Dancenter is een van de leiders in het verhuren van vakantiehuizen en appartementen in Scandinavië of Zuid-Europa. Het bedrijf biedt vakantiewoningen aan vele tevreden klanten in Duitsland die niet van drukte in hotels houden. De woningen liggen allemaal op prachtige locaties met uitstekende verbindingen met het openbaar vervoer. Gebruikers kunnen op de website ook filteren op prijs, voorzieningen of grootte. Bovendien beschikken gebruikers over een geïntegreerde kalender om hun reis te plannen en andere belangrijke reisdetails te bekijken. U kunt annuleringen of wijzigingen aanbrengen als sommige familieleden niet met u kunnen reizen. DanCenter zit al sinds 1957 in de vakantiehuizenbranche en heeft altijd gestreefd naar de beste klantenservice met de hoogste kwaliteit tegen een redelijke prijs. Veiligheid, kwaliteit en vriendelijkheid staan centraal. Het hoofdkantoor van het bedrijf bevindt zich in Denemarken, of Kopenhagen. Het management, de productafdelingen, de marketing, de klantenservice en de boekhouding zijn er gevestigd. IT is ook in Kopenhagen. Daarnaast biedt Dancenter tijdens de vakantieperiode verschillende diensten aan voor reizigers. Ze hebben accommodatie voor alle soorten reizigers, inclusief jonge gezinnen en groepen. Voor degenen die op zoek zijn naar iets luxers bieden Danland Holiday Parks een reeks hutten, huisjes en appartementen voor alle smaken en budgetten.

Alle reviews
Heleen
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid
Hannie van den Berg
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid
Rick
Let wel: we verbleven met z’n tweeën in grote huisjes voor 6–8 personen, slechts 2 à 3 nachten. Toch vond dit bedrijf dat het niet schoon genoeg was. Als bewijs kregen we o.a. foto’s van stof onder het bed in kamers die we niet eens gebruikt hadden en kalkaanslag in de douche.
De klantenservice herhaalde simpelweg: “het schoonmaakteam vond het niet schoon genoeg”. Op inhoudelijke vragen kregen veelal standaard antwoorden. Men bood na veel heen en weer gemail een korting van 10-15% op de schoonmaakkosten.
Advies als je toch via DanCenter boekt:
Meld bij aankomst direct elk klein gebrek of vuiltje. Maak foto’s van álles, ook van kamers die je niet gebruikt. Reken erop dat het schoonmaakteam achteraf streng beoordeelt. Neem niet de staat van het huisje bij aankomst als uitgangspunt voor de schoonmaak.
Voor ons was dit de laatste keer dat we bij DanCenter geboekt hebben.
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid
Jan Dusselaar
Zo wil je dus niet je vakantie beginnen. Mijn advies: zorg dat er tenminste tot 20.00u iemand persoonlijk bereikbaar is in het plaatselijke kantoor. Check na vertrek van de gasten of het huisje schoon is achtergelaten en check of zorg dan ook dat er een sleutel in de kluis zit.
Upon arrival, after a good 9 hours of driving, there appears to be no key in the key safe. After 16:00, no one can be reached personally. By telephone, after a series of menu options, finally someone on the phone. It turns out that he speaks very poor English and is somewhere in India. We are sent to the local office where no one is. We call again. Another Indian. He does not understand the local situation. The only advice: find a hotel yourself and declare the bill as soon as there is someone in the office again. In other words, sort it out yourself. The next day, the bill was neatly reimbursed and a badly fitting key was received. This is not how you want to start your holiday. My advice: make sure that someone can be reached personally in the local office until at least 20:00. After the guests have left, check whether the house has been left clean and then check or make sure that there is a key in the safe.
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid
Rene
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid
Huisken
Na jarenlang meerdere vakanties via DanCenter te hebben geboekt, ben ik dit keer zwaar teleurgesteld. Het huisje dat wij huurden was bij aankomst vies en vertoonde diverse gebreken: kapotte onderdelen, ontbrekende voorzieningen en een algeheel slechte staat. Ondanks herhaald klagen werd er niets opgelost. Uiteindelijk kregen we €40 compensatie. Tot mijn verbazing ontving ik drie maanden later alsnog een aanmaning van bijna €120 aan zogenaamde schoonmaakkosten — terwijl het huis aantoonbaar schoner is achtergelaten dan we het aantroffen. In hun communicatie spreken ze ineens over een ander bedrag (120 DKK), wat de verwarring compleet maakt. De organisatie lijkt totaal het overzicht kwijt. Voor ons is het duidelijk: Bij DanCenter zien ze ons nooit meer terug!
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid
jeanne marie A.M.E Cantineau
gemaakt van hoe wij het achter hebben gelaten. echter na een paar dagen kwam er een berichtje dat er nog stof lag en een voetafdruk met een foto, waar geen datum en tijd op stond. Tevens de rekening van 290,00 voor de eindschoonmaak. Daar op gereageerd en niks meer van gehoord. Tot ruim 14 maanden later!!!! De aanmaningen vliegen om m’n oren en of ik nu terug mail het maakt ze niks uit. Krijg toch geen antwoord op mijn reactie!! Ben er nu zo klaar mee dat ik mijn jurist heb ingeschakeld. Dit is de manier van Dancenter om geld binnen te krijgen, want in al hun revieuws lees je dit. Dus ben gewaarschuwd! VOOR ONS NOOIT GEEN DANCENTER MEER!!
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid
Bram
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid
jeanne marie A.M.E Cantineau
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid
Jurrien Super
Verder bleek er een technisch mankement waardoor het aanwezige zwembad twee dagen en nachten achter elkaar opgestookt bleef worden. Dit heeft twee dagen geduurd omdat DanCenter slecht bereikbaar was. Door deze continue opwarming was het zwembad voor ons twee dagen niet te gebruiken. Ook hiervoor heb ik geen compensatie ontvangen. Na thuiskomst ontving is wel een elektriciteitsrekening van bijna 500 euro (1000 kW).
De woning heb ik in april 2024 gehuurd en sindsdien probeer ik te communiceren maar zij weigeren met argumenten te komen en verwijzen alleen naar hun beleid en protocollen.
Mondeling overleg is niet mogelijk, ik heb gevraagd mij te bellen maar daar gaan ze niet op in. Een service medewerker van DanCenter stuurt een nietszeggend mailtje en daarmee moet ik het doen. Als ik hierop antwoord met argumenten hoor ik vervolgens niets meer.
DanCenter, bezint eer gij begint.
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid
De Vos
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid
A.Rook
Twee keer een huisje geannuleerd door hun.
Met een vaag excuus. EerST bij ons geannuleerd daarna bij een kennis die samen met ons een huisje geboekt hebben. Wij kunnen nu naar onze centen fluiten omdat we het huisje annuleren door hun toedoen. Niet volgens de richtlijnen ! Schandalig !! Wij worden gestraft voor hun fout!
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid
Familie Nederland
Nooit weer DanCenter!
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid
Jolanda Plas
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid
Fam Visser
When entering the room, it was immediate clear the room/apartment was old, dusty, and not well maintained.
The main big window did not have any curtain and the sofa bed was dirty, dusty, old, and not good to be used as a bed.
As the reception was already closed, we called immediately the DanCenter hotline, we explained the situation and we requested another apartment or and other solution.
But the lady on the phone told us there is nothing she could do
Looking at the apartment and sleeping in the old bed but especially sleep for the kids in a sofa could not be used as a bed, we decided this would not work at all and we would not stay for two nights.
We called again the hotline and the lady got angry.
As it was already late, we decided to stay one night and leave in the morning.
It was not possible to lay down in the length of the sofa as there was a 5 cm gap between the cushions and between the two sofa cushions there was a metal bar.
So the kids had to lay down in the width of the sofa but that was too small.
We had a terrible night, the sofa for the kids was not good and they woke up several times.
And as there was no curtain, we all woke up before 6 o’clock when it started to get light.
I contacted the “Customer Care” department a number of time but they do not reply and only sent useless emails (it is now 14th of June – 1 1/2 months later).
Be aware before you book (Which I would not recommend)
You can arrange bedsheets (for an old terrible bed) for € 18,00 per set!
And even worse they ask you to pay 114! Euro for the cleaning of the apartment.
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid
Harry Noordhof
Verder,schoon en gezellig huis.Ze hebben een airco maar deze is niet goed onderhouden en werkt daarom niet .
Ik heb de filters,al eens schoongemaakt maar de unit is totaal niet onderhouden Koelvloeistof etc..Daarom geen airco in warme dagen.
Internet niet beschikbaar en mobiel internet slecht ontvangst
Eigenaars zijn vriendelijke mensen.
Al met al een prima verblijf voor een fijne vakantie.
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid