1/5
GEMIDDELDE BEOORDELING: 2/10
(47 Reviews)

Alle reviews

    Aantal reviews: 47
  1. Beoordeling:

    2
    NIET DOEN!!
    Na het parkeren de app uitzetten wil regelmatig verkeerd gaan. Dan kom je daar veel later eens achter en krijg je enorme kosten voor je kaken. In 2017 zijn ze onder de naam Parkmobile 2 maal in Kassa (tv programma) geweest. Nu heten ze Easypark en halen ze dezelfde trucjes uit met hun klanten. Baggerbedrijf!!!
    Er zijn voldoende concurrenten om voor te kiezen!!
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  2. Beoordeling:

    2
    Ongemaakte kosten in rekening gebracht
    Ik heb dubbel gecheckt dat ik een parkeer actie na 30 min uit heb gezet maar kreeg alsnog een factuur voor 50€ (48 uur)
    De klantenservice zegt doodleuk “dat kunnen wij niet zien en kunnen u dus ook niet verder helpen”. Er werd nog geopperd dat er misschien een fout was met de internet connectie of tijdelijk glitch met de app maar het was niet hun probleem, ik moet gewoon betalen.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  3. Beoordeling:

    2
    Boeven die EasyPark!
    vergeten parkeeractie te beëindigen en moet dan elke 2 uur sms ontvangen maar dat gebeurde niet. Nu koste ‘even paktreken’ EUR 83 !! – niet terug te draaien… gun dan liever FLITSMEISTER of ANWB app
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  4. Beoordeling:

    2
    Niet aan te raden erg onbetrouwbaar bedrijf
    Meest slechten parking app ooit!!!
    Heb nu al de tweede keer dat de app het begeeft en dat mijn parkeer actie is opgelopen, en niet zomaar maar echt tot 90 euro’s. Ze zeggen steeds het niet te kunnen zien om het systeem. Echt een belachelijk bedrijf, Er word totaal geen rekening gehouden met de klanten. Slechte service! Kies nooit voor hun. Ze zijn alleen maar uit op geld. alleen maar onvriendelijk mensen aan de telefoon gehad en het duurde een maand tot dat ik eindelijk een reactie via de e-mail kreeg! Beter Parker met ANWB zij zijn tenminste betrouwbaar
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  5. Beoordeling:

    2
    Wilt alleen geld van klanten
    Ik heb aangegeven dat de parkeermeter aan stond omdat mij telefoon kapot was. Vervolgens ingelogd via andere telefoon en geprobeerd de parkeermeter uit te zetten wat blijkbaar was mis gegaan. Had een aardige dame aan de telefoon die een compensatie voorstelde. Paar dagen later krijg ik een mail van een onbeschofte Mitch die via de mail duidelijk probeert te maken dat het een misverstand was wat zijn collega zei en ik het volledige bedrag moet betalen en er geen betalingsregeling mogelijk is. Er word totaal geen rekening gehouden met de klanten. Slechte service! Kies nooit voor hun. Ze zijn alleen maar uit op geld.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  6. Beoordeling:

    4
    Kentekenherkenning werkt niet op Schiphol.
    Kentekenherkenning werkt niet op Schiphol.
    mijn herkenning staat aan, heb 2a 3 x naar voor en achter gereden ook met verlichting uit, nada, nikkes noppes poortje niet open, dan maar een kaartje genomen.
    ik zag het scanpoortje wel knipperen maar helaas (24-11-2023)
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  7. Beoordeling:

    2
    Waardeloos
    Een dagkaart in Hoorn voor 40 minuten. Kosten €2,80. Kan de actie niet stoppen. Kan geen beticht sturen Kan niet bellen. Kosten ven de sm berichtjes zijn hoger dan oarkeer tarief.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  8. Beoordeling:

    2
    Verander Easypark in Dramapark
    De overname van Parkmobile door het internationale Easypark is volledig mislukt. Niets werkt zoals het zou moeten.
    Klantenservice onbereikbaar. Een schande dat zo’n product wordt getolereerd in Nederland.
    Een chaos ook financieël een ramp. Rijp voor de uitzending RADAR op de televisie! Maar ik vrees dat ze ook daar niet komen opdagen.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  9. Beoordeling:

    2
    Waardeloze klantenservice
    Waardeloze klantenservice.
    Na een storing in de app is er onterecht te veel geld van mijn rekening afgeschreven. Ik hier 7 augustus jl. over gebeld en gemaild. Op 17, 22 en 28 augustus een herinnering gestuurd en nog twee keer telefonisch contact gehad. Ik wacht momenteel nog steeds op een passende reactie en vooral mijn geld.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  10. Beoordeling:

    2
    communicatie Parkmobiel/Easypark onmogelijk
    Parkmobile (EasyPark) hanteert een duister incassobeleid…
    In een factuur van Parkmobile trof ik ergens in aug. 2022 2 parkeersituaties aan waarmee mijn auto op dezelfde tijd en plek geparkeerd zou zijn geweest, hetgeen natuurlijk niet de werkelijkheid kon zijn.
    Er moet een fout gemaakt zijn in het systeem van Parkmobile.

    De werkelijke tijd die ik heb geparkeerd was van 16.04 tot 18.06 uur. Hiervan kreeg ik een doorberekening maar ook werd er in een melding op hetzelfde tijdstip een dagkaart in rekening gebracht. Het is toch zeer onwaarschijnlijk dat ik om 16.03 uur nog een dagkaart zou kopen.

    Toen ik bemerkte dat met een maandelijkse factuur alsnog de dagkaartkosten zijn afgeschreven heb ik het factuurbedrag laten storneren. Op de website van Parkmobile was er geen mogelijkheid het probleem kenbaar te maken, noch via de vraag- en antwoord communicatie maar ook niet door het ontbreken van een bereikbare/aanspreekbare klantenservice. Er was geen contactmogelijkheid om dit euvel te bespreken. Ik heb driemaal gebeld en gemiddeld 15 minuten aan de lijn gehangen. Ik was inmiddels in de veronderstelling dat de foute afboeking van 19.08.2022 door Parkmobile zelf al was geconstateerd en afgewikkeld. Ook omdat ik in de 4 maanden nadien geen enkel bericht meer heb ontvangen van Parkmobile. Tot ik nu (pas) op 17 januari 2023 een herinnering krijg met € 40,00 incassokosten van het incassobureau Coeo! 4 schriftelijke aanmaningen gehad en 2 telefonische! Dit is toch bizar?! Geen gelegenheid krijgen te communiceren over je probleem en nu dan na 4 maanden plotseling een incassobureau aan je broek krijgen die onmiddellijk er een boete aan toevoegen!
    Parkmobile (inmiddels EasyPark) gaat voor mij toegevoegd worden aan de ‘duistere praktijkenlijst’ van ondernemingen die helaas maar al te veel misbruik maken van een foute moraal bij het zakendoen.

    Datum van ervaring: 29 januari 2023

    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  11. Beoordeling:

    2
    2 dag kaarten afgeschreven
    Perongeluk dagkaart geactiveerd . Wilde dit stoppen . Werd er weer dag kaart geactiveerd . Is niet te stoppen vertelde ze aan de telefoon . 30. Piek kwijt . Voor 25 min parkeren . Ze vertellen dat het je eigen schuld is . NOOIT MEER DEZE APP DIT IS A SOCIAAL VERDIEN MODEL
    2

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  12. Beoordeling:

    2
    Parkmobile
    Maak er weinig gebruik van, tot nu toe ging dat meestal goed tot gisteren. In Etten Leur geparkeerd in zonde 9480, voor de zekerheid maar aangezet, borden waren onduidelijk of het nodig was. Blijkt dat je dan een dagkaart start van 25 uur voor 12,50 en die NIET te stoppen is. Gebeld, app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, lukte niet. Helpdesk kost ruim 1,- per minuut, dat ga ik niet eens proberen, ben ik het dubbele kwijt! Triest dat je een dagkaart niet kunt stoppen als je er achter komt dat je dit niet had gewild. Uiteindelijk in 9475 geparkeerd, was gewoon gratis. Perkeeractie liep net af, wel 12,85 lichter. Pffff, slecht hoor Parkmobile!!
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  13. Beoordeling:

    2
    Parkmobile... nooit meer
    Een vriend raadde de Parkmobile app aan als een handige en goede parkeertool. Mijn 1e ervaring met deze tool was negatief. De slagboom van de parkeergarage ging niet open. Dus maar een ticket genomen uit de automaat, zodat ik binnen kon,. Wel constateerde ik in de app, dat een parkeeractie was gestart. Bij het uitrijden ging de slagboom opnieuw NIET open. Gelukkig had ik het uitrij-ticket nog. Deze parjkeerhandeling kostte me ruim € 8,00.
    Enige weken later ontving een factuur van Parkmobile, dat ruim € 8,00 afgeboekt wordt. Deze parkeer actie heb ik dus 2x betaald en dat was niet echt de bedoeling. Ik ga deze parkeer app NOOIT meer gebruiken en heb met meteen uitgecshreven. Het inschrijven en uitschrijven bij Parkmobile verliep vlot en soepel, dat moet gezegd worden. Gelukkig heb ik in mijn woonplaats dagelijks GRATIS parkeren en dus geen parekeer-app nodig..
    Helaas hebben veel mensen verkeerde ervaringen met Parkmobile.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  14. Beoordeling:

    2
    Slechte service en onbetrouwbare App
    Werd behandeld als een klein kind nadat ik gemeld had dat ik via een melding erachter was gekomen dat mijn parkeeraktie nog steeds liep terwijl ik deze bewust had stopgezet.
    Nu krijg ik daar 1 (van totaal vijf) euro voor terug.
    Een lachtertje.
    Een euro geef je aan een kind, niet aan een klant waarbij jezelf een fout hebt gemaakt.

    Verder hebben ze erg ongemotiveerde, ongeïnteresseerde en onbeschofte medewerkers.

    Misschien passen ze wel bij het bedrijfsbeleid.

    Tip. Maak van elke einde van een transactie een screen-shot om ongewenste parkeerkaarten te voorkomen den controleer elke maand zorgvuldig je rekening om dezelfde rekening.

    #KlantonvriendelijkeGeldwolven

    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  15. Beoordeling:

    2
    Park mobile
    Bedrijf heeft een slechte manier van communiceren en is ronduit onbeschoft..
    Ging om 23 euro, dus vraag me af hoe de reactie is wanneer t om meer geld gaat! Mijn app is eraf en komt er niet meer op
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer

Schrijf een review

Het e-mailadres en bestelnummer worden niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ik ga akkoord met de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid door deze review te plaatsen. Ik verklaar ook dat ik een daadwerkelijke ervaring heb met dit bedrijf.

Lees ons controlebeleid en hoe wij zorgen dat reviews authentiek zijn.
Bedankt voor het insturen van jouw review!

EasyPark

Easypark is een parkeer-app waarmee je door heel Nederland en België in de meeste grote steden en bij vliegvelden kunt parkeren. Parkeren kan op straat en in bepaalde aangewezen garages. Bij Easypark betaal je geen abonnementskosten maar een kleine commissie per parkeeractie, het parkeertarief betaal je vervolgens per minuut. Een parkeeractie kan eenvoudig via de app voor smartphones worden gestart en gestopt, dit heeft als voordelen dat er precies wordt betaald voor de periode van parkeren en hoeft er dus niet vooruit te worden betaald bij een vaste parkeermeter, daarnaast worden kosten achteraf per maand geïncasseerd van de bankrekening.

Deel deze pagina

Reviews over dit bedrijf

Hier lees je authentieke reviews van anderen over hun ervaring met EasyPark. De beoordeling van 2/10 is gebaseerd op 47 gecontroleerde reviews met een gemiddelde van 1 uit 5 sterren.

Lees meer reviews:

Schrijf jij ook een review?

Benieuwd naar ervaringen met de diensten van EasyPark? Dan kun je op deze pagina reviews lezen van echte klanten die jou al voor gingen. Alle reviews zijn gecontroleerd en zorgen voor een zo betrouwbaar en compleet mogelijk beeld van EasyPark. Lees in de reviews ervaringen van andere klanten die de dienst al hebben gebruikt.

Was je onlangs of ben je nog steeds klant van EasyPark, help dan anderen met het verkrijgen van betrouwbare informatie. Laat in een review jouw ervaringen achter op het gebied van bijvoorbeeld service en maak het totale beeld dat we van EasyPark kunnen vormen completer. Dankzij jouw review kunnen potentiële klanten een meer onderbouwde keuze maken.

Jouw bedrijf op Real Reviews?

Wil je ook reviews verzamelen op onze website? Meld je bedrijf gratis aan op deze pagina en start met het verzamelen van reviews voor jouw onderneming.

Lees de reviews en open de website van EasyPark

Als je hieronder op accepteren klikt, wordt automatisch de website van het bedrijf geopend en kun je op onze website authentieke beoordelingen lezen van echte klanten en bezoekers. Dit kan je helpen om een weloverwogen beslissing te nemen over een aankoop bij EasyPark.

Je kunt op onze website meer informatie vinden over hoe we de echtheid van beoordelingen garanderen. Ons privacybeleid en andere relevante informatie kun je ook direct hier vinden. Gebruik de onderstaande knoppen om de bedrijfswebsite te openen en de reviews te lezen, of om deze niet te openen en deze melding te sluiten.

Om je beter van dienst te zijn gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Lees dan ons Privacybeleid.