Het bedrijf Solcon werd opgericht in het jaar 1996 en was één van de eerste providers die zich richtte op het beschikbaar maken van veiliger en beheersbaar internet voor iedereen. Sindsdien is het bedrijf flink gegroeid en heeft het veel geïnnoveerd. De afgelopen vier jaar is Solcon door De Consumentenbond vier jaar op rij verkozen tot de beste provider. Het bedrijf biedt diensten aan voor zowel particulieren als voor zakelijke klanten. Je kunt bij Solcon als particuliere klant onder meer internet, televisie, telefonie en alles-in-1 pakketten afnemen. Haar zakelijke klanten kan het bedrijf Solcon ook ondersteunen door middel van hosting, internet, telefonie op maat, domeinnamen, een online back-up server en meer. De klantenservice van het bedrijf is zowel telefonisch als per e-mail beschikbaar voor zakelijke en particuliere klanten.

Alle reviews
Aantal reviews: 2 Beoordeling:2 Onfatsoenlijke Klantenservice Een zeer slechte klantenservice verleend Solcon in Dronten,
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Ontevreden over klantcontact Drie weken geleden kontakt gehad over internet dat ’s avonds uitviel. Advies: een nieuwe internetkabel. Internet deed het niet. Advies: een nieuw kastje. Waarom wist men direct niet dat het een oud kastje was.
0
0 Je hebt al gestemd!
Bedankt voor het insturen van jouw review!Gedupeerde
Weten niet eens dat de Wet op de bescherming in de Persoonsgegevens er doet Weegen.
Als zij klachten doen plegen, om dubbele accounts doen plaatsen zonder de toestemming te hebben ontvangen, modum sturen die defect blijkt te zijn, dubbele facturen sturen, rond 22.00u. de facturen sturen zelf op zondag.
De klacht uitlaten zoeken waar men vermeld dat de klant wordt ingelicht. Als men het nooit doet.
En wat blijkt dat Solcon in 2017 is faissament heeft gekregen, blijkt dat men in Dronten bij Solcon niet te doen snappen dat zij strafbaar doen wezen om mensen te vervalsen Peter van der Vlies (55) directeur van Solcon
H.Scholtens
Vandaag zou er een monteur komen om het kastje in te stellen. We hadden alles al bij de elektriciteitskast weggeruimd en vanmiddag werd door Solcon zonder opgaaf van reden de afspraak verzet naar volgende week donderdag. Dan hebben we 4 weken geen internet ’s avonds.
Dit is slechte dienstverlening!!