Wil je jouw ervaring delen bij Fonteyn? Laat dan een review achter en help anderen bij het maken van een weloverwogen keuze. Door jouw verhaal te doen in de vorm van een beoordeling ontstaat er een completer beeld voor mogelijke andere bezoekers van de winkel of website. Een product gekocht bij Fonteyn? Deel dan jouw ervaring, in de vorm van een review. Door te vertellen hoe je bestelling is verlopen, van aankoop tot levering en eventuele garantie en klachten. Hoe meer beoordelingen verzameld kunnen worden, des te beter kunnen juiste keuzes worden gemaakt in het beslissingsproces.
Recent bij Fonteyn in de winkel geweest? Vertel ons dan welke ervaringen je daar hebt op gedaan! Heeft u iets gekocht? Hoe was de service? Óf heb je laatst online wat gekocht, hoe is deze aankoop verlopen? Was het een eenvoudig proces? Was de levering op tijd? Laat je ervaring achter in een review zodat anderen hierop hun keuze kunnen baseren.
Lees hieronder onafhankelijk achtergelaten beoordelingen van Fonteyn en zie welke ervaringen er zijn geweest in de winkel of webshop met het assortiment, aankoop, service en de betrouwbaarheid.
Alle reviews
Barend
IK WIL ALLEEN UITLEG OVER EEN FOUTCODE EN HOE OP TE LOSSEN….
Dramaservice, triest!!!!!!Nog nooit zo’n slechte service mee gemaakt..
Lies van der Veen
Stefan vd We
Had het liever nooit gedaan! Mocht u nu de parkeerplaats opdraaien van Fonteyn, draai weer om!
We hebben in totaal 3 blokhutten gekocht maar alle 3 de hutten lekken in de naden (2 x hut Sylvia en 1 x hut met overkapping). De prijs staat niet in verhouding tot de kwaliteit.
De naden op de hoeken zijn niet waterdicht, de daken rampzalig en de deuren een catastrofe. En de 2 dezelfde hutten verschillen ook nog eens in formaat!!!
De ene ster is eigenlijk nog te veel.
Na de klantenservice van Fonteyn een keurige email te hebben gestuurd kwam een onbeschofte en uiterst onbehulpzame reactie terug. Kort door de bocht, we moesten niet zeuren, een en ander kon voor een meerprijs worden verholpen.
Dit zijn uiterst slechte zaken.
Mariska
-slechte bereikbaarheid van de klantenservice…je wordt nooit teruggebeld.
-de monteurs komen tig keer terug…terwijl je een veranda makkelijk binnen 2 dagen kan plaatsen.
-2x voor niks een dag vrij genomen omdat de monteurs niet kwamen…en dat wordt je dan niet verteld door Remco van de Fonteyn.
-na een aantal maanden staat er dan eindelijk een veranda…dat kost je bloed zweet en tranen…want je moet echt overal zelf achteraan zitten.
-Wij kopen hier nooit meer wat…wij hadden eerst op Google moeten kijken naar de reviews…wij schrokken ervan!
remco zelf
van der veer
T.
sandra zuiderduin
Maar nee hoor, als ik verder doorvraag, blijkt het enkel om het prijsverschil tussen de 1 en 2-persoonssauna te gaan. Compensatie voor de verkeerde geleverde sauna? wat denk ik nou wel niet? Ik hou ‘m toch? Compensatie voor het zelf tillen? Daar wordt in het geheel met geen enkel woord over gerept. Blijkbaar het nieuwe normaal als je bij Fonteyn en Fonteyn Spa’s werkt. God, wat word ik moe van deze totaal omgedraaide wereld waarin personeelsproblemen en foutieve leveringen op de klant afgewenteld worden
Arie van Eijk
David Trovato
De overkapping zou allang geleverd moeten zijn.
Hierna na vele leugens heb ik mijn overkapping op 20 augustus geannuleerd hierbij eerst geen antwoord gekregen.
Na weer telefonisch contact met fonteyn te hebben gehad uiteindelijk op 24 augustus een bevestiging per mail gehad dat het geld terug zou worden gestort.
Dit is op de dag van vandaag nog steeds niet gebeurd!
Ben nu zelf van plan om op ieder mogelijke manier de mensen te waarschuwen tegen deze zwaar Onbetrouwbare zaak.
Henk
Jo
Trap er niet in mensen!
Osman Cig
Hierbij heeft Christian mij heel deskundig geholpen bij het kiezen van de spa. De levering was heel vlot. Ik ben heel tevreden over het service.
Bart ten Bosch
Bij het uitpakken bleek de loungeset echter flink beschadigd te zijn (met krassen op verschillende onderdelen). Na het invullen van het contactformulier werd er via e-mail contact met ons opgenomen met de opmerking: “Wij kunnen u een korting van €75 aanbieden als u de loungeset behoudt. De krassen doen immers geen afbreuk aan de bruikbaarheid van de set.” Omdat het echt flinke zichtbare krassen waren (die ook goed zichtbaar zijn op de foto’s die wij hebben toegezonden), zijn wij hier niet mee akkoord gegaan en wilden wij een nieuwe set toegestuurd krijgen. Enkele dagen later ontvingen wij een nieuwe set, wederom vol met krassen (nog meer zichtbaar dan de eerste keer). Wat dit alles extra vervelend maakt, is het enorme tijdsbestek waarbinnen de loungeset thuis wordt geleverd (tussen 13.00 en 21.00 uur ’s avonds). Na opnieuw te hebben aangegeven dat de set zichtbaar beschadigd is en wij niet akkoord gaan met eenzelfde aanbod van €75 als wij de set behouden, werd ons nu €100 aangeboden (na twee keer tevergeefs een halve dag vrij te hebben genomen). Hier zijn wij uiteraard niet mee akkoord gegaan. Voor de derde keer zouden wij een nieuwe set toegestuurd krijgen, maar tot op heden hebben wij deze nog niet ontvangen. Er is iets fout gegaan bij de aflevering door het postorderbedrijf, en dit moesten wij op de leveringsdag zelf vernemen van het postorderbedrijf zelf. Dit is nu al de derde keer dat ik voor niets een dag vrij heb moeten nemen. Tot op heden hebben wij op verschillende manieren geprobeerd contact op te nemen met Fonteyn, maar telkens worden wij van het kastje naar de muur gestuurd. Meerdere keren is beloofd dat wij teruggebeld zouden worden, maar dit is niet gebeurd. De situatie is nu dat het ons meerdere vrije dagen heeft gekost, de woonkamer nog steeds vol staat met dozen (wij hebben helaas geen berging), en wij nog niet van onze loungeset hebben kunnen genieten. Omdat een reactie vanuit Fonteyn uitblijft, blijven wij zelf proberen contact te leggen, maar gezien onze ervaringen tot op heden met de winkel, raden wij iedereen af om hier een aankoop te doen. Het is echt heel spijtig..
A v d v d ster
S.Zimmer
31 mei hebben wij de POWER STEEL VISTA Zwembad gekocht voor 799 euro.
Nog niet opgezet en nog in de verpakking.
Gisteravond kwam ik er achter dat hij nu 679 euro kost. Scheeld 120 EURO
Net gebeld (14 juni) of ik de korting kan krijgen maar de klantenservice deelt mede dat dit niet kan,
Moet binnen 2 weken, net een dag te laat ontdekt
EXCUSES VOOR HET ONGEMAK word mij verteld!!!
en het gesprek word afgekapt.
Wat een service, zou het bijna geldwolven noemen.
Ben enorm boos en niet meer FONTEIN voor mij
Marco vink
Ik heb een overkapping gekocht en bij het plaatsen daarvan bleek de deur krom te zijn.
Toch geprobeerd hem voorzichtig te plaatsen maar door de spanning die erop kwam scheurde het hout.
Via de klantenservice geprobeerd een nieuwe deur te krijgen maar daar geven ze niet thuis.
Allemaal moeilijke vragen en moeilijk gedoe terwijl ze zo mijn bestelling kunnen achterhalen en een deur opsturen.
Dus heb een erg onprettig gevoel overgehouden aan dit bedrijf en koop er nooit meer wat!!!
En andere deur schaf ik zelf wel ergens anders aan.
Het geld is binnen en verder bekijk je het maar beleid!!!
Elisabeth