5/5
GEMIDDELDE BEOORDELING: 10/10
(0 Reviews)

Alle reviews

    Aantal reviews: 0

Schrijf een review

Het e-mailadres en bestelnummer worden niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ik ga akkoord met de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid door deze review te plaatsen. Ik verklaar ook dat ik een daadwerkelijke ervaring heb met dit bedrijf.

Lees ons controlebeleid en hoe wij zorgen dat reviews authentiek zijn.
Bedankt voor het insturen van jouw review!

Tidio

Tidio is een AI-ondersteund klantenserviceplatform dat kunstmatige intelligentie combineert met menselijke ondersteuning om de klantenservicervaring te verbeteren. Deze innovatieve oplossing stelt bedrijven in staat om tot 70% van de vragen van klanten op te lossen door middel van conversational AI, terwijl het ook de optie biedt voor hands-on ondersteuning via live chat en helpdeskmogelijkheden. Tidio integreert met populaire e-commerce platforms en tools, zoals Shopify en WordPress, waardoor het een veelzijdige keuze is voor bedrijven die op meerdere platforms actief zijn. De kern van Tidio’s aanbod wordt gevormd door de AI-mogelijkheden, met name de functies Lyro AI en Reply Assistant. Deze tools zijn ontworpen om te reageren op berichten van klanten met mensachtige interacties, zodat medewerkers van de klantenservice zich kunnen richten op complexere problemen. De AI van Tidio kan een aanzienlijk deel van de vragen van klanten afhandelen, waardoor de efficiëntie en responstijden verbeteren. Tidio bevat ook functies zoals chatbots en het live volgen van bezoekers, waarmee bedrijven in realtime in contact kunnen treden met websitebezoekers en gepersonaliseerde ervaringen kunnen bieden. Deze tools helpen interacties om te zetten in verkoopkansen, het genereren van leads te verbeteren en het achterlaten van winkelwagentjes te verminderen. Het platform vereenvoudigt ook het supportproces door alle communicatiekanalen voor klanten te consolideren in Tidio Multichannel. Met deze functie kunnen bedrijven WhatsApp-, Messenger-, Instagram-, e-mail- en livechatberichten beheren in één verenigd paneel. Het platform biedt ook speciale tools voor ticketing en analyse, waarmee bedrijven de prestaties van hun team kunnen evalueren en hun supportprocessen kunnen optimaliseren.

Deel deze pagina

Reviews over dit bedrijf

Hier lees je authentieke reviews van anderen over hun ervaring met Tidio. Schrijf jij de eerste review over dit bedrijf?

Lees meer reviews:

Schrijf jij ook een review?

Op zoek naar ervaringen van gebruikers van Tidio? Lees in reviews van gebruikers hoe zij Tidio ervaren, welke voor- en nadelen ze tegen gekomen zijn en wat de service van Tidio daarin is. Dankzij de ervaringen van andere die jou voor gingen kun je eenvoudig een completer beeld krijgen en aan de hand daarvan jouw beslissing nemen.

Gebruik je Tidio of heb je er onlangs gebruik van gemaakt. Help andere dan bij het maken van een keuze door een onderbouwde en betrouwbare review achter te laten. Alle reviews worden gecontroleerd op valsheid en onwaarheden zodat alleen echte en eerlijke reviews worden weergegeven.

Jouw bedrijf op Real Reviews?

Wil je ook reviews verzamelen op onze website? Meld je bedrijf gratis aan op deze pagina en start met het verzamelen van reviews voor jouw onderneming.

Lees reviews en bekijk Tidio

Tidio

Om je beter van dienst te zijn gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Lees dan ons Privacybeleid.