Interparking is een parkeerexploitant welke in 1958 is opgericht in België. Inmiddels beheren zij ook parkeergarages in Nederland, Duitsland, Oostenrijk, Frankrijk, Italië, Spanje, Roemenië en Polen. In totaal zijn er 956 parkeervoorzieningen die vallen onder Interparking. Via de site kun je voor verschillende parkeergarages een plek reserveren of een parking deal scoren.
Alle reviews
Niels
Michela
Booking in advance with Interparking should facilitate a smooth parking experience. Instead, you pay online, can’t get through the boon when you arrive, can’t get hold of anyone at the boon because the lines are so busy, have to pay again and then chase Interparking up for a refund. Following this, you get some rude person who has no business dealing with customers.
I don’t see why I should be out of pocket for the lack of service by Interparking.
J.
Wim Van der Meer
Op klacht per email wordt vervolgens niet gereageerd . Telefonisch contact een ramp 0 sterren dus
Steven
Niets is minder waar.
Verkeerde tarieven worden aangerekend dus dit is een regelrechte leugen en diefstal!
Ik heb nu al 4 x moeten bellen en mailen omdat de verkeerde tarieven gehanteerd werden.
Wat een slechte service heeft interparking.
Meer dan 30 minuten aan telefoon moeten wachten alvorens ze reageren.
Doe hier iets aan interparking want dit is frustrerend!
Isabel
Opnieuw om hulp gebeld, waarna de man op de klantendienst gewoon de telefoon neerlegde. Op de mail “antwoordt” men binnen het half uur, waarna er plots nooit nog een reactie wordt teruggestuurd.
Nooit nog. Het feit dat ze ook maar enige ster van reviews hebben, is omdat je minstens 1 ster moet geven!
Remco
Nikos
Never ever ever again, bye bye interparking, hellooooooooooo PARKBEE!
mwh
Tjerk
Waarschijnlijk meerdere vacatures op deze afdeling die moeilijk in te vullen zijn.
Geen service dus.
Niels
Toos Oomen
Probeer geld terug te krijgen via Visa.
Erik van Rumund
Anja
Hans collings polak
Hans collings polak
Yvonne
Meerdere mails verstuurd, geen reactie! Ja een standaard mail waar je verder niets mee kan. Dan maar telefoneren, 3 x gebeld, de toon in de gesprekken ging van hun kant uit van vriendelijk naar geïrriteerd naar schofterig en toen werd door de medewerker de hoorn er ook nog opgegooid. Jammer dat ik een ster moet geven want ze verdienen er nog geen 1
Anja
Hans Collings Polak
Die functie werkt niet eens. Met moeite reservering geannuleerd. Gaat maar om € 10 maar dit bedrijf verdient onze donatie niet zomaar. Ik blijf ze stalken en plaats iedere dag op hunFacebookpagina een berichtje. Je zou je toch moeten schamen als je bij dit bedrijf werkt?
Wil Toft
Meijer
Op de e-mails wordt niet gereageerd.