Het bedrijf Eurosender fungeert als een modern digitaal platform dat bedrijven helpt om hun eigen digitale afdeling logistiek op te zetten en hiermee hun resultaten te verbeteren. Het bedrijf doet dit naar eigen zeggen door gebruik te maken van geavanceerde automatiseringsmogelijkheden. Het platform van Eurosender moet, volgens het bedrijf zelf, fungeren als zijnde een ‘control tower’ dat jou inzicht kan geven in de resultaten van de logistieke afdeling(en) van jouw bedrijf. Het hoofdkantoor van het bedrijf Eurosender is gevestigd in Luxemburg, Luxemburg. Daarnaast heeft het bedrijf kantoren in Ljubljana en Kiev (Slovenië en Oekraïne). Je kunt bij het bedrijf niet alleen als zakelijke klant terecht, ook als particulier kun je gebruikmaken van de diensten van Eurosender. Het bedrijf biedt namelijk niet alleen uitgebreide diensten aan op het gebied van optimalisatie, maar kan jou ook helpen brieven, pakketten express pakketten, pallets en andere grote items te versturen naar de gehele wereld. Het bedrijf wordt door klanten op Trustpilot als zeer goed beoordeeld; klanten geven Eurosender vier van de vijf sterren in totaal (gebaseerd op meer dan 32.500 reviews van klanten).
Alle reviews
Aantal reviews: 1 Beoordeling:2 Apple watch verdwenen: Een jaar lang heen en weer mailen zonder resultaat. Ik vergat mijn Apple Watch in een hotel en schakelde Eurosender in om deze van Italië naar Nederland te vervoeren. Ik betaalde voor een verzekering. Hoewel het pakket correct was opgehaald – wat werd bevestigd door een foto van de hotelportier – heb ik het nooit ontvangen. In plaats daarvan kreeg ik een groter pakket met een stoel uit Italië.
0
0 Je hebt al gestemd!
Bedankt voor het insturen van jouw review!ling
Ik nam diezelfde dag nog contact op met Eurosender en wat volgde was een jaar vol e-mails heen en weer. Pas na negen maanden werd het verkeerd geleverde pakket met de stoel opgehaald. De vertragingen door al deze correspondentie lagen volgens mij aan Eurosender.
Nu, ruim een jaar later, heb ik mijn Apple Watch nog steeds niet ontvangen. Bovendien kreeg ik het volgende bericht van de klantenservice van Eurosender:
“As mentioned, I have contacted BRT and asked them to reopen the claim. However, the outcome came with a negative result due to the amount of time passed. The courier did not guarantee that the loss claim can be approved, even if the wrong package is returned to the courier’s warehouse.
We are closing this ticket now. You won’t receive any response from us.”
“We are closing this ticket now. You won’t receive any response from us.”
Dit is onaanvaardbaar. Mijn advies is om Eurosender te vermijden, je kan beter direct postbedrijven benaderen.
“You won’t receive any response from us.”
Niet eens het verzend+verzekerings bedrag terug betalen ook…