Wil je jouw ervaring delen bij Fonteyn? Laat dan een review achter en help anderen bij het maken van een weloverwogen keuze. Door jouw verhaal te doen in de vorm van een beoordeling ontstaat er een completer beeld voor mogelijke andere bezoekers van de winkel of website. Een product gekocht bij Fonteyn? Deel dan jouw ervaring, in de vorm van een review. Door te vertellen hoe je bestelling is verlopen, van aankoop tot levering en eventuele garantie en klachten. Hoe meer beoordelingen verzameld kunnen worden, des te beter kunnen juiste keuzes worden gemaakt in het beslissingsproces.
Recent bij Fonteyn in de winkel geweest? Vertel ons dan welke ervaringen je daar hebt op gedaan! Heeft u iets gekocht? Hoe was de service? Óf heb je laatst online wat gekocht, hoe is deze aankoop verlopen? Was het een eenvoudig proces? Was de levering op tijd? Laat je ervaring achter in een review zodat anderen hierop hun keuze kunnen baseren.
Lees hieronder onafhankelijk achtergelaten beoordelingen van Fonteyn en zie welke ervaringen er zijn geweest in de winkel of webshop met het assortiment, aankoop, service en de betrouwbaarheid.
Alle reviews
N. van Ommen
We hebben onze onvrede meerdere malen geuit. En in de eerste week van mei zou de loungebank met kamado geleverd worden. Bij levering geen bank en een beschimmelde, verroeste en kormgeslagen kamado door waterschade.
Foto’s maken en gelijk bellen. Weer meerdere medewerkers gesproken en bellen niet terug. Toen was de maat vol. Formele brief geschreven voor ontbinden van koopovereenkomst op grond van zwarte – en grijze lijst bepalingen. De algemene voorwaarden van Fonteyn kan men lezen als bepalingen en mogen niet volgens artikelen 6:236 en 6:237 van Burgerlijk Wetboek. Op grond daarvan kan de consument de koopovereenkomst ontbinden.
Het volledige bedrag zou binnen één week gestort worden, maar de medewerkers van de administratie vinden het heel moeilijk om een rekeningnummer te kopiëren en te plakken. Gelukkig is het geld overgemaakt na dreigen & inzetten van procedure van advocaat aankloppen bij geschillencommissie. Melding bij Radar van avrotros en bij acm!
Koop hier aub idd niks, want alles wat ze doen is slecht. Het enige waar ze goed in zijn is:
– woorden indicatief / ongeveer gebruiken
– geen overleg of belletje wanneer wijzigingen in afspraken zijn
– bellen niet terug
– verstoppertje spellen door elkaar af te wisselen in wel of niet reageren op telefoontjes of emails.
– geen duidelijke informatie geven
In 3 maanden tijd heeft het ons een werkweek gekost: bellen, emailen, formele brief schrijven en juridisch advies inwinnen.
van der Hout
Monique Post
Zie ook de klachten bij radar: mooie winkel maar de service is super slecht. Je wordt afgewimpeld, voor leugenaar neergezet, totaal niet geholpen. Klacht niet serieus genomen. verwezen naar voorwaarden die niet bestaan. Betreft de service rondom onderhoud SPA.
ADVIES: kijk elders als je ook graag nog een goede service wilt.
ADVIES: zoek online naar referenties want ik ben lang niet de enige die dit ervaart helaas.
Monique Post-Wolff
Zie ook de klachten bij radar: mooie winkel maar de service is super slecht. Je wordt afgewimpeld, voor leugenaar neergezet, totaal niet geholpen. Klacht niet serieus genomen. verwezen naar voorwaarden die niet bestaan. Betreft de service rondom onderhoud SPA.
ADVIES: kijk elders als je ook graag nog een goede service wilt.
ADVIES: zoek online naar referenties want ik ben lang niet de enige die dit ervaart helaas.
M
Barend
IK WIL ALLEEN UITLEG OVER EEN FOUTCODE EN HOE OP TE LOSSEN….
Dramaservice, triest!!!!!!Nog nooit zo’n slechte service mee gemaakt..
Lies van der Veen
Stefan vd We
Had het liever nooit gedaan! Mocht u nu de parkeerplaats opdraaien van Fonteyn, draai weer om!
We hebben in totaal 3 blokhutten gekocht maar alle 3 de hutten lekken in de naden (2 x hut Sylvia en 1 x hut met overkapping). De prijs staat niet in verhouding tot de kwaliteit.
De naden op de hoeken zijn niet waterdicht, de daken rampzalig en de deuren een catastrofe. En de 2 dezelfde hutten verschillen ook nog eens in formaat!!!
De ene ster is eigenlijk nog te veel.
Na de klantenservice van Fonteyn een keurige email te hebben gestuurd kwam een onbeschofte en uiterst onbehulpzame reactie terug. Kort door de bocht, we moesten niet zeuren, een en ander kon voor een meerprijs worden verholpen.
Dit zijn uiterst slechte zaken.
Mariska
-slechte bereikbaarheid van de klantenservice…je wordt nooit teruggebeld.
-de monteurs komen tig keer terug…terwijl je een veranda makkelijk binnen 2 dagen kan plaatsen.
-2x voor niks een dag vrij genomen omdat de monteurs niet kwamen…en dat wordt je dan niet verteld door Remco van de Fonteyn.
-na een aantal maanden staat er dan eindelijk een veranda…dat kost je bloed zweet en tranen…want je moet echt overal zelf achteraan zitten.
-Wij kopen hier nooit meer wat…wij hadden eerst op Google moeten kijken naar de reviews…wij schrokken ervan!
remco zelf
van der veer
T.
sandra zuiderduin
Maar nee hoor, als ik verder doorvraag, blijkt het enkel om het prijsverschil tussen de 1 en 2-persoonssauna te gaan. Compensatie voor de verkeerde geleverde sauna? wat denk ik nou wel niet? Ik hou ‘m toch? Compensatie voor het zelf tillen? Daar wordt in het geheel met geen enkel woord over gerept. Blijkbaar het nieuwe normaal als je bij Fonteyn en Fonteyn Spa’s werkt. God, wat word ik moe van deze totaal omgedraaide wereld waarin personeelsproblemen en foutieve leveringen op de klant afgewenteld worden
Arie van Eijk
David Trovato
De overkapping zou allang geleverd moeten zijn.
Hierna na vele leugens heb ik mijn overkapping op 20 augustus geannuleerd hierbij eerst geen antwoord gekregen.
Na weer telefonisch contact met fonteyn te hebben gehad uiteindelijk op 24 augustus een bevestiging per mail gehad dat het geld terug zou worden gestort.
Dit is op de dag van vandaag nog steeds niet gebeurd!
Ben nu zelf van plan om op ieder mogelijke manier de mensen te waarschuwen tegen deze zwaar Onbetrouwbare zaak.
Henk
Jo
Trap er niet in mensen!