Lees op deze pagina beoordelingen van Isabel Bernard waarin ervaringen uit zowel de winkel als de webshop staan beschreven. Bent u van plan iets te gaan kopen bij Isabel Bernard dan kunt u op basis van deze ervaringen een overwogen keuze maken. Heeft u onlangs iets gekocht bij of een bezoek gebracht aan Isabel Bernard, deel dan deze ervaring, in een review, door te vertellen hoe de bestelling is verlopen, van aankoop tot levering en eventuele garantie of behandeling van klachten.
Door feedback en ervaringen met elkaar te delen kunnen we in de toekomst steeds betere en gerichtere keuzes maken wat betreft fysiek of online winkelen. Onafhankelijke reviews helpen bij het maken van een keuze voor een bepaalde winkel. Help anderen door jouw beoordeling te geven over Isabel Bernard en laat zien welke ervaringen jij hebt gehad in de winkel met het assortiment, aankoop, service en de betrouwbaarheid.
Vorm jouw mening over deze winkel door reviews van anderen te lezen. Lees hier onafhankelijke beoordelingen van echte klanten over Isabel Bernard!
Alle reviews
Ans Ferwerda
Bleek dat 1 creool niet goed sloot en er krom uitzag. Zagen we pas nadat ik het gegeven had.
Binnen 8 dagen melding gemaakt via de mail. (Had ze helaas niet meteen bij aankomst gecheckt maar als kado ingepakt)
Kregen we een antwoord dat ze het jammer vonden dat de ring niet meer goed sloot en als oplossing een ‘you tube ‘ filmpje toegestuurd hoe we zelf met een pincet de boel weer konden repareren.
Daarop geantwoord dat de creool nooit goed gesloten had en dat we deze handeling niet zelf aandurfden.
Hier geen antwoord meer op gekregen. Dus besloten we een retourticket aan te vragen om de set terug te sturen (nb op eigen kosten terwijl ik het ook bij Zalando en Douglas had kunnen bestellen met gratis retourneren)
Dit werd afgewezen omdat er niet meteen door ons gereageerd zou zijn, terwijl ik gerefereerd heb aan de mailwisseling en m.i. wel degelijk snel actie heb ondernomen.
Tevens waren zij van mening dat wij zelf teveel kracht hebben gebruikt want bij verzenden word een inspectie gedaan. Dat laatste geloof ik ook graag , maar wij hebben echt een kromme oorbel ontvangen en nu maken zij er een welles nietes spelletje van.
Nu op eigen kosten naar een juwelier.
Totaal geen service en slecht retourbeleid.
Nikki
Daphne
Armband gekocht na een maand al van m’n pols gevallen, en als dit je denk dit valt onder garantie vergeet het maar word niet geantwoord of enige reactie terug, wat een bedrijf doen zich voor als luxe sieraden merk maar vergeet het maar, als zo lees ben ik helaas een van de vele waar dit al bij voortgekomen is. Als bedrijf moet je toch eens gaan nadenken, koop hier alsjeblieft niks want kunt je geld net zo goed weggooien!!!
Hans
Zoals deze juffrouw zei:” wij zijn een grote webwinkel en wij krijgen dagelijks kratten vol terug…”
Vervolgens heb ik gevraagd om dit per mail aan mij te bevestigen. Dit zou ze doen maar inmiddels 3 dagen verder. Geen mail geen geld retour. Slechte zaak! Nog niet eerder zo een slechte service meegemaakt.
Isay
Sander Van Parys
Bedrijf heeft met dit businessmodel nog maximaal 2 jaar te gaan, succes.
martijn
nu, 1,5 jaar, later splijt de ring uit het niets. na contact met de klantenservice beroepen zij zich op de wettelijke garantie termijn…. had toch gehoopt op een stukje klantvriendelijkheid en meedenken maar dat kennen ze bij dit bedrijf niet verneem ik ook uit de andere beoordelingen.
als je vervolgens als enige antwoord krijgt: wij testen de ringen uitvoerig en die breken niet dan zakt je broek toch helemaal af. Gelukkig is niemand perfect en kunnen er altijd foutjes zitten in producten maaaaar niet bij isabel bernard, daar is alles altijd perfect. yeah sure!
mochten je sieraden je lief zijn kan je beter een andere bedrijf zoeken hier denken ze niet verder dan “over de drempel”.
Anita
€215,- in de plomp. Zeer teleurstellend en wat de term lousy customer service volledig verdiend. Ik zou dit merk volledig links laten liggen
L
Buiten dit om, had ik verwacht dat schoenen waar je normaliter €200 voor dient te betalen, ook wel wat kwaliteit mogen bevatten. Ook dit is niks van minder waar. Ze kwamen natuurlijk al beschadigd bij me binnen, dit had de eerst alarmbel moeten zijn. We zijn nu 5 maanden verder, waarvan ik de schoenen in totaal 10x heb gedragen en de schoen is al deels uitgelubberd en flinke gebruik sporen zijn te zien. Beetje jammer voor een product waar je zo veel voor betaald.
Nu, een aantal maanden verder, krijg ik ineens geen vriendelijke reacties meer van de klantenservice. Volgens mij vinden ze het vervelend dat ik erover mail. Ze zijn ook niet bereid hun eigen belofte na te komen, jij als klant bent degene die zichzelf moet aanpassen.
Iedereen die van plan is om hier te bestellen wil ik dan ook als tip meegeven het te bestellen met je creditcard (wegens de garantie die er dan op zit) aangezien ikzelf en alle andere kopers die hier een mooie review hebben geplaatst dit niet van Isabel Bernard’s klantenservice kunnen verwachten.
Zodra je het hebt gekocht ben je ZELF verantwoordelijk, zij zullen niet meer met je meedenken.
Voor mij een gewenste optie is enkel de belofte van jullie eigen medewerker nakomen; namelijk een geldbedrag afhalen van de huidige bestelling aangezien jullie mij een product opsturen dat eigenlijk niet eens als nieuw verstuurd had mogen worden.
Ze bieden mij een tegoed aan van €30 voor een volgende bestelling, slimme marketing moet ik zeggen en al helemaal als ik zie hoeveel ontevreden klanten er zijn. Vooral door blijven gaan met mensen niet-kwalitatieve producten te verkopen en je afspraken niet na komen.
Voor mij geen Isabel Bernard meer. Als ik dit vooraf had geweten had ik mijn geld aan genoeg betere winkels kunnen besteden 👍🏼
Familie van Hensberg
Ze geven aan dat breukschade niet onder de garantie valt! Belachelijk en gewoonweg slechte kwaliteit en slechte service. Koop hier niets meer…
Laura
Yujin
Alexandra Riedijk
Sofie H
Klantenservice gecontacteerd “gebruiksschade valt niet onder garantie”. Hun slechte kwaliteit noemen ze “gebruiksschade”.
Koop NIET.
Ch de bruijn