1/5
GEMIDDELDE BEOORDELING: 2/10
(16 Reviews)

Alle reviews

    Aantal reviews: 19
  1. Beoordeling:

    2
    stevenvandenmeerssche@hotmail.com
    Pcard+ zou een hulpmiddel zijn, ZOGEZEGD!

    Niets is minder waar.

    Verkeerde tarieven worden aangerekend dus dit is een regelrechte leugen en diefstal!

    Ik heb nu al 4 x moeten bellen en mailen omdat de verkeerde tarieven gehanteerd werden.

    Wat een slechte service heeft interparking.

    Meer dan 30 minuten aan telefoon moeten wachten alvorens ze reageren.

    Doe hier iets aan interparking want dit is frustrerend!

    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  2. Beoordeling:

    2
    QR-code niet herkend + slechtste service ooit
    QR-code werd niet herkend bij binnenrijden. Na 5 minuten proberen en een file te veroorzaken, dan maar parkeerticketje gepakt. Klantendienst was na 30 minuten aan wachttoontje bereikbaar en verzekerde dat we zouden kunnen buiten rijden. Niet dus.
    Opnieuw om hulp gebeld, waarna de man op de klantendienst gewoon de telefoon neerlegde. Op de mail “antwoordt” men binnen het half uur, waarna er plots nooit nog een reactie wordt teruggestuurd.

    Nooit nog. Het feit dat ze ook maar enige ster van reviews hebben, is omdat je minstens 1 ster moet geven!

    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  3. Beoordeling:

    2
    slechte service
    Ik heb een parkeerplaats gereserveerd voor de locatie aan Crispijnstraat in Rotterdam. Van te voren opgezocht of de garage bereikbaar zou zijn aangezien de Marathon dat weekend zou komen. Dit moest zou zijn, maar helaas was er toch een afsluiting inclusief hekken en verkeersbegeleider. We moesten maar elders parkeren. Om die reden de kosten van de reservering teruggevraagd, maar dit deden ze niet o.b.v hun algemene voorwaarden. Plus het feit dat er volgens hun informatie geen afsluiting was. Met andere worden je kan fluiten naar je geld. Ik heb geen dienst van hun kunnen afnemen en enige coulance zou op z’n plek zijn. Ik had ook de eerdere reviews moeten lezen en moeten weten dat klantenservice geen woord is die zij kennen.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  4. Beoordeling:

    2
    Never ever again
    Are you people serious? Trying to contact you more than a month for an issue.
    Never ever ever again, bye bye interparking, hellooooooooooo PARKBEE!
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  5. Beoordeling:

    2
    Waardeloze service - verkeerd voorgelicht
    Waardeloze service, geen goed woord voor over.
    2

    1

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  6. Beoordeling:

    2
    Geen service
    Op vragen via e-mail die vier weken geleden zijn verzonden, en die volgens de website z.s.m. beantwoord zullen worden nog steeds geen antwoord ontvangen.
    Waarschijnlijk meerdere vacatures op deze afdeling die moeilijk in te vullen zijn.
    Geen service dus.
    2

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
    1. Zelfde hier. Krijg geen antwoord op e-mails.
      1

      0

      Je hebt al gestemd!

    2. Dezelfde ervaring vwb de communicatie. Zeer slecht. Krijg geen reactie op meedere mails waarin ik aangeef geen bevestgingsmail te hebben ontvangen na betaling via Visa.
      Probeer geld terug te krijgen via Visa.
      0

      0

      Je hebt al gestemd!

  7. Beoordeling:

    2
    Dramatische service en communicatie
    Nadat ik vooraf een ticket had gekocht voor hun parkeergarage in Utrecht was de in de mail meegestuurde QR code niet meer zichtbaar. Er was ook geen mogelijkheid (belknop intercom) om contact te hebben. Ik kon op dat moment niets anders dan kaartje uitnemen en later opnieuw weer afrekenen bij de betaalautomaat. Infobalie op locatie was ook niet bezet. Later via mail klacht ingediend en op hun verzoek alle bewijsstukken aangeleverd. Inmiddels vier mails verder met automatisch gegenereerde antwoorden met de belofte te reageren. Nooit meer wat gehoord. Nu maar de RB inschakelen. Gaat mij inmiddels niet meer om het geld maar om het principe van fatsoen.
    4

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  8. Beoordeling:

    2
    SLECHTE service
    Jammer dat je een ster moet geven want ze zijn het absoluut niet waard. Zeer slechte klantenservice. Meerdere mails gestuurd maar geen enkele reactie, behalve de standaard mail dat er zsm een reactie volgt, wat dus niet waar is. Ook klacht ingediend via website; ook daarop geen reactie. Ook telefonisch slecht bereikbaar. Na heel lang in de wachtrij te hebben gestaan en 1x verbinding verbroken door de medewerker, had ik na 2e keer lang wachten eindelijk medewerkster aan de lijn. Moest betaalbewijzen naar hen mailen en zou geld terug krijgen. Inmiddels weken later en nog niets ontvangen.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  9. Beoordeling:

    2
    Wat is de zin van een afdeling Klantenservice?
    Klantenservice is zga onbereikbaar of je moet tijd teveel hebben. In het telefoonmenu wordt de optie genoemd om een 0 in te voeren en je naam en nummer in te spreken. “Je wordt dan zsm teruggebeld” 😂 nou, die functie werkt niet eens. Op mail alleen een standaardantwoord en geen oplossing. Via Messenger eveneens. Je zou je toch schamen als je kind op de vraag wat haar pappa doet antwoordt: hij is hoofd van de afdeling Klantenservice van Interparking….
    2

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
    1. Het bedrag is teruggestort maar de slechte bereikbaarheid blijft een “ dingetje”.
      1

      0

      Je hebt al gestemd!

  10. Beoordeling:

    2
    Zeer zeer slecht
    Interparking Helicon, gereserveerd, parking vol, helaas wat een pech..je geld weg!!! Dubbele parkeer kosten. Restitutie verzoek ingediend, nu al 6 weken aan het wachten. Nog geen geld gezien.
    Meerdere mails verstuurd, geen reactie! Ja een standaard mail waar je verder niets mee kan. Dan maar telefoneren, 3 x gebeld, de toon in de gesprekken ging van hun kant uit van vriendelijk naar geïrriteerd naar schofterig en toen werd door de medewerker de hoorn er ook nog opgegooid. Jammer dat ik een ster moet geven want ze verdienen er nog geen 1
    2

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
    1. Heb dezelfde ervaring. Na meerdere mails te hebben gestuurd waarop totaal niet wordt gerageerd( behalve de standaard mail dat ze zsm zullen reageren), vervolgens een klacht ingediend via de site. Geen enkele reactie. Vervolgens gebeld, eeuwigheid in de wachtrij, eindelijk contact ,verbreekt de medewerker de verbinding. Weer gebeld, eindelijk medewerkster aan de lijn. Op haar verzoek bankafschriften toegestuurd. Geld zou worden teruggestort. Nu al weer weken later en geen geld ontvangen. Bijzonder slecht!!!
      1

      0

      Je hebt al gestemd!

    2. Bijna onbereikbare klantenservice. In het telefoonmenu de mededeling dat je een 0 kunt invoeren om je naam en nummer achter te laten en dan word je zsm teruggebeld. Je voelt het al…
      Die functie werkt niet eens. Met moeite reservering geannuleerd. Gaat maar om € 10 maar dit bedrijf verdient onze donatie niet zomaar. Ik blijf ze stalken en plaats iedere dag op hunFacebookpagina een berichtje. Je zou je toch moeten schamen als je bij dit bedrijf werkt?
      1

      0

      Je hebt al gestemd!

    3. Zelfde ervaring als Yvonne. Ik ben ermee gestopt en heb mijn verlies genomen. Waarschijnlijk is dit precies waar ze op uit zijn. Nou ze hebben gewonnen en mijn ergenis stopt hiermee. Dus dat is een win win situatie. Wat een slecht bedrijf en klantenservice.
      2

      0

      Je hebt al gestemd!

  11. Beoordeling:

    2
    Slechte service
    QR-code wordt niet herkend bij de parkeergarage, hierdoor dubbele parkeerkosten.
    Op de e-mails wordt niet gereageerd.
    3

    1

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  12. Beoordeling:

    2
    Reactiesnelheid
    Q-R code van de reservering werd niet gescand. Daarom dubbele parkeerkosten. Mail gezonden waarop nog steeds geen reactie is ontvangen. Slechte service. Advies: niet reserveren.
    0

    2

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
    1. Precies zoals hierboven staat beschreven!
      QR-code wordt niet herkend, daarom dubbele parkeerkosten. Meerdere e-mails gestuurd, maar hier wordt niet op gereageerd. Inmiddels al bijna 1 maand in afwachting van een reactie.
      Zeer slechte service.
      0

      0

      Je hebt al gestemd!

  13. Beoordeling:

    2
    cameras alleen bij de in- en uitgang!
    Auto leeggehaald op dek 2 Spring Garage Utrecht op 5 okt 21.
    Interparking beantwoorde hulp ivbm politie aangifte pas na een week. Toen waren de beelden al gewist. Beelden van wat? Van de in- en uitgang en van de ticketautomaten!
    Uitbundig slechte service.
    Pas op in zulke garages! Helemaal niet bewaakt dus.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  14. Beoordeling:

    2
    Gereserveerd en vol is pech
    Helaas bij aankomst vol, gezegd dat we een reservering hadden maar werden weggestuurd. Nieuwe garage, alles opgestuurd om het geld terug te krijgen maar alleen melding dat ze spoedig reageren sinds 3 weken
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
    1. Inmiddels is het geld terug gestort. Blij mee. Volgende keer beter!
      0

      0

      Je hebt al gestemd!

  15. Beoordeling:

    2
    SLECHT
    Zeer slecht! Zet hier nooit je auto neer! Perongeluk de verkeerde datum gereserveerd, konden we het dubbele betalen! Ze komen je nergens in tegemoet, ZEER SLECHT!!!
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer

Schrijf een review

Het e-mailadres en bestelnummer worden niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ik ga akkoord met de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid door deze review te plaatsen. Ik verklaar ook dat ik een daadwerkelijke ervaring heb met dit bedrijf.

Lees ons controlebeleid en hoe wij zorgen dat reviews authentiek zijn.
Bedankt voor het insturen van jouw review!

Interparking

Interparking is een parkeerexploitant welke in 1958 is opgericht in België. Inmiddels beheren zij ook parkeergarages in Nederland, Duitsland, Oostenrijk, Frankrijk, Italië, Spanje, Roemenië en Polen. In totaal zijn er 956 parkeervoorzieningen die vallen onder Interparking. Via de site kun je voor verschillende parkeergarages een plek reserveren of een parking deal scoren.

Deel deze pagina

Reviews over dit bedrijf

Hier lees je authentieke reviews van anderen over hun ervaring met Interparking. De beoordeling van 2/10 is gebaseerd op 16 gecontroleerde reviews met een gemiddelde van 1 uit 5 sterren.

Lees meer reviews:

Schrijf jij ook een review?

Benieuwd naar ervaringen met de diensten van Interparking? Dan kun je op deze pagina reviews lezen van echte klanten die jou al voor gingen. Alle reviews zijn gecontroleerd en zorgen voor een zo betrouwbaar en compleet mogelijk beeld van Interparking. Lees in de reviews ervaringen van andere klanten die de dienst al hebben gebruikt.

Was je onlangs of ben je nog steeds klant van Interparking, help dan anderen met het verkrijgen van betrouwbare informatie. Laat in een review jouw ervaringen achter op het gebied van bijvoorbeeld service en maak het totale beeld dat we van Interparking kunnen vormen completer. Dankzij jouw review kunnen potentiële klanten een meer onderbouwde keuze maken.

Jouw bedrijf op Real Reviews?

Wil je ook reviews verzamelen op onze website? Meld je bedrijf gratis aan op deze pagina en start met het verzamelen van reviews voor jouw onderneming.

Lees reviews en bekijk Interparking

Interparking

Om je beter van dienst te zijn gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Lees dan ons Privacybeleid.