1/5
GEMIDDELDE BEOORDELING: 2/10
(18 Reviews)

Alle reviews

    Aantal reviews: 18
  1. Beoordeling:

    2
    Zeer teleurstellende ervaring bij Zara Hoofddorp
    Mijn recente ervaring bij de Zara in Hoofddorp was ronduit teleurstellend. Mijn zoon zag een broek in de aanbieding die hij graag wilde hebben. Op het prijskaartje stond een kortingssticker, van €39,95 naar €25,99. Echter, bij de kassa betaalde ik het originele bedrag van €39,95.

    Toen we teruggingen naar de kassa om het misverstand recht te zetten, kregen we te horen dat de cassière alleen Engels sprak en moest de manager erbij halen die ook alleen Engels sprak. Terwijl wij in Nederland wonen!

    De manager beweerde dat het een foutje was en we moesten het originele bedrag betalen. Hoewel we de optie kregen om ons geld terug te krijgen, wilde mijn zoon de broek toch graag hebben. Ik besloot later contact op te nemen met de klantenservice, ervan uitgaande dat het wel goed zou komen. Maar helaas, dit bleek een misvatting.

    De klantenservice stelde dat ze geen prijsverschil konden aanbieden, omdat het artikel correct in rekening was gebracht. Dit, terwijl het prijskaartje duidelijk €25,99 aangaf. Mij werd verteld dat ik de prijs op de website moest controleren. Moet ik nu echt in de winkel prijzen op het internet gaan controleren? Dit is absoluut onacceptabel.

    Voordat ik kon reageren, werd me gevraagd of ik nog andere vragen had, en mijn verdere reactie werd volledig genegeerd. Dit is blijkbaar hoe Zara met klanten omgaat. Wij brengen al onze aankopen terug en zullen nooit meer iets kopen bij Zara. Ze zijn in ieder geval vier klanten kwijt.

    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  2. Beoordeling:

    2
    Zara
    Ik had een grote bestelling gedaan voor mijn dochters voor rond de 1000€.Er zijn 19 items niet geleverd.Ik heb gechat en ge whatsapped maar je spreekt met een robot.Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.Iedere keer zeggen ze dat ze het dossier bekijken en dat je over 48 uur bericht krijgt,dat gebeurt dus niet.Heel raar dat je ze niet kan bereiken via telefoon en met een echt persoon kan spreken ipv met een robot.Ik loop hiermee dus zo’n 700€ euro mis.Dit is echt te slecht voor woorden.Zara is een boevenbedrijf geworden
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  3. Beoordeling:

    2
    Slechtste klantenservice ooit
    Ik ben al een paar weken bezig met de klantenservice van de Zara ik heb een bestelling geplaatst en die blijft in behandeling dus contact opgenomen kan alleen via een chat of whatsapp en word er elke keer gezegd uw dossier is in behandeling we moeten reactie van het transport afwachten hoezo als iets nooit is opgestuurd is al ten eerste ten tweede duurt een antwoord zolang? Andere bedrijven regelen dit onderling uit zonder de klant er bij te betrekken nee Zara zegt alleen maar excuses Jennifer even geduld maar na een paar weken kan je dat niet meer aan horen het lijkt wel of ze de boel oplichten en vind ook na al die klachten te zien op internet dat hun niet meer online mogen verkopen ik heb een melding bij acm gemaakt en rader en hoop dat meerdere dat gaan doen want als consument kan je verder niks doen en hebben hun je geld gewoon gestolen
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  4. Beoordeling:

    2
    Slechte service
    Klantenservice is alleen te bereiken via whatsapp of mail. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar.
    Problemen worden niet opgelost.
    Personeel in de winkel is heel asociaal en 9 van de 10 spreekt geen Nederlands.
    Ik raad iedereen af om iets te kopen bij Zara.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  5. Beoordeling:

    2
    Zeer zeer onvriendelijk personeel!
    Het personeel in Nijmegen is ronduit asociaal als ik dat zo mag benoemen. Ze lopen hartstikke chagrijnig door de winkel. Een item terug brengen doen ze moeilijk over en willen daar niet aan mee werken. Je wordt afgesnauwd waar je bij staat. Ik vind het bizar om te zien dat ze stuk voor stuk allemaal hartstikke chagrijnig zijn. Daarnaast spreekt geen mens Nederlands wat ik ook heel vreemd vind. Meest onvriendelijk personeel wat ik ooit in mijn leven heb mee gemaakt!
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  6. Beoordeling:

    2
    Retour
    Ik had voor mijn kindje een grote pakket met kleren voor periode herfst/winter besteld. Ik wist dat ik niet alles wilde houden, dus netjes een retour label aangevraagd en spullen die ik niet wilde behouden ivm slechte kwaliteit geretourneerd( via een pakket automaat) ik had die dag nog twee andere pakketten geretourneerd exact zelfde manier. Dus in totaal 3 pakketten. Twee waren van mij en een van mijn vriend die mee was geweest. Bij geen een pakket hadden wij een mail gekregen dat wij pakken hadden geretourneerd. Maar ja, dacht dat het goed zal komen. Helaas waren twee pakketten wel ontgaven en verwerkt door Zara. Alleen mijn grootste pakket was kwijt. Ik heb meerdere malen geprobeerd om dat met Zara op te lossen. Elke keer krijg ik iets anders te horen. Op het einde kreeg ik te horen, dat ik mijn retour label niet had gebruikt ( terwijl ik het wel had gedaan, heb zelf geen printer en ben speciaal bij vrienden langs geweest om dat uit te printen, anders zou ik mijn andere pakketje ook niet kunnen retourneren. Wat wel grappig is want die is wel verwerkt als retour.)
    Ze willen ook retour bewijs ontvangen, terwijl ik dat ook niet had ontvangen, dus hoe kan ik dat doorsturen?
    Krijg geen hulp hierbij, ze willen nergens aan meewerken. Denken alleen aan eigen geld! Hoe oneerlijk kun je zijn om mesen te laten betalen voor spullen die ze niet eens hebben?! Het is echt laatste keer dat ik bij hun had gekocht!
    Ik snap echt alles en dat mensen soms fouten kunnen maken. Echt waar, maar ik heb gewoon getuigen dat ik alles correct had gedaan en waarschijnlijk kunnen ook camera opnames gevraagd worden van die dag, dat ik pakketten had geretourneerd. Maar ja Zara denkt alleen aan geld niks anders. Waarderen eigen klanten niet!
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  7. Beoordeling:

    2
    Geld kwijt
    Ik heb bovenstaande ordernummer geretourneerd via homer. De ontvangstbevestiging heb ik ook en ze zeggen dat ze het uit hebben gezocht maar dat ze niks kunnen doen. Ben dus 170 Euro kwijt. Ze kunnen me ook niet verder helpen.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  8. Beoordeling:

    2
    Ervaring met verkopers
    Beste,
    Gisteren was ik in de ZARA Maastricht ik had informatie nodig over een trui die ik bij jullie wou kopen.
    Ik heb aan de 4 verkopers uitleg gevraagd maar geen enkele kon mij helpen daar er NIEMAND een woord nederlands sprak ik mag toch hopen dat er iemand die in een Nederlandse winkel werkt een woordje nederlands spreekt en de klant verder kan helpen, ik ben dan diep teleurgesteld naar een andere winkel moeten gaan en ben van plan in de toekomst geen aankopen te doen in jullie winkels.
    Groeten Peter
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  9. Beoordeling:

    2
    Waar is de beleefdheidsvorm gebleven?
    Waar is de beleefdheidsvorm gebleven? Ik word gewoon ongevraagd geblokkeerd. Ik ben mijn dochter aan het leren verantwoord met kleedgeld om te gaan. Ze doet haar eerste aankoop bij Zara-online. Er wordt 35,90 afgeschreven maar we ontvangen geen bevestigingsmail van Zara. Na 2 dagen neem ik namens mijn dochter contact op. Alleen via Chat of andere social media manieren…. helaas. Doe het alsnog voor mijn dochter. Ben ik eindelijk in contact met een medewerk(st)er wordt gemeld dat onze mailadres niet klopt. Terwijl dit emailadres gewoon in ons Zara account staat en het eerder door Zara is gebruikt en het toen wel goed ging. Kortom hij/zij komt er niet uit en zet het door naar een afdeling? Ik vraag wie en hoe, en op welke manier er contact opgenomen wordt. Krijg ik het antwoord dat de mail het nu wel doet en er een storing was en de bestelling van 35,90 wel afgeschreven is. Aangezien ik er niets meer van snapte stelde ik hierop mijn vraag wat er precies gaande was omtrent de storing. Of dit de reden is dat het fout gaat met de bestelling. Heeft hij/zij mij geblokkeerd. Met de mededeling dat ik gewoon moet wachten. Ik kan geen vraag meer stellen, ik kan geheel niet meer in chatbox. We zaten midden in onze communicatie, gesprek. Perplex. Zelfs 1 ster is nog te veel….. voor mij ver in de min……. En ik ga mijn dochter leren dat Zara geen goed bedrijf is voor online aankoop en ze zeer onbetrouwbaar zijn en niet goed mee te communiceren valt.
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  10. Beoordeling:

    2
    CONTROLEER JE KLEDINGSTUKKEN
    Spijkerjasje gekocht voor mijn dochter van 9 maanden. Medewerker heeft de helft van het alarm eraf gehaald en de pin in het jasje laten hangen die vervolgens in de rib van mijn dochter is gedrukt.

    klantenservice is DRAMA. Zijn niet te bereiken en laten mij al 1,5 week wachten op een fatsoenlijke reactie. Alleen via app en je komt geen stap verder.

    Controleer je kledingstukken want je kan niet meer vertrouwen dat medewerkers hun werk correct uitvoeren!

    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  11. Beoordeling:

    2
    Slechtste zaak ooit! 0 sterren
    Voor expressverzending betaald. Pakket komt niet op afgesproken dag. ZARA laat je voor express betalen maar versturen het via e commerce dhl. Goedkoopste verzending. En geven daarna aan dat verzending vertraagd is. Heeel slim! Lekker cashen!
    Klantenservice zeer onbeschoft via de chat en via whatsapp. sluiten chats af.
    Advies is om daar niks te bestellen!
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  12. Beoordeling:

    2
    Niet klantvriendelijk, eigenlijk 0 sterren
    Ik zou het liefst -sterren geven, maar dat kan niet.
    De klantenservice is ontzettend slecht bereikbaar. Bellen kan niet, mailen kan niet, alleen maar chatten en appen. Helaas begrijpt de medewerker totaal niet wat het probleem is, moet je bij iedere nieuwe medewerker je verhaal opnieuw doen en met een beetje pech wordt gewoon de chat afgesloten. Kortom wat een slechte service. Mijn probleem is niet opgelost en ik heb dubbel betaald. Een klacht indienen bij ZARA is ook onmogelijk, want ook dat begrijpen ze niet. Schandalig!!
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  13. Beoordeling:

    2
    Niet online bestellen
    Geen pakketje al weken opzoek. Geen hulp. Brutale app . Geen oplossing geen pakketje elke keer een ander antwoord
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  14. Beoordeling:

    2
    Treurig bedrijf
    Wat een bedroevende service bij de ZARA wederom, ze hebben hun zaakjes daar echt niet op orde. Kleding besteld, meteen betaald, vervolgens krijg ik een mail dat mijn bestelling geannuleerd is. Contact opgenomen met klantenservice hoe dat nu ging met het geld wat wel aan ZARA betaald is, door klantenservice wordt aangegeven dat het geld ‘als het goed’ is binnen 14 WERKdagen teruggestort wordt op dezelfde manier als dat het betaald is maar als dat niet het geval is ik contact op moet nemen met mijn bank (????). Vervolgens 16 werkdagen verder, nog geen geld terug. Weer contact opgenomen. Wordt me gevraagd om een printscreen van mijn betaling want ze kunnen het niet vinden….. Puntje bij paaltje, nog steeds geen geld terug en wachten wachten wachten…. Hele slechte service en wordt niet meegedacht.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  15. Beoordeling:

    2
    Aankoop Black Friday.
    Paar artikelen besteld op Black Friday o.a. paar lakleren enkellaarsjes. Krijg meteen een bestelbevestiging en maandag na Black Friday verwijdert ZARA(!!) de laarzen uit mijn bestelling, zgn. niet verkrijgbaar?? Betaal via PayPal op dezelfde maandag. Keurig krijg ik mijn geld terug via PayPal. Maar en nu komt het….. de laarsjes zijn gewoon volop verkrijgbaar maar dan wel voor de normale prijs i.p.v. de Black Friday-prijs.
    Als dat geen misleiding is? Gechat met Siringi, Denny en Kadjel van de klantenservice: net zo waardeloos als het bedrijf zelf. En waar die medewerkers vooral heel goed in zijn is te zeggen dat ze het vervelend voor je vinden (maar niet heus!!).
    Ik bestel er niets meer, is niet de eerste keer dat ik een hele slechte ervaring met dat bedrijf heb, bahbah!
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer

Schrijf een review

Het e-mailadres en bestelnummer worden niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ik ga akkoord met de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid door deze review te plaatsen. Ik verklaar ook dat ik een daadwerkelijke ervaring heb met dit bedrijf.

Lees ons controlebeleid en hoe wij zorgen dat reviews authentiek zijn.
Bedankt voor het insturen van jouw review!

Zara

Zara is een Spaanse kledingketen en onderdeel van de Spaanse beursgenoteerde modegigant Inditex. Het bedrijf bestaat sinds 1975 en is actief in meer dan 80 landen met meer dan 2000 winkels. Zara verkoopt kleding, ondergoed, schoenen, sportkleding en accessoires aan voor zowel Dames, Heren als kinderen. Daarnaast heeft Zara ook een eigen home concept waar allerlei artikelen voor in huis, keuken, tuin en badkamer worden aangeboden.

Deel deze pagina

Reviews over dit bedrijf

Hier lees je authentieke reviews van anderen over hun ervaring met Zara. De beoordeling van 2/10 is gebaseerd op 18 gecontroleerde reviews met een gemiddelde van 1 uit 5 sterren.

Lees meer reviews:

Schrijf jij ook een review?

Wil je jouw ervaring delen bij Zara? Laat dan een review achter en help anderen bij het maken van een weloverwogen keuze. Door jouw verhaal te doen in de vorm van een beoordeling ontstaat er een completer beeld voor mogelijke andere bezoekers van de winkel of website. Een product gekocht bij Zara? Deel dan jouw ervaring, in de vorm van een review. Door te vertellen hoe je bestelling is verlopen, van aankoop tot levering en eventuele garantie en klachten. Hoe meer beoordelingen verzameld kunnen worden, des te beter kunnen juiste keuzes worden gemaakt in het beslissingsproces.

Recent bij Zara in de winkel geweest? Vertel ons dan welke ervaringen je daar hebt op gedaan! Heeft u iets gekocht? Hoe was de service? Óf heb je laatst online wat gekocht, hoe is deze aankoop verlopen? Was het een eenvoudig proces? Was de levering op tijd? Laat je ervaring achter in een review zodat anderen hierop hun keuze kunnen baseren.

Lees hieronder onafhankelijk achtergelaten beoordelingen van Zara en zie welke ervaringen er zijn geweest in de winkel of webshop met het assortiment, aankoop, service en de betrouwbaarheid.

Jouw bedrijf op Real Reviews?

Wil je ook reviews verzamelen op onze website? Meld je bedrijf gratis aan op deze pagina en start met het verzamelen van reviews voor jouw onderneming.

Lees de reviews en open de website van Zara

Als je hieronder op accepteren klikt, wordt automatisch de website van het bedrijf geopend en kun je op onze website authentieke beoordelingen lezen van echte klanten en bezoekers. Dit kan je helpen om een weloverwogen beslissing te nemen over een aankoop bij Zara.

Je kunt op onze website meer informatie vinden over hoe we de echtheid van beoordelingen garanderen. Ons privacybeleid en andere relevante informatie kun je ook direct hier vinden. Gebruik de onderstaande knoppen om de bedrijfswebsite te openen en de reviews te lezen, of om deze niet te openen en deze melding te sluiten.

Om je beter van dienst te zijn gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Lees dan ons Privacybeleid.