1/5
GEMIDDELDE BEOORDELING: 2/10
(47 Reviews)

Alle reviews

    Aantal reviews: 47
  1. Beoordeling:

    2
    EasyPark is stealing money!
    Op 14 november 2024 had ik geparkeerd in de ParkBee-garage Witte de With (locatiecode 26825). Mijn parkeeractie was correct geregistreerd in de app: van 17:01 tot 17:27, en ik verliet de garage om 17:27.

    Tot mijn verbazing ontdekte ik later dat er automatisch een nieuwe parkeeractie was gestart in dezelfde garage, precies op het moment dat ik had uitgecheckt (17:27). Deze onterechte registratie kon ik pas stopzetten om 19:53, waardoor ik nu extra parkeerkosten heb gemaakt voor een periode waarin ik niet geparkeerd stond.

    De klantenservice van EasyPark stelt dat ik zelf de tweede parkeeractie gestart zou hebben, wat absoluut niet klopt. Waarom zou ik een nieuwe actie starten als ik de garage had verlaten? Bovendien kan een parkeeractie alleen handmatig gestart worden als je je daadwerkelijk in de garage bevindt, en ik was al lang weggereden.

    Ik verwacht dat EasyPark mij compenseert voor deze fout en de onterecht berekende kosten. Dit is pure diefstal.

    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  2. Beoordeling:

    2
    Money grabbing
    Since the last update the parking icon no longer remains visisble under the phone’s notifications (despite the option being enabled in settings). As a result, it’s easy to forget about ongoing parking sessions and overpay, until the sms notification from EasyPark for which (surprise-surprise) tbey charge a different fee. Clearly changed in bad faith to grab more money from people, will switch to a different parking app.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  3. Beoordeling:

    2
    EasyPark stop er mee voor je er aan begint
    Eayspark is een bedrijf die nul verantwoordelijkheid neemt. Je parkeert en de app geeft aan 2.08 per uur. Je activeert de app en je krijgt na activatie de melding dat je op een dagkaart parkeerplaats staat: 50 euro per dag. . Vervolgens bel je en moet je. , 21 minuten wachten , een mail sturen. Die mail gestuurd met een screenshot en vervolgens niks meer horen. Je belt na 2 weken en dan wacht je 18 minuten voordat je iemand aan de lijn hebt die de hoorn er op gooit. Er wordt dus nu gewoon 100 euro afgeschreven. Ik heb mijn verliefd genomen en vertel iedereen: blijf weg bij EasyPark
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  4. Beoordeling:

    2
    Oplichting of domme fout bij YellowBrick
    Oplichting of domme fout?

    Ik zoek op de Yellowbrick website naar de parkeerkosten.
    Ik heb een Basic abonnement gekozen.
    Bij “Basic” staat: niet gebonden aan een abonnement.
    En: wordt er niet geparkeerd, zijn er geen kosten.

    FOUT!

    Op de factuur wordt € 2 aan abonnementsgelden (Basic) in rekening gebracht.

    Dus het lokkertje is; er zijn geen kosten, maar stiekem rekenen ze wel abonnementskosten.
    O, telefonisch klagen is niet mogelijk; je staat uren in de wacht.

    Dus: Bye bye Yellobrick, hello EasyPark.

    0

    1

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  5. Beoordeling:

    2
    schandalig slecht bedrijf
    Slecht bedrijf.
    We reden een parkeergarage in met automatische nummerbord herkenning. We hebben de app geopend op de telefoon van mijn partner. Hier perongeluk een verkeerde zonde op straat aangevinkt, maar stoppen kon niet meer. We zaten vast aan 25 euro voor 24 uur. We zagen echter de parkeergarage actie nergens lopen. Contact klantenservice, is niet door heen te komen. Nergens kun je deze actie stoppen. We stonden dus ook niet in deze zone geparkeerd.

    Vervolgens zijn de kosten voor het parkeren in de parkeergarage via mijn account afgeschreven. Terwijl mijn app helemaal niet meer werkt op mijn Iphone. (ook niet na een update). En de kosten voor het straatparkeren met het zelfde kenteken via het account van mijn partner.
    We hebben nu 2 keer betaald voor het zelfde kentekenen, waarvan we op 1 plek helemaal niet stonden.

    Contact proberen te krijgen met Easypark, 2,5 uur in de chat, meerdere keren, en steeds geen medewerker eraan. De chatbot is al weken ‘under construction’ en werkt voor geen meter. Bellen is helemaal onmogelijk om er door heen te komen. Uiteindelijkj maar een mail gestuurd.

    Easypark heeft na 14 dagen eindelijk gereageerd dat ze zien dat we gelijk hebben, maar we hebben pech. Ze kunnen de tijden van de scans van de parkeergarage inzien, en bevestigen dat we inderdaad in de parkeergarage waren en niet op straat stonden, maar ze kunnen niets doen voor ons. de straat betaling, die niet te stoppen is moeten we gewoon betalen, ondanks dat we bewijs hebben (en dit bewijs door hun ook is vastgesteld) dat we hier niet stonden.
    Mag dit uberhaupt?

    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  6. Beoordeling:

    2
    Bagger bedrijf
    Een bagger bedrijf, niet te bereiken via whatsapp Facebook of mail.
    Contract beëindigd en toch blijft er €2,50 staan waar rente over rente op komt.
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  7. Beoordeling:

    2
    Easy Park verschrikkelijk
    Sinds Parkline over is genomen door Easypark / Riverty belabberde service!! Maandkosten veel duurder geworden, factuurspecificaties onduidelijk – onoverzichtelijk. Als je belt sta je telkens standaard 45 minuten in de wacht, geef je aan gegevens te willen aanpassen, wordt er gezegd dat kan via je account. Wil je dat doen moet je eerst hetzelfde telefoonnummer weer gaan bellen om daarvoor toegang te krijgen. Wat een ellende bedrijf is dit zeg!
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  8. Beoordeling:

    2
    Oplichting en schandalige praktijken
    Oplichting en schandalige praktijken. We hebben gisteren geparkeerd in Den Haag en de app geactiveerd. Even 2 uurtjes het centrum van Den Haag in om wat boodschappen te doen. Bij terug komst konden we de pakeeractie niet uitzetten. Toen bleek dat er een dagkaart tarief was gestart. Met de kosten van € 50,00. Dit zonder duidelijke vermelding of extra waarschuwingen bij het activeren van de de app. SCHANDALIGE PRAKTIJKEN!!
    Direct gebeld en na lange wachttijd een medewerker gesproken. Niets aan te doen gewoon betalen. Pure oplichting. Te meer omdat 50 meter verder een parkeergarage van hun zelf is en ze je op deze schandalige manier dwingen om bij hun te parkeren. MENSEN GEEN Lid WORDEN !!
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  9. Beoordeling:

    2
    Waardeloos
    Zonder ooit een account te hebben gemaakt of gebruikt te hebben gemaakt van hun diensten ontving ik ineens rekening voor parkeerkosten.
    Na vele telefoontje en mails wijzen easypark en riverty(die doet de facturen) naar elkaar en komt er maar geen oplossing en wordt er door easypark ook niet meer gereageerd op de emails nadat ze hebben gemaild dat ze mijn gegevens niet terug kunnen vinden.
    Dit slaat natuurlijk helemaal nergenst op.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  10. Beoordeling:

    2
    Slechte en onvriendelijke klantenservice
    Naar aanleiding van het vergeten stop te zetten van parkeeractiviteit telefonisch contact met de helpdesk. Na een onvriendelijk gesprek waarin de jonge medewerker niet verder kwam dan zeggen dat het mijn eigen verantwoordelijkheid was en omdat ik notificaties uit had staan konden ze niks voor me doen. Twee keer per week sta ik op de betreffende plek vanwege fysio en dat koste deze keer dus 45 euro. Slechte en onvriendelijke service dus account opgezegd.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  11. Beoordeling:

    2
    SLECHTSTE PARKEER-APP EN BEDRIJF!
    Eerst was het parkmobile; nooit probleem.
    Wordt het overgenomen door EasyPark voorheen Parkmobile.
    Betalingen worden geïncasseerd door Riverty GmbH by Buckaroo
    Dan in januari’24 gaan zij ineens het e.e.a. veranderen.
    Krijg ineens een factuur per post; gemaild dat ik gewoon via mail wil ontvangen
    Op 23 februari’24 wil ik parkeren met de app; niet mogelijk “Ongeldige betalingsmethode”….
    2x €.0,01 overgemaakt. Telefoon uit en weer aangezet. App werkt niet. App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd; ook dit werkt niet. Alle betalingen zijn (ook van februari’24) geïncasseerd van mijn rekening.
    Gebeld met Klantenservice op: 26/27/28 februari ’24.
    Er wordt al gemeld dat er een wachttijd is van: 15-25 minuten.
    Op moment dat je eindelijk iemand aan de telefoon krijgt wordt de verbinding na 15 minuten verbroken..
    Dus de live-chat geprobeerd; zelfde wachttijden. Krijg je een Chabot die niet werkt?? Na 25 minuten komt er eindelijke iemand van klantenservice die antwoord: sorry uw account is beëindigd op 22-2-24. Niet door mij vertelde ik; ohh dan moet ik even verder kijken vertelde medewerkster; ogenblik aub. Verbinding wordt verbroken! 26-2’24 gebeld na 20 minuten wachten een medewerkster gesproken; ik heb haar direct verteld wat probleem is. Zij zou het oplossen een ogenblik aub. Na bijna 15 minuten (timer aangezet) met haar gesproken te hebben wordt de verbinding verbroken. 27-2’24 en 28-2’24 exact zelfde verhaal; weer tijdens telefoongesprek (timer aangezet) waarop ik vroeg: maken jullie telefoon notities in klantenbestand wat er tijdens gesprek verteld wordt; nee antwoorde zij en op 15 minuten is verbinding verbroken.
    Mailen heeft absoluut geen zin; je krijgt geen antwoord; ook geen lees of ontvangstbevestiging!
    Vandaag 29-2-2024 toch maar weer gebeld; 25 minuten wachten een medewerkster aan telefoon. Verhaal uitgelegd en klantennummer gegeven. Ook Zij vertelde: uw account is beëindigd. Dus wederom verhaal verteld. Zij kon wel zien dat iemand mijn account bij EasyPark had beëindigd. Ogenblikje zei zij ik ga even uw account erbij pakken. Zij zou het opnieuw activeren; in plaats van een mobielnr. +31 in te voeren voert zij+96 in. Ik attendeerde haar hierop; zij zou het gelijk veranderen…… Exact na 15 minuten (timer aangezet) dat ik met haar sprak verbrak de verbinding. Opnieuw gebeld; weer 25 minuten een nieuwe medewerkster, opnieuw de volledige situatie uitgelegd. Ook zij zou e.e.a. veranderen en moest opnieuw inloggen. Werkt niet. Even overleggen met technische dienst dus wachten. Zij komt terug in gesprek en vertelde dat het nu moest werken. Opnieuw ingelogd; werkt nog steeds niet. Zij zou nog iets proberen; dat was de verbinding te verbreken ook nu weer exact op 15 minuten (timer aangezet) dat ik een gesprek had met haar. Denk dat het bedrijf EasyPark zo ongelofelijk veel (terechte!!) klachten krijgt dat er een policy is dat er met 15 minuten automatisch de verbinding verbroken wordt.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  12. Beoordeling:

    2
    Willen je geld niet terugbetalen
    IK heb in december per ongeluk een dubbel betaling gedaan sinds januari ben ik aan het bellen maar krijg steeds excuses van Easypark klantenservice dat ze druk waren en het zsm mogelijk gaan terugbetalen tot op heden geen betaling gezien krijg te horen dat ze nog niet weten wanneer ze het terug gaan betalen ik maak geen gebruik van hun app sinds vorige jaar niet meer, voorzover ik weet duurt geen 2 maanden om een betaling over te maken en zo moeilijk is dat niet ze willen gewoon niet terugbetalen omdat ze denken dat je gebruik gaat maken van hun app zodat je het niet terugbetalen zijn een stelletjes oplichters als je klanten wilt behouden moet je ze tevreden houden zijn niet eens waard om de parkeerapp te gebruiken zijn duur en klantenservice doen erniets aan om je te helpen op te lossen. zogenaamd gaan uitzoeken maar je hoort niets meer van hun. ik denk ben niet de enige die het oplichters vinden moet gewoon een zaak aanspannen tegen hun. MIJN GELD HOUDEN JULLIE NIET BLIJF ERACHTERAAN ZITTEN!!!
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  13. Beoordeling:

    2
    46 euro voor 1,5 uur parkeren
    8 januari 1,5 uur geparkeerd gestaan in Nieuwegein (C1). Na die 1,5 uur in de app de parkeersessie beeindigd. Dit stond ook aangegeven in de app. Geen herinneringen ontvangen dat de sessie nog zou lopen.
    Vandaag (2-2-24) een rekening gekregen van 46 euro voor het parkeren met een duur van 24 uur in de parkeerzone c1.
    Contact gehad met de klantenservice. na een klein half uur eindelijk iemand aan de lijn die uiteindelijk niets voor ons kon betekenen. U heeft daar gestaan dus moet u betalen. Er is geen storing geweest dus het ligt niet aan Easypark. Ronduit waardeloos. Ze probeerde nog aardig te doen, maar uit de manier van spreken kon ik wel opmaken dat ze de hele dag met dit soort gesprekken bezig is.
    Easypark? Niet mee in zee gaan. Waardeloze organisatie. Ga eens zoeken op internet naar recenties van Easypark en je kan waarschijnlijk wel een leuke avond hebben met de hele klaagzang.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  14. Beoordeling:

    2
    Slechte app, slechte klantenservice
    Na 3 kwartier parkeren de parkeeractie beëindigd. Tot mijn verbazing ontving ik na een uur een sms herinnering dat de actie nog liep. Dit heb ik aan staan dat ik een herinnering krijg na een uur. Vervolgens de hele middag en avond sms’jes gekregen met herinneringen. Deze zijn ook in rekening gebracht.
    Over bellen is waanzin, lange wachttijd en dan een slecht sprekende medewerker die het niet begrijpt. Na lang uitleg zou het op de volgende factuur worden gecorrigeerd. Niet dus! Een mail gestuurd. Geen antwoord. Weer gebeld, zelfde verhaal. Lange wachttijd en een slecht sprekende medewerker met het verstand en behulpzaamheid van een naaktslak.
    WAT EEN WAARDELOOS BEDRIJF!! Opgezegd en overgegaan naar ANWB. Of toch maar weer naar de cash en pin 🧐
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  15. Beoordeling:

    2
    Super fake
    Wat een oplichterij, ik kon de app niet in omdat hun slachtoffer zijn van een cyberaanval maar kan hiervoor wel 19,00 euro parkeerkosten betalen.
    Bedankt, is dit mijn probleem of jullie probleem Easy Park.
    Nooit meer want het is niet easy.
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer

Schrijf een review

Het e-mailadres en bestelnummer worden niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ik ga akkoord met de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid door deze review te plaatsen. Ik verklaar ook dat ik een daadwerkelijke ervaring heb met dit bedrijf.

Lees ons controlebeleid en hoe wij zorgen dat reviews authentiek zijn.
Bedankt voor het insturen van jouw review!

EasyPark

Easypark is een parkeer-app waarmee je door heel Nederland en België in de meeste grote steden en bij vliegvelden kunt parkeren. Parkeren kan op straat en in bepaalde aangewezen garages. Bij Easypark betaal je geen abonnementskosten maar een kleine commissie per parkeeractie, het parkeertarief betaal je vervolgens per minuut. Een parkeeractie kan eenvoudig via de app voor smartphones worden gestart en gestopt, dit heeft als voordelen dat er precies wordt betaald voor de periode van parkeren en hoeft er dus niet vooruit te worden betaald bij een vaste parkeermeter, daarnaast worden kosten achteraf per maand geïncasseerd van de bankrekening.

Deel deze pagina

Reviews over dit bedrijf

Hier lees je authentieke reviews van anderen over hun ervaring met EasyPark. De beoordeling van 2/10 is gebaseerd op 47 gecontroleerde reviews met een gemiddelde van 1 uit 5 sterren.

Lees meer reviews:

Schrijf jij ook een review?

Benieuwd naar ervaringen met de diensten van EasyPark? Dan kun je op deze pagina reviews lezen van echte klanten die jou al voor gingen. Alle reviews zijn gecontroleerd en zorgen voor een zo betrouwbaar en compleet mogelijk beeld van EasyPark. Lees in de reviews ervaringen van andere klanten die de dienst al hebben gebruikt.

Was je onlangs of ben je nog steeds klant van EasyPark, help dan anderen met het verkrijgen van betrouwbare informatie. Laat in een review jouw ervaringen achter op het gebied van bijvoorbeeld service en maak het totale beeld dat we van EasyPark kunnen vormen completer. Dankzij jouw review kunnen potentiële klanten een meer onderbouwde keuze maken.

Jouw bedrijf op Real Reviews?

Wil je ook reviews verzamelen op onze website? Meld je bedrijf gratis aan op deze pagina en start met het verzamelen van reviews voor jouw onderneming.

Lees de reviews en open de website van EasyPark

Als je hieronder op accepteren klikt, wordt automatisch de website van het bedrijf geopend en kun je op onze website authentieke beoordelingen lezen van echte klanten en bezoekers. Dit kan je helpen om een weloverwogen beslissing te nemen over een aankoop bij EasyPark.

Je kunt op onze website meer informatie vinden over hoe we de echtheid van beoordelingen garanderen. Ons privacybeleid en andere relevante informatie kun je ook direct hier vinden. Gebruik de onderstaande knoppen om de bedrijfswebsite te openen en de reviews te lezen, of om deze niet te openen en deze melding te sluiten.

Om je beter van dienst te zijn gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Lees dan ons Privacybeleid.