Vevor is opgericht in het Verenigd Koninkrijk in maart 2015. Vevor is opgericht om klanten te voorzien van betaalbare en topmerken voor apparatuur en gereedschap. Met hun gemotiveerde medewerkers zorgen ze ervoor dat je de beste goederen krijgt tegen de meest redelijke prijzen in overeenstemming met hun visie. Ze hebben het beste en meest ervaren technische team dat ervoor zorgt dat ze op zoek gaan naar de beste producten om op de juiste manier aan uw behoeften te voldoen. Ze hebben tot nu toe meer dan 10 miljoen klanten bediend in de regio en in meer dan 200 landen. Ze hebben een online website en vanaf hier kunt u de beschikbare producten en diensten bestellen. Zij bieden de beste klantenservice die door hun professionele klantenserviceteam wordt gegeven, dat uiterst hard werkt om met al uw zorgen om te gaan. Ze hebben een retourbeleid waar een klant een product binnen 30 dagen kan terugsturen na aankoop als ze niet tevreden zijn. U bent ook verzekerd van het krijgen van een snelle en veilige levering na het bestellen van een product van waar u ook bent in de wereld binnen 2-6 dagen. Klanten kunnen gebruik maken van een veilige en handige betaalmethode, zoals Credit Card en PayPal, om ervoor te zorgen hun betaling is veilig en zeker.

Alle reviews
Marion
Peleman Davy
Roel
Verder ben ik heel tevreden over de aankoop en Vevor.nl.
Ellen
RETOURNEREN EN GELDTERUG wordt ONMOGELIJK gemaakt.
Bart Dentz
Daria
Jo van imp
Tweede keer scherm kapot,lijnen in,blauw beeld enz enz.
Nu al 5weken mailen mailen mailen maar geen oplossing.
Der echt over!!!!!
Roland Van der wijk
Alouisius Pieters
Merel Konings
E. de Cock
Ik heb vanaf maart tot en met juni bijna dagelijks e-mail-contact gehad met Vevor, maar zij bleven hardnekkig weigeren om mij als klant te helpen.
Ik zal nooit meer iets bij Vevor bestellen. Dit is mijn waarschuwing!
M de Mooij
Max Gouda
Heb netjes contact met ze opgenomen, maar helaas laten ze niks meer van zich horen.
Patrick Berghuis
Edwin Boluijt
Bestelling had ik in 2 dagen thuis, betaald via paypal en dat was ook geen probleem.
Na openen en controle zag ik een defect aan de slagmoersleutel, en heb hierover gebeld met de klantenservice, dit was in het duits.
Of ik het op de mail wilde zetten en foto’s en video wilde bijvoegen over het probleem.
Vevor stuurde zelf al een mail zodat ik de link zelf al niet hoefde te maken.
In steenkolenduits uitgelegd wat het probleem was, en dit was niet duidelijk voor hun.
Nog eens de vraag of ik het goed uitkon leggen, nu is technisch duits ( of engels ) weer iets anders dan een praatje maken, dus heb ik het gewoon in het NL gemaild.
Dit is waarschijnlijk door de vertaler gegaan en was nu wel duidelijk.
Ze gaan een nieuwe slagmoersleutel opsturen.
TOP opgelost en helemaal niet flauw.
Ik ben zeer tevreden over de oplossingen en over het contact.
Kan er niets slechts over zeggen en zal de volgende keer er zo weer iets betellen.
Ryanne