is om daar niks te bestellen!
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  8. Beoordeling:

    2
    Niet klantvriendelijk, eigenlijk 0 sterren
    Ik zou het liefst -sterren geven, maar dat kan niet.
    De klantenservice is ontzettend slecht bereikbaar. Bellen kan niet, mailen kan niet, alleen maar chatten en appen. Helaas begrijpt de medewerker totaal niet wat het probleem is, moet je bij iedere nieuwe medewerker je verhaal opnieuw doen en met een beetje pech wordt gewoon de chat afgesloten. Kortom wat een slechte service. Mijn probleem is niet opgelost en ik heb dubbel betaald. Een klacht indienen bij ZARA is ook onmogelijk, want ook dat begrijpen ze niet. Schandalig!!
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  9. Beoordeling:

    2
    Niet online bestellen
    Geen pakketje al weken opzoek. Geen hulp. Brutale app . Geen oplossing geen pakketje elke keer een ander antwoord
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  10. Beoordeling:

    2
    Treurig bedrijf
    Wat een bedroevende service bij de ZARA wederom, ze hebben hun zaakjes daar echt niet op orde. Kleding besteld, meteen betaald, vervolgens krijg ik een mail dat mijn bestelling geannuleerd is. Contact opgenomen met klantenservice hoe dat nu ging met het geld wat wel aan ZARA betaald is, door klantenservice wordt aangegeven dat het geld ‘als het goed’ is binnen 14 WERKdagen teruggestort wordt op dezelfde manier als dat het betaald is maar als dat niet het geval is ik contact op moet nemen met mijn bank (????). Vervolgens 16 werkdagen verder, nog geen geld terug. Weer contact opgenomen. Wordt me gevraagd om een printscreen van mijn betaling want ze kunnen het niet vinden….. Puntje bij paaltje, nog steeds geen geld terug en wachten wachten wachten…. Hele slechte service en wordt niet meegedacht.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  11. Beoordeling:

    2
    Aankoop Black Friday.
    Paar artikelen besteld op Black Friday o.a. paar lakleren enkellaarsjes. Krijg meteen een bestelbevestiging en maandag na Black Friday verwijdert ZARA(!!) de laarzen uit mijn bestelling, zgn. niet verkrijgbaar?? Betaal via PayPal op dezelfde maandag. Keurig krijg ik mijn geld terug via PayPal. Maar en nu komt het….. de laarsjes zijn gewoon volop verkrijgbaar maar dan wel voor de normale prijs i.p.v. de Black Friday-prijs.
    Als dat geen misleiding is? Gechat met Siringi, Denny en Kadjel van de klantenservice: net zo waardeloos als het bedrijf zelf. En waar die medewerkers vooral heel goed in zijn is te zeggen dat ze het vervelend voor je vinden (maar niet heus!!).
    Ik bestel er niets meer, is niet de eerste keer dat ik een hele slechte ervaring met dat bedrijf heb, bahbah!
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  12. Beoordeling:

    2
    Kinderachtig beleid en slechte service.
    Bestel een jumpsuit in 2 maten: S en L. M was er niet. De bestelling komt binnen. De S zat krap maar de L zat nog krapper. Bijzonder. Ook was de S goedkoper nl. 39,95 en de L was 49,95. Ook heel bijzonder. Opgebeld. Zara medewerker: Als u de S houdt, betaalt u 49,95 want die 39,95 is verkeerd geprijsd. Volgens mij hoort een winkel dan toch de prijs te rekenen die op het kaartje staat. De L wilde ik sowieso terugsturen. Daarvoor stuurde de medewerker een retourlabel. Ik zei dat ik het niet correct vond dat ik die 1,95 retourkosten moest betalen voor een maat L die kleiner uitvalt dan een S. En ik wilde een M bestellen. Dat zou hij ook regelen. Na 1 week nog niets gehoord. Opnieuw gebeld. Die medewerkster zei dat de collega niet een M voor mij kon laten sturen. Over die retourkosten zou zij een aantekening maken en daarvan zou ik bericht krijgen. 2 weken later nog geen bericht. Dus weer gebeld. Nee die retourkosten moet ik betalen. Ik vind dat echt enorm slechte service. Het gaat mij niet om 1,95 maar wel om het principe. Zara stuurt een slecht artikel en de klant mag betalen.
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  13. Beoordeling:

    2
    MINI-JURK MET OPENGEWERKTE BORDUURSELS Wit 0/3564/215/250/03
    Gekrompen 3maten
    En volgens wasvoorschrift gewassen,
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  14. Beoordeling:

    2
    Slechte klantenservice
    Bijna onmogelijk om verklaring van niet ontvangst via app te retourneren.
    Zara biedt geen alternatief.
    Spijtig
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer

Schrijf een review

Het e-mailadres en bestelnummer worden niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ik ga akkoord met de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid door deze review te plaatsen. Ik verklaar ook dat ik een daadwerkelijke ervaring heb met dit bedrijf.

Lees ons controlebeleid en hoe wij zorgen dat reviews authentiek zijn.
Bedankt voor het insturen van jouw review!

Zara

Zara is een Spaanse kledingketen en onderdeel van de Spaanse beursgenoteerde modegigant Inditex. Het bedrijf bestaat sinds 1975 en is actief in meer dan 80 landen met meer dan 2000 winkels. Zara verkoopt kleding, ondergoed, schoenen, sportkleding en accessoires aan voor zowel Dames, Heren als kinderen. Daarnaast heeft Zara ook een eigen home concept waar allerlei artikelen voor in huis, keuken, tuin en badkamer worden aangeboden.

Deel deze pagina

Reviews over dit bedrijf

Hier lees je authentieke reviews van anderen over hun ervaring met Zara. De beoordeling van 2/10 is gebaseerd op 14 gecontroleerde reviews met een gemiddelde van 1 uit 5 sterren.

Lees meer reviews:

Schrijf jij ook een review?

Wil je jouw ervaring delen bij Zara? Laat dan een review achter en help anderen bij het maken van een weloverwogen keuze. Door jouw verhaal te doen in de vorm van een beoordeling ontstaat er een completer beeld voor mogelijke andere bezoekers van de winkel of website. Een product gekocht bij Zara? Deel dan jouw ervaring, in de vorm van een review. Door te vertellen hoe je bestelling is verlopen, van aankoop tot levering en eventuele garantie en klachten. Hoe meer beoordelingen verzameld kunnen worden, des te beter kunnen juiste keuzes worden gemaakt in het beslissingsproces.

Recent bij Zara in de winkel geweest? Vertel ons dan welke ervaringen je daar hebt op gedaan! Heeft u iets gekocht? Hoe was de service? Óf heb je laatst online wat gekocht, hoe is deze aankoop verlopen? Was het een eenvoudig proces? Was de levering op tijd? Laat je ervaring achter in een review zodat anderen hierop hun keuze kunnen baseren.

Lees hieronder onafhankelijk achtergelaten beoordelingen van Zara en zie welke ervaringen er zijn geweest in de winkel of webshop met het assortiment, aankoop, service en de betrouwbaarheid.

Jouw bedrijf op Real Reviews?

Wil je ook reviews verzamelen op onze website? Meld je bedrijf gratis aan op deze pagina en start met het verzamelen van reviews voor jouw onderneming.

Lees reviews en bekijk Zara

Zara

Om je beter van dienst te zijn gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Lees dan ons Privacybeleid.