1.5/5
GEMIDDELDE BEOORDELING: 2.9/10
(21 Reviews)

Alle reviews

    Aantal reviews: 21
  1. Beoordeling:

    4
    Hornbach klantgericht en duurzaam?
    Daarvan is zeker geen sprake met mijn ervaring deze week. Afgelopen maandag stond er in de vestiging Apeldoorn tussen de plantentafels één tafel met een tafelblad voorzien van een gatenplantmotief (Monstera). Al eerder had ik enkele van deze plantentafels daar als voordelige aanbieding gekocht. De plantentafel was echter niet voorzien van een prijskaartje. Bij de servicebalie kreeg ik een van een barcode voorzien prijskaartje van €4,50. Een gereduceerde prijs, omdat het artikel uit de collectie was (maar stond dus nog wel tussen soortgelijke plantentafels met een ander bladmotief). Vervolgens mislukte de betaling. De aanwezige medewerkster liet weten dat dit product niet verkocht mocht worden. Dat stond in het systeem en daar moest ik het mee doen. De reden daarvoor was haar onduidelijk. Een collega medewerkster kon mij ook niet verder helpen. Ook zij beriep zich op het systeem. Bij tussenkomst (op mijn verzoek) van de vestigingsmanager bleek verkoop niet mogelijk, omdat dit product uit de collectie was en daarom diende te worden vernietigd. Ook de vestigingsmanager viel niet te vermurwen, ook niet met inbreng van het duurzaamheidsaspect. Ook de boeking van een dergelijke verkoop zou lastig zijn. Discussie was feitelijk niet mogelijk. Hij verklaarde zich nog wel bereid hogerop in de organisatie (hoofdkantoor) navraag te doen en mij daarover te informeren. Twee dagen later werd ik gebeld en mij in een paar woorden duidelijk gemaakt dat de verkoop van deze plantentafel niet mogelijk was. Deze moest en zou vernietigd worden. Basta.
    Conclusie: Wat deze ervaring betreft is Horbach in mijn beleving een door de omvang van het bedrijf een logge, starre, niet klantvriendelijke en niet flexibele organisatie; een organisatie die kennelijk duurzaamheid en hergebruik niet hoog in haar vaandel heeft staan. Wellicht wordt het tijd de missie van de organisatie eens onder loep te houden en aan te passen met mede in communicatieve zin meer aandacht voor een meer klantvriendelijke opstelling, met meer nadruk op de menselijke maat ipv in hoge mate het bedrijfsmatige en voor de klant onpersoonlijke systeemdenken!
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  2. Beoordeling:

    6
    klacht pfffff opgelost !
    Helaas tot een klacht mbt het art gekomen, na bijna 2 jaar, garantie in voorwaarden Hornbach 10 jaar garantie op toilet brillen, was een barstje in gekomen in de lengte richting.

    Via Hornbacht Duiven is het probleem uiteindelijk opgelost !

    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  3. Beoordeling:

    2
    👎teleurgesteld
    Tuintegels tuinhuisje en grote zak zand.
    Tuintegels vertraging benoem je dat je het tuinhuisje rond de zelfde tijd wil laten bezorgen
    Netjes uitleg wat de reden is.
    Krijg ik eerst te horen geen probleem dat kan je bij de leverancier aan geven puntje bij paaltje kon dit niet vraag je om een oplossing word je niet fijn te wordt gestaan.
    Uiteindelijk artikel geannuleerd ik ben hier in erg in teleurgesteld. Slechte klantenservice niet oplossing gericht jammer…..
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  4. Beoordeling:

    2
    Niet betrouwbaar of behulpzaam
    Na een maand nog steeds geen spoelbak geleverd gekregen. Na wel 20 belletjes met de klantenservice, steeds andere medewerkers die de order afhandelen niets opgeschoten. Krijg totaal geen informatie, willen geen info geven over wie de leverancier is en blijven valse beloftes maken dat het opnieuw wordt verzonden? Maar nooit verzendinformatie? Hier kun je je planning niet op bouwen. De installatie van de keuken mega vertraagd..
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  5. Beoordeling:

    2
    Bladblazer
    Bladblazer 2mnd oud en schakelknop afgebroken 2jaar garantie staat zelfs op de site van hornbach maar na 45min wachten en 5 baliemedewerkers verder kreeg ik te horen dat ik zelf de fabrikant moest mailen en dat het dan opgehaald zou worden bij mij thuis .ik koop bij hornbach en niet bij de fabrikant maar helaas ik werd afgescheept met zelf oplossen.Heb de fabrikant gemaild en kreeg te horen dat hornbach dat hoort in te nemen en af te handelen staat niet voor niets 2 jaar garantie voor.hornbach je slaat de plank volkomen mis!!ik zal nooit meer al is het een spijker bij hornbach kopen groeten een zeer geïrriteerde koper
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  6. Beoordeling:

    4
    Slechte reactie op klacht
    Vijf en een half jaar geleden een vijftal identieke LED armaturen gekocht met een opgegeven levensduur van 30.000 branduren. Alle armaturen hebben nog geen 1000 uur gebrand maar nu al zijn er twee defect. Enige reactie op uitgebreide klacht bij Hornbach is dat er na vijf jaar geen sprake meer is van garantie.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  7. Beoordeling:

    2
    Garantie waardeloos
    Gisteren bij Hornbach Nijmegen een toiletbril trachten terug te brengen na 3 maanden gebruik.
    De schanieren werken niet meer.
    Wordt niet gehonoreerd en na melden via klantenservice :
    garantie is 1 maand ongebruikt, hoe dan!!!!
    de bril is 3 maanden gebruikt en vies, natuurlijk gebruiken we hem, hoef het niet in de kast te zetten!!!
    Ik mag toch verwachten dat een bril langer dan 3 maanden mee gaat.
    Super slecht!!!!!!!!!!!!!!
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  8. Beoordeling:

    2
    Klachten ervice zwolle sanitair
    Op sanitair afdeling niemand aanwezig. Desk medewerker die daar staat gevraagd als er iemand is die mij kan helpen. Krijg antwoord zijn bezig. Naar 15 min nogmaals gevraagd. Had ik beter niet kunnen vragen. Ik moest maar iemand anders zoeken ik word niet meer geholpen. Info balie gegaan gevraagd om wie mij kan helpen zijn mee gegaan dat was ook verkeerd. Kwam nog een klant mij toeschreeuwen die bij die desk medewerker vandaan kwam. Netjes gezegd tegen haar ik heb niks met jouw. Ben geholpen met mijn sanitaire aankoop bij laatste check krijg ik te horen dat de levertijd lang was 4 6 8 weken. Heb mijn bestelling geannuleerd daar de levertijd anders staat vermeld. Heb nog wat artikelen geshopt. Kwam weer langs die desk medewerker die nogsteeds achter de computer stond welke over mij met collega goed had geroddeld. Ze stonden er nog. Wordt aan en nagekeken door die desk medewerker. Daar ik rond keek naar de stelling voor goederen. Ik vraag wat er is. Krijg ik te horen dat ik de winkel wordt uitgezet door de bewaking mijn opmerking. Sorry maar deze desk medewerker die gedurende alle tijd 1 uur alleen maar achter de desk heeft gestaan roddeld mrt medewerkers over klanten en naar klanten. Ook nog bedreigen winkel uitzetten door bewaking. Ik vind dat voor deze medewerker de klant vriendelijkheid zeer ver weg te zoeken is. Dit alles na een verzoek boor 2 keer om een medewerker om mij te helpen.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  9. Beoordeling:

    2
    Hornbach hardhouten tuinbank
    Zeer slechte klantenservice
    Ik heb 4jaar terug een hardhouten schommelbank gekocht bij Hornbach
    De eerste 2 jaar in de herfst en winter binnen gestaan in garage
    Ik wilde hem opnieuw schilderen en helemaal kaal geschuurd tot mijn verbazing was het zitgedeelte helemaal verrot aan de achterkant
    Hornbach een bericht gestuurd wordt op een zeer onvriendelijk manier terug gebeld door de klantenservice
    Er wordt aan een stuk doorgepraat kreeg er bijnageen woord tussen
    Inheb gemeld dat dit een slecht product is hardhout hoort 15 a20 jaar mee te gaan
    Heb 2 recensies geschreven op de site van Hornbach maar werden verwijderd
    Hun laatste reactie we gaan niet meer op dit probleem in
    Bij de organisatie koop ik nooit meer iets
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  10. Beoordeling:

    4
    Levering fittingen
    Online bestelling d.d. 18 09 2023. Op 5 oktober weer eens contact gezocht. Nog steeds niets geleverd. Had beter de auto kunnen nemen. Had deze ellende dan niet gehad.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  11. Beoordeling:

    2
    Lijstenmakerij
    Lijsten makerij.
    Maar een verkoper beschikbaar
    Laat je meer dan 20 min wachten
    (Helpt klant)
    En zegt dan glassnijden doe ik niet.
    Niet echt klant gericht.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  12. Beoordeling:

    2
    Slechte prijs op artikel in zwolle
    Bij het aanschaffen van wat vloertegels 60×30 staat de prijs van 24,95 per vierkante meter en per pak van 7 st. 32,19. Verder geen stuks prijs of dergelijke. Ik heb 10 tegels nodig en is nog lang geen 2 vierkante meter. Dus zou niet meer mogen zijn dan 50 euro. Bij de kassa afgerekend 10×7,5 euro = 75 euro??? Met deze bon ben ik direct doorgestuurd naar de retour balie bij de ingang. Daar werd mij verteld door de medewerker dat losse tegels 7,5 euro kosten, wat nergens vermeld staat. Dan zou je zeggen 1 pak 32,19 + 3×7,5= 54,69 euro en geen 75,00 euro. Of ben ik nu gek??? Word ik hier nu (bestolen) van 20,31 euro??? Ook de medewerkster aan de balie heeft mij zeer onvriendelijk te word gestaan en eigenlijk schouderophalend behandeld. Ik heb de tegels daar ingeleverd en 75,euro terug gekregen en ben 2 volle pakken gaan halen (14 stuks) voor 64,38 euro. Dus 4 meer en 10,62 euro goedkoper??? Alleen had ik het nog anders moeten doen, namelijk 1 pak en 3 los voor 54,69 euro. Dan zou ik 20,31 euro uitgespaard hebben. Dit is een zéér slechte zaak bij Hornbach Zwolle. Klanten worden goed op het verkeerde been gezet hierdoor, en komen de prijs aanduiding totaal niet na. En rekenen gewoon bij 7 losse tegels (ook één pak) 7×7,5 = 52,50 in plaats van
    32,19 euro. Verschil van 20,31 euro???? Dit zou je diefstal of zwendel kunnen noemen. Of klanten misleiding??? Dit is een slechte zaak, zeker als je dit aankaart bij de retour balie en zo word afgescheept. Ze moesten zich dood schamen. Ik raad iedereen aan om goed op te letten bij de kassa.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  13. Beoordeling:

    2
    slechte klantenservice en geen garantie geld terug !!!
    geka 3-arm sproeier gekocht online. vandaag 06-06-2023 binnen gekregen via postnl.. artikel in elkaar gezet zoals het hoort vervolgens aangesloten met de tuinslang op de doos staat bij 2 bar 10 meter en bij 4 bar 12 meter wijdte met sproeien. vergeet dat maar heel langzaam draait hij bij 1,5 tot 2 bar en haalt niet meer dan 5 meter en lekt aan alle kanten. gebeld met de klantenservice, slecht behandelt. en omdat hij gebruikt is om te proberen kan ik hem niet terug sturen schandalig zo ga je niet met klanten om. je moet hem toch uit proberen of het product je bevalt. anders kom je er nooit achter of het product je bevalt. ik krijg mijn geld niet terug, 15 dagen bedenktijd vergeet dat maar niet bij Hornbach. ze moeten zich diep schamen hoe ze met klanten om gaan.
    factuur nummer: 9030399328
    weg over de 30,- ik heb duidelijk gezegd dat je zo niet met klanten om kunt gaan hij moest lachen en dat het geen service is ik zei bij jullie kom ik nooit weer en hij vond het prima.
    waardeloos ik was woest.
    mensen geen TUINSPROEIERS BIJ HORNBACH KOPEN ! er zit geen garantie en retour op want 1 maal gebruikt kun je het vergeten !!
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  14. Beoordeling:

    2
    Erg slechte levering via de webshop
    3 rollen behang besteld was alleen online te bestellen :-/. Na 12 dagen nog niks binnen, klantenservice gebeld, pakket is zoek is waarschijnlijk nog in Polen. 2 dagen later blijk ik een nieuwe bestelling te hebben gedaan ( want Hornbach zelf kan dat niet, ik weet dus nergens van!!) Bestelling moet nog betaald, ik heb al betaald! Na 2 dagen weer een mail weer een nieuwe bestelling gedaan, ik weet weer nergens van!!!! Klantenservice is pietepet, maar de twee laatste bestellingen zijn geannuleerd ben benieuwd 😭Voorlopig nog steeds niks binnen dus zit nog in de rotzooi om 3 rollen behang! K*t bedrijf! Bah!🥵
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  15. Beoordeling:

    2
    Webshop hornbach nooit meer
    Wij gaan nooit meer bestellen via de webshop van hornbach. De reden hiervoor is dat het een chaos is met leveren..bij ons is het 6x verkeerd gegaan met het leveren van tuintegels eerst werd het steeds uitgesteld en toen het gebracht werd zaten er verkeerde tegels bij. Deze moesten omgeruild worden wat weer verkeerd ging. Zo ook met tegels die we over hadden ging het 3 maal verkeerd. Ook Frans van de webshop is niet iemand waar wij nog graag zaken mee doen. Het is dat bij hornbach nieuwerkerk wij Nelida van de servicedesk troffen door haar zijn wij geweldig geholpen.zelfs zij vertelde ons dat zij dit in de 10 jaar dat zij daar werkt nog nooit meegemaakt had. Met haar hulp is het uiteindelijk allemaal gelukt.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer

Schrijf een review

Het e-mailadres en bestelnummer worden niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ik ga akkoord met de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid door deze review te plaatsen. Ik verklaar ook dat ik een daadwerkelijke ervaring heb met dit bedrijf.

Lees ons controlebeleid en hoe wij zorgen dat reviews authentiek zijn.
Bedankt voor het insturen van jouw review!

Hornbach

Hornbach is een van oorsprong Duitse beursgenoteerde bouwmarktketen, met meer dan 150 vestigingen in Nederland, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Luxemburg, Roemenië, Slowakije, Zweden en Tsjechië. De eerste winkel werd in 1877 geopend in het Duitse Landau in der Pfalz. In 1968 kwam het familiebedrijf als eerste in Europa met een bouwmarkt met tuincentrum. Tegenwoordig bestaan de vestigingen uit een bouwmarkt met doe-het-zelfartikelen, een tuincentrum en een dierenafdeling.

Deel deze pagina

Reviews over dit bedrijf

Hier lees je authentieke reviews van anderen over hun ervaring met Hornbach. De beoordeling van 2.9/10 is gebaseerd op 21 gecontroleerde reviews met een gemiddelde van 1.45 uit 5 sterren.

Lees meer reviews:

Schrijf jij ook een review?

De winkel of website bezocht van Hornbach? Al een aankoop gedaan of juist nog niet? Laat hier een review achter en help andere bij het maken van een beslissing, of lees de reviews van klanten die u voor zijn gegaan. Zowel positieve als negatieve ervaringen zijn belangrijk om een betrouwbaar en compleet beeld te krijgen. Om te zorgen voor onafhankelijke en eerlijke reviews, worden alle geplaatste beoordelingen gecontroleerd en eventueel gemodereerd bij onwaarheden of valsheid.

Door feedback en ervaringen met elkaar te blijven delen kunnen we in de toekomst steeds betere en gerichtere keuzes maken wat betreft winkelen. Reviews helpen bij het maken van een keuze voor een betrouwbare winkel. Help anderen door jouw beoordeling te geven over Hornbach en laat zien welke ervaringen jij hebt gehad in de winkel of online met het assortiment, de aankoop, verleende service en de betrouwbaarheid van dit bedrijf.

Lees hieronder onafhankelijke beoordelingen en verkrijg een impressie over de winkel of website van Hornbach.

Jouw bedrijf op Real Reviews?

Wil je ook reviews verzamelen op onze website? Meld je bedrijf gratis aan op deze pagina en start met het verzamelen van reviews voor jouw onderneming.

Lees de reviews en open de website van Hornbach

Als je hieronder op accepteren klikt, wordt automatisch de website van het bedrijf geopend en kun je op onze website authentieke beoordelingen lezen van echte klanten en bezoekers. Dit kan je helpen om een weloverwogen beslissing te nemen over een aankoop bij Hornbach.

Je kunt op onze website meer informatie vinden over hoe we de echtheid van beoordelingen garanderen. Ons privacybeleid en andere relevante informatie kun je ook direct hier vinden. Gebruik de onderstaande knoppen om de bedrijfswebsite te openen en de reviews te lezen, of om deze niet te openen en deze melding te sluiten.

Om je beter van dienst te zijn gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Lees dan ons Privacybeleid.