De winkel of website bezocht van Hornbach? Al een aankoop gedaan of juist nog niet? Laat hier een review achter en help andere bij het maken van een beslissing, of lees de reviews van klanten die u voor zijn gegaan. Zowel positieve als negatieve ervaringen zijn belangrijk om een betrouwbaar en compleet beeld te krijgen. Om te zorgen voor onafhankelijke en eerlijke reviews, worden alle geplaatste beoordelingen gecontroleerd en eventueel gemodereerd bij onwaarheden of valsheid.
Door feedback en ervaringen met elkaar te blijven delen kunnen we in de toekomst steeds betere en gerichtere keuzes maken wat betreft winkelen. Reviews helpen bij het maken van een keuze voor een betrouwbare winkel. Help anderen door jouw beoordeling te geven over Hornbach en laat zien welke ervaringen jij hebt gehad in de winkel of online met het assortiment, de aankoop, verleende service en de betrouwbaarheid van dit bedrijf.
Lees hieronder onafhankelijke beoordelingen en verkrijg een impressie over de winkel of website van Hornbach.
Alle reviews
Evert Arts
Johan Sluijer
De schanieren werken niet meer.
Wordt niet gehonoreerd en na melden via klantenservice :
garantie is 1 maand ongebruikt, hoe dan!!!!
de bril is 3 maanden gebruikt en vies, natuurlijk gebruiken we hem, hoef het niet in de kast te zetten!!!
Ik mag toch verwachten dat een bril langer dan 3 maanden mee gaat.
Super slecht!!!!!!!!!!!!!!
Van Rijn
Hofma
Ik heb 4jaar terug een hardhouten schommelbank gekocht bij Hornbach
De eerste 2 jaar in de herfst en winter binnen gestaan in garage
Ik wilde hem opnieuw schilderen en helemaal kaal geschuurd tot mijn verbazing was het zitgedeelte helemaal verrot aan de achterkant
Hornbach een bericht gestuurd wordt op een zeer onvriendelijk manier terug gebeld door de klantenservice
Er wordt aan een stuk doorgepraat kreeg er bijnageen woord tussen
Inheb gemeld dat dit een slecht product is hardhout hoort 15 a20 jaar mee te gaan
Heb 2 recensies geschreven op de site van Hornbach maar werden verwijderd
Hun laatste reactie we gaan niet meer op dit probleem in
Bij de organisatie koop ik nooit meer iets
Ruud
Fons dam
Maar een verkoper beschikbaar
Laat je meer dan 20 min wachten
(Helpt klant)
En zegt dan glassnijden doe ik niet.
Niet echt klant gericht.
Hennie Förster
32,19 euro. Verschil van 20,31 euro???? Dit zou je diefstal of zwendel kunnen noemen. Of klanten misleiding??? Dit is een slechte zaak, zeker als je dit aankaart bij de retour balie en zo word afgescheept. Ze moesten zich dood schamen. Ik raad iedereen aan om goed op te letten bij de kassa.
gerd meijerink
factuur nummer: 9030399328
weg over de 30,- ik heb duidelijk gezegd dat je zo niet met klanten om kunt gaan hij moest lachen en dat het geen service is ik zei bij jullie kom ik nooit weer en hij vond het prima.
waardeloos ik was woest.
mensen geen TUINSPROEIERS BIJ HORNBACH KOPEN ! er zit geen garantie en retour op want 1 maal gebruikt kun je het vergeten !!
Monique
Willeke
Richard
Henk Niestijl
Gerrit-Jan van den Heuvel
Koop je meerdere schuurmachines van 20 volt en krijg je nog uitleg in de winkel dat de accu’s uitwisselbaar zijn dan moet je daar wel vanuit kunnen gaan
Nu blijkt dat niet mogelijk te zijn
Heb de service desk aan de telefoon gehad en die beaamt dat dit niet goed op de site staat maar doet er vervolgens niks mee erg slecht
Nu ben ik verplicht een lichtere accu en oplader er bij te kopen zonder dat ze iets van coulance doen, ook wordt de informatie op de website niet veranderd
Erg slecht
Maryam
I bought two bathroom cranes, one of which upon opening I saw is missing two parts (the other one was fine) and also had some scratches on it. To me it seemed like it was a returned product. Upon seeing the missing parts, I went back to Hornbach Breda, to change the crane, but a woman by the name of Bridgette who claimed to be the branch manager told me they can only give me the missing parts but with the old scratched crane.
I told her that I want the entire crane replaced, as to me it seemed like someone had tried to install it before and just took out some parts and returned it (as it had scratches on it). But she claimed they can’t replace it even though on the cashier receipt it is clearly stated you can return the product within 30 days (it was still within this period).
Additionally this Brigette character had the audacity to say it was impossible that the crane was missing any parts as they are weighing them in the factory and it would be rejected if that was the case. and also she claimed it wasn’t a returned product. and basically and directly calling me a liar and a thief.
As I knew my rights, I kept telling her I want the crane replaced with all the parts, as I had paid for a new crane and getting a used crane is not acceptable. But she just kept saying that its impossible that the parts were missing or the product was used already. and even threatened me to have me removed from the shop.
I tried to settle the issue by being civilized, but if someone calls me a liar and thief and even threatens me to kick me out of course I will not tolerate that.
At the end I told her I’m taking note of your name and will complain about your behavior then she suddenly changed her attitude and said you should’ve said from the beginning that you want it changed and its not about the missing parts!!!!!! (like I was saying anything else!). She clearly was just afraid of the complaint more than anything else.
I have luckily recorded our argument on my phone (started recording when I saw she is calling me a liar and a thief) and can provide the proof of how unprofessional she reacted to a simple returning of a damaged product with missing parts. And made a big scene for no good reason.
I have been a regular customer of Hornbach for the last 8 years and never had any issues, but I recently moved to a new house where the Breda branch is the closest one to me. It is such a shame that a good company is putting such an asocial and incompetent branch manager in charge that would bluntly call a customer liar and thief.
I have to say the guy helping me in the bathroom section was actually very helpful and professional, unfortunately I didn’t catch his name to thank him here.
Edwin
Na 3 weken zelf ter info gebeld over status: afzuigkap is in Duiven binnen geweest, maar vergeven. Medewerker zal mij op de hoogte houden.
14/11: Zelf weer gebeld. Medewerker kan geen info geven op dat moment, maar zegt na te gaan zoeken en mij binnen 1 a 2 dagen terug te bellen.
21/11: Zelf wederom gebeld, site geeft aan dat afzuigkap wel in Groningen en Apeldoorn op voorraad is. Medewerker wederom hele verhaal uit gelegd. Zegt dat verhaal van dat afzuigkap doorgegeven is niet kan kloppen. Medewerker zegt dat Hornbach onderling geen goederen tussen filialen vervoert. Enige dat Hornbach kan doen is geld retourneren.
Als klant moet je zelf achter producten aanbellen, ondanks dat anders word belooft, noteer met wie je belt! Er word niet meegedacht met de klant.
Kortom Hornbach service een nul!!!.