3/5
GEMIDDELDE BEOORDELING: 6/10
(19 Reviews)

Alle reviews

    Aantal reviews: 19
  1. Beoordeling:

    2
    Zeer slecht
    Wij hebben in november een zwarte eettafel besteld die binnen 8 weken geleverd kon worden. Je kunt bellen en zeggen dat ze je terugbellen en gebeurd totaal niets. Dit tast je gevoel en als dit een manier van verkoop dan zie ik het somber in. Dit wil je niet als klant.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  2. Beoordeling:

    8
    Eetkamerstoel jace black velvet
    Ben erg goed en snel geholpen door dimehouse met me eetkamerstoelen
    Kreeg netjes nieuwe stoel geleverd nadat me stoel snel stuk was
    Echt top dimehouse
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  3. Beoordeling:

    10
    tevreden klant
    Heel tevreden over ovale tafel in mangohout en de stoelen beau. Bij de levering was 1 zitting van de stoel beschadigd, contact opgenomen met de klantendienst en de volgende dag nieuwe zitting ontvangen! De beau cognac kleurige stoelen (3) waren niet op voorraad, gisteren mail gekregen dat ze er terug waren,gevraagd wanneer de leverig zou zijn en vandaag toegekomen ! Dus ben heel tevreden over het contact met de klantendienst en de meubels !
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  4. Beoordeling:

    2
    Eindeloos wachten
    4 stoelen en een eettafel gekocht. 2 zittingen beschadigd. Toen ik daarover mailde, werd er vilein opgemerkt dat ik de doos misschien wel met een klein mesje had open gemaakt. Met andere woorden ….. eigen schuld? Geprotesteerd. De zittingen werden omgeruild. Dat ging snel.
    De tafel zou 8 weken duren. Na 9 weken eens gebeld met naar hun eigen zeggen ” de leukste klantenservice van Nederland” Men had geen idee hoe het met de tafel zat en ze zouden terug bellen. Niets. 2 weken lang een aantal keren gebeld.
    Uiteindelijk bleek de tafel van een ander bedrijf te komen. Ze hadden daar nog 1 tafel en die was zwaar beschadigd. Ze hadden nog 2 andere tafels in de bestelde maat, maar niet onze smaak. 11 weken voor niets zitten wachten.
    Dat andere bedrijf beloofde dat Dimehouse het geld terug zou storten. Meerdere keren erover gemaild en uiteindelijk is het geld terug gestort. Niet blij met de ” service”
    Ondertussen exact dezelfde tafel ergens anders besteld. Binnen 1 dag in huis. Zo kan het dus ook.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  5. Beoordeling:

    10
    mooie stoelen en super kwaliteit
    mooie stoelen en super kwaliteit
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  6. Beoordeling:

    2
    Ik zeg “NIET DOEN”!
    Eethoek besteld, tafel te groot, retour, dat is eigenlijk t enige wat goed gegaan is! 1 onderstel poten stoel, te kort, ander onderstel beschadigd en rugbekleding zat scheur in.
    Dan komen er div Postnl busjes op 1 dag, voor de retouren.
    De stoelen zijn ook in 2 x geleverd, stond bij buren, waar wij niets va wisten, dit alles is ook niet echt duurzaam!
    En dan komt t vervelendste, je aankoopbedrag retour! Dit heeft een aantal weken geduurd. Constant bellen en mailen, zeuren om je eigen geld! Financiële administratie krijg je niet te spreken, sterker nog hebben geen telefoon, in de 21e eeuw!?!? Hoedan??
    Ik raad dit bedrijf af! Ik wil eigenlijk helemaal geen ster geven, maar moet wat invullen.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  7. Beoordeling:

    2
    Niks kopen bij deze winkel!
    Hier geen stoelen kopen, zijn binnen een jaar doorgezeten en poten zitten constant los. Mocht de stoelen terug sturen, kreeg ik tegoedbon vervolgens weer anders. En nu ineens case gesloten en mag ik ze niet meer terug sturen. Ik heb persoonlijke redenen waarom dingen langer duren. Maar er is in die tijd verder niks met de stoelen gebeurd. Ik wil nu de stoelen terug sturen en geld terug want ben klaar met jullie en jullie klantenservice totaal geen greintje begrip. Denken dat klanten liegen. Weggegooid geld, dik 400 euro voor de stoelen betaald en kan er nog niet eens fatsoenlijk op zitten. Kan ze aandraaien maak allemaal niks uit. Heb al zoveel gevraagd en nee kan niet moet zelf overal oplossing voor vinden en dan maar gek vinden dat dingen langer duren naast dat je ook nog een hele zware periode achter de rug hebt. Nee ik ben klaar met jullie en jullie klantenservice. En wil dus alleen nog maar de stoelen terug en geld terug krijgen. Ga ook klacht indienen via klarna en alles!
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  8. Beoordeling:

    2
    Goedkope rommel, slechte service. Voelt als afzetterij. Niet doen!
    Bureaustoel (Emily groen) gekocht a 150,-. Blijkt na het in elkaar zetten echt een verschrikkelijk waardeloos prul te zijn. De gasveer is niet goed te bedienen (blijft hangen), de stoel is instabiel, wiebelt en zwiept naar links en rechts op het moment dat je erop gaat zitten.

    Dan heb ik de penetrante geur, voelbare en tastbare kwaliteit van de stoel nog even in het midden gelaten. Deze stoel is in elk geval het gevraagde bedrag zeker niet waard. Ik zou hier in de winkel werkelijk nog geen 50,- voor betaald hebben.

    Hierover gebeld, gemaild, maar dan is Dimehouse plots een stuk minder klantvriendelijk: de stoel wordt namelijk niet teruggenomen. Men verwijst naar het feit dat de stoel een gasveer heeft en vaag op de site vermelde voorwaarden.

    Oprecht spijtig dat bedrijven anno 2023 nog op deze wijze geld kunnen verdienen. Ik zal mijn verlies moeten nemen, maar kan hopelijk via deze weg een ander deze teleurstelling doen voorkomen.

    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  9. Beoordeling:

    8
    Slechte meubels en Totaal geen service
    Diverse meubelen gekocht, waaronder een ellipsvormige eettafel. Binnen een half jaar staat er een plank van het boven blad omhoog. Bij gekochte hout care gebruikt op advies van Dimehouse. Ze willen op geen enkele manier tegemoet komen: het is een “natuurproduct”, er werd beweerd dat er misschien grote temperatuurs wisselingen waren !?!?!!!!! Derde reactie: gebruik bijenwas. En ze doen verder niets!!! Nooit, maar dan ook nooit meer iets bij deze charletanten kopen. U bent gewaarschuwd!!!!!
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  10. Beoordeling:

    2
    3 van de 4 hetzelfde
    We hebben 4 stoelen gekocht.
    1 van deze heeft een hogere leuning.
    Nu willen ze deze om ruilen, maar alleen in orginele verpakking. Dit kan niet want er zat bescherming omheen dat dicht geseald is en wat we eraf hebben gehaald. Dus ze willen nu niet ruilen uitsluitend in originele verpakking
    Ik andere simpele oplossing voor gesteld maar dat wordt niet geaccepteerd. In hun voorwaarden staat het vermeld ..
    Nu zitten we met het probleem
    Voor ons geen dimehouse weer
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  11. Beoordeling:

    2
    Onterechte factuur nooit bestelde goederen
    We hebben 2 bestellingen geplaatst en krijgen ineens een aanmaning over een 3e order die we nooit hebben geplaatst noch geleverd is. Dimehouse geeft aan dat via post.nl de zaken zijn geleverd. Niet geleverd en nu krijgen we onterecht een factuur van bijna €800!!
    0

    1

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  12. Beoordeling:

    2
    Slechte kwaliteit
    Bank kapot geleverd, na heen en weer gemaild te hebben was de oplossing repareren. Hier gingen we dus niet mee akkoord en uiteindelijk een nieuwe bank gekregen. Overigens piepte en kraakte de bank en stond enorm instabiel.
    De nieuwe bank is geleverd maar de kwaliteit is wederom teleurstellend. Losse draadjes in de bank, 2 halen in de zittingen, lelijke plekken in stof alsof er slijtage inzit, grote gleuven omdat de kussens niet aansluiten etc. Hebben tevens een draaibare fauteuil gekocht maar ook bij deze piept en kraakt het aan alle kanten als je erin gaat zitten en ook als je weer opstaat. Wat mij betreft de laatste keer dat ik hier iets gekocht heb.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
    1. Via Google ook een review geschreven over Dime House Bussum. Meer van dit soort klachten gelezen met steeds dezelfde reactie van Dame House waar je niks mee opschiet
      Dime house Bussum geeft geen service en alles ligt aan de cliënt .
      Ik wil toch weten wat er aan de hand is en stuur mijn reviews door naar Kassa .
      Voor mij GEEN Dime House.
      0

      0

      Je hebt al gestemd!

  13. Beoordeling:

    2
    Zeer slecht product
    Wandcirkel Sophie. Van de 3 plankjes zijn er 2 scheef. Reactie: bestel maar niet opnieuw. Wij ontvangen veel klachten over dit product. Maar nog steeds te bestellen! Hoe kan dit!
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  14. Beoordeling:

    10
    Doen wat ze beloven.
    Wordt Volgende dag bezorgt zoals beschreven in de tekst op de site.
    Klantenservice makkelijk te bereiken..
    Min punt…ze kunnen niet telen
    1ste dag stoel te weinig
    2de dag stoel teveel
    3de dag hele dag thuis zitten wachten tot koerier de 5 de stoel komt ophalen. Dat irriteerde me heel erg.
    Maar voor de rest netjes te woord gestaan.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  15. Beoordeling:

    10
    klantvriendelijkheid top
    nav een aankoop meermaals contact gehad met Dimehouse. Wat vooral in het oog springt is de enorme correctheid en klantvriendelijkheid. Alle afspraken worden als beloofd nagekomen: binnen 8 uur contact opnemen met de klant betekent ook echt binnen 8 uur reageren! Keer op keer geen probleem om persoonlijk te woord gestaan te worden en te zoeken naar constructieve oplossingen indien nodig. Deze bedrijfscultuur verdient een dikke pluim
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer

Schrijf een review

Het e-mailadres en bestelnummer worden niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ik ga akkoord met de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid door deze review te plaatsen. Ik verklaar ook dat ik een daadwerkelijke ervaring heb met dit bedrijf.

Lees ons controlebeleid en hoe wij zorgen dat reviews authentiek zijn.
Bedankt voor het insturen van jouw review!

Dimehouse

Dimehouse is een verkoper van industriële meubels. Onder hun motto: ‘bij ons zit je voor een dubbeltje op de eerst rang’, noemen ze zichzelf de goedkoopste meubel site van Nederland. In 2018 werd dit bedrijf opgericht, ze kopen rechtstreeks in bij fabriekshallen, waardoor ze geen tussenschakels hebben. Ze hebben daarnaast fysieke showrooms in Bussum, Beverwijk en Delfgauw.

Deel deze pagina

Reviews over dit bedrijf

Hier lees je authentieke reviews van anderen over hun ervaring met Dimehouse. De beoordeling van 6/10 is gebaseerd op 19 gecontroleerde reviews met een gemiddelde van 3 uit 5 sterren.

Lees meer reviews:

Schrijf jij ook een review?

Lees op deze pagina beoordelingen van Dimehouse waarin ervaringen uit zowel de winkel als de webshop staan beschreven. Bent u van plan iets te gaan kopen bij Dimehouse dan kunt u op basis van deze ervaringen een overwogen keuze maken. Heeft u onlangs iets gekocht bij of een bezoek gebracht aan Dimehouse, deel dan deze ervaring, in een review, door te vertellen hoe de bestelling is verlopen, van aankoop tot levering en eventuele garantie of behandeling van klachten.

Door feedback en ervaringen met elkaar te delen kunnen we in de toekomst steeds betere en gerichtere keuzes maken wat betreft fysiek of online winkelen. Onafhankelijke reviews helpen bij het maken van een keuze voor een bepaalde winkel. Help anderen door jouw beoordeling te geven over Dimehouse en laat zien welke ervaringen jij hebt gehad in de winkel met het assortiment, aankoop, service en de betrouwbaarheid.

Vorm jouw mening over deze winkel door reviews van anderen te lezen. Lees hier onafhankelijke beoordelingen van echte klanten over Dimehouse!

Jouw bedrijf op Real Reviews?

Wil je ook reviews verzamelen op onze website? Meld je bedrijf gratis aan op deze pagina en start met het verzamelen van reviews voor jouw onderneming.

Lees reviews en bekijk Dimehouse

Dimehouse

Om je beter van dienst te zijn gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Lees dan ons Privacybeleid.