3.4/5
GEMIDDELDE BEOORDELING: 6.7/10
(3 Reviews)

Alle reviews

    Aantal reviews: 3
  1. Beoordeling:

    2
    Blijven betalen, maar geen telefoon. SLUIT GEEN ABONNEMENT AF BIJ SIMYO!!!
    Halverwege oktober 2023 ging het scherm van mijn telefoon uit het niets op zwart. Niets hielp, geen soft of hard reset, de telefoon reageerde nergens meer op. Daarop contact opgenomen met Simyo. Incapabele medewerkers bleven mij herhaaldelijk doorsturen naar een externe reparatieservice die ik zelf maar moest bellen (waarbij ik ook nog het verkeerde nummer kreeg). Deze service, Reconext, wilde mij ook niet te woord staan nu zij terecht aangaven geen klantcontact te hebben nu Simyo hier ook niet voor betaald. Na verschillende keren op en neer te zijn gestuurd heeft iemand van Reconext mij toch geholpen nu de Simyo medewerkers mij simpelweg weigerde te helpen en zeiden dat ze niks konden doen voor me. Op 16-10-23 heb ik de telefoon opgestuurd, sinds 18 oktober heeft deze de status “in reparatie”. Het is inmiddels 29-11-23. Op hun site staat het volgende: “Hoelang duurt de reparatie? De reparatie duurt ongeveer twee weken, inclusief transport. Als de schade buiten de garantie valt en je een prijsopgave krijgt, kan het wat langer duren. Dat komt omdat er dan extra administratie bij komt kijken.” Ik heb verschillende keren gemaild met Simyo waarom het zo lang duurt en mijn beklag gedaan. De enige informatie die ik krijg is dat ze niet weten waar mijn telefoon is en dat ik geduld moet hebben. Naar alle waarschijnlijkheid is mijn telefoon “kwijt”. Geduld? Ik zit al 6 weken zonder telefoon, ik ben dus al 6 weken onbereikbaar. Noch kan ik digitaal mijn overheids-/bankzaken regelen. Het is ronduit schandalig, sluit geen abonnement af bij Simyo! Het enige wat gesmeerd verloopt is de facturering. Inmiddels de 2e factuur ontvangen, waarin ik betaal voor Mb’s en belminuten en de telefoon afbetaal. Alleen heb ik die telefoon niet in mijn bezit, want die heb ik vol vertrouwen naar Simyo gestuurd. Simyo lijkt me eenvoudigweg niet te willen helpen. Ga niet met Simyo in zee, ze presenteren zich als servicegericht, maar als het nodig is geven ze niet thuis en weigeren ze met een passende oplossing te komen.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  2. Beoordeling:

    8
    Prima service en contact
    Een goed contact met de klantenservice van Simyo, dat zou eigenlijk standaard moeten zijn maar bij providers zeker geen zekerheid. Ik heb bijvoorbeeld ook nog nooit gekke dingen op mijn factuur gezien o.i.d. Gewoon elke maand hetzelfde
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  3. Beoordeling:

    10
    Simyo goed
    Goede provider in tegenstelling tot vorige waar ik klant ben geweest, simyo is perfect.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer

Schrijf een review

Het e-mailadres en bestelnummer worden niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ik ga akkoord met de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid door deze review te plaatsen. Ik verklaar ook dat ik een daadwerkelijke ervaring heb met dit bedrijf.

Lees ons controlebeleid en hoe wij zorgen dat reviews authentiek zijn.
Bedankt voor het insturen van jouw review!

Simyo

Simyo is een Duitse aanbieder op het gebied van telecommunicatie en is al meer dan tien jaar actief op de markt; het werd in het jaar 2005 opgericht in Duitsland. KPN zorgde er voor dat Simyo ook in Nederland aan de slag kon. Het begon destijds met prepaid, maar later voegde Simyo ook Sim Only abonnementen toe aan haar diensten. Het hoofdkantoor van Simyo is gevestigd in Amsterdam. Het bedrijf biedt diensten aan zoals sim only abonnementen, prepaid abonnementen, eSIM kaarten en nog veel meer. Ook kan het bedrijf haar klanten helpen met nummerbehoud, telecomdiensten in het buitenland, Het bedrijf Simyo is door de Consumentenbond 21 keer verkozen tot beste mobiele provider, door Opiness tot drie keer toe verkozen tot het bedrijf met de beste service en door SAMR vier keer tot het klantvriendelijkste telecombedrijf. Simyo staat bekend om haar flexibiliteit; bij Simyo kun je maandelijks jouw abonnementswensen aanpassen.

Deel deze pagina

Reviews over dit bedrijf

Hier lees je authentieke reviews van anderen over hun ervaring met Simyo. De beoordeling van 6.7/10 is gebaseerd op 3 gecontroleerde reviews met een gemiddelde van 3.35 uit 5 sterren.

Lees meer reviews:

Schrijf jij ook een review?

Wil je jouw ervaring delen bij Simyo? Laat dan een review achter en help anderen bij het maken van een goede keuze. Door jouw verhaal te doen in de vorm van een beoordeling ontstaat er een completer beeld voor mogelijke andere klanten van Simyo. Een product gekocht of abonnement afgesloten? Deel dan jouw ervaring, in de vorm van een review. Door te vertellen hoe je bestelling is verlopen, van aankoop tot levering en eventuele garantie en klachten, of de prijs kwaliteitverhouding. Hoe meer beoordelingen verzameld kunnen worden, des te beter kunnen juiste keuzes worden gemaakt in het beslissingsproces.

Recent bij Simyo een aankoop gedaan of dienst afgenomen? Vertel ons dan welke ervaringen je daar hebt op gedaan! Heeft u iets gekocht? Hoe was de service? Waren er verborgen kosten of was alles juist zeer transparant? Was de levering op tijd? Laat je ervaring achter in een review zodat anderen hierop hun keuze kunnen baseren.

Ook als u juist een opzegging of annulering heeft gedaan bij Simyo is het zeer nuttig deze ervaring te delen. De goede of juist minder goede afwikkeling hiervan is voor veel klanten erg belangrijk!

Jouw bedrijf op Real Reviews?

Wil je ook reviews verzamelen op onze website? Meld je bedrijf gratis aan op deze pagina en start met het verzamelen van reviews voor jouw onderneming.

Lees reviews en bekijk Simyo

Simyo

Om je beter van dienst te zijn gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Lees dan ons Privacybeleid.