T-Mobile is op de Nederlandse markt bekend vanwege haar diensten op het gebied van mobiele telefonie, vast internet, bellen en televisie. T-Mobile Zakelijk is het portal van het bedrijf voor haar zakelijke klanten. T-Mobile Zakelijk is onderdeel van T-Mobile, wat met haar merken Tele2, T-Mobile, Ben en Simpel marktleider is in de Nederlandse telecombranche. Het bedrijf had in het jaar 2020 6.8 miljoene mobiele en 682 vaste klanten. Het hoofdkantoor van het bedrijf is gevestigd in Den Haag. Bij T-Mobile zakelijk kun je als zakelijke klant terecht voor diverse producten en diensten, zoals het afsluiten van een mobiel abonnement met telefoon, een sim only abonnement, het integreren van vaste en mobiele telefonie middels een hosted PBX product genaamd Business Essential, een totaaloplossing voor zakelijke communicatie en samenwerking van T-Mobile Zakelijk in collaboratie met Microsoft Teams en meer. Door op het portal in te loggen kunnen zakelijke klanten tal van zaken online regelen, zoals het inzien van facturen en het verlengen van abonnementen.
Alle reviews
Aantal reviews: 4 Beoordeling:2 Slechtste klantenservice ooit Internet werkt al maanden niet, ze beloven een monteur langs te laten komen die niet komt opdagen en willen het telefonisch niet oplossen
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 3 maanden later en nog steeds geen verbinding In november al zakelijk internet aangevraagd, zou in 2 weken geleverd zijn. Inmiddels zit ik in februari en nu ook zonder internet want ze hebben inmiddels het KPN netwerk uitgeschakeld waar ik in de tussentijd nog gebruik van kon maken.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Vast-mobiel integratie van T-Mobile (Office Essentials) werkt niet Helaas al 1,5 jaar werkt het systeem van T-Mobile in combinatie met Mitel niet naar wens.
1
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:10 luisteren, meedenken en op de juiste manier handelen: top service! Mijn man is vorige week voor een half jaar vertrokken om de Appalachian Trail te lopen in USA. Bij aankomst in de USA kreeg hij geen ‘welkom sms’ en kon ook niet handmatig kiezen om te connecten met het T-Mobile netwerk. Ondanks verschillende pogingen kon hij geen contact krijgen, lukte dat niet. De gedachte om een half jaar weg te zijn en afh. te zijn van wi-fi is allerminst aantrekkelijk.
0
0 Je hebt al gestemd!
Bedankt voor het insturen van jouw review!Laurie Jansen
Jory
Ik ben een ICT zelfstandige en daarmee ook afhankelijk van mijn verbinding. Om die reden ook voor zakelijk internet gekozen.
Het beleid van T-Mobile erg tegenvallend. Inmiddels zijn er al 3 monteurs langs geweest die allen aangeven dat het probleem bij T-Mobile zelf ligt. De technische afdeling is niet in staat pro-actief situaties op te lossen en de planning schuift het probleem steeds opnieuw op naar de (externe) monteur die in deze kwestie niks kan doen.
Dit verloop toont geen professionaliteit maar een dienstverlener die onvoldoende capabel is om haar eigen diensten kwalitatief te leveren.
Enorm spijt van mijn keuze om over te stappen naar T-Mobile.
Jeffrey
Echter sinds 3 weken vrijwel niet bereikbaar op laptop en inmiddels ook op mobiel zelf.
Dat kan gebeuren, maar als de service van T-Mobile Zakelijk (Afd. Office Essentials), nog slechter is dan de bereikbaarheid kun je maar een ding doen, overstappen.
Als bedrijf staat bereikbaarheid op nummer 1, alles daar tussenin kost business en dus geld. Meer geld dan we uitgeven aan abonnementskosten. Voor mobiele telefoon een prima provider, maar vast-mobiel integratie vermijden!
marjolein
Zojuist is het echter gelukt met grote dank aan de uiterst vriendelijke en adequate medewerkster aan de telefoon. De nieuwe SIM kaart stond verbinding met het T-Mobile netwerk niet toe en moest gedeblokkeerd worden. Iets wat de eigenaar van de telefoon zelf moet doen. Makkelijker gezegd dan gedaan, want ik kon geen contact met mijn man krijgen om hem dit te melden: er was immers geen T-Mobile verbinding.
Een lang verhaal kort: met dank aan de uiterst behulpzame medewerkster heb ik zojuist na een week mijn man gesproken. En hoewel het regelmatig voor zal komen dat hij in een gebied zit waar hij helemaal geen bereik heeft, is het heel fijn te weten dat hij niet meer afhankelijk is van wi-fi verbinding het komende jaar.
Wat een top-medewerkster: luisteren, de juiste goede vragen stellen, meedenken en op de juiste manier handelen. Geweldig!