Easypark is een parkeer-app waarmee je door heel Nederland en België in de meeste grote steden en bij vliegvelden kunt parkeren. Parkeren kan op straat en in bepaalde aangewezen garages. Bij Easypark betaal je geen abonnementskosten maar een kleine commissie per parkeeractie, het parkeertarief betaal je vervolgens per minuut. Een parkeeractie kan eenvoudig via de app voor smartphones worden gestart en gestopt, dit heeft als voordelen dat er precies wordt betaald voor de periode van parkeren en hoeft er dus niet vooruit te worden betaald bij een vaste parkeermeter, daarnaast worden kosten achteraf per maand geïncasseerd van de bankrekening.

Alle reviews
Bas
Er zijn voldoende concurrenten om voor te kiezen!!
Nathalie French
De klantenservice zegt doodleuk “dat kunnen wij niet zien en kunnen u dus ook niet verder helpen”. Er werd nog geopperd dat er misschien een fout was met de internet connectie of tijdelijk glitch met de app maar het was niet hun probleem, ik moet gewoon betalen.
Joris
Loet
Heb nu al de tweede keer dat de app het begeeft en dat mijn parkeer actie is opgelopen, en niet zomaar maar echt tot 90 euro’s. Ze zeggen steeds het niet te kunnen zien om het systeem. Echt een belachelijk bedrijf, Er word totaal geen rekening gehouden met de klanten. Slechte service! Kies nooit voor hun. Ze zijn alleen maar uit op geld. alleen maar onvriendelijk mensen aan de telefoon gehad en het duurde een maand tot dat ik eindelijk een reactie via de e-mail kreeg! Beter Parker met ANWB zij zijn tenminste betrouwbaar
Neelam
Bert van Leeuwen
mijn herkenning staat aan, heb 2a 3 x naar voor en achter gereden ook met verlichting uit, nada, nikkes noppes poortje niet open, dan maar een kaartje genomen.
ik zag het scanpoortje wel knipperen maar helaas (24-11-2023)
Harm
Daphne
Klantenservice onbereikbaar. Een schande dat zo’n product wordt getolereerd in Nederland.
Een chaos ook financieël een ramp. Rijp voor de uitzending RADAR op de televisie! Maar ik vrees dat ze ook daar niet komen opdagen.
Josephine
Na een storing in de app is er onterecht te veel geld van mijn rekening afgeschreven. Ik hier 7 augustus jl. over gebeld en gemaild. Op 17, 22 en 28 augustus een herinnering gestuurd en nog twee keer telefonisch contact gehad. Ik wacht momenteel nog steeds op een passende reactie en vooral mijn geld.
Henk van den boogaard
In een factuur van Parkmobile trof ik ergens in aug. 2022 2 parkeersituaties aan waarmee mijn auto op dezelfde tijd en plek geparkeerd zou zijn geweest, hetgeen natuurlijk niet de werkelijkheid kon zijn.
Er moet een fout gemaakt zijn in het systeem van Parkmobile.
De werkelijke tijd die ik heb geparkeerd was van 16.04 tot 18.06 uur. Hiervan kreeg ik een doorberekening maar ook werd er in een melding op hetzelfde tijdstip een dagkaart in rekening gebracht. Het is toch zeer onwaarschijnlijk dat ik om 16.03 uur nog een dagkaart zou kopen.
Toen ik bemerkte dat met een maandelijkse factuur alsnog de dagkaartkosten zijn afgeschreven heb ik het factuurbedrag laten storneren. Op de website van Parkmobile was er geen mogelijkheid het probleem kenbaar te maken, noch via de vraag- en antwoord communicatie maar ook niet door het ontbreken van een bereikbare/aanspreekbare klantenservice. Er was geen contactmogelijkheid om dit euvel te bespreken. Ik heb driemaal gebeld en gemiddeld 15 minuten aan de lijn gehangen. Ik was inmiddels in de veronderstelling dat de foute afboeking van 19.08.2022 door Parkmobile zelf al was geconstateerd en afgewikkeld. Ook omdat ik in de 4 maanden nadien geen enkel bericht meer heb ontvangen van Parkmobile. Tot ik nu (pas) op 17 januari 2023 een herinnering krijg met € 40,00 incassokosten van het incassobureau Coeo! 4 schriftelijke aanmaningen gehad en 2 telefonische! Dit is toch bizar?! Geen gelegenheid krijgen te communiceren over je probleem en nu dan na 4 maanden plotseling een incassobureau aan je broek krijgen die onmiddellijk er een boete aan toevoegen!
Parkmobile (inmiddels EasyPark) gaat voor mij toegevoegd worden aan de ‘duistere praktijkenlijst’ van ondernemingen die helaas maar al te veel misbruik maken van een foute moraal bij het zakendoen.
Datum van ervaring: 29 januari 2023
Gtm heuvel
Jan de Jongh
Th. van de Bank
Enige weken later ontving een factuur van Parkmobile, dat ruim € 8,00 afgeboekt wordt. Deze parkeer actie heb ik dus 2x betaald en dat was niet echt de bedoeling. Ik ga deze parkeer app NOOIT meer gebruiken en heb met meteen uitgecshreven. Het inschrijven en uitschrijven bij Parkmobile verliep vlot en soepel, dat moet gezegd worden. Gelukkig heb ik in mijn woonplaats dagelijks GRATIS parkeren en dus geen parekeer-app nodig..
Helaas hebben veel mensen verkeerde ervaringen met Parkmobile.
Belinda
Nu krijg ik daar 1 (van totaal vijf) euro voor terug.
Een lachtertje.
Een euro geef je aan een kind, niet aan een klant waarbij jezelf een fout hebt gemaakt.
Verder hebben ze erg ongemotiveerde, ongeïnteresseerde en onbeschofte medewerkers.
Misschien passen ze wel bij het bedrijfsbeleid.
Tip. Maak van elke einde van een transactie een screen-shot om ongewenste parkeerkaarten te voorkomen den controleer elke maand zorgvuldig je rekening om dezelfde rekening.
#KlantonvriendelijkeGeldwolven
Roos
Ging om 23 euro, dus vraag me af hoe de reactie is wanneer t om meer geld gaat! Mijn app is eraf en komt er niet meer op