Lees op deze pagina beoordelingen van Halfords waarin ervaringen uit zowel de winkel als de webshop staan beschreven. Bent u van plan iets te gaan kopen bij Halfords dan kunt u op basis van deze ervaringen een overwogen keuze maken. Heeft u onlangs iets gekocht bij of een bezoek gebracht aan Halfords, deel dan deze ervaring, in een review, door te vertellen hoe de bestelling is verlopen, van aankoop tot levering en eventuele garantie of behandeling van klachten.
Door feedback en ervaringen met elkaar te delen kunnen we in de toekomst steeds betere en gerichtere keuzes maken wat betreft fysiek of online winkelen. Onafhankelijke reviews helpen bij het maken van een keuze voor een bepaalde winkel. Help anderen door jouw beoordeling te geven over Halfords en laat zien welke ervaringen jij hebt gehad in de winkel met het assortiment, aankoop, service en de betrouwbaarheid.
Vorm jouw mening over deze winkel door reviews van anderen te lezen. Lees hier onafhankelijke beoordelingen van echte klanten over Halfords!
Alle reviews
Aantal reviews: 4 Beoordeling:2 extra kosten en klachten genegeerd Ik heb mijn fiets twee keer naar Halfords Sneek gebracht om te laten repareren. Eenmalig 2 maanden geleden om nieuwe remkabels er in te doen en afgelopen maand voor een nieuwe binnenband. Beide keren heb ik van te voren gevraagd hoeveel het zou kosten en beide keren is het uiteindelijke bedrag haast twee keer zo duur. Nieuwe remkabels zouden zo’n 45 euro kosten, betaal ik de dag erna 69 euro omdat ze zonder mij bericht te sturen ook het remblok achter vernieuwd hebben, terwijl ze mijn telefoonnummer genoteerd hadden en dus bericht konden sturen.
1
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 klacht ruim een week geleden een e-mail naar halfords gestuurd met een klacht en nog steeds geen antwoord op gekregen, ik weet wel dat ik hier nooit meer iets bestel
1
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:4 Wat een waardeloze winkel Bij de winkel in Delft geweest. Wat een drama! Afgelopen januari met mijn elektrische fiets in de winkel geweest voor een onderhoudsbeurt. Hier bleek dat de remvloeistof bijgevuld moest worden. In de weken daarna gingen mijn remmen het steeds slechter doen. Opnieuw een afspraak gemaakt in de winkel, waar vervolgens werd gezegd dat mijn remsysteem lek was. Advies was om bij de leverancier van de fiets een reparatieverzoek naar de Halfords te laten sturen. Zo gezegd zo gedaan. Na een week of vier echter nog steeds niets gehoord van de Halfords. In de weken daarna zeer regelmatig contact gehad met de winkel, om te vragen hoe lang het nog duurde voordat ze mijn remsysteem konden maken. Elke keer kreeg ik het antwoord dat ze er achter aan gingen of was degene die hier over ging op vakantie. Herhaaldelijk beloofd dat ze mij terug zouden bellen, maar van de 5 beloftes ben ik maar één keer ook daadwerkelijk terug gebeld, alle andere keren moest ik er zelf weer achteraan. Na nogmaals twee weken wachten tot degene die dit zou moeten maken terug zou zijn op vakantie (ook hierna uiteraard niet gebeld zoals beloofd), opnieuw gebeld waar ik te horen kreeg dat ze mijn fiets (na maanden wachten) toch niet konden maken en dat ik maar met de leverancier moest overleggen waar ze dit wel konden. Uiteindelijk op deze manier bij een andere fietsenmaker terecht gekomen, en wat blijkt: NA HET BIJVULLEN HEBBEN ZE HET DOPJE NIET DICHT GEDRAAID!! Uiteindelijk heb ik ruim 3,5 maand en 1700 km gefietst zonder remmen, omdat een domme reparateur het dopje is vergeten dicht te draaien. En ook bij het opnieuw naar de fiets gekeken te hebben, hebben ze dit niet gezien en wilden ze mij een heel nieuw remsysteem aansmeren. Een behoorlijk duur grapje voor een stomme fout die zij zelf hebben gemaakt. En ook zonder deze fout, echt een waardeloze service. Hier ga ik nooit, maar dan ook nooit, meer heen.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:10 Goed Ouderwets goed en voordelig de lokale Halfords! Winkel lokaal.
0
0 Je hebt al gestemd!
Bedankt voor het insturen van jouw review!Jasper
Een nieuwe binnenband kost 8,99 excl arbeidskosten van 17,50. Er werdt mij verteld dat de buitenband nog oke was op de dag dat ik hem bracht, echter is de fiets de volgende dag klaar en krijg ik te horen dat het 46,48 kost omdat ze zonder mij bericht te sturen mijn buitenband toch nog hebben vervangen. Normaal is het de bedoeling dat je gebeld wordt maar mijn telefoonnummer werdt niet genoteerd waardoor ik niet op de hoogte kon worden gebracht. Het blijkt dat communicatie en hun eigen protocol volgen niet hun sterke punten zijn.
Ik probeerde positief te denken dat er dit keer niet alweer spontaan extra kosten erbij zouden zijn, of ze me tenminste op de hoogte zouden hebben gebracht dan, maar jammergenoeg liep ik weg met teleurstelling, 2 keer zoveel geld uit mijn zak, en als kers op de taart, zonder ventieldopje op de nieuwe band die ze geplaatst hebben.
Hun konden niks doen aan het feit dat de fiets meer beschadigd was dan dat er eerst gezien werdt, maar ze konden zeker wel de klant informeren voordat ze de prijs verdubbelen.
Had een review gepost na 2 keer een slechte ervaring te hebben en ook een klachtenmail gestuurd, op de klachtenpagina van Halfords staat dat je binnen 5 dagen reactie krijgt, echter was dat niet zo. Ik had gebeld naar filiaal Sneek en mij werd verteld dar ze bewust niet gereageerd hadden omdat mijn review “aanvallend en niet netjes” was. Dit was onterecht en is niet een goede manier van omgaan met klachten en betalende klanten. Ook werd gezegd dat ik “gewoon” bij de winkel moest komen om dit te bespreken terwijl hun begeleid anders aangeeft. Hierna heb ik nog een klachtenmail gestuurd en tot op heden heb ik heen reactie er op.
Uitermate jammer en teleurstellend van de Halfords te Sneek.
d
Eline
Ria de Nooijer