Centraal Beheer is verzekeraar welke inmiddels een merk van verzekeringsbedrijf Achmea is geworden. 1909 werd Centraal Beheer opgericht in Amsterdam en verhuisde in de zeventiger jaren naar Apeldoorn, waar de leuze: ‘Even Apeldoorn Bellen’ ontstond. Centraal Beheer biedt privé en zakelijke verzekeringen, maar houdt zich daarnaast tegenwoordig ook bezig met financiële dienstverlening en autolease.

Alle reviews
Aantal reviews: 2 Beoordeling:2 Oplichting, wijzen een autoverzekering af omdat een auto van 105pk te snel zou zijn voor mijn leeftijd (28) Verschrikkelijke ervaring met Centraal Beheer Achmea! Nadat ik hen benaderde voor een autoverzekering, weigerden ze mij zonder enige goede reden. Ze beweerden dat mijn verleden met een andere verzekeraar in 2016, waarbij ik een klein conflict had, hen voldoende reden gaf om me te weigeren. Serieus? Alsof één incident van jaren geleden mijn hele verzekeringsgeschiedenis zou moeten bepalen!
1
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Maken absoluut niet waar wat ze beloven!! Simpele aansprakelijkheids claim bij CB ingediend en men is daar niet bij machte dit simpel af te handelen.
1
0 Je hebt al gestemd!
Bedankt voor het insturen van jouw review!Kemal
Maar dat is niet eens het ergste. Toen ik hen confronteerde met het feit dat ik eerder auto’s met veel meer vermogen heb verzekerd zonder enige schade, schoven ze het af op het feit dat mijn huidige auto ‘te snel’ was met zijn 105 pk. Serieus, Centraal Beheer? Als ik auto’s met 600 pk heb kunnen verzekeren zonder problemen, waarom is een auto met 105 pk dan plotseling een probleem?
Het is duidelijk dat Centraal Beheer Achmea gewoon op zoek is naar excuses om mensen te weigeren en hun premies op te strijken zonder enige daadwerkelijke service te bieden. Ze zijn niets meer dan een stelletje geldgraaiende boeven die geen enkel respect hebben voor hun klanten. Mijn geld zal nooit meer in hun zakken belanden, en ik raad iedereen ten zeerste af om ooit nog met hen in zee te gaan. Verspil je tijd en geld niet aan deze oplichters!
Reinier den Hartogh
Mail wordt niet op gereageerd en bellen kan je zomaar een wachttijd van50 min of meer opleveren. Uiteindelijk na diverse pogingen een vriendelijke medewerker aan de lijn gehad, ook deze hield zich niet aan z,n woord.
Toen ik aangaf na 30 jaar de verzekeringen bij CB op te gaan zeggen begon er iets van urgentie door te dringen en ging men zogenaamd over tot actie. Helaas zijn het allemaal holle woorden gebleken en heb ik alsnog de verzekeringen bij CB opgezegd en ben nu verzekerd bij een discounter die dezelfde matige service levert voor een aanzienlijk lager bedrag. Mijn advies is om massaal weg te gaan bij CB en deze firma af te laten zinken naar een faillisement.