Lees op deze pagina beoordelingen van Dimehouse waarin ervaringen uit zowel de winkel als de webshop staan beschreven. Bent u van plan iets te gaan kopen bij Dimehouse dan kunt u op basis van deze ervaringen een overwogen keuze maken. Heeft u onlangs iets gekocht bij of een bezoek gebracht aan Dimehouse, deel dan deze ervaring, in een review, door te vertellen hoe de bestelling is verlopen, van aankoop tot levering en eventuele garantie of behandeling van klachten.
Door feedback en ervaringen met elkaar te delen kunnen we in de toekomst steeds betere en gerichtere keuzes maken wat betreft fysiek of online winkelen. Onafhankelijke reviews helpen bij het maken van een keuze voor een bepaalde winkel. Help anderen door jouw beoordeling te geven over Dimehouse en laat zien welke ervaringen jij hebt gehad in de winkel met het assortiment, aankoop, service en de betrouwbaarheid.
Vorm jouw mening over deze winkel door reviews van anderen te lezen. Lees hier onafhankelijke beoordelingen van echte klanten over Dimehouse!
Alle reviews
P. Kleinjans
Mariska Maaten
Kreeg netjes nieuwe stoel geleverd nadat me stoel snel stuk was
Echt top dimehouse
rik michiels
Eveline
De tafel zou 8 weken duren. Na 9 weken eens gebeld met naar hun eigen zeggen ” de leukste klantenservice van Nederland” Men had geen idee hoe het met de tafel zat en ze zouden terug bellen. Niets. 2 weken lang een aantal keren gebeld.
Uiteindelijk bleek de tafel van een ander bedrijf te komen. Ze hadden daar nog 1 tafel en die was zwaar beschadigd. Ze hadden nog 2 andere tafels in de bestelde maat, maar niet onze smaak. 11 weken voor niets zitten wachten.
Dat andere bedrijf beloofde dat Dimehouse het geld terug zou storten. Meerdere keren erover gemaild en uiteindelijk is het geld terug gestort. Niet blij met de ” service”
Ondertussen exact dezelfde tafel ergens anders besteld. Binnen 1 dag in huis. Zo kan het dus ook.
bart
Jacqueline
Dan komen er div Postnl busjes op 1 dag, voor de retouren.
De stoelen zijn ook in 2 x geleverd, stond bij buren, waar wij niets va wisten, dit alles is ook niet echt duurzaam!
En dan komt t vervelendste, je aankoopbedrag retour! Dit heeft een aantal weken geduurd. Constant bellen en mailen, zeuren om je eigen geld! Financiële administratie krijg je niet te spreken, sterker nog hebben geen telefoon, in de 21e eeuw!?!? Hoedan??
Ik raad dit bedrijf af! Ik wil eigenlijk helemaal geen ster geven, maar moet wat invullen.
Sharon
Mark
Dan heb ik de penetrante geur, voelbare en tastbare kwaliteit van de stoel nog even in het midden gelaten. Deze stoel is in elk geval het gevraagde bedrag zeker niet waard. Ik zou hier in de winkel werkelijk nog geen 50,- voor betaald hebben.
Hierover gebeld, gemaild, maar dan is Dimehouse plots een stuk minder klantvriendelijk: de stoel wordt namelijk niet teruggenomen. Men verwijst naar het feit dat de stoel een gasveer heeft en vaag op de site vermelde voorwaarden.
Oprecht spijtig dat bedrijven anno 2023 nog op deze wijze geld kunnen verdienen. Ik zal mijn verlies moeten nemen, maar kan hopelijk via deze weg een ander deze teleurstelling doen voorkomen.
Visser
angeline te Lintelo
1 van deze heeft een hogere leuning.
Nu willen ze deze om ruilen, maar alleen in orginele verpakking. Dit kan niet want er zat bescherming omheen dat dicht geseald is en wat we eraf hebben gehaald. Dus ze willen nu niet ruilen uitsluitend in originele verpakking
Ik andere simpele oplossing voor gesteld maar dat wordt niet geaccepteerd. In hun voorwaarden staat het vermeld ..
Nu zitten we met het probleem
Voor ons geen dimehouse weer
M
Zico
De nieuwe bank is geleverd maar de kwaliteit is wederom teleurstellend. Losse draadjes in de bank, 2 halen in de zittingen, lelijke plekken in stof alsof er slijtage inzit, grote gleuven omdat de kussens niet aansluiten etc. Hebben tevens een draaibare fauteuil gekocht maar ook bij deze piept en kraakt het aan alle kanten als je erin gaat zitten en ook als je weer opstaat. Wat mij betreft de laatste keer dat ik hier iets gekocht heb.
H van den Berg
Dime house Bussum geeft geen service en alles ligt aan de cliënt .
Ik wil toch weten wat er aan de hand is en stuur mijn reviews door naar Kassa .
Voor mij GEEN Dime House.
InekeHulzebos
C
Klantenservice makkelijk te bereiken..
Min punt…ze kunnen niet telen
1ste dag stoel te weinig
2de dag stoel teveel
3de dag hele dag thuis zitten wachten tot koerier de 5 de stoel komt ophalen. Dat irriteerde me heel erg.
Maar voor de rest netjes te woord gestaan.
riny janssen