Easypark is een parkeer-app waarmee je door heel Nederland en België in de meeste grote steden en bij vliegvelden kunt parkeren. Parkeren kan op straat en in bepaalde aangewezen garages. Bij Easypark betaal je geen abonnementskosten maar een kleine commissie per parkeeractie, het parkeertarief betaal je vervolgens per minuut. Een parkeeractie kan eenvoudig via de app voor smartphones worden gestart en gestopt, dit heeft als voordelen dat er precies wordt betaald voor de periode van parkeren en hoeft er dus niet vooruit te worden betaald bij een vaste parkeermeter, daarnaast worden kosten achteraf per maand geïncasseerd van de bankrekening.

Alle reviews
NH
Tot mijn verbazing ontdekte ik later dat er automatisch een nieuwe parkeeractie was gestart in dezelfde garage, precies op het moment dat ik had uitgecheckt (17:27). Deze onterechte registratie kon ik pas stopzetten om 19:53, waardoor ik nu extra parkeerkosten heb gemaakt voor een periode waarin ik niet geparkeerd stond.
De klantenservice van EasyPark stelt dat ik zelf de tweede parkeeractie gestart zou hebben, wat absoluut niet klopt. Waarom zou ik een nieuwe actie starten als ik de garage had verlaten? Bovendien kan een parkeeractie alleen handmatig gestart worden als je je daadwerkelijk in de garage bevindt, en ik was al lang weggereden.
Ik verwacht dat EasyPark mij compenseert voor deze fout en de onterecht berekende kosten. Dit is pure diefstal.
Catalina
Marc
jaap van t Hoff
Ik zoek op de Yellowbrick website naar de parkeerkosten.
Ik heb een Basic abonnement gekozen.
Bij “Basic” staat: niet gebonden aan een abonnement.
En: wordt er niet geparkeerd, zijn er geen kosten.
FOUT!
Op de factuur wordt € 2 aan abonnementsgelden (Basic) in rekening gebracht.
Dus het lokkertje is; er zijn geen kosten, maar stiekem rekenen ze wel abonnementskosten.
O, telefonisch klagen is niet mogelijk; je staat uren in de wacht.
Dus: Bye bye Yellobrick, hello EasyPark.
Sanne
We reden een parkeergarage in met automatische nummerbord herkenning. We hebben de app geopend op de telefoon van mijn partner. Hier perongeluk een verkeerde zonde op straat aangevinkt, maar stoppen kon niet meer. We zaten vast aan 25 euro voor 24 uur. We zagen echter de parkeergarage actie nergens lopen. Contact klantenservice, is niet door heen te komen. Nergens kun je deze actie stoppen. We stonden dus ook niet in deze zone geparkeerd.
Vervolgens zijn de kosten voor het parkeren in de parkeergarage via mijn account afgeschreven. Terwijl mijn app helemaal niet meer werkt op mijn Iphone. (ook niet na een update). En de kosten voor het straatparkeren met het zelfde kenteken via het account van mijn partner.
We hebben nu 2 keer betaald voor het zelfde kentekenen, waarvan we op 1 plek helemaal niet stonden.
Contact proberen te krijgen met Easypark, 2,5 uur in de chat, meerdere keren, en steeds geen medewerker eraan. De chatbot is al weken ‘under construction’ en werkt voor geen meter. Bellen is helemaal onmogelijk om er door heen te komen. Uiteindelijkj maar een mail gestuurd.
Easypark heeft na 14 dagen eindelijk gereageerd dat ze zien dat we gelijk hebben, maar we hebben pech. Ze kunnen de tijden van de scans van de parkeergarage inzien, en bevestigen dat we inderdaad in de parkeergarage waren en niet op straat stonden, maar ze kunnen niets doen voor ons. de straat betaling, die niet te stoppen is moeten we gewoon betalen, ondanks dat we bewijs hebben (en dit bewijs door hun ook is vastgesteld) dat we hier niet stonden.
Mag dit uberhaupt?
Pascal Kneepkens
Contract beëindigd en toch blijft er €2,50 staan waar rente over rente op komt.
Jolanda van Rijn
Ted Peet
Direct gebeld en na lange wachttijd een medewerker gesproken. Niets aan te doen gewoon betalen. Pure oplichting. Te meer omdat 50 meter verder een parkeergarage van hun zelf is en ze je op deze schandalige manier dwingen om bij hun te parkeren. MENSEN GEEN Lid WORDEN !!
Rob
Na vele telefoontje en mails wijzen easypark en riverty(die doet de facturen) naar elkaar en komt er maar geen oplossing en wordt er door easypark ook niet meer gereageerd op de emails nadat ze hebben gemaild dat ze mijn gegevens niet terug kunnen vinden.
Dit slaat natuurlijk helemaal nergenst op.
Michel Schmitt
A.de Bruyne
Wordt het overgenomen door EasyPark voorheen Parkmobile.
Betalingen worden geïncasseerd door Riverty GmbH by Buckaroo
Dan in januari’24 gaan zij ineens het e.e.a. veranderen.
Krijg ineens een factuur per post; gemaild dat ik gewoon via mail wil ontvangen
Op 23 februari’24 wil ik parkeren met de app; niet mogelijk “Ongeldige betalingsmethode”….
2x €.0,01 overgemaakt. Telefoon uit en weer aangezet. App werkt niet. App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd; ook dit werkt niet. Alle betalingen zijn (ook van februari’24) geïncasseerd van mijn rekening.
Gebeld met Klantenservice op: 26/27/28 februari ’24.
Er wordt al gemeld dat er een wachttijd is van: 15-25 minuten.
Op moment dat je eindelijk iemand aan de telefoon krijgt wordt de verbinding na 15 minuten verbroken..
Dus de live-chat geprobeerd; zelfde wachttijden. Krijg je een Chabot die niet werkt?? Na 25 minuten komt er eindelijke iemand van klantenservice die antwoord: sorry uw account is beëindigd op 22-2-24. Niet door mij vertelde ik; ohh dan moet ik even verder kijken vertelde medewerkster; ogenblik aub. Verbinding wordt verbroken! 26-2’24 gebeld na 20 minuten wachten een medewerkster gesproken; ik heb haar direct verteld wat probleem is. Zij zou het oplossen een ogenblik aub. Na bijna 15 minuten (timer aangezet) met haar gesproken te hebben wordt de verbinding verbroken. 27-2’24 en 28-2’24 exact zelfde verhaal; weer tijdens telefoongesprek (timer aangezet) waarop ik vroeg: maken jullie telefoon notities in klantenbestand wat er tijdens gesprek verteld wordt; nee antwoorde zij en op 15 minuten is verbinding verbroken.
Mailen heeft absoluut geen zin; je krijgt geen antwoord; ook geen lees of ontvangstbevestiging!
Vandaag 29-2-2024 toch maar weer gebeld; 25 minuten wachten een medewerkster aan telefoon. Verhaal uitgelegd en klantennummer gegeven. Ook Zij vertelde: uw account is beëindigd. Dus wederom verhaal verteld. Zij kon wel zien dat iemand mijn account bij EasyPark had beëindigd. Ogenblikje zei zij ik ga even uw account erbij pakken. Zij zou het opnieuw activeren; in plaats van een mobielnr. +31 in te voeren voert zij+96 in. Ik attendeerde haar hierop; zij zou het gelijk veranderen…… Exact na 15 minuten (timer aangezet) dat ik met haar sprak verbrak de verbinding. Opnieuw gebeld; weer 25 minuten een nieuwe medewerkster, opnieuw de volledige situatie uitgelegd. Ook zij zou e.e.a. veranderen en moest opnieuw inloggen. Werkt niet. Even overleggen met technische dienst dus wachten. Zij komt terug in gesprek en vertelde dat het nu moest werken. Opnieuw ingelogd; werkt nog steeds niet. Zij zou nog iets proberen; dat was de verbinding te verbreken ook nu weer exact op 15 minuten (timer aangezet) dat ik een gesprek had met haar. Denk dat het bedrijf EasyPark zo ongelofelijk veel (terechte!!) klachten krijgt dat er een policy is dat er met 15 minuten automatisch de verbinding verbroken wordt.
Lady_2024
Theo Herber
Vandaag (2-2-24) een rekening gekregen van 46 euro voor het parkeren met een duur van 24 uur in de parkeerzone c1.
Contact gehad met de klantenservice. na een klein half uur eindelijk iemand aan de lijn die uiteindelijk niets voor ons kon betekenen. U heeft daar gestaan dus moet u betalen. Er is geen storing geweest dus het ligt niet aan Easypark. Ronduit waardeloos. Ze probeerde nog aardig te doen, maar uit de manier van spreken kon ik wel opmaken dat ze de hele dag met dit soort gesprekken bezig is.
Easypark? Niet mee in zee gaan. Waardeloze organisatie. Ga eens zoeken op internet naar recenties van Easypark en je kan waarschijnlijk wel een leuke avond hebben met de hele klaagzang.
Nicolette van Leeuwen
Over bellen is waanzin, lange wachttijd en dan een slecht sprekende medewerker die het niet begrijpt. Na lang uitleg zou het op de volgende factuur worden gecorrigeerd. Niet dus! Een mail gestuurd. Geen antwoord. Weer gebeld, zelfde verhaal. Lange wachttijd en een slecht sprekende medewerker met het verstand en behulpzaamheid van een naaktslak.
WAT EEN WAARDELOOS BEDRIJF!! Opgezegd en overgegaan naar ANWB. Of toch maar weer naar de cash en pin 🧐
Smeijer
Bedankt, is dit mijn probleem of jullie probleem Easy Park.
Nooit meer want het is niet easy.