1.3/5
GEMIDDELDE BEOORDELING: 2.6/10
(19 Reviews)

Alle reviews

    Aantal reviews: 19
  1. Beoordeling:

    2
    Slecht retourbeleid na ontvangst kromme oorbel
    Oorringen voor de verjaardag van mijn dochter besteld. Creolen rosegoud met zirkoniasteentjes. Set stond leuk bij een ring van hetzelfde merk en kleur dachten we.
    Bleek dat 1 creool niet goed sloot en er krom uitzag. Zagen we pas nadat ik het gegeven had.
    Binnen 8 dagen melding gemaakt via de mail. (Had ze helaas niet meteen bij aankomst gecheckt maar als kado ingepakt)
    Kregen we een antwoord dat ze het jammer vonden dat de ring niet meer goed sloot en als oplossing een ‘you tube ‘ filmpje toegestuurd hoe we zelf met een pincet de boel weer konden repareren.
    Daarop geantwoord dat de creool nooit goed gesloten had en dat we deze handeling niet zelf aandurfden.
    Hier geen antwoord meer op gekregen. Dus besloten we een retourticket aan te vragen om de set terug te sturen (nb op eigen kosten terwijl ik het ook bij Zalando en Douglas had kunnen bestellen met gratis retourneren)
    Dit werd afgewezen omdat er niet meteen door ons gereageerd zou zijn, terwijl ik gerefereerd heb aan de mailwisseling en m.i. wel degelijk snel actie heb ondernomen.
    Tevens waren zij van mening dat wij zelf teveel kracht hebben gebruikt want bij verzenden word een inspectie gedaan. Dat laatste geloof ik ook graag , maar wij hebben echt een kromme oorbel ontvangen en nu maken zij er een welles nietes spelletje van.
    Nu op eigen kosten naar een juwelier.
    Totaal geen service en slecht retourbeleid.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  2. Beoordeling:

    2
    Wees gewaarschuwd: koop hier niets
    Ik bestelde een fijn goud armbandje, haalde het product kapot (gebroken) uit de verpakking en maakte hier direct melding van. Ik krijg een kortaf reactie dat gebruiksschade niet onder garantie valt én een dreigement dat retour sturen geen zin heeft omdat ik mijn geld niet terug krijg. Ik herhaal nogmaals dat ik het product kapot uit de verpakking haal en daarom ook direct melding maak. Ik krijg wederom een reactie, waarin letterlijk staat dat mijn verhaal niet wordt geloofd en ik de schade zelf zou hebben veroorzaakt. Ongelofelijk.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  3. Beoordeling:

    2
    Koop hier niks !!!!
    Koop hier niks !!!!
    Armband gekocht na een maand al van m’n pols gevallen, en als dit je denk dit valt onder garantie vergeet het maar word niet geantwoord of enige reactie terug, wat een bedrijf doen zich voor als luxe sieraden merk maar vergeet het maar, als zo lees ben ik helaas een van de vele waar dit al bij voortgekomen is. Als bedrijf moet je toch eens gaan nadenken, koop hier alsjeblieft niks want kunt je geld net zo goed weggooien!!!
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  4. Beoordeling:

    2
    Dramatisch slecht bedrijf.
    Sneakers besteld. Mijn vrouw heeft altijd maat 39, doch deze waren 1.5 cm te groot. Zou handig zijn als erbij had gestaan: ” vallen maat groter , bestel maat kleiner”. Retour gestuurd en netjes dag later door post NL afgeleverd. Na 2 weken nog geen geld retour. Na 3x bellen wordt er uiteindelijk opgenomen. “Meneer uw pakket is nog niet eens gescand en er zijn nog geen 14 werkdagen overheen gegaan dus u zal volgende week uw geld wel terug krijgen”.
    Zoals deze juffrouw zei:” wij zijn een grote webwinkel en wij krijgen dagelijks kratten vol terug…”
    Vervolgens heb ik gevraagd om dit per mail aan mij te bevestigen. Dit zou ze doen maar inmiddels 3 dagen verder. Geen mail geen geld retour. Slechte zaak! Nog niet eerder zo een slechte service meegemaakt.
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  5. Beoordeling:

    2
    NIET KOPEN
    Het ziet. er allemaal prachtig uit op de website, maar schijnt bedriegt. Als je hoge prijzen wil vragen moet je ook goede kwaliteit én service verlenen. Een merk neerzetten is niet alleen een kwestie van een gelikte website.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  6. Beoordeling:

    2
    Grootste brol ooit
    Weinig aan toe te voegen. Slechte kwaliteit waarbij de ketting niet voldoende wordt gelast (bevestigd door de juwelier die de herstelling zal uitvoeren). Weigert productiefout in te zien en mij als klant hierin te ondersteunen. Wil hier verder geen woorden aan vuil maken, dat doet de kwaliteit al.
    Bedrijf heeft met dit businessmodel nog maximaal 2 jaar te gaan, succes.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  7. Beoordeling:

    2
    zwaar teleurgesteld in de klanttevredenheid!
    in eerst instantie erg tevreden. mooie ring, op tijd geleverd.
    nu, 1,5 jaar, later splijt de ring uit het niets. na contact met de klantenservice beroepen zij zich op de wettelijke garantie termijn…. had toch gehoopt op een stukje klantvriendelijkheid en meedenken maar dat kennen ze bij dit bedrijf niet verneem ik ook uit de andere beoordelingen.
    als je vervolgens als enige antwoord krijgt: wij testen de ringen uitvoerig en die breken niet dan zakt je broek toch helemaal af. Gelukkig is niemand perfect en kunnen er altijd foutjes zitten in producten maaaaar niet bij isabel bernard, daar is alles altijd perfect. yeah sure!
    mochten je sieraden je lief zijn kan je beter een andere bedrijf zoeken hier denken ze niet verder dan “over de drempel”.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  8. Beoordeling:

    2
    Lousy customer service
    Laatst een leuk cadeautje gekregen van mijn zoon. Een armbandje die van Isabel Bernard. Erg leuk en een hoogwaardig kwalitatief sieraad. Tsja, ware het niet dat na een aantal keren dragen dit armband kapot van mijn pols gleed. Uiteraard teruggegaan naar Isabel Bernard, maar zij doen het af met breukschade en valt niet onder de garantie. Geen geld tegoed of gratis reparatie, maar afdoen met: jammer voor jou.
    €215,- in de plomp. Zeer teleurstellend en wat de term lousy customer service volledig verdiend. Ik zou dit merk volledig links laten liggen
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  9. Beoordeling:

    2
    Klantenservice met tunnelvisie
    In het begin van het jaar nieuwe schoenen besteld in de sale. Ze kwamen beschadigd bij me binnen, waardoor ik een belletje heb gepleegd naar de klantenservice, waar 3 collega’s van me naast stonden. In het telefoongesprek geeft een dame bij me aan dat ze gat uitzoeken welke opties er zijn; OF geld van deze order af als korting, OF korting op een volgende bestelling. In gesprek met de klantenservice wordt dit niet nagekomen, sterker nog ze willen ook niet meer verder kijken en geven je hetzelfde mooie politiek correcte antwoord terug. Eerder benoemde ik een telefoongesprek met ze gevoerd te hebben, ze geven aan geen enkel telefoongesprek op mijn nummer te kunnen vinden, dat komt ze in dit geval erg goed uit aangezien hun eigen klantenservice medewerker mij iets beloofd heeft dat zij niet na willen komen.

    Buiten dit om, had ik verwacht dat schoenen waar je normaliter €200 voor dient te betalen, ook wel wat kwaliteit mogen bevatten. Ook dit is niks van minder waar. Ze kwamen natuurlijk al beschadigd bij me binnen, dit had de eerst alarmbel moeten zijn. We zijn nu 5 maanden verder, waarvan ik de schoenen in totaal 10x heb gedragen en de schoen is al deels uitgelubberd en flinke gebruik sporen zijn te zien. Beetje jammer voor een product waar je zo veel voor betaald.

    Nu, een aantal maanden verder, krijg ik ineens geen vriendelijke reacties meer van de klantenservice. Volgens mij vinden ze het vervelend dat ik erover mail. Ze zijn ook niet bereid hun eigen belofte na te komen, jij als klant bent degene die zichzelf moet aanpassen.

    Iedereen die van plan is om hier te bestellen wil ik dan ook als tip meegeven het te bestellen met je creditcard (wegens de garantie die er dan op zit) aangezien ikzelf en alle andere kopers die hier een mooie review hebben geplaatst dit niet van Isabel Bernard’s klantenservice kunnen verwachten.

    Zodra je het hebt gekocht ben je ZELF verantwoordelijk, zij zullen niet meer met je meedenken.

    Voor mij een gewenste optie is enkel de belofte van jullie eigen medewerker nakomen; namelijk een geldbedrag afhalen van de huidige bestelling aangezien jullie mij een product opsturen dat eigenlijk niet eens als nieuw verstuurd had mogen worden.
    Ze bieden mij een tegoed aan van €30 voor een volgende bestelling, slimme marketing moet ik zeggen en al helemaal als ik zie hoeveel ontevreden klanten er zijn. Vooral door blijven gaan met mensen niet-kwalitatieve producten te verkopen en je afspraken niet na komen.

    Voor mij geen Isabel Bernard meer. Als ik dit vooraf had geweten had ik mijn geld aan genoeg betere winkels kunnen besteden 👍🏼

    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  10. Beoordeling:

    2
    Slechte kwaliteit
    2 weken geleden een ring gekocht bij Isabel Bernard en nu al kapot!
    Ze geven aan dat breukschade niet onder de garantie valt! Belachelijk en gewoonweg slechte kwaliteit en slechte service. Koop hier niets meer…
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  11. Beoordeling:

    2
    Slechte service
    Hele slechte ervaring gehad met de klantenservice. Twee ringen besteld, waarvan 1 de goede maat was. De andere teruggestuurd, maar Isabel Bernard geeft aan dat ze deze nooit ontvangen hebben. PostNL kan aantonen dat de ring wel degelijk is afgeleverd bij Isabel Bernard. Waarschijnlijk zoek geraakt in hun eigen magazijn en wij kunnen fluiten naar ons geld. Oplichterij.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  12. Beoordeling:

    2
    Really bad
    I had the same issues with other customers. Poor quality. 14k golden rings got banded after the half day. Not able to refund or exchanged because I wore it and it’s my fault. Hello? Hahahahahaha I paid 100euro. Is this how a company treated a customer?
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  13. Beoordeling:

    2
    Slechte kwaliteit en slechte service
    Ik heb ook een ontzettend slechte ervaring met Isabel Bernard. Ik heb een armband cadeau gegeven, nog geen minuut na het omdoen valt deze armband af. Geen kwaliteit passend bij de prijs die ik heb betaald. Ik krijg botte antwoorden van de klantenservice, niet meedenken. Het komt erop neer dat hij al gedragen is en dat de garantie dan niet geldt. Normaal schrijf ik geen reviews, maar ik wil echt voorkomen dat anderen hier ook bot vangen qua product en qua service.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  14. Beoordeling:

    2
    Ketting afgebroken na 2 weken
    Ketting gekregen als cadeau, nog geen 2 weken had ik ze aan en de letter die eraan hing brak af.
    Klantenservice gecontacteerd “gebruiksschade valt niet onder garantie”. Hun slechte kwaliteit noemen ze “gebruiksschade”.
    Koop NIET.
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  15. Beoordeling:

    6
    Ik heb een bestelling geplaatst krijg ik daar aub een bevestiging van?
    Ik zou graag een bevestiging krijgen van mijn bestelling
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer

Schrijf een review

Het e-mailadres en bestelnummer worden niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ik ga akkoord met de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid door deze review te plaatsen. Ik verklaar ook dat ik een daadwerkelijke ervaring heb met dit bedrijf.

Lees ons controlebeleid en hoe wij zorgen dat reviews authentiek zijn.
Bedankt voor het insturen van jouw review!

Isabel Bernard

Isabel Bernard is een sieradenmerk dat enkel gouden sieraden verkoopt. Het merk ontwerpt eigen collecties die worden vernoemt naar bekende plekken van de stad Parijs. Daarnaast is er sinds kort een accessoire collectie bij gekomen. De collecties worden in Nederland verkocht in Brandfield vestigingen in Breda, Eindhoven en Groningen.

Deel deze pagina

Reviews over dit bedrijf

Hier lees je authentieke reviews van anderen over hun ervaring met Isabel Bernard. De beoordeling van 2.6/10 is gebaseerd op 19 gecontroleerde reviews met een gemiddelde van 1.3 uit 5 sterren.

Lees meer reviews:

Schrijf jij ook een review?

Lees op deze pagina beoordelingen van Isabel Bernard waarin ervaringen uit zowel de winkel als de webshop staan beschreven. Bent u van plan iets te gaan kopen bij Isabel Bernard dan kunt u op basis van deze ervaringen een overwogen keuze maken. Heeft u onlangs iets gekocht bij of een bezoek gebracht aan Isabel Bernard, deel dan deze ervaring, in een review, door te vertellen hoe de bestelling is verlopen, van aankoop tot levering en eventuele garantie of behandeling van klachten.

Door feedback en ervaringen met elkaar te delen kunnen we in de toekomst steeds betere en gerichtere keuzes maken wat betreft fysiek of online winkelen. Onafhankelijke reviews helpen bij het maken van een keuze voor een bepaalde winkel. Help anderen door jouw beoordeling te geven over Isabel Bernard en laat zien welke ervaringen jij hebt gehad in de winkel met het assortiment, aankoop, service en de betrouwbaarheid.

Vorm jouw mening over deze winkel door reviews van anderen te lezen. Lees hier onafhankelijke beoordelingen van echte klanten over Isabel Bernard!

Jouw bedrijf op Real Reviews?

Wil je ook reviews verzamelen op onze website? Meld je bedrijf gratis aan op deze pagina en start met het verzamelen van reviews voor jouw onderneming.

Lees de reviews en open de website van Isabel Bernard

Als je hieronder op accepteren klikt, wordt automatisch de website van het bedrijf geopend en kun je op onze website authentieke beoordelingen lezen van echte klanten en bezoekers. Dit kan je helpen om een weloverwogen beslissing te nemen over een aankoop bij Isabel Bernard.

Je kunt op onze website meer informatie vinden over hoe we de echtheid van beoordelingen garanderen. Ons privacybeleid en andere relevante informatie kun je ook direct hier vinden. Gebruik de onderstaande knoppen om de bedrijfswebsite te openen en de reviews te lezen, of om deze niet te openen en deze melding te sluiten.

Om je beter van dienst te zijn gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Lees dan ons Privacybeleid.