2.9/5
GEMIDDELDE BEOORDELING: 5.7/10
(23 Reviews)

Alle reviews

    Aantal reviews: 23
  1. Beoordeling:

    2
    Slechte service en slechte kwaliteit meubels
    December 2022 heb ik van Dimehouse 6 eetstoelen geleverd gekregen. Echter anderhalf jaar later zijn alle 6 stoelen bij alle uiteinden (hoekjes) van de rugleuning gaan scheuren. Ik heb Dimehouse gisteren hierop benaderd met de mededeling dat hier sprake is van danwel materiaalfout danwel constructiefout constructiefout aangezien alle stoelen op precies dezelfde uiteinden van de rugleuningen zijn gaan scheuren. Vandaag een mail ontvangen dat zij hieraan niets gaan doen omdat het valt onder gebruikssporen.
    Dus je koopt voor€861,65 6 eetstoelen die na anderhalf op dezelfde plekken scheuren vertonen waarna doodleuk wordt verteld dat gebruikssporen niet vallen onder de garantie!!

    Wat een waardeloos bedrijf en wat een waardeloze service. Ik ga mijn rechtsbijstand inschakelen!

    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  2. Beoordeling:

    2
    Ik zou hier nooit meer kopen!
    Zelden een bedrijf meegemaakt dat zo weinig met de eigen klanten meedenkt. Voor de inrichting van een groter project had ik 20 stoelen bij deze partij nodig. Ik twijfelde of de stoelen de juiste kleuren, dus had even gebeld en gemaild om te vragen of ik nu 1 stoel kon bestellen en op een later moment, als de stoel de juiste kleur zou zijn, voor dezelfde prijs de overige 19 kon bestellen. Dimehouse verzekerde mij dat dit geen probleem was en dat ik mijn bestelling op ieder moment kon terugsturen. Toen ik de stoel en een ander product binnen had bleken deze niet passend en heb ik daarom het retourformulier ingevuld. Dit was 3-4 weken na de bestelling. Vrij snel kreeg ik het bericht terug dat ze geen enkele retours aannamen gezien ze failliet waren verklaard en op dit moment door een andere partij worden gerund.

    Ik probeerde mee te denken en voor te stellen om de producten te ruilen voor iets anders, maar ik werd erg kortaf en onverschillig te woord gestaan. Uiteindelijk ontving ik een e-mail waarin werd beschreven dat de nieuwe partij geen verantwoordelijkheid meer neemt voor de orders die zijn geplaatst voordat zij de overname voltooiden. Dit is een zeer vervelende situatie gezien:
    -De nieuwe partij geeft aan op de hoogte te zijn van het feit dat er gedurende het hele faillisementstraject (dus ook in de periode waarin de nieuwe partij betrokken was) overal op de website is gecommuniceerd dat retourneren mogelijk zou zijn. Daarnaast is de optie om dingen te bestellen via de site nooit offline gegaan. Dit is bevestigd in de mail van Dimehouse. Hiervoor is expliciet gekozen, wetende dat klanten bestellingen zouden doen die ze niet meer zouden kunnen retourneren. Dimehouse doet in dit geval geen enkele moeite om deze klanten daarna tegemoet te komen.
    -1 week nadat ik mijn bestelling had gedaan is Dimehouse officieel failliet verklaard door de rechtbank. In deze korte tijd voor een faillisement zou een bedrijf niet dit soort uitspraken over verzekerde retournering mogen doen. Ondanks dat dit door ‘de vorige Dimehouse’ gecommuniceerd zou zijn (de namen van de klantenservicemedewerkers zijn overigens hetzelfde gebleven), lijkt de huidige Dimehouse hier geen enkel begrip voor te tonen.
    -De producten die ik wilde retourneren/omruilen zijn geen producten die uit de collectie zijn gegaan. Ook al zou ‘de nieuwe Dimehouse’ officieel mijn producten niet retour hoeven te nemen, dan was het op zijn minst klantvriendelijk geweest om mij de producten te laten ruilen voor iets anders, gezien zij mijn producten hoe dan ook nog konden verkopen in hun huidige collectie.

    Ik heb met veel verschillende bedrijven samengewerkt, maar nog nooit meegemaakt dat een partij zo weinig empathie en behulpzaamheid laat zien richting diens klanten. Ook heb ik contact gehad met de Consumentenbond, die benadrukken dat dit zeker geen nette of gebruikelijke manier van zaken is. Het gaat mij niet om het retourgeld, maar wel om deze matige service richting de klant. Heel jammer! Ik zou deze partij aan niemand aanraden!

    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  3. Beoordeling:

    10
    Alles is helemaal goed gekomen
    Ik had in april barkrukken besteld. Had er eerder al 4 besteld die helemaal tip top in orde waren, dus niet getwijfeld om er voor onze zoon ook 2 te bestellen. Toen hetmeeen beetje te lang duurde ben ik gaan informeren. Er werd me toen netjes uitgelegd dat er problemen waren en dat ze probeerden om een doorstart te maken. Ik dacht, jaja daar gaat mijn geld. Ze hebben me goed op de hoogte gehouden wanneer ik er naar vroeg, gewoon in alle eerlijkheid. En ja hoor vorige week zijn de 2 barkrukken geleverd, ook weer helemaal prima in orde….en daar ben ik heeeeeeel blij om!
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  4. Beoordeling:

    2
    geven geen garantie
    Kwaliteit stoelen zeer slecht.
    garantie geven doen ze niet,
    want blijkbaar hebben ze een doorstart gemaakt, en dan hoeft dat volgens hun niet meer.
    mooie stukken tekst op hun website over kwaliteit en garantie. trap er niet in !!!
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  5. Beoordeling:

    2
    Zeer slecht
    Wij hebben in november een zwarte eettafel besteld die binnen 8 weken geleverd kon worden. Je kunt bellen en zeggen dat ze je terugbellen en gebeurd totaal niets. Dit tast je gevoel en als dit een manier van verkoop dan zie ik het somber in. Dit wil je niet als klant.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  6. Beoordeling:

    8
    Eetkamerstoel jace black velvet
    Ben erg goed en snel geholpen door dimehouse met me eetkamerstoelen
    Kreeg netjes nieuwe stoel geleverd nadat me stoel snel stuk was
    Echt top dimehouse
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  7. Beoordeling:

    10
    tevreden klant
    Heel tevreden over ovale tafel in mangohout en de stoelen beau. Bij de levering was 1 zitting van de stoel beschadigd, contact opgenomen met de klantendienst en de volgende dag nieuwe zitting ontvangen! De beau cognac kleurige stoelen (3) waren niet op voorraad, gisteren mail gekregen dat ze er terug waren,gevraagd wanneer de leverig zou zijn en vandaag toegekomen ! Dus ben heel tevreden over het contact met de klantendienst en de meubels !
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  8. Beoordeling:

    2
    Eindeloos wachten
    4 stoelen en een eettafel gekocht. 2 zittingen beschadigd. Toen ik daarover mailde, werd er vilein opgemerkt dat ik de doos misschien wel met een klein mesje had open gemaakt. Met andere woorden ….. eigen schuld? Geprotesteerd. De zittingen werden omgeruild. Dat ging snel.
    De tafel zou 8 weken duren. Na 9 weken eens gebeld met naar hun eigen zeggen ” de leukste klantenservice van Nederland” Men had geen idee hoe het met de tafel zat en ze zouden terug bellen. Niets. 2 weken lang een aantal keren gebeld.
    Uiteindelijk bleek de tafel van een ander bedrijf te komen. Ze hadden daar nog 1 tafel en die was zwaar beschadigd. Ze hadden nog 2 andere tafels in de bestelde maat, maar niet onze smaak. 11 weken voor niets zitten wachten.
    Dat andere bedrijf beloofde dat Dimehouse het geld terug zou storten. Meerdere keren erover gemaild en uiteindelijk is het geld terug gestort. Niet blij met de ” service”
    Ondertussen exact dezelfde tafel ergens anders besteld. Binnen 1 dag in huis. Zo kan het dus ook.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  9. Beoordeling:

    10
    mooie stoelen en super kwaliteit
    mooie stoelen en super kwaliteit
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  10. Beoordeling:

    2
    Ik zeg “NIET DOEN”!
    Eethoek besteld, tafel te groot, retour, dat is eigenlijk t enige wat goed gegaan is! 1 onderstel poten stoel, te kort, ander onderstel beschadigd en rugbekleding zat scheur in.
    Dan komen er div Postnl busjes op 1 dag, voor de retouren.
    De stoelen zijn ook in 2 x geleverd, stond bij buren, waar wij niets va wisten, dit alles is ook niet echt duurzaam!
    En dan komt t vervelendste, je aankoopbedrag retour! Dit heeft een aantal weken geduurd. Constant bellen en mailen, zeuren om je eigen geld! Financiële administratie krijg je niet te spreken, sterker nog hebben geen telefoon, in de 21e eeuw!?!? Hoedan??
    Ik raad dit bedrijf af! Ik wil eigenlijk helemaal geen ster geven, maar moet wat invullen.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  11. Beoordeling:

    2
    Niks kopen bij deze winkel!
    Hier geen stoelen kopen, zijn binnen een jaar doorgezeten en poten zitten constant los. Mocht de stoelen terug sturen, kreeg ik tegoedbon vervolgens weer anders. En nu ineens case gesloten en mag ik ze niet meer terug sturen. Ik heb persoonlijke redenen waarom dingen langer duren. Maar er is in die tijd verder niks met de stoelen gebeurd. Ik wil nu de stoelen terug sturen en geld terug want ben klaar met jullie en jullie klantenservice totaal geen greintje begrip. Denken dat klanten liegen. Weggegooid geld, dik 400 euro voor de stoelen betaald en kan er nog niet eens fatsoenlijk op zitten. Kan ze aandraaien maak allemaal niks uit. Heb al zoveel gevraagd en nee kan niet moet zelf overal oplossing voor vinden en dan maar gek vinden dat dingen langer duren naast dat je ook nog een hele zware periode achter de rug hebt. Nee ik ben klaar met jullie en jullie klantenservice. En wil dus alleen nog maar de stoelen terug en geld terug krijgen. Ga ook klacht indienen via klarna en alles!
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  12. Beoordeling:

    2
    Goedkope rommel, slechte service. Voelt als afzetterij. Niet doen!
    Bureaustoel (Emily groen) gekocht a 150,-. Blijkt na het in elkaar zetten echt een verschrikkelijk waardeloos prul te zijn. De gasveer is niet goed te bedienen (blijft hangen), de stoel is instabiel, wiebelt en zwiept naar links en rechts op het moment dat je erop gaat zitten.

    Dan heb ik de penetrante geur, voelbare en tastbare kwaliteit van de stoel nog even in het midden gelaten. Deze stoel is in elk geval het gevraagde bedrag zeker niet waard. Ik zou hier in de winkel werkelijk nog geen 50,- voor betaald hebben.

    Hierover gebeld, gemaild, maar dan is Dimehouse plots een stuk minder klantvriendelijk: de stoel wordt namelijk niet teruggenomen. Men verwijst naar het feit dat de stoel een gasveer heeft en vaag op de site vermelde voorwaarden.

    Oprecht spijtig dat bedrijven anno 2023 nog op deze wijze geld kunnen verdienen. Ik zal mijn verlies moeten nemen, maar kan hopelijk via deze weg een ander deze teleurstelling doen voorkomen.

    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  13. Beoordeling:

    8
    Slechte meubels en Totaal geen service
    Diverse meubelen gekocht, waaronder een ellipsvormige eettafel. Binnen een half jaar staat er een plank van het boven blad omhoog. Bij gekochte hout care gebruikt op advies van Dimehouse. Ze willen op geen enkele manier tegemoet komen: het is een “natuurproduct”, er werd beweerd dat er misschien grote temperatuurs wisselingen waren !?!?!!!!! Derde reactie: gebruik bijenwas. En ze doen verder niets!!! Nooit, maar dan ook nooit meer iets bij deze charletanten kopen. U bent gewaarschuwd!!!!!
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  14. Beoordeling:

    2
    3 van de 4 hetzelfde
    We hebben 4 stoelen gekocht.
    1 van deze heeft een hogere leuning.
    Nu willen ze deze om ruilen, maar alleen in orginele verpakking. Dit kan niet want er zat bescherming omheen dat dicht geseald is en wat we eraf hebben gehaald. Dus ze willen nu niet ruilen uitsluitend in originele verpakking
    Ik andere simpele oplossing voor gesteld maar dat wordt niet geaccepteerd. In hun voorwaarden staat het vermeld ..
    Nu zitten we met het probleem
    Voor ons geen dimehouse weer
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  15. Beoordeling:

    2
    Onterechte factuur nooit bestelde goederen
    We hebben 2 bestellingen geplaatst en krijgen ineens een aanmaning over een 3e order die we nooit hebben geplaatst noch geleverd is. Dimehouse geeft aan dat via post.nl de zaken zijn geleverd. Niet geleverd en nu krijgen we onterecht een factuur van bijna €800!!
    0

    1

    Je hebt al gestemd!

    Reageer

Schrijf een review

Het e-mailadres en bestelnummer worden niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ik ga akkoord met de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid door deze review te plaatsen. Ik verklaar ook dat ik een daadwerkelijke ervaring heb met dit bedrijf.

Lees ons controlebeleid en hoe wij zorgen dat reviews authentiek zijn.
Bedankt voor het insturen van jouw review!

Dimehouse

Dimehouse is een verkoper van industriële meubels. Onder hun motto: ‘bij ons zit je voor een dubbeltje op de eerst rang’, noemen ze zichzelf de goedkoopste meubel site van Nederland. In 2018 werd dit bedrijf opgericht, ze kopen rechtstreeks in bij fabriekshallen, waardoor ze geen tussenschakels hebben. Ze hebben daarnaast fysieke showrooms in Bussum, Beverwijk en Delfgauw.

Deel deze pagina

Reviews over dit bedrijf

Hier lees je authentieke reviews van anderen over hun ervaring met Dimehouse. De beoordeling van 5.7/10 is gebaseerd op 23 gecontroleerde reviews met een gemiddelde van 2.85 uit 5 sterren.

Lees meer reviews:

Schrijf jij ook een review?

Lees op deze pagina beoordelingen van Dimehouse waarin ervaringen uit zowel de winkel als de webshop staan beschreven. Bent u van plan iets te gaan kopen bij Dimehouse dan kunt u op basis van deze ervaringen een overwogen keuze maken. Heeft u onlangs iets gekocht bij of een bezoek gebracht aan Dimehouse, deel dan deze ervaring, in een review, door te vertellen hoe de bestelling is verlopen, van aankoop tot levering en eventuele garantie of behandeling van klachten.

Door feedback en ervaringen met elkaar te delen kunnen we in de toekomst steeds betere en gerichtere keuzes maken wat betreft fysiek of online winkelen. Onafhankelijke reviews helpen bij het maken van een keuze voor een bepaalde winkel. Help anderen door jouw beoordeling te geven over Dimehouse en laat zien welke ervaringen jij hebt gehad in de winkel met het assortiment, aankoop, service en de betrouwbaarheid.

Vorm jouw mening over deze winkel door reviews van anderen te lezen. Lees hier onafhankelijke beoordelingen van echte klanten over Dimehouse!

Jouw bedrijf op Real Reviews?

Wil je ook reviews verzamelen op onze website? Meld je bedrijf gratis aan op deze pagina en start met het verzamelen van reviews voor jouw onderneming.

Lees de reviews en open de website van Dimehouse

Als je hieronder op accepteren klikt, wordt automatisch de website van het bedrijf geopend en kun je op onze website authentieke beoordelingen lezen van echte klanten en bezoekers. Dit kan je helpen om een weloverwogen beslissing te nemen over een aankoop bij Dimehouse.

Je kunt op onze website meer informatie vinden over hoe we de echtheid van beoordelingen garanderen. Ons privacybeleid en andere relevante informatie kun je ook direct hier vinden. Gebruik de onderstaande knoppen om de bedrijfswebsite te openen en de reviews te lezen, of om deze niet te openen en deze melding te sluiten.

Om je beter van dienst te zijn gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Lees dan ons Privacybeleid.