Wil je jouw ervaring delen bij Zara? Laat dan een review achter en help anderen bij het maken van een weloverwogen keuze. Door jouw verhaal te doen in de vorm van een beoordeling ontstaat er een completer beeld voor mogelijke andere bezoekers van de winkel of website. Een product gekocht bij Zara? Deel dan jouw ervaring, in de vorm van een review. Door te vertellen hoe je bestelling is verlopen, van aankoop tot levering en eventuele garantie en klachten. Hoe meer beoordelingen verzameld kunnen worden, des te beter kunnen juiste keuzes worden gemaakt in het beslissingsproces.
Recent bij Zara in de winkel geweest? Vertel ons dan welke ervaringen je daar hebt op gedaan! Heeft u iets gekocht? Hoe was de service? Óf heb je laatst online wat gekocht, hoe is deze aankoop verlopen? Was het een eenvoudig proces? Was de levering op tijd? Laat je ervaring achter in een review zodat anderen hierop hun keuze kunnen baseren.
Lees hieronder onafhankelijk achtergelaten beoordelingen van Zara en zie welke ervaringen er zijn geweest in de winkel of webshop met het assortiment, aankoop, service en de betrouwbaarheid.
Alle reviews
Fred
Toen we teruggingen naar de kassa om het misverstand recht te zetten, kregen we te horen dat de cassière alleen Engels sprak en moest de manager erbij halen die ook alleen Engels sprak. Terwijl wij in Nederland wonen!
De manager beweerde dat het een foutje was en we moesten het originele bedrag betalen. Hoewel we de optie kregen om ons geld terug te krijgen, wilde mijn zoon de broek toch graag hebben. Ik besloot later contact op te nemen met de klantenservice, ervan uitgaande dat het wel goed zou komen. Maar helaas, dit bleek een misvatting.
De klantenservice stelde dat ze geen prijsverschil konden aanbieden, omdat het artikel correct in rekening was gebracht. Dit, terwijl het prijskaartje duidelijk €25,99 aangaf. Mij werd verteld dat ik de prijs op de website moest controleren. Moet ik nu echt in de winkel prijzen op het internet gaan controleren? Dit is absoluut onacceptabel.
Voordat ik kon reageren, werd me gevraagd of ik nog andere vragen had, en mijn verdere reactie werd volledig genegeerd. Dit is blijkbaar hoe Zara met klanten omgaat. Wij brengen al onze aankopen terug en zullen nooit meer iets kopen bij Zara. Ze zijn in ieder geval vier klanten kwijt.
Mischa Johannisse
Claudia
S.
Problemen worden niet opgelost.
Personeel in de winkel is heel asociaal en 9 van de 10 spreekt geen Nederlands.
Ik raad iedereen af om iets te kopen bij Zara.
Anoniem
Milena
Ze willen ook retour bewijs ontvangen, terwijl ik dat ook niet had ontvangen, dus hoe kan ik dat doorsturen?
Krijg geen hulp hierbij, ze willen nergens aan meewerken. Denken alleen aan eigen geld! Hoe oneerlijk kun je zijn om mesen te laten betalen voor spullen die ze niet eens hebben?! Het is echt laatste keer dat ik bij hun had gekocht!
Ik snap echt alles en dat mensen soms fouten kunnen maken. Echt waar, maar ik heb gewoon getuigen dat ik alles correct had gedaan en waarschijnlijk kunnen ook camera opnames gevraagd worden van die dag, dat ik pakketten had geretourneerd. Maar ja Zara denkt alleen aan geld niks anders. Waarderen eigen klanten niet!
Miranda
Jacquemijn Peter
Gisteren was ik in de ZARA Maastricht ik had informatie nodig over een trui die ik bij jullie wou kopen.
Ik heb aan de 4 verkopers uitleg gevraagd maar geen enkele kon mij helpen daar er NIEMAND een woord nederlands sprak ik mag toch hopen dat er iemand die in een Nederlandse winkel werkt een woordje nederlands spreekt en de klant verder kan helpen, ik ben dan diep teleurgesteld naar een andere winkel moeten gaan en ben van plan in de toekomst geen aankopen te doen in jullie winkels.
Groeten Peter
Sandy Bouterse
D.
klantenservice is DRAMA. Zijn niet te bereiken en laten mij al 1,5 week wachten op een fatsoenlijke reactie. Alleen via app en je komt geen stap verder.
Controleer je kledingstukken want je kan niet meer vertrouwen dat medewerkers hun werk correct uitvoeren!
Sadri
Klantenservice zeer onbeschoft via de chat en via whatsapp. sluiten chats af.
Advies is om daar niks te bestellen!
Barbara
De klantenservice is ontzettend slecht bereikbaar. Bellen kan niet, mailen kan niet, alleen maar chatten en appen. Helaas begrijpt de medewerker totaal niet wat het probleem is, moet je bij iedere nieuwe medewerker je verhaal opnieuw doen en met een beetje pech wordt gewoon de chat afgesloten. Kortom wat een slechte service. Mijn probleem is niet opgelost en ik heb dubbel betaald. Een klacht indienen bij ZARA is ook onmogelijk, want ook dat begrijpen ze niet. Schandalig!!
R Schonewille
Charlotte Vrins
Sylvia
Als dat geen misleiding is? Gechat met Siringi, Denny en Kadjel van de klantenservice: net zo waardeloos als het bedrijf zelf. En waar die medewerkers vooral heel goed in zijn is te zeggen dat ze het vervelend voor je vinden (maar niet heus!!).
Ik bestel er niets meer, is niet de eerste keer dat ik een hele slechte ervaring met dat bedrijf heb, bahbah!