1.8/5
GEMIDDELDE BEOORDELING: 3.5/10
(33 Reviews)

Alle reviews

    Aantal reviews: 33
  1. Beoordeling:

    2
    Dramatische service
    Probeer al 3 weken iemand aan tel. Te krijgen over uitleg storing jacuzzi.. continu wordt er mail gestuur zeggen ze… vergeet het maar. Niet in ongelezen,spam etc… telefonisch krijg je niemand te horen die even kort uitleg kan geven… vanmiddag voor 7e keer gebeld, beloofd via ander emailadres voor reactie… WAT DENK JE,weer NIKS…. VERRASSEND!!!
    IK WIL ALLEEN UITLEG OVER EEN FOUTCODE EN HOE OP TE LOSSEN….
    Dramaservice, triest!!!!!!Nog nooit zo’n slechte service mee gemaakt..
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  2. Beoordeling:

    2
    niet echt tevreden
    Afgelopen week heb ik tuinhuis Dorien opgehaald en bij thuiskomt bleken er 4 planken kapot te zijn. De nalevering is goed gegaan, maar ik kom niet voor de tweede keer bij dit bedrijf. Het personeel is niet echt professioneel en ik heb een half uur in de kou staan wachten voor de nalevering. Het pakketje lag gewoon klaar, maar niemand wist er zogenaamd iets van af. Aan de voorkant een schitterende winkel, maar aan de achterkant zijn er behoorlijk veel verbeterpuntjes.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  3. Beoordeling:

    2
    RAMPZALIGE KWALITEIT
    LEKKAGE OVERAL & DRAMATISCHE KLANTENSERVICE!

    Had het liever nooit gedaan! Mocht u nu de parkeerplaats opdraaien van Fonteyn, draai weer om!

    We hebben in totaal 3 blokhutten gekocht maar alle 3 de hutten lekken in de naden (2 x hut Sylvia en 1 x hut met overkapping). De prijs staat niet in verhouding tot de kwaliteit.
    De naden op de hoeken zijn niet waterdicht, de daken rampzalig en de deuren een catastrofe. En de 2 dezelfde hutten verschillen ook nog eens in formaat!!!

    De ene ster is eigenlijk nog te veel.

    Na de klantenservice van Fonteyn een keurige email te hebben gestuurd kwam een onbeschofte en uiterst onbehulpzame reactie terug. Kort door de bocht, we moesten niet zeuren, een en ander kon voor een meerprijs worden verholpen.

    Dit zijn uiterst slechte zaken.

    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  4. Beoordeling:

    2
    Wat een ongelofelijk slecht bedrijf!
    De winkel is prachtig…en je wordt fijn geholpen…tot dat je hebt betaald…dan begint de ellende…
    -slechte bereikbaarheid van de klantenservice…je wordt nooit teruggebeld.
    -de monteurs komen tig keer terug…terwijl je een veranda makkelijk binnen 2 dagen kan plaatsen.
    -2x voor niks een dag vrij genomen omdat de monteurs niet kwamen…en dat wordt je dan niet verteld door Remco van de Fonteyn.
    -na een aantal maanden staat er dan eindelijk een veranda…dat kost je bloed zweet en tranen…want je moet echt overal zelf achteraan zitten.
    -Wij kopen hier nooit meer wat…wij hadden eerst op Google moeten kijken naar de reviews…wij schrokken ervan!
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  5. Beoordeling:

    2
    beloofd en toch niet na komen na een deal
    is niet normaal als je met verkoper deal sluit om je spa in te ruilen die je thuis heb staan na veel foto,s sturen en nog leuke gesprek gehad te hebben met een grap van laat maar leeg lopen je bad je bon leg klaar zo gedaan me bad leeg me vrouw nog schoon gemaakt te hebben om daarna met de bon later in de maand iets ander te kopen daar komt een mededeling week later sorry te horen te krijgen ik mag de deal niet doen maar lachend krijg je te horen of je ALS NOG EEN BAD WIL KOMEN DAN KOMEN WE DE BAD GRATIS BIJ JE LEVERERN EN ANDER OPHALEN NET ALD BIJ DE PROGRAMMA KASSA GAAN ZE NU WEER DE FOUT EN BEDANKT HOOR VOOR DE DEAL EN HET WATER WAT IK OPNIEUW MOET VULLEN GOED BEDRIJF
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  6. Beoordeling:

    10
    infrarood sauna
    wij zijn zeer teveren met fonteyn hebben daar al veel gekocht ook mijn vrienden stuur ik daar naar toe ,omdat ze zeer goed vriendelijk personneel hebben en de service is zeer goed ook hun supost wij hebben net weer een infrarood sauna gekocht en zeer goed geholpen door Lianne
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  7. Beoordeling:

    2
    mishandelde BBQ
    BBQ besteld bij Fonteyn (Fluteyn) begin december, er waren al problemen met leveren, leverdatum werd iedere keer uitgesteld. Koerier beweerde iedere keer dat ik niet thuis was, hier is niemand aan de deur geweest. Uiteindelijk na veel telefoneren werd de BBQ bij een ophaalpunt afgeleverd waarbij de doos eruit zag of ie zo van de vrachtwagen was gevallen en door een andere overreden. Onderkant van de doos compleet gescheurd. Hierover heb ik contact opgenomen met Fonteyn en er werd mij gezegd door BBQ Bianca dat als de inhoud niet in orde was ik de order kon cancellen. Volgende dag pak ik alles uit en het leek wel bewerkt met een voorhamer, duek in de BBQ deksel, onderkant bakunit compleet verwrongen, bodemplaat verwrongen en verroest. Weer diverse malen contact opgenomen met Fonteyn om de order te cancellen en geen reactie meer, ronduit belachelijk. Hier koop ik nog geen pakje kauwgom meer, bedenk je goed voor je hier iets koopt, er zijn teveel slechte reviews over het bedrijf en personeel.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  8. Beoordeling:

    2
    foutief geleverde sauna, ellenlang bellen voor oplossing, steeds andere maten doorkrijgen en zelf helpen meetillen bij levering
    en het verhaal wordt steeds belachelijker. Na een volle week bellen en smeken via mail steeds maar weer andere antwoorden en geen enkel meedenken. Ik kom er gewoon niet achter wat de afmetingen van andere sauna’s zijn dus ik neem noodgedwongen de foutief geleverde 1-persoonssauna. Waarop de verkoper me mailt dat we nog een compensatie moeten regelen. Eindelijk, denk ik dan. Daar is het stukje meedenken en verantwoordelijkheid nemen.
    Maar nee hoor, als ik verder doorvraag, blijkt het enkel om het prijsverschil tussen de 1 en 2-persoonssauna te gaan. Compensatie voor de verkeerde geleverde sauna? wat denk ik nou wel niet? Ik hou ‘m toch? Compensatie voor het zelf tillen? Daar wordt in het geheel met geen enkel woord over gerept. Blijkbaar het nieuwe normaal als je bij Fonteyn en Fonteyn Spa’s werkt. God, wat word ik moe van deze totaal omgedraaide wereld waarin personeelsproblemen en foutieve leveringen op de klant afgewenteld worden
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  9. Beoordeling:

    4
    Klantgericht
    Dag zijn op bezoek geweest bij Fonteyn en hebben een concept planning meegekregen. Afgesproken maten en foto’s door te mailen. Gedaan en daarna niets meer gehoord, gebeld, paar keer gemaild maar niets. Jammer deze service, nu alweer 3 maanden geleden.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  10. Beoordeling:

    2
    Belabberde zaak
    De service is heel slecht. Ik had een overkapping gekocht en deze is tot vandaag nog niet bij mij aangekomen. Op Mails word niet gereageerd en als men ze telefonisch probeert te bellen, word er gezegd dat er bij de verkoop niemand te bereiken is en dat ik terug word gebeld wat niet het geval is.
    De overkapping zou allang geleverd moeten zijn.
    Hierna na vele leugens heb ik mijn overkapping op 20 augustus geannuleerd hierbij eerst geen antwoord gekregen.
    Na weer telefonisch contact met fonteyn te hebben gehad uiteindelijk op 24 augustus een bevestiging per mail gehad dat het geld terug zou worden gestort.
    Dit is op de dag van vandaag nog steeds niet gebeurd!
    Ben nu zelf van plan om op ieder mogelijke manier de mensen te waarschuwen tegen deze zwaar Onbetrouwbare zaak.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
    1. Ik heb meer als een jaar problemen en heb het uiteindelijk de zaak overgelaten aan advocaat. Ze hebben ook nog eens mijn handtekening vervalst zelf gezet en daardoor aangifte gedaan.
      0

      0

      Je hebt al gestemd!

    2. Had ik dat ook maar eerder geweten. Besteld, nooit geleverd. Wel ja ja ja ligt niet bij ons de transporteur maakt een afspraak met je. Tot op heden dus niet. Ene Alexander die je af staat te snauwen aan de telefoon. Met alle leugens bij elkaar. Ja was op vakantie, ja is gisteren binnengekomen.
      Trap er niet in mensen!
      1

      0

      Je hebt al gestemd!

  11. Beoordeling:

    10
    Jacuzzi gekocht bij Christian van de Fonteyn
    Afgelopen zomer heb ik bij Fonteyn een jacuzzi gekocht.

    Hierbij heeft Christian mij heel deskundig geholpen bij het kiezen van de spa. De levering was heel vlot. Ik ben heel tevreden over het service.

    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  12. Beoordeling:

    2
    slechte service beschadigde loungeset
    Op 18 juli hebben wij in de winkel een loungeset besteld die een paar dagen later bezorgd zou worden. In de winkel werd ons verteld dat de bezorging tegen een gereduceerd tarief van €60 kon worden gedaan. Hiermee zijn wij akkoord gegaan. Thuis kwamen wij erachter dat er voor deze loungeset een promotie liep voor gratis thuisbezorging. Na contact te hebben opgenomen met Fonteyn is dit bedrag weer teruggestort. De levering heeft ook op de afgesproken dag plaatsgevonden.

    Bij het uitpakken bleek de loungeset echter flink beschadigd te zijn (met krassen op verschillende onderdelen). Na het invullen van het contactformulier werd er via e-mail contact met ons opgenomen met de opmerking: “Wij kunnen u een korting van €75 aanbieden als u de loungeset behoudt. De krassen doen immers geen afbreuk aan de bruikbaarheid van de set.” Omdat het echt flinke zichtbare krassen waren (die ook goed zichtbaar zijn op de foto’s die wij hebben toegezonden), zijn wij hier niet mee akkoord gegaan en wilden wij een nieuwe set toegestuurd krijgen. Enkele dagen later ontvingen wij een nieuwe set, wederom vol met krassen (nog meer zichtbaar dan de eerste keer). Wat dit alles extra vervelend maakt, is het enorme tijdsbestek waarbinnen de loungeset thuis wordt geleverd (tussen 13.00 en 21.00 uur ’s avonds). Na opnieuw te hebben aangegeven dat de set zichtbaar beschadigd is en wij niet akkoord gaan met eenzelfde aanbod van €75 als wij de set behouden, werd ons nu €100 aangeboden (na twee keer tevergeefs een halve dag vrij te hebben genomen). Hier zijn wij uiteraard niet mee akkoord gegaan. Voor de derde keer zouden wij een nieuwe set toegestuurd krijgen, maar tot op heden hebben wij deze nog niet ontvangen. Er is iets fout gegaan bij de aflevering door het postorderbedrijf, en dit moesten wij op de leveringsdag zelf vernemen van het postorderbedrijf zelf. Dit is nu al de derde keer dat ik voor niets een dag vrij heb moeten nemen. Tot op heden hebben wij op verschillende manieren geprobeerd contact op te nemen met Fonteyn, maar telkens worden wij van het kastje naar de muur gestuurd. Meerdere keren is beloofd dat wij teruggebeld zouden worden, maar dit is niet gebeurd. De situatie is nu dat het ons meerdere vrije dagen heeft gekost, de woonkamer nog steeds vol staat met dozen (wij hebben helaas geen berging), en wij nog niet van onze loungeset hebben kunnen genieten. Omdat een reactie vanuit Fonteyn uitblijft, blijven wij zelf proberen contact te leggen, maar gezien onze ervaringen tot op heden met de winkel, raden wij iedereen af om hier een aankoop te doen. Het is echt heel spijtig..

    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  13. Beoordeling:

    2
    reclame
    elke dag reclame tuinhuisje 429 euro gebeld nee hoor allang niet meer leverbaar maar wel een andere maar dan voor de prijs van 1070 euro ja haast geen verschil stop dan met die reclame
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  14. Beoordeling:

    2
    Zwembad kopen na aanbieding
    LET OP MENSEN,
    31 mei hebben wij de POWER STEEL VISTA Zwembad gekocht voor 799 euro.
    Nog niet opgezet en nog in de verpakking.
    Gisteravond kwam ik er achter dat hij nu 679 euro kost. Scheeld 120 EURO
    Net gebeld (14 juni) of ik de korting kan krijgen maar de klantenservice deelt mede dat dit niet kan,
    Moet binnen 2 weken, net een dag te laat ontdekt
    EXCUSES VOOR HET ONGEMAK word mij verteld!!!
    en het gesprek word afgekapt.
    Wat een service, zou het bijna geldwolven noemen.
    Ben enorm boos en niet meer FONTEIN voor mij
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  15. Beoordeling:

    2
    Afhandeling klantenservice
    Grote nette winkel goeie vertegenwoordigers en word netjes geholpen als klant.
    Ik heb een overkapping gekocht en bij het plaatsen daarvan bleek de deur krom te zijn.
    Toch geprobeerd hem voorzichtig te plaatsen maar door de spanning die erop kwam scheurde het hout.
    Via de klantenservice geprobeerd een nieuwe deur te krijgen maar daar geven ze niet thuis.
    Allemaal moeilijke vragen en moeilijk gedoe terwijl ze zo mijn bestelling kunnen achterhalen en een deur opsturen.
    Dus heb een erg onprettig gevoel overgehouden aan dit bedrijf en koop er nooit meer wat!!!
    En andere deur schaf ik zelf wel ergens anders aan.
    Het geld is binnen en verder bekijk je het maar beleid!!!
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
    1. Schuurtje gekocht bij levering niet compleet. Klacht in gediend dat deuren te klein zijn er er schimmel in de schuur staat. Alleen maar afgewimpeld ze proberen je Alleen nog maar dingen voor grof geld aan te smeren. Alexander is een ramp in communicatie
      0

      0

      Je hebt al gestemd!

Schrijf een review

Het e-mailadres en bestelnummer worden niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ik ga akkoord met de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid door deze review te plaatsen. Ik verklaar ook dat ik een daadwerkelijke ervaring heb met dit bedrijf.

Lees ons controlebeleid en hoe wij zorgen dat reviews authentiek zijn.
Bedankt voor het insturen van jouw review!

Fonteyn

Fonteyn is een webshop van de Fonteyn Outdoor Living Mall in Uddel. Het assortiment van Fonteyn spitst zich toe op zeven specialiteiten: tuinmeubelen, veranda’s, spa’s, buitenkeukens, zwembaden, sauna’s en tuinhuizen. Het warenhuis heeft een winkeloppervlakte van 35000 m2. Fonteyn is opgericht in 1989 en is uitgegroeid tot een begrip in de ruime omgeving.

Deel deze pagina

Reviews over dit bedrijf

Hier lees je authentieke reviews van anderen over hun ervaring met Fonteyn. De beoordeling van 3.5/10 is gebaseerd op 33 gecontroleerde reviews met een gemiddelde van 1.75 uit 5 sterren.

Lees meer reviews:

Schrijf jij ook een review?

Wil je jouw ervaring delen bij Fonteyn? Laat dan een review achter en help anderen bij het maken van een weloverwogen keuze. Door jouw verhaal te doen in de vorm van een beoordeling ontstaat er een completer beeld voor mogelijke andere bezoekers van de winkel of website. Een product gekocht bij Fonteyn? Deel dan jouw ervaring, in de vorm van een review. Door te vertellen hoe je bestelling is verlopen, van aankoop tot levering en eventuele garantie en klachten. Hoe meer beoordelingen verzameld kunnen worden, des te beter kunnen juiste keuzes worden gemaakt in het beslissingsproces.

Recent bij Fonteyn in de winkel geweest? Vertel ons dan welke ervaringen je daar hebt op gedaan! Heeft u iets gekocht? Hoe was de service? Óf heb je laatst online wat gekocht, hoe is deze aankoop verlopen? Was het een eenvoudig proces? Was de levering op tijd? Laat je ervaring achter in een review zodat anderen hierop hun keuze kunnen baseren.

Lees hieronder onafhankelijk achtergelaten beoordelingen van Fonteyn en zie welke ervaringen er zijn geweest in de winkel of webshop met het assortiment, aankoop, service en de betrouwbaarheid.

Jouw bedrijf op Real Reviews?

Wil je ook reviews verzamelen op onze website? Meld je bedrijf gratis aan op deze pagina en start met het verzamelen van reviews voor jouw onderneming.

Lees reviews en bekijk Fonteyn

Fonteyn

Om je beter van dienst te zijn gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Lees dan ons Privacybeleid.