DPD in 1976 opgericht als eerste private post en pakketten dienst in Duitsland door achttien grote transportondernemers. In 1993 kwam dit bedrijf ook naar Nederland. Inmiddels vervoert DPD jaarlijks meer dan 1,3 miljard pakketten wereldwijd.
DPD in 1976 opgericht als eerste private post en pakketten dienst in Duitsland door achttien grote transportondernemers. In 1993 kwam dit bedrijf ook naar Nederland. Inmiddels vervoert DPD jaarlijks meer dan 1,3 miljard pakketten wereldwijd.
Wil je ook reviews verzamelen op onze website? Meld je bedrijf gratis aan op deze pagina en start met het verzamelen van reviews voor jouw onderneming.
Alle reviews
Aantal reviews: 12 Beoordeling:10 Buitengewoon goed en snel geleverd in de ochtend, vriendelijke koerier DPD is erop vooruit gegaan in tegenstelling tot jaren geleden. Vroeger dacht ik: ooh nee he DPD bezorging duurt 5 dagen, werd gesmeten met mijn pakket waardoor de verpakking kattengrit en kattensnoepjes scheurde en ik een andere koerier prefereerde.
1
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Slechtste postbedrijf van Nederland! Ik heb 2 bestellingen direct na elkaar gedaan, bij 1 bedrijf, te verzenden naar 1 adres. Van het bedrijf waar ik de bestellingen gedaan heb, heb ik keurig bericht ontvangen dat de orders geplaatst waren en later verzonden via DPD. In de week dat de pakketten afgeleverd zouden worden, was ik ziek thuis, het aflever adres. Pakket 1 is afgeleverd, maar pakket 2 (het duurste) was er niet bij. Pakket 2 heeft een heel andere weg afgelegd. Er zou een poging tot leveren gedaan zijn (niets van gemerkt). Vervolgens een (naar later bleek) email in mijn spam ontvangen, met de boodschap dat mijn pakket afgeleverd bij locker/afhaalpunt is. Deze locker/afhaalpunt is 40 km van mijn woon adres! Er is duidelijk iets niet goed gegaan bij DPD! Vervolgens heb ik dit laten weten via een email aan DPD, en hun aansprakelijk gesteld voor de schade die ik hierdoor opgelopen heb. DPD reageert gewoon niet! Ze laten je door kun gekloot zitten met de schade. Beste mensen als u kunt voorkomen gebruik te maken van DPD, dan zou ik dat zeker aanraden.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Pakket bezorger Ook hier het geval pakket zou tussen 8 uur /10.30 bezorgd worden
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Niets bezorgd! Als ik een 0 kon geven deed ik dat! Dit bedrijf is 1 grote oplichterij! Het is beschamend dat sommige bedrijven nog met deze mensen samenwerken.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Luie bezorger brengt zonder melding pakket gelijk naar afhaalpunt, voor niks thuis gebleven, geen briefje Mail binnen dat pakket is bezorgd, niet ontvangen na 10 minuten in wachtstand blijkt dat het pakket gelijk bij afhaalpunt is afgegeven zonder enige mededeling aan ons, geen briefje helemaal niets, afhaalpunt al gesloten nu en was voor vanavond nodig, leverancier heeft alles gedaan om het te verzenden echter een te luie chauffeur dpd heeft verzaakt pakket thuis te leveren speciaal heel de dag iemand thuis.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Geen Pakket ontvangen Geen pakket bezorgd op 26-05-2023.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 altijd DPD Voor de zoveelste keer geeft ‘een bezorger’ van DPD aan dat wij niet thuis waren en hert pakket niet afgeleverd kon worden. Het lijkt erop dat die mannen/vrouwen zo slecht worden betaald dat ze de helft maar ergens buiten neerzetten, niet afgeven omdat je zogenaamd niet thuis was etc.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Chauffeur rijd weg Chauffeur staat voor de deur . Ik sta buiten en zeg dat het pakketje van mij is . Hij kijkt me aan zet het pakketje weer terug in de bus en rijd weg . 5 seconden later krijg ik een mail van dat ik niet thuis was . Hoe onbeschoft kan je zijn . Dus pakketje opgehaald bij een afgiftepunt
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Onwil en onkunde bij DPD ! Onkunde en onwil bij DPD !
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 ik zou 'niet thuis' geweest zijn Het bestelde pakket zou worden verstuurd via DPD. Ik kreeg een mailtje dat ze zouden komen tussen 12:58 en 13:58. Ik ben ervoor thuisgebleven.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 en weer slagen ze er niet in om een pakket af te leveren En weer slagen ze er Niet in om de bestelling af te leveren ,jammer dat ik niet minder dan 1 ster kan geven .Nu hebben ze volgens ik lees mijn pakket afgeleverd op 40 km van mijn deur in een dpd afhaal punt !!.Ik kom al maanden de deur niet uit wegens rug problemen …dus ik ben altijd thuis !! ze zijn hier ook niet geweest ,nu beweren ze dat het aflever adres zou gewijzigd zijn …geen idee door wie ,maar ik geloof ze ook nog niet ,want het zijn ook nog leugenaars .Stel dat ik niet thuis zou zijn ( wat niet zo is ) dan heb ik op 2 tot 6 km ,3 dpd punten…nu leveren ze af op 40 km !! wat een bende prutsers zijn het toch.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 DPD levert niet! Ik heb een autostoel voor mijn zoon gekocht en DPD zou deze bij de supermarkt bezorgen, omdat zij een DPD pakketpunt zijn. Dit pakketpunt is open van 07:00 tot 21:00.
0
0 Je hebt al gestemd!
Bedankt voor het insturen van jouw review!Dianne
Tegenwoordig vindt de bezorging binnen 1 dag plaats en wordt mijn bestelling keurig netjes overhandigd in goed staat door vriendelijke koeriers. De live tracking per e-mail (bezorging tussen 10:00 en 11:00 uur) is uitmuntend!
RP
Astrid bollaart
Ik het was thuis hondje moest eigenlijk naar buiten maar dacht wacht even
Op het pakketje
Ik kreeg een mail dat ze me gemist hadden terwijl ik thuis was ik ging aan mezelf twijfelen
Maar dit is het handige van een video deurbel effe terug kijken er was gewoon niemand aan de deur geweest dus ik was woest en dacht wat een luie bezorger zeg
Ik zou een mail krijgen waar mijn pakketje zou liggen voor op te halen geen mail gehad
Ik heb met mijn bestel nr in te voeren bij DPD en ja wel lag bij het ophaal punt
En idd als ik een 1 kon geven zou ik het doen
Dit maak je niet mee bij PostNL of DHL
WAT EEN SLORDIGE BEZORGERS EN IDD ALS IK ER VOOR KON KIEZEN GEBRUIK DEZE DPD
NOOIT MEER
Joris
Dit bedrijf zou moeten voorkomen bij justitie! Al die gestolen/verwenen pakketten. De leugens. Bah!
Wim de Leeuw
Louis Bogers
Klacht ingediend!!
3 weken lang iedere dag gemaild, NOOIT IETS GEHOORD.
Wat is het nut van deze reviews???
Jules Jansen
Vandaag zou het bezorgd worden; we waren beiden thuis, zijn beiden niet doof.
Wie gaat hier een keer wat aan doen; dit kan gewoon niet. Bij andere bezorgdiensten gebeurt dit niet of hooguit een enkele keer. Maar daar krijgen we in ieder geval de informatie waar e.e.a. is, maar dat doet DPD zelfs niet.
Patricia
Ward
Een muur van ambtenaristisch gepruts.
We hebben 27 september 2022 3 pakketten tegelijk aangeleverd voor verzending naar Nederland bij een parcel shop in België.
Alle 3 staan na een dikke week nog steeds bij DPD geregistreerd als “aangeleverd voor verzending bij parcel shop”. Geen verdere voortgang.
De man van de parcel shop beweert bij hoog en bij laag dat alle 3 dezelfde dag aan de bus van DPD zijn meegegeven.
Zowel de parcel shop als de DPD koerier zouden op dat moment de pakketten hebben moeten scannen. Dat is dus bij alle 3 pakketten niet gebeurd. ZES MAAL NIET GESCAND dus ?
Navraag bij DPD via een 3 x ingevuld klachtenformulier levert éénmaal een bereidwillig “wilt u de gegevens aan ons sturen” van Brahim op, dat naderhand wordt herroepen door Mohammed. De andere twee klachten worden meteen afgeschoven.
Wij maken namelijk onze verzendetiketten aan via Sendcloud.nl, die dan weer een contract hebben met DPD etc.
Volgens DPD – je voelt ‘m al aankomen – is “Sendcloud verantwoordelijk voor de zending”, dus ze willen niets doen. Dus als ik het goed begrijp was het een Sendcloud busje dat mijn pakketten bij de parcel shop heeft opgehaald en niet heeft ingescand? Lachwekkend!
Natuurlijk kan ik Sendcloud vragen om deze case op te volgen, maar het enige dat zij doen is dezelfde bewijsstukken opvragen en een ambtelijk berichtje naar DPD sturen, om vervolgens aan mij terug te koppelen dat de 3 pakketten helaas als verloren moeten worden beschouwd.
Schade? 3 boze klanten, dik € 300,- aan eenmalige artikelen kwijt, een hele hoop tijd verloren en een halve maagzweer!
Conclusie? DPD is een van de vele bedrijven waarbij schaalvergroting en kostenbesparing alle schijn van kwaliteit en klantenservice hebben verdrongen. En het personeel? Je zou bijna medelijden met ze hebben, maar daarvoor is de onwil die ze etaleren te groot.
Prutsers
sss
Om 13.54 kreeg ik een e-mailtje dat ik helaas niet thuis was en dat het pakket inmiddels onderweg was naar de Pickup Parcelshop. Ik heb de beelden van de beveiligingscamera teruggekeken, was mijn bel nou kapot ofzo? Maar nee, er heeft NIEMAND aan de deur gestaan.
Ze zouden me op de hoogte houden.
Ook niet dus.
Als ik de track & trace code volg, staat er dat het pakket inmiddels in het bezorgcentrum is aangekomen. Geen idee welk centrum dat is! Waar is mijn pakket?!?!
FRANCOIS
Karim
DPD heeft nu tot twee keer toe gezegd niet te kunnen leveren, omdat er niemand thuis was. Het pakketpunt zegt dat DPD hier niet eerlijk over is en dat zij gewoon open zijn.