Lees op deze pagina beoordelingen van Goossens waarin ervaringen uit zowel de winkel als de webshop staan beschreven. Bent u van plan iets te gaan kopen bij Goossens dan kunt u op basis van deze ervaringen een overwogen keuze maken. Heeft u onlangs iets gekocht bij of een bezoek gebracht aan Goossens, deel dan deze ervaring, in een review, door te vertellen hoe de bestelling is verlopen, van aankoop tot levering en eventuele garantie of behandeling van klachten.
Door feedback en ervaringen met elkaar te delen kunnen we in de toekomst steeds betere en gerichtere keuzes maken wat betreft fysiek of online winkelen. Onafhankelijke reviews helpen bij het maken van een keuze voor een bepaalde winkel. Help anderen door jouw beoordeling te geven over Goossens en laat zien welke ervaringen jij hebt gehad in de winkel met het assortiment, aankoop, service en de betrouwbaarheid.
Vorm jouw mening over deze winkel door reviews van anderen te lezen. Lees hier onafhankelijke beoordelingen van echte klanten over Goossens!
Alle reviews
Aantal reviews: 6 Beoordeling:2 WAARDELOOS Wat een waardeloos bedrijf. Denk je bij een duurder bedrijf te bestellen zodat alles goed geregeld word heb je vervolgens een service waar je nog geen euro aan uit wil geven.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Waardeloos Nog nooit zo’n waardeloze zooi gehad en niet te bereiken en op mail reageren ze niet meer.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:10 Geleverd volgens belofte. In tegenstelling tot de reviews hieronder ben ik wél heel tevreden over Goossens, wij hebben een nieuwe bank besteld bij dit bedrijf en inmiddels kan ik zeggen dat hij zonder enige problemen geleverd is. Goossens heeft voldaan aan de prijs en leverbeloften en wij zijn er helemaal content mee. Nu met de beentjes omhoog :).
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Gevlekt ipv effen Recent een nieuwe (dure) bank gekocht bij Goossens Cruquius;
1
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Schandalig slecht! Zo schandalig slechte service: bank wordt geleverd met losse poten, dit wist ik, dus geen probleem. Maar; er zitten 4 gaten onder de bank, terwijl voor de standaard metalen poten 16 gaten nodig zijn. Dus gebeld; klantenservice geiriteerd ik moet dan maar zelf in mijn nieuwe bank 16 gaten boren. Overigens de 4 gaten die er in zitten zijn voor exclusieve poten van hout hoor ik dan. Dus we leveren een bank met verkeerde gaten. Er kon wel iemand komen, dat kost dan 89 euro. Dan maar 16 gaten in mijn nieuw bank boren.
1
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Nooit meer Goossens In februari 2022 een boxspringcombinatie gekocht bij Goossens, daarbij werd ons geadviseerd een molton matrasbeschermer en hoeslaken te kopen omdat wij electrisch verstelbare matrassen hebben en dus een hoeslaken met split nodig hebben. De kosten van deze set waren €129, niet goedkoop dus. Toen ik na levering het laken om de topper deed, bleek deze veel te groot te zijn (topper 8 cm dik, hoek hoeslaken 20 cm). Met klantenservice heen en weer gemaild, op hun verzoek een foto gestuurd. Resultaat is dat er wordt gezegd dat dit het juiste hoeslaken is terwijl de topper niet goed is op te maken en er plooien in het laken blijven. Bij bol.com voor minder dan de helft mooi hoeslaken gekocht dat perfect past. Het kan dus wel. Gezien de service na aankoop geen Goossens meer voor ons dus.
1
0 Je hebt al gestemd!
Bedankt voor het insturen van jouw review!Lou
Een half jaar van de voren meubels besteld voor in het nieuwe huis en vervolgens krijg je maar 2 van de 6 stoelen geleverd. Als oplossing krijg je 4 bruikleen stoelen die ze ergens van de stort hebben verzameld.
De bank is geleverd zonder poten en staat nu dus op de grond waar de stof totaal niet voor gemaakt is. Contact gehad schijnt het dat de poten nog weken op zich laten wachten.
Bij deze bestel ik voortaan wel gewoon bij een Jysk of een Ikea waar ze wel garant staan voor levering en service. En je ook nog eens een normale prijs betaald.
Ik raad bij deze Goossens aan iedereen af!!!
Vicky Croesen
Vanaf maart al bezig met een bank, uiteindelijk een nieuwe gehad maar dat is weer dezelfde rotzooi voor €3000,00 ellende.
Ik heb nu de belbus van vara kassa erop gezet.
Want ze gaan echt die troep hier weghalen en terugbetalen al moet ik door de stront maar ik ga door tot het bittere eind.
Tevreden klant
Lonneke Greup
Een prachtige bank maar bij aflevering bleek de stof GEVLEKT ipv effen.
In de zoektocht naar de juiste (effen) kleur van de bank, heeft de verkoopster mij blijkbaar een gevlekt staaltje laten zien zonder dit te noemen.
Omdat dit de juiste kleur was ging ik ervan uit dat dit een effen stof betrof.
Dit heb ik niet gezien, daarom;
“Eigen schuld”.
Hier valt natuurlijk weinig tegen in te brengen.
Geen enkele tegemoetkoming of verontschuldiging.
Zelfs nog voorgesteld om de kosten voor het opnieuw bekleden te delen ivm deze miscommunicatie
maar ook dit werd afgewezen.
Naar mijn idee verre van klant-vriendelijk.
Dus voor mij nooit meer ” Goossens”
Eric Sterk
De stoel zou later komen. Geen probleem, dit wist ik. Maar, ik zou een melding krijgen als ie werd verstuurd met tijdsindicatie. Dus niet! Ik zie per toeval in mijn post.nl app dat de stoel morgen komt.Maar weer gebeld, maar heeft allemaal geen zin bij dit bedrijf. Ze vragen per mail steeds om een recensie, maar deze wordt schijnbaar niet geplaatst omdat het een negatieve is. Zo kan je op je eigen website wel heel hoge scores hebben als je de negatieve recensies niet plaatst. Wat een schandalig, waardeloos bedrijf!
Astrid Rijff