Dancenter is een van de leiders in het verhuren van vakantiehuizen en appartementen in Scandinavië of Zuid-Europa. Het bedrijf biedt vakantiewoningen aan vele tevreden klanten in Duitsland die niet van drukte in hotels houden. De woningen liggen allemaal op prachtige locaties met uitstekende verbindingen met het openbaar vervoer. Gebruikers kunnen op de website ook filteren op prijs, voorzieningen of grootte. Bovendien beschikken gebruikers over een geïntegreerde kalender om hun reis te plannen en andere belangrijke reisdetails te bekijken. U kunt annuleringen of wijzigingen aanbrengen als sommige familieleden niet met u kunnen reizen. DanCenter zit al sinds 1957 in de vakantiehuizenbranche en heeft altijd gestreefd naar de beste klantenservice met de hoogste kwaliteit tegen een redelijke prijs. Veiligheid, kwaliteit en vriendelijkheid staan centraal. Het hoofdkantoor van het bedrijf bevindt zich in Denemarken, of Kopenhagen. Het management, de productafdelingen, de marketing, de klantenservice en de boekhouding zijn er gevestigd. IT is ook in Kopenhagen. Daarnaast biedt Dancenter tijdens de vakantieperiode verschillende diensten aan voor reizigers. Ze hebben accommodatie voor alle soorten reizigers, inclusief jonge gezinnen en groepen. Voor degenen die op zoek zijn naar iets luxers bieden Danland Holiday Parks een reeks hutten, huisjes en appartementen voor alle smaken en budgetten.
Alle reviews
Aantal reviews: 8 Beoordeling:4 Bij aankomst bleek de gehuurde…vuil en defect Bij aankomst bleek de gehuurde vakantiewoning niet schoongemaakt. Omdat dit na een klacht niet snel opgelost werd hebben we dit zelf gedaan en bleek ons dat er al heel lang heel slecht was schoongemaakt. Omdat ik 230 euro voor de eindschoonmaak had betaald wilde ik deze retour ontvangen maar uiteindelijk boden ze mij 50 euro aan.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Meest onbetrouwbaar en meest slechte vakantie organisatie Boek NOOIT een vakantie bij Dancenter.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Nooit weer! We hadden een huisje met een geweldige ligging, vlak bij het strand en in het centrum van het dorp. Het huisje was echter vreselijk. We kwamen aan en wilden onze auto parkeren op de parkeerplaatsen die er zouden zijn volgens de advertentie. Die lagen achter een verroest hek die we open konden krijgen door er met zijn allen aan te gaan hangen. De sauna was een opbergplaats voor zomerspullen zoals tuinkussens. De toiletten waren ronduit smerig. De deurkrukken zaten los. Er hing een vies oud douchegordijn. De douche was vies. De vriezer was compleet dicht gevroren. Het was een achtpersoons huisje maar er waren maar 4 makkelijke zitplaatsen in de zithoek. De bedden waren vies. Naar DanCenter Lokken gebeld en werden niet serieus genomen.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Horror Het is ronduit schofterig hoe Dancenter hun klanten behandeld, wij waren in een huisje in Arrild 45810, snachts werden we gewekt door HONDERDEN kakkerlak achtigen, het hele huisje zat er vol mee, bed, badkamer, woonkamer. Niemand te bereiken al om 23.00 savonds, ook het telefoonnummer niet dat zogenaamd 24/7 bereikbaar zou zijn. Naar het kantoor de volgende ochtend 9.00 op Romo, dame deed schouderophalend, ach het waren maar torretjes, zij had ze ook thuis, ze wilde een bestrijder laten komen die het van buitenaf wel even zou bestrijden….ik zei ze zitten NIET buiten ze zijn binnen en overdag zie je er niet één. Nee maar dat was wel vaker gedaan, ik zeg dan nog moet dat uitdampen dus moeten we ergens anders heen. Geen reden voor ander huisje alles zat vol, zei ze, terwijl je via hun site nog in overvloed kon boeken. Geen reden ook voor een vergoeding, dus nu zijn we thuis en druk aan het mailen met ze, maar het blijft angstvallig stil……
1
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Terrible appartment and terrible customer care Holiday home Hejls LXI
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:8 Verblijf mei/ juni 2023 Prachtige omgeving.Rustig gelegen met kans op Herten en Reeën voor je deur.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Terrible service Terrible service when you really need them. Even if they caused the problem they will provide no help what so ever. Furtermore you can expect hidden extra costs after booking and even a 4 or 5 star holiday home that is not as advertised and had its best time some time ago. They deserve 0 stars and we will never book with DanCenter again. Iff possible on this review site I would have shared pictures of the worn furniture and broken equipment of the holiday home.
0
0 Je hebt al gestemd!
Same experience
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Horror vakantie Wij hebben hier echt een horrorvakantie gehad. Zo ongelooflijk vies. En veel dingen en apperaten waren stuk. Vlekken in de matrassen. Vieze beddengoed en handdoeken overal in de kasten gepropt. Badkamer was zo goor. Oven was echt smerig. Die was al maanden niet schoongemaakt. Badkamer liep vol met water na gedoucht of in het bubbelbad te hebben gezeten.achter toilet maanden niet schoongemaakt en onder en naast badkamerkast ook zwart van het vuil. Heb zelf maar alle dagen gepoetst om er een beetje te kunnen vertoeven met zn allen. 4 dagen bellen met dancenter om uiteindelijk de eigenaar over de vloer te krijgen om dingen te repareren of op te ruimen. Dancenter moet zich schamen echt schamen. De schoonmaajwerkster heeft alleen de oven schoongemaakt en beetje was meegenomen. Rest vonden we later in andere kasten. Dancenter wilde alleen schoonmaakkosten terug betalen. Wat er nog steeds niet is. Maar dat had zeker meer moeten zijn. Van maandag tot en met vrijdag zijn mijn man en ik zijn in het huisje gebleven zodat onze vrienden met kids toch leuke dingen konden gaan doen. Dus Dancenter voor het huis 1 ster maar voor jullie geen ster van ons👎
0
0 Je hebt al gestemd!
Bedankt voor het insturen van jouw review!Jurrien Super
Verder bleek er een technisch mankement waardoor het aanwezige zwembad twee dagen en nachten achter elkaar opgestookt bleef worden. Dit heeft twee dagen geduurd omdat DanCenter slecht bereikbaar was. Door deze continue opwarming was het zwembad voor ons twee dagen niet te gebruiken. Ook hiervoor heb ik geen compensatie ontvangen. Na thuiskomst ontving is wel een elektriciteitsrekening van bijna 500 euro (1000 kW).
De woning heb ik in april 2024 gehuurd en sindsdien probeer ik te communiceren maar zij weigeren met argumenten te komen en verwijzen alleen naar hun beleid en protocollen.
Mondeling overleg is niet mogelijk, ik heb gevraagd mij te bellen maar daar gaan ze niet op in. Een service medewerker van DanCenter stuurt een nietszeggend mailtje en daarmee moet ik het doen. Als ik hierop antwoord met argumenten hoor ik vervolgens niets meer.
DanCenter, bezint eer gij begint.
A.Rook
Twee keer een huisje geannuleerd door hun.
Met een vaag excuus. EerST bij ons geannuleerd daarna bij een kennis die samen met ons een huisje geboekt hebben. Wij kunnen nu naar onze centen fluiten omdat we het huisje annuleren door hun toedoen. Niet volgens de richtlijnen ! Schandalig !! Wij worden gestraft voor hun fout!
Familie Nederland
Nooit weer DanCenter!
Jolanda Plas
Fam Visser
When entering the room, it was immediate clear the room/apartment was old, dusty, and not well maintained.
The main big window did not have any curtain and the sofa bed was dirty, dusty, old, and not good to be used as a bed.
As the reception was already closed, we called immediately the DanCenter hotline, we explained the situation and we requested another apartment or and other solution.
But the lady on the phone told us there is nothing she could do
Looking at the apartment and sleeping in the old bed but especially sleep for the kids in a sofa could not be used as a bed, we decided this would not work at all and we would not stay for two nights.
We called again the hotline and the lady got angry.
As it was already late, we decided to stay one night and leave in the morning.
It was not possible to lay down in the length of the sofa as there was a 5 cm gap between the cushions and between the two sofa cushions there was a metal bar.
So the kids had to lay down in the width of the sofa but that was too small.
We had a terrible night, the sofa for the kids was not good and they woke up several times.
And as there was no curtain, we all woke up before 6 o’clock when it started to get light.
I contacted the “Customer Care” department a number of time but they do not reply and only sent useless emails (it is now 14th of June – 1 1/2 months later).
Be aware before you book (Which I would not recommend)
You can arrange bedsheets (for an old terrible bed) for € 18,00 per set!
And even worse they ask you to pay 114! Euro for the cleaning of the apartment.
Harry Noordhof
Verder,schoon en gezellig huis.Ze hebben een airco maar deze is niet goed onderhouden en werkt daarom niet .
Ik heb de filters,al eens schoongemaakt maar de unit is totaal niet onderhouden Koelvloeistof etc..Daarom geen airco in warme dagen.
Internet niet beschikbaar en mobiel internet slecht ontvangst
Eigenaars zijn vriendelijke mensen.
Al met al een prima verblijf voor een fijne vakantie.
Patrick
Fam Visser
A terrible apartment and a even worse “Customer I don’t Care” department.
Danny oosterhuis