Luggo, onderdeel van Luggage Care BV, werd opgericht in 2018 en is gevestigd Op Schiphol-Rijk. Het bedrijf verzorgt het bagagetransport voor mensen die comfortabel en zorgeloos willen reizen. Een gecertificeerde medewerker van Luggo komt de bagage thuis ophalen en verzegelt die. Vervolgens gaat die bagage naar de luchthaven en van daar naar de bestemming. Via een app op de smartphone is het op ieder moment mogelijk na te gaan waar de bagage zich precies bevindt dankzij de unieke verificatiecode die aan ieder bagagestuk wordt toegewezen. Op de luchthaven van bestemming kan uiteindelijk de bagage opgehaald worden. Reizen zonder bagage zorgt voor tijdswinst en reiscomfort, net wat Luggo met de dienstverlening wilde bereiken. Voor Luggo speelt tevens het milieuvriendelijke aspect mee, zonder bagage kunnen reizigers namelijk met het openbaar vervoer naar de luchthaven in plaats van met de eigen auto.De Luggo Agents die de bagage behandelen, moeten voldoen aan strenge veiligheidsvereisten, waaronder een Verklaring Omtrent Gedrag. Dit moet de reizigers verzekeren van een professionele en veilige behandeling van hun persoonlijke spullen.De klantendienst is telefonisch en via e-mail bereikbaar. Voor e-mails wordt een reactie binnen 1 werkdag aangegeven op de website.
Alle reviews
Lodewijk
Koen
Othman
Felicia senior
De koffers konden niet meegenomen worden omdat er een hondje mee gaat… raar verhaal wat hebben mijn koffers daarmee te maken. Maar goed daardoor kreeg het systeem een storing waardoor de koffers niet mee konden. Klantenservice helpt niet waardoor wij ons geld kwijt zijn..
Marjolein
Jan-Joost
Pietro D'Emilio
Vd pol
Frank
EEN SLECHT BEGIN,
STORING EN IK KAN SLEPEN.
middagje vrij en wachten, maar
Helaas pindakaas.
Nooit meer
Vicky
Bij aankomst volgende dag in Turkije waren de koffers als een van de eersten op de baggage belt.
Bel bij onduidelijkheid met het bedrijf, zorg dat je app op orde is en dan komt het zeker goed.
Monique
1.00 uur alweer uit bed moesten maar de jongen kwam om 20.00 uur. Prima! Keurige identificatie middels je Luggo account en een pincode. Koffers gewogen en geseald en vervolgens een foto van je koffer(s) met het seal nummer in je luggo account. Dit alles duurde ongeveer een kwartiertje. Een keurige, vriendelijke jongeman ondanks de hitte op deze dag (dinsdag 19 juli) en een busje vol met koffers. Geen sms gekregen dat koffers op Schiphol waren maar vanwege de AirTag in mijn koffer vond ik dat geen probleem omdat ik kon volgen waar de koffers waren. Op de eindbestemming kwamen de koffers als een van de eersten van de band. Het meest prettige is wel dat we op Schiphol direct in de rij van security konden en daardoor één a twee uur hebben bespaard door het overslaan van kofferincheck. Wij (4 koffers) zijn in ieder geval heel tevreden!
Dick Winters
Maurice
Ton Fluit
Ariane
Willem van Vegten