1.4/5
GEMIDDELDE BEOORDELING: 2.8/10
(17 Reviews)

Alle reviews

    Aantal reviews: 17
  1. Beoordeling:

    2
    Onvolledige informatie en lakse houding - wat een teleurstelling
    Vakantiehuis gehuurd in Zweden via Dancenter. De foto’s bleken de werkelijke situatie niet weer te geven – het was geen vakantiehuis met ruime tuin maar een nogal gedateerd en klein woonhuis midden in een drukke woonwijk, van iemand die ogenschijnlijk net vertrokken was. Bij aankomst tegen vier uur was de schoonmaker nog bezig, een uur later stond er een rek nat beddengoed in de badkamer. En oh ja, er woont hier nog een kat, willen jullie die verzorgen alsjeblieft, net als de planten? Wij hadden in ons gezelschap iemand met kattenallergie en bovendien een hond die niet met katten overweg kan. Het huis was uitgezocht op mogelijkheid om de hond mee te mogen nemen. De kat werd niet in de online omschrijving of huurcontract genoemd, anders nooit gehuurd. Dancenter direct gebeld. Tja, ze konden natuurlijk nooit een allergievrije woning garanderen. En die kat kon in de kelder opgesloten worden, dan kwam er wel een buurvrouw elke dag eten geven. Helaas direct moeten vertrekken. Formele klacht ingediend bij Dancenter. Die vervolgens al weken niet reageert, ook niet op aanmaning daartoe. Boek niet bij Dancenter!
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid

    Reageer
  2. Beoordeling:

    2
    Smerig appartement.
    Via Airb&b geboekt. Maar ons contact in Denemarken moest via het Dancenter verlopen zeiden ze van AirB&B. 600 km gereisd om bij een appartement aan te komen waar de sleutel zoek is. Dancenter telefonisch slecht bereikbaar. Lokale Deense man. Heeft ons geholpen om Dancenter medewerker op locatie te krijgen. Na moeilijk gedoe eindelijk een sleutel.appartement was heel vies. Ongedierte, mieren. Vieze wc pot. Matras en dekbed met urine en dergelijke vlekken.teras, stoelen, tafel en ramen ook heel smerig. Man bood ons aan de achterkant van het gebouw een ander onderkomen aan. Wat volgens hem veel mooier was. Nou dat was oud en smerig. Later bleek dat daar ook een groep mensen met ernstige stoornissen kwamen naast ons. 15 personen. Snap dat die mensen ook op vakantie willen. Maar dan hadden wij voor wat anders gekozen. Daar wilde hij ons bij plaatsen. 😥😥Dus geweigerd. Iets anders kon hij ons niet aanbieden zei hij. Dus ons geld terug geeist. Maar daar ging hij niet over. 😡😡😡 dus reste ons niets anders dan naar huis te rijden die avond/ nacht. 600 km terug. 😥😡😡geen 2 weken vakantie waar we hard voor hadden gewerkt en gespaard. Maar zien dat we onze kleine € 1700,- terug kr. 😡😡😡😥
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid

    Reageer
  3. Beoordeling:

    2
    Pas op: Hoge schoonmaakkosten achteraf en slechte afhandeling
    Boek je via DanCenter en kies je ervoor om zelf schoon te maken? Wees gewaarschuwd. Wij kregen pas maanden na ons verblijf alsnog een forse schoonmaakfactuur, ondanks dat we de bezochte huisjes in minstens zo’n nette staat hebben achtergelaten als we ze aantroffen. Dit is ons nog nooit bij een andere aanbieder overkomen.

    Let wel: we verbleven met z’n tweeën in grote huisjes voor 6–8 personen, slechts 2 à 3 nachten. Toch vond dit bedrijf dat het niet schoon genoeg was. Als bewijs kregen we o.a. foto’s van stof onder het bed in kamers die we niet eens gebruikt hadden en kalkaanslag in de douche.

    De klantenservice herhaalde simpelweg: “het schoonmaakteam vond het niet schoon genoeg”. Op inhoudelijke vragen kregen veelal standaard antwoorden. Men bood na veel heen en weer gemail een korting van 10-15% op de schoonmaakkosten.

    Advies als je toch via DanCenter boekt:
    Meld bij aankomst direct elk klein gebrek of vuiltje. Maak foto’s van álles, ook van kamers die je niet gebruikt. Reken erop dat het schoonmaakteam achteraf streng beoordeelt. Neem niet de staat van het huisje bij aankomst als uitgangspunt voor de schoonmaak.

    Voor ons was dit de laatste keer dat we bij DanCenter geboekt hebben.

    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid

    Reageer
  4. Beoordeling:

    2
    Geen service, geen persoonlijk contact
    Bij aankomst, na dik 9 uren rijden, blijkt er geen sleutel in het sleutelkluisje te zitten. Na 16.00u is er niemand persoonlijk te bereiken. Telefonisch, na een reeks keuzemenus eindelijk iemand aan de telefoon. Die blijkt zeer gebrekkig engels te spreken en zit ergens in India. We worden naar het lokale kantoor gestuurd waar niemand is. We bellen maar weer. Weer een Indiër. Die snapt niets van de plaatselijke situatie. Het enige advies: zoek zelf maar een hotel en declareer de rekening zodra er ooit weer eens iemand in het kantoortje zit. Oftewel zoek het zelf lekker uit. Volgende dag wel netjes de rekening vergoed gekregen en een slechtpassende sleutel ontvangen.
    Zo wil je dus niet je vakantie beginnen. Mijn advies: zorg dat er tenminste tot 20.00u iemand persoonlijk bereikbaar is in het plaatselijke kantoor. Check na vertrek van de gasten of het huisje schoon is achtergelaten en check of zorg dan ook dat er een sleutel in de kluis zit.

    Upon arrival, after a good 9 hours of driving, there appears to be no key in the key safe. After 16:00, no one can be reached personally. By telephone, after a series of menu options, finally someone on the phone. It turns out that he speaks very poor English and is somewhere in India. We are sent to the local office where no one is. We call again. Another Indian. He does not understand the local situation. The only advice: find a hotel yourself and declare the bill as soon as there is someone in the office again. In other words, sort it out yourself. The next day, the bill was neatly reimbursed and a badly fitting key was received. This is not how you want to start your holiday. My advice: make sure that someone can be reached personally in the local office until at least 20:00. After the guests have left, check whether the house has been left clean and then check or make sure that there is a key in the safe.

    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid

    Reageer
  5. Beoordeling:

    2
    Financieel wanbeleid bij Dancenter
    Trip geboekt naar Denemarken in december 2024. Voor aanvang vd reis alle reisgelden voldaan (overeenkomstig de voorwaaden) Vanaf januari 2025 tot en met heden (mei 2025) SMS berichten, mailtjes om de volledige reissom alsnog te betalen. Meerdere malen aangegeven bij Dancenter met telkens excuses , en vervolgens herinneringen blijven sturen. Administratie is totaal niet op orde bij Dancenter. Ze blijven maar spookfacturen sturen ondanks toezeggingen dit te zullen stoppen.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid

    Reageer
  6. Beoordeling:

    2
    Spookfactuur schoonmaak
    1 ster is nog te veel!
    Na jarenlang meerdere vakanties via DanCenter te hebben geboekt, ben ik dit keer zwaar teleurgesteld. Het huisje dat wij huurden was bij aankomst vies en vertoonde diverse gebreken: kapotte onderdelen, ontbrekende voorzieningen en een algeheel slechte staat. Ondanks herhaald klagen werd er niets opgelost. Uiteindelijk kregen we €40 compensatie. Tot mijn verbazing ontving ik drie maanden later alsnog een aanmaning van bijna €120 aan zogenaamde schoonmaakkosten — terwijl het huis aantoonbaar schoner is achtergelaten dan we het aantroffen. In hun communicatie spreken ze ineens over een ander bedrag (120 DKK), wat de verwarring compleet maakt. De organisatie lijkt totaal het overzicht kwijt. Voor ons is het duidelijk: Bij DanCenter zien ze ons nooit meer terug!
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid

    Reageer
  7. Beoordeling:

    2
    Dancenter, doe het niet!!!!
    in november 2023 een midweek naar Denemarken geweest, geboekt bij Dancenter zonder eindschoonmaak. echter aangekomen bij het huisje, bleek er geen verwarming de airco werkte niet. De volgende dag gemeld maar is niks mee gedaan. gelukkig een houtkachel die ons wat kon opwarmen. De vaatwasser konden we niet gebruiken, die was zo vet en vies dat we die eerst schoon hebben moeten maken! Bij het naar huis gaan, heb ik stof gezogen gestoft en ons naar buiten gedweild. gelukkig meerdere foto’s
    gemaakt van hoe wij het achter hebben gelaten. echter na een paar dagen kwam er een berichtje dat er nog stof lag en een voetafdruk met een foto, waar geen datum en tijd op stond. Tevens de rekening van 290,00 voor de eindschoonmaak. Daar op gereageerd en niks meer van gehoord. Tot ruim 14 maanden later!!!! De aanmaningen vliegen om m’n oren en of ik nu terug mail het maakt ze niks uit. Krijg toch geen antwoord op mijn reactie!! Ben er nu zo klaar mee dat ik mijn jurist heb ingeschakeld. Dit is de manier van Dancenter om geld binnen te krijgen, want in al hun revieuws lees je dit. Dus ben gewaarschuwd! VOOR ONS NOOIT GEEN DANCENTER MEER!!
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid

    Reageer
  8. Beoordeling:

    2
    Extra schoonmaakkosten? Waarvoor in vredesnaam?
    Een half jaar na onze vakantie in een huisje van Dancenter, kwamen ze ineens met de mededeling dat de woning niet goed zou zijn schoongemaakt door ons. Of wij de schoonmaakkosten even konden betalen. Het lijkt me zeer normaal dat er stof in een vakantiewoning ligt na een half jaar tijd. In de tussentijd zijn waarschijnlijk andere huurders geweest. In december (we hadden in april geboekt) komen ze ineens met bewerkte foto’s als zogenaamd bewijsmateriaal. Het is duidelijk dat er is geknoeid met de foto’s, want alle “gegevens” , zoals de datum van opname en het tijdstip zijn “verdwenen.” Er is geknipt in de foto’s. Ze sturen ons een foto op van een vieze magnetron, terwijl we die helemaal niet hebben gebruikt! En van een deurmat met één kleine grasspriet. Zo, dat mini-grassprietje kost 100 euro om dat op te rapen? Laat me niet lachen. Dit is toch te triest voor woorden. Wij gaan hier toch niet voor betalen? We waren vaste klant, maar voor ons nooit meer Dancenter!
    3

    0

    Je hebt al gestemd!

    Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid

    Reageer
    1. Dit is ons ook overkomen, vrij snel nadat wij het huisje verlaten hadden in November 23 en ik foto’s gemaakt had van hoe wij het achtergelaten hebben kregen wij de rekening, het zou niet goed schoongemaakt zijn , er was een voetstap te zien en er lag een pluisje, zo stond op de foto die ze mee stuurden. echter die foto was zonder datum en tijd en kon daar niet van zijn. Toen wij in het huis kwamen was het naast dat de verwarming het niet deed en het ijskoud was, de vaatwasser zo enorm vet en vies dat we die niet konden gebruiken alvorens we die schoongemaakt hadden, een hele tijd mee bezig geweest, zo vet als die was. Als je ze een berichtje stuurde, kwam er geen reactie. ik heb niet betaald voor iets wat we zelf gedaan hebben, schoongemaakt!!. Vind het bedrag ook erg hoog 290,00 en ze laten je bij boeking de keus!?. Nu 14 maanden na dat we geweest zijn komen er allerlei aanmaningen, bij reactie van mijn kant komt er geen antwoord. Maar 2 weken later weer een aanmaning, zo al 3 gehad. Ik heb de zaak voorgelegd aan een jurist en ben zelf helemaal klaar met Dancenter!!! BOEK HIER NOOIT!!!!!!!!!
      0

      0

      Je hebt al gestemd!

      Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid

  9. Beoordeling:

    4
    Bij aankomst bleek de gehuurde…vuil en defect
    Bij aankomst bleek de gehuurde vakantiewoning niet schoongemaakt. Omdat dit na een klacht niet snel opgelost werd hebben we dit zelf gedaan en bleek ons dat er al heel lang heel slecht was schoongemaakt. Omdat ik 230 euro voor de eindschoonmaak had betaald wilde ik deze retour ontvangen maar uiteindelijk boden ze mij 50 euro aan.

    Verder bleek er een technisch mankement waardoor het aanwezige zwembad twee dagen en nachten achter elkaar opgestookt bleef worden. Dit heeft twee dagen geduurd omdat DanCenter slecht bereikbaar was. Door deze continue opwarming was het zwembad voor ons twee dagen niet te gebruiken. Ook hiervoor heb ik geen compensatie ontvangen. Na thuiskomst ontving is wel een elektriciteitsrekening van bijna 500 euro (1000 kW).

    De woning heb ik in april 2024 gehuurd en sindsdien probeer ik te communiceren maar zij weigeren met argumenten te komen en verwijzen alleen naar hun beleid en protocollen.

    Mondeling overleg is niet mogelijk, ik heb gevraagd mij te bellen maar daar gaan ze niet op in. Een service medewerker van DanCenter stuurt een nietszeggend mailtje en daarmee moet ik het doen. Als ik hierop antwoord met argumenten hoor ik vervolgens niets meer.

    DanCenter, bezint eer gij begint.

    2

    0

    Je hebt al gestemd!

    Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid

    Reageer
  10. Beoordeling:

    8
    Perfecte vakantie voor rustzoekers
    Duidelijke website, makkelijk filteren op wensen en prijsklasse. Onze vakantiewoning was schoon, comfortabel en prachtig gelegen. Absoluut een aanrader voor rustzoekers!
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid

    Reageer
  11. Beoordeling:

    2
    Meest onbetrouwbaar en meest slechte vakantie organisatie
    Boek NOOIT een vakantie bij Dancenter.
    Twee keer een huisje geannuleerd door hun.
    Met een vaag excuus. EerST bij ons geannuleerd daarna bij een kennis die samen met ons een huisje geboekt hebben. Wij kunnen nu naar onze centen fluiten omdat we het huisje annuleren door hun toedoen. Niet volgens de richtlijnen ! Schandalig !! Wij worden gestraft voor hun fout!
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid

    Reageer
  12. Beoordeling:

    2
    Nooit weer!
    We hadden een huisje met een geweldige ligging, vlak bij het strand en in het centrum van het dorp. Het huisje was echter vreselijk. We kwamen aan en wilden onze auto parkeren op de parkeerplaatsen die er zouden zijn volgens de advertentie. Die lagen achter een verroest hek die we open konden krijgen door er met zijn allen aan te gaan hangen. De sauna was een opbergplaats voor zomerspullen zoals tuinkussens. De toiletten waren ronduit smerig. De deurkrukken zaten los. Er hing een vies oud douchegordijn. De douche was vies. De vriezer was compleet dicht gevroren. Het was een achtpersoons huisje maar er waren maar 4 makkelijke zitplaatsen in de zithoek. De bedden waren vies. Naar DanCenter Lokken gebeld en werden niet serieus genomen.
    Nooit weer DanCenter!
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid

    Reageer
  13. Beoordeling:

    2
    Horror
    Het is ronduit schofterig hoe Dancenter hun klanten behandeld, wij waren in een huisje in Arrild 45810, snachts werden we gewekt door HONDERDEN kakkerlak achtigen, het hele huisje zat er vol mee, bed, badkamer, woonkamer. Niemand te bereiken al om 23.00 savonds, ook het telefoonnummer niet dat zogenaamd 24/7 bereikbaar zou zijn. Naar het kantoor de volgende ochtend 9.00 op Romo, dame deed schouderophalend, ach het waren maar torretjes, zij had ze ook thuis, ze wilde een bestrijder laten komen die het van buitenaf wel even zou bestrijden….ik zei ze zitten NIET buiten ze zijn binnen en overdag zie je er niet één. Nee maar dat was wel vaker gedaan, ik zeg dan nog moet dat uitdampen dus moeten we ergens anders heen. Geen reden voor ander huisje alles zat vol, zei ze, terwijl je via hun site nog in overvloed kon boeken. Geen reden ook voor een vergoeding, dus nu zijn we thuis en druk aan het mailen met ze, maar het blijft angstvallig stil……
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid

    Reageer
  14. Beoordeling:

    2
    Terrible appartment and terrible customer care
    Holiday home Hejls LXI

    When entering the room, it was immediate clear the room/apartment was old, dusty, and not well maintained.
    The main big window did not have any curtain and the sofa bed was dirty, dusty, old, and not good to be used as a bed.
    As the reception was already closed, we called immediately the DanCenter hotline, we explained the situation and we requested another apartment or and other solution.
    But the lady on the phone told us there is nothing she could do

    Looking at the apartment and sleeping in the old bed but especially sleep for the kids in a sofa could not be used as a bed, we decided this would not work at all and we would not stay for two nights.
    We called again the hotline and the lady got angry.
    As it was already late, we decided to stay one night and leave in the morning.
    It was not possible to lay down in the length of the sofa as there was a 5 cm gap between the cushions and between the two sofa cushions there was a metal bar.
    So the kids had to lay down in the width of the sofa but that was too small.
    We had a terrible night, the sofa for the kids was not good and they woke up several times.
    And as there was no curtain, we all woke up before 6 o’clock when it started to get light.

    I contacted the “Customer Care” department a number of time but they do not reply and only sent useless emails (it is now 14th of June – 1 1/2 months later).

    Be aware before you book (Which I would not recommend)
    You can arrange bedsheets (for an old terrible bed) for € 18,00 per set!
    And even worse they ask you to pay 114! Euro for the cleaning of the apartment.

    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid

    Reageer
  15. Beoordeling:

    8
    Verblijf mei/ juni 2023
    Prachtige omgeving.Rustig gelegen met kans op Herten en Reeën voor je deur.
    Verder,schoon en gezellig huis.Ze hebben een airco maar deze is niet goed onderhouden en werkt daarom niet .
    Ik heb de filters,al eens schoongemaakt maar de unit is totaal niet onderhouden Koelvloeistof etc..Daarom geen airco in warme dagen.
    Internet niet beschikbaar en mobiel internet slecht ontvangst
    Eigenaars zijn vriendelijke mensen.
    Al met al een prima verblijf voor een fijne vakantie.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid

    Reageer

Schrijf een review

Het e-mailadres en bestelnummer worden niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ik ga akkoord met de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid door deze review te plaatsen. Ik verklaar ook dat ik een daadwerkelijke ervaring heb met dit bedrijf.

Lees ons controlebeleid en hoe wij zorgen dat reviews authentiek zijn.

Het gebruik van deze website is voor zowel bedrijven als gebruikers geheel gratis. Daarom bevatten sommige pagina's affiliate links, waarvoor wij een commissie kunnen ontvangen.
Bedankt voor het insturen van jouw review!

DanCenter

Dancenter is een van de leiders in het verhuren van vakantiehuizen en appartementen in Scandinavië of Zuid-Europa. Het bedrijf biedt vakantiewoningen aan vele tevreden klanten in Duitsland die niet van drukte in hotels houden. De woningen liggen allemaal op prachtige locaties met uitstekende verbindingen met het openbaar vervoer. Gebruikers kunnen op de website ook filteren op prijs, voorzieningen of grootte. Bovendien beschikken gebruikers over een geïntegreerde kalender om hun reis te plannen en andere belangrijke reisdetails te bekijken. U kunt annuleringen of wijzigingen aanbrengen als sommige familieleden niet met u kunnen reizen. DanCenter zit al sinds 1957 in de vakantiehuizenbranche en heeft altijd gestreefd naar de beste klantenservice met de hoogste kwaliteit tegen een redelijke prijs. Veiligheid, kwaliteit en vriendelijkheid staan centraal. Het hoofdkantoor van het bedrijf bevindt zich in Denemarken, of Kopenhagen. Het management, de productafdelingen, de marketing, de klantenservice en de boekhouding zijn er gevestigd. IT is ook in Kopenhagen. Daarnaast biedt Dancenter tijdens de vakantieperiode verschillende diensten aan voor reizigers. Ze hebben accommodatie voor alle soorten reizigers, inclusief jonge gezinnen en groepen. Voor degenen die op zoek zijn naar iets luxers bieden Danland Holiday Parks een reeks hutten, huisjes en appartementen voor alle smaken en budgetten.

Deel deze pagina

Reviews over dit bedrijf

Hier lees je authentieke reviews van anderen over hun ervaring met DanCenter. De beoordeling van 2.8/10 is gebaseerd op 17 gecontroleerde reviews met een gemiddelde van 1.4 uit 5 sterren.

Lees meer reviews:

Schrijf jij ook een review?

Op zoek naar de juiste aanbieder om jouw vakantie of reis bij te boeken en ben je aan het inlezen over de ervaringen met en betrouwbaarheid van DanCenter? Dan kun je hier reviews lezen die zijn achtergelaten door vakantiegangers die jou voorgingen. Zowel positieve als negatieve reviews helpen bij het vormen van een totaalbeeld over DanCenter.

Heb je onlangs een vakantie, verblijf of reis geboekt bij DanCenter, met een review over jouw ervaring kunnen we anderen helpen om een keuze te maken. Wat waren jouw belevingen? Hoe was de service? Hoe verliep het boekingsproces? Alle reviews worden gecontroleerd op echtheid en onwaarheden, zodat er een eerlijke en bruikbare verzameling van informatie overblijft.

Jouw bedrijf op Real Reviews?

Wil je ook reviews verzamelen op onze website? Meld je bedrijf gratis aan op deze pagina en start met het verzamelen van reviews voor jouw onderneming.

Lees de reviews en open de website van DanCenter

Als je hieronder op accepteren klikt, wordt automatisch de website van het bedrijf geopend en kun je op onze website authentieke beoordelingen lezen van echte klanten en bezoekers. Dit kan je helpen om een weloverwogen beslissing te nemen over een aankoop bij DanCenter.

Je kunt op onze website meer informatie vinden over hoe we de echtheid van beoordelingen garanderen. Ons privacybeleid en andere relevante informatie kun je ook direct hier vinden. Gebruik de onderstaande knoppen om de bedrijfswebsite te openen en de reviews te lezen, of om deze niet te openen en deze melding te sluiten.

Om je beter van dienst te zijn gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Lees dan ons Privacybeleid.