Lees op deze pagina beoordelingen van Dimehouse waarin ervaringen uit zowel de winkel als de webshop staan beschreven. Bent u van plan iets te gaan kopen bij Dimehouse dan kunt u op basis van deze ervaringen een overwogen keuze maken. Heeft u onlangs iets gekocht bij of een bezoek gebracht aan Dimehouse, deel dan deze ervaring, in een review, door te vertellen hoe de bestelling is verlopen, van aankoop tot levering en eventuele garantie of behandeling van klachten.
Door feedback en ervaringen met elkaar te delen kunnen we in de toekomst steeds betere en gerichtere keuzes maken wat betreft fysiek of online winkelen. Onafhankelijke reviews helpen bij het maken van een keuze voor een bepaalde winkel. Help anderen door jouw beoordeling te geven over Dimehouse en laat zien welke ervaringen jij hebt gehad in de winkel met het assortiment, aankoop, service en de betrouwbaarheid.
Vorm jouw mening over deze winkel door reviews van anderen te lezen. Lees hier onafhankelijke beoordelingen van echte klanten over Dimehouse!
Alle reviews
Yvonne
Abdel Bouanani
Dus je koopt voor€861,65 6 eetstoelen die na anderhalf op dezelfde plekken scheuren vertonen waarna doodleuk wordt verteld dat gebruikssporen niet vallen onder de garantie!!
Wat een waardeloos bedrijf en wat een waardeloze service. Ik ga mijn rechtsbijstand inschakelen!
Mays
Ik probeerde mee te denken en voor te stellen om de producten te ruilen voor iets anders, maar ik werd erg kortaf en onverschillig te woord gestaan. Uiteindelijk ontving ik een e-mail waarin werd beschreven dat de nieuwe partij geen verantwoordelijkheid meer neemt voor de orders die zijn geplaatst voordat zij de overname voltooiden. Dit is een zeer vervelende situatie gezien:
-De nieuwe partij geeft aan op de hoogte te zijn van het feit dat er gedurende het hele faillisementstraject (dus ook in de periode waarin de nieuwe partij betrokken was) overal op de website is gecommuniceerd dat retourneren mogelijk zou zijn. Daarnaast is de optie om dingen te bestellen via de site nooit offline gegaan. Dit is bevestigd in de mail van Dimehouse. Hiervoor is expliciet gekozen, wetende dat klanten bestellingen zouden doen die ze niet meer zouden kunnen retourneren. Dimehouse doet in dit geval geen enkele moeite om deze klanten daarna tegemoet te komen.
-1 week nadat ik mijn bestelling had gedaan is Dimehouse officieel failliet verklaard door de rechtbank. In deze korte tijd voor een faillisement zou een bedrijf niet dit soort uitspraken over verzekerde retournering mogen doen. Ondanks dat dit door ‘de vorige Dimehouse’ gecommuniceerd zou zijn (de namen van de klantenservicemedewerkers zijn overigens hetzelfde gebleven), lijkt de huidige Dimehouse hier geen enkel begrip voor te tonen.
-De producten die ik wilde retourneren/omruilen zijn geen producten die uit de collectie zijn gegaan. Ook al zou ‘de nieuwe Dimehouse’ officieel mijn producten niet retour hoeven te nemen, dan was het op zijn minst klantvriendelijk geweest om mij de producten te laten ruilen voor iets anders, gezien zij mijn producten hoe dan ook nog konden verkopen in hun huidige collectie.
Ik heb met veel verschillende bedrijven samengewerkt, maar nog nooit meegemaakt dat een partij zo weinig empathie en behulpzaamheid laat zien richting diens klanten. Ook heb ik contact gehad met de Consumentenbond, die benadrukken dat dit zeker geen nette of gebruikelijke manier van zaken is. Het gaat mij niet om het retourgeld, maar wel om deze matige service richting de klant. Heel jammer! Ik zou deze partij aan niemand aanraden!
Cj
Gerrit-Jan Van Duijn
garantie geven doen ze niet,
want blijkbaar hebben ze een doorstart gemaakt, en dan hoeft dat volgens hun niet meer.
mooie stukken tekst op hun website over kwaliteit en garantie. trap er niet in !!!
P. Kleinjans
Mariska Maaten
Kreeg netjes nieuwe stoel geleverd nadat me stoel snel stuk was
Echt top dimehouse
rik michiels
Eveline
De tafel zou 8 weken duren. Na 9 weken eens gebeld met naar hun eigen zeggen ” de leukste klantenservice van Nederland” Men had geen idee hoe het met de tafel zat en ze zouden terug bellen. Niets. 2 weken lang een aantal keren gebeld.
Uiteindelijk bleek de tafel van een ander bedrijf te komen. Ze hadden daar nog 1 tafel en die was zwaar beschadigd. Ze hadden nog 2 andere tafels in de bestelde maat, maar niet onze smaak. 11 weken voor niets zitten wachten.
Dat andere bedrijf beloofde dat Dimehouse het geld terug zou storten. Meerdere keren erover gemaild en uiteindelijk is het geld terug gestort. Niet blij met de ” service”
Ondertussen exact dezelfde tafel ergens anders besteld. Binnen 1 dag in huis. Zo kan het dus ook.
bart
Jacqueline
Dan komen er div Postnl busjes op 1 dag, voor de retouren.
De stoelen zijn ook in 2 x geleverd, stond bij buren, waar wij niets va wisten, dit alles is ook niet echt duurzaam!
En dan komt t vervelendste, je aankoopbedrag retour! Dit heeft een aantal weken geduurd. Constant bellen en mailen, zeuren om je eigen geld! Financiële administratie krijg je niet te spreken, sterker nog hebben geen telefoon, in de 21e eeuw!?!? Hoedan??
Ik raad dit bedrijf af! Ik wil eigenlijk helemaal geen ster geven, maar moet wat invullen.
Sharon
Mark
Dan heb ik de penetrante geur, voelbare en tastbare kwaliteit van de stoel nog even in het midden gelaten. Deze stoel is in elk geval het gevraagde bedrag zeker niet waard. Ik zou hier in de winkel werkelijk nog geen 50,- voor betaald hebben.
Hierover gebeld, gemaild, maar dan is Dimehouse plots een stuk minder klantvriendelijk: de stoel wordt namelijk niet teruggenomen. Men verwijst naar het feit dat de stoel een gasveer heeft en vaag op de site vermelde voorwaarden.
Oprecht spijtig dat bedrijven anno 2023 nog op deze wijze geld kunnen verdienen. Ik zal mijn verlies moeten nemen, maar kan hopelijk via deze weg een ander deze teleurstelling doen voorkomen.
Visser
angeline te Lintelo
1 van deze heeft een hogere leuning.
Nu willen ze deze om ruilen, maar alleen in orginele verpakking. Dit kan niet want er zat bescherming omheen dat dicht geseald is en wat we eraf hebben gehaald. Dus ze willen nu niet ruilen uitsluitend in originele verpakking
Ik andere simpele oplossing voor gesteld maar dat wordt niet geaccepteerd. In hun voorwaarden staat het vermeld ..
Nu zitten we met het probleem
Voor ons geen dimehouse weer