DHL is een koeriersbedrijf dat in 1969 is ontstaan in San Francisco. Sinds 2002 is het echter volledig eigendom geworden van Deutsche Post. DHL werkt op drie manier: Levering van pakketten aan particulieren, Lucht en Zee vracht vervoeren en Magazijn/ warenhuis oplossingen voor de logistieke dienstverlening.

Alle reviews
Aantal reviews: 13 Beoordeling:2 totaal geen service Automaat zit op slot vanaf 26 juni en zou gemaakt moeten zijn op 12 juli. In de tussentijd kun je dus geen pakket aan. Klantenservice gevraagd hoe nu verder omdat de code verlopen is natuurlijk Nou ik moet op zaterdag maar voor de automaat gaan liggen tot dat de bezorgen hem opent om de pakje eruit te halen. DIT GELOOF JE TOCH NIET
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Groot pakket naar depot Een groot pakket besteld welke niet in een gewone auto past. Zie Ik die kan zo wegrijden zonder ook maar aan te bellen.
1
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Mega slecht Onlangs een tuinset besteld. Zien we de DHL stoppen en nog voor erbij zijn scheurt de bezorgen weer weg. Briefje in de bus, nou ok. Ga Ik kijken moet ik ik het 50 km bij mij vandaan gaan halen. Het past niet in een auto en ook nog eens €50 bezorgkosten betaald . Via de chat van alles geprobeerd is de chat opeens beëindigd. Geen oplossing mogelijk met deze bezorgdienst
1
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Pakketten worden niet afgeleverd 1 ster is al te veel. Afgelopen maanden zijn diverse pakketten niet afgeleverd bij onze klanten. Schade is al zo’n 4000 euro. Hun procedures zijn zo lek als ’n mandje en e.e.a. oplossen of uitzoeken doen ze niet. Schandalig slecht bedrijf!
2
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Verschrikkelijk Ik kreeg een melding dat DHL tussen 8:00 en 18:00 langs zou komen. Ben speciaal de hele dag thuis gebleven en kreeg doodleuk de melding dat de chauffeur is langs geweest en er niemand thuis was. Geen belletje gehad, niets. Ze geven vervolgens aan dat ze de volgende dag nog een keer langskomen. Ik heb via hun app gemeld dat ik die dag niet thuis ben, maar ze kunnen de afspraak niet verzetten. Hemel en aarde bewogen, allemaal via de app, ik krijg geen medewerker te spreken, en er is niets mogelijk. En dan bellen ze doodleuk de volgende dag wel op als ze weer voor niets voor de deur staan. Hopeloos!
1
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 pakket kwijt DHL is mijn brievenbuspakket kwijtgeraakt. Krijg paar centen vergoeding en niet eens de verzendkosten van de niet geleverde diensten. Dezelfde week nog een pakket kwijt gelukkig nu op kosten Amazon. En pakket 3 is door eerlijke mensen ergens in een openbare ruimte aangetroffen waar het door DHL is “bezorgd”.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Valse informatie, onbeschofte afhandeling. Ik heb een aankoop gedaan via Amazon die volgende werkdag via DHL zou worden geleverd.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Troosteloos! Wat een waardeloos bezorgbedrijf. Doet nooit wat je – inzake bezorgplekken – afspreekt. (In dit geval: bezorgd bij buren in plaats van de afgesproken plek.) En met enige regelmaat melden ze zelfs dat ze je thuis niet hebben aangetroffen: terwijl de voordeurbel werkt, het huis vol mensen en- in de avonduren – de lichten in huis branden. Een melding maken: beleefd horen ze je aan om daarna vrolijk verder te gaan met dit soort prutswerk. Navraag in onze omgeving levert een vergelijkbaar beeld op.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Waardeloos Belachelijk voor woorden tracking pakket systeem van niks. Duur pakket kwijt met Nike tech pak. Tracking geeft duidelijk aan in welk depot die blijft hangen maar er iets mee doen nee hoor… pak kwijt en vergoeding 1 kilo a 3,40 😂 zelf je verzendkosten kun je naar fluiten. Wat een lachertje … dhl motiveert pakjes achter over drukken ik doe er geen zaken meer mee en raad iedereen niet te versturen met ze.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 DHL doet maar wat Onderdelen voor reparatie bij klant besteld in china.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Pakket niet ontvangen Pakket zou tussen 17.30 en 21 30 zijn nu 22.19 en nog geen pakket hopenlijk komt die zo nog zit te wachten
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Pakket kwijt geraakt door DHL Pakket kwijtraken en je afschepen met een vergoeding van €3,40 per kg.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:6 Product niet ontvangen Verzendlabel gekocht. Echter niet ontvangen per e-mail. Enige mogelijkheid om dit op te lossen is naar een nummer te bellen waar je voor moet betalen. Je wordt wel fijn geholpen en kunt het bedrag van de zending makkelijk terugvragen. Let op, wel alleen van de zending en niet van het telefoongesprek.
0
0 Je hebt al gestemd!
Bedankt voor het insturen van jouw review!Bernadette Dillen Willigendael-Dillen
Bram
Ja nu is die op een depot gebracht 50 km verder. Geen idee hoe ik het daar vandaan moet krijgen. Geen land met hun te bezeilen . Waardeloze bezorgdienst
Tessa Schaaf
Peter Wetzer
Hans Oude Nijhuis
Carolina
Dat dit bedrijf nog mag bestaan.
M
De Aankoop is om onduidelijke reden in twee delen opgesplitst.
Pakket 1: Volgen de mail staat de bezorger vandaag tussen 17:20 -18:10 met pakket op de stoep!
Dan volgt een mailtje: We zijn je helaas misgelopen. DHL_CONNECT kon je pakket vandaag helaas niet bezorgen omdat de chauffeur het niet onbeheerd wilde achterlaten.
We waren op dit moment met 4 personen aanwezig, gordijnen op binnen licht aan en buiten ook. Telefonisch contact met DHL levert als antwoordt op dat de klacht in behandeling wordt genomen. Maar de koerier terugsturen om met zijn pakket ho maar.
Pakket 2 zou ook vandaag worden bezorgd voor 20 uur, ook op de stoep. Maar natuurlijk ook hier niets van te vinden. Nu is de volgende werkdag in huis in eens 3 dagen later.
Helaas gebeurt het niet langs de deur gaan of het bij de buren afleveren of in een andere plaats wel vaker.
Ronald van Dorp
Ellen
Patrick
Laten afleveren bij zelf gekozen pickup point.
DHL veranderde dit, omdat de boxen vol waren naar een blokker vileaal waar ik het volgens mail 7 dagen kon ophalen.
2 dagen later blijkt dat dit blokker service punt 1 dag na aflevering door DHL gesloten was en DHL dit wist!!
Mijn pakket was door DHL opgehaald en retour afzender gestuurd.
Ik moest maar contact met afzender opnemen en daar vragen of het opnieuw verzonden kon worden.
Dit betekend dubbele verzend kosten en invoer belasting plus ruim 3 weken extra.
De klant pikt dit niet dus ik ben ook de opdracht kwijt en in het slechtste geval ook mijn geld.
DHL,op deze grove nalatigheid komt zeker een reactie!
Angenieta
John de Bruijn
Terwijl de werkelijke waarde vele malen hoger is.
Een werkelijk schandalige werkwijze, dit is een dikke middelvinger naar de klant.
Advies: nooit in zee gaan met DHL als vervoerder, er zijn genoeg andere keuzes mogelijk!
D.