Wil je jouw ervaring delen bij Fonteyn? Laat dan een review achter en help anderen bij het maken van een weloverwogen keuze. Door jouw verhaal te doen in de vorm van een beoordeling ontstaat er een completer beeld voor mogelijke andere bezoekers van de winkel of website. Een product gekocht bij Fonteyn? Deel dan jouw ervaring, in de vorm van een review. Door te vertellen hoe je bestelling is verlopen, van aankoop tot levering en eventuele garantie en klachten. Hoe meer beoordelingen verzameld kunnen worden, des te beter kunnen juiste keuzes worden gemaakt in het beslissingsproces.
Recent bij Fonteyn in de winkel geweest? Vertel ons dan welke ervaringen je daar hebt op gedaan! Heeft u iets gekocht? Hoe was de service? Óf heb je laatst online wat gekocht, hoe is deze aankoop verlopen? Was het een eenvoudig proces? Was de levering op tijd? Laat je ervaring achter in een review zodat anderen hierop hun keuze kunnen baseren.
Lees hieronder onafhankelijk achtergelaten beoordelingen van Fonteyn en zie welke ervaringen er zijn geweest in de winkel of webshop met het assortiment, aankoop, service en de betrouwbaarheid.
Alle reviews
Marco vink
Ik heb een overkapping gekocht en bij het plaatsen daarvan bleek de deur krom te zijn.
Toch geprobeerd hem voorzichtig te plaatsen maar door de spanning die erop kwam scheurde het hout.
Via de klantenservice geprobeerd een nieuwe deur te krijgen maar daar geven ze niet thuis.
Allemaal moeilijke vragen en moeilijk gedoe terwijl ze zo mijn bestelling kunnen achterhalen en een deur opsturen.
Dus heb een erg onprettig gevoel overgehouden aan dit bedrijf en koop er nooit meer wat!!!
En andere deur schaf ik zelf wel ergens anders aan.
Het geld is binnen en verder bekijk je het maar beleid!!!
Elisabeth
E Smit
Er zou nog iemand komen voor t inmeten…
Bellen en landurig in de wacht staan werd ik te woord gestaan en zij zei dat ik zo spoedig mogelijk een antwoord kreeg . Ik kreeg geen antwoord, ook mailen, geen reactie. 3 maanden later kwam iemand voor t inmeten. Offerte klopt niet.. nieuwe offerte gemaakt. Het bedrag was aanzienlijk hoger..
2 maanden later hoorden we niets meer. Geen communicatie. Oktober 2022 kregen we een telefoontje van een bedrijf die werd ingehuurd door Fonteyn. De mannen kwamen eind oktober. Dak en geraamte plaatsen voor de overkapping , helemaal fijn maar nog geen glas. Glas moest natuurlijk ingemeten en besteld worden. We kregen een mail en telefoon van Fonteyn, we werden dringend verzocht meteen betalen, behoorlijk agressief. Enige communicatie ging over de betaling. We hadden alleen betaald wat ze geleverd hadden. Weer wachten, mailen, geen reactie van Fonteyn. 6 maanden later werd ik gebeld door t bedrijf en eindelijk is het dan zover. Het glas en zonnescherm kan geplaatst worden. Weer een agressieve mail en telefoon van Fonteyn. Wij zijn blij dat de overkapping na een jaar staat maar we gaan nooit meer naar Fonteyn.
Heel vervelend en niet nodig. Ik zou zeggen: Fonteyn, anders communiceren!!
G Doek
Lambertus Lenten
Geert en Irene Claessen
Jammer blijft toch dat ons gekochte volledige pakket (tuinhuis met overkapping incl. achterwand) na opslag niet meer volledige bleek te zijn. De achterwand was tijdens de opslag verkocht aan een andere klant.
Dit is in onze ogen een verkeerd besluit van Fonteyn.
Jan
Gb
P.F. Van der Vooren
Debbie
Wat een waardeloze zaak! In juli een panorama schuifwand besteld. Nee uiterlijk 6 weken zou het duren.
Ontelbare keren gebeld (eindeloos in de wacht gestaan) ben je eindelijk aan de beurt dan is uiteraard niemand beschikbaar. Terugbellen bij Fonteyn kennen ze niet en reageren op mails al helemaal niet!
Uiteindelijk via een advocaat is het gelukt, maar dan ook nog 2x hun afspraken niet nakomen.
Dick Schipper
Het bedrijf ziet er mooi uit en verkoop gaat ook nog goed, tot dat er wat niet klopt geven ze onbehoorlijk antwoord en bellen niet terug voor oplossing
Geef jullie nog paar dagen anders gaan we het anders oplossen
Thijs
Geen enkele vorm van feedback geven of status van de bestelling. Kortom .. éénrichtingsverkeer vanaf de aanbetaling.
Uiteindelijk van ellende maar geannuleerd.
Wij gaan hier uiteraard nooit meer iets bestellen
Frank Anthonisse
heb een @ mail en foto’s er van gestuurd.
En kreeg kosteloos twee complete glas latten frames opgestuurd, nu kan ik het zo vervangen .
echt een super toffe service, na zoveel jaar nog.
Daar wordt je echt blij van, dit bedrijf is super klantvriendelijk.
peter verkerk
na veel touwtrekken zou het geleverd worden of wij het geld over wilde maken , gezien de omvang van het bedrijf denk je dat zit wel goed !!!! Maar dat zegt helemaal niets !
de ellende begint we gaan bellen wat denk je wat 47 !!!!! minuten voor wij aan de beurt zijn .
de spullen zijn niet gebracht wat nu . een de transporteur heeft iets niet goed gedaan komt morgen ,oke
morgen een dag later weer niets , effe bellen wat denk je wat 8 wachtende voor mij naar 51 !!!!!!! minuten in de wacht te hebben gestaan krijg ik een dame aan de lijn U tafel blad is er niet en wij weten ook niet wanneer hij wel komt !!
wil je vragen of Don (verkoper ) mij even terug kan bellen het blijft stil heel stil
IK krijg thuis ruzie met mijn vrouw omdat deze mensen hun afspraken niet nakomen !!! jij altijd met je vertrouwen in mensen zegt ze . waarop ik zeg BER KOMT GOED !! MAAR ZIJ HEEFT GELIJKT HET KOMT NIET GOED !!!!
Ga maar weer eens bellen wat denk je wat er zijn nog 5 wachtende voor U 42 minuten verder vraag ik of Don (verkoper er is ) het is maandag en Don is vrij !!!!!
IK wordt het zat en vraag iemand van de directie is er ook niet iemand van de administratie die beslissing bevoegd is .
Ik doe mij verhaal en zegt dat ze het geld moeten terug storten , ze zou mij een bewijs sturen U voelt hem al aankomen , geen bewijs van overmaken op onze bankrekening !!!
dag later weer de stoute schoenen aan getrokken even bellen dacht je 33 minuten , heb ze aan de lijn gehad heb mijn helaas niet kunnen in houden , was in staat om daar heen te rijden en net zolang stennis te maken tot het geregeld was . maar daar ik zelf ook een onderneming heb en de eerste klant van 46 jaar geleden nog steeds mijn eerste klant is en zal blijven heb ik daar geen tijd voor en dat maar niet gedaan !!!
dag later staat er 1600 euro op mijn rekening dat is 1000.– euro te weinig !!!!! ga strak met mij advocaat bellen daar ik geen energie meer heb om tijdens mij werk 45 minuten in de wacht et staan , Heb van meerdere klant gehoord dat ze dit expres zo ingeregeld hebben ( schande )
ben zelf ook wel naïef geweest had eerst even op deze site moeten kijken was mij een hoop ellende bespaart gebleven peter Verkerk Autoschade Boll Bunnik bv 0622424275
Harriette
Van alles beloven al 2 weken lang. Met spoed zouden we terug gebeld worden. Nou ik wacht nog steeds op een telefoontje en heb nog steeds een kapotte jacuzzi.
Ik raad je aan er niks maar dan ook niks te kopen!!
Jackie