1.4/5
GEMIDDELDE BEOORDELING: 2.8/10
(16 Reviews)

Alle reviews

    Aantal reviews: 16
  1. Beoordeling:

    4
    Slechte reactie op klacht
    Vijf en een half jaar geleden een vijftal identieke LED armaturen gekocht met een opgegeven levensduur van 30.000 branduren. Alle armaturen hebben nog geen 1000 uur gebrand maar nu al zijn er twee defect. Enige reactie op uitgebreide klacht bij Hornbach is dat er na vijf jaar geen sprake meer is van garantie.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  2. Beoordeling:

    2
    Garantie waardeloos
    Gisteren bij Hornbach Nijmegen een toiletbril trachten terug te brengen na 3 maanden gebruik.
    De schanieren werken niet meer.
    Wordt niet gehonoreerd en na melden via klantenservice :
    garantie is 1 maand ongebruikt, hoe dan!!!!
    de bril is 3 maanden gebruikt en vies, natuurlijk gebruiken we hem, hoef het niet in de kast te zetten!!!
    Ik mag toch verwachten dat een bril langer dan 3 maanden mee gaat.
    Super slecht!!!!!!!!!!!!!!
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  3. Beoordeling:

    2
    Klachten ervice zwolle sanitair
    Op sanitair afdeling niemand aanwezig. Desk medewerker die daar staat gevraagd als er iemand is die mij kan helpen. Krijg antwoord zijn bezig. Naar 15 min nogmaals gevraagd. Had ik beter niet kunnen vragen. Ik moest maar iemand anders zoeken ik word niet meer geholpen. Info balie gegaan gevraagd om wie mij kan helpen zijn mee gegaan dat was ook verkeerd. Kwam nog een klant mij toeschreeuwen die bij die desk medewerker vandaan kwam. Netjes gezegd tegen haar ik heb niks met jouw. Ben geholpen met mijn sanitaire aankoop bij laatste check krijg ik te horen dat de levertijd lang was 4 6 8 weken. Heb mijn bestelling geannuleerd daar de levertijd anders staat vermeld. Heb nog wat artikelen geshopt. Kwam weer langs die desk medewerker die nogsteeds achter de computer stond welke over mij met collega goed had geroddeld. Ze stonden er nog. Wordt aan en nagekeken door die desk medewerker. Daar ik rond keek naar de stelling voor goederen. Ik vraag wat er is. Krijg ik te horen dat ik de winkel wordt uitgezet door de bewaking mijn opmerking. Sorry maar deze desk medewerker die gedurende alle tijd 1 uur alleen maar achter de desk heeft gestaan roddeld mrt medewerkers over klanten en naar klanten. Ook nog bedreigen winkel uitzetten door bewaking. Ik vind dat voor deze medewerker de klant vriendelijkheid zeer ver weg te zoeken is. Dit alles na een verzoek boor 2 keer om een medewerker om mij te helpen.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  4. Beoordeling:

    2
    Hornbach hardhouten tuinbank
    Zeer slechte klantenservice
    Ik heb 4jaar terug een hardhouten schommelbank gekocht bij Hornbach
    De eerste 2 jaar in de herfst en winter binnen gestaan in garage
    Ik wilde hem opnieuw schilderen en helemaal kaal geschuurd tot mijn verbazing was het zitgedeelte helemaal verrot aan de achterkant
    Hornbach een bericht gestuurd wordt op een zeer onvriendelijk manier terug gebeld door de klantenservice
    Er wordt aan een stuk doorgepraat kreeg er bijnageen woord tussen
    Inheb gemeld dat dit een slecht product is hardhout hoort 15 a20 jaar mee te gaan
    Heb 2 recensies geschreven op de site van Hornbach maar werden verwijderd
    Hun laatste reactie we gaan niet meer op dit probleem in
    Bij de organisatie koop ik nooit meer iets
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  5. Beoordeling:

    4
    Levering fittingen
    Online bestelling d.d. 18 09 2023. Op 5 oktober weer eens contact gezocht. Nog steeds niets geleverd. Had beter de auto kunnen nemen. Had deze ellende dan niet gehad.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  6. Beoordeling:

    2
    Lijstenmakerij
    Lijsten makerij.
    Maar een verkoper beschikbaar
    Laat je meer dan 20 min wachten
    (Helpt klant)
    En zegt dan glassnijden doe ik niet.
    Niet echt klant gericht.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  7. Beoordeling:

    2
    Slechte prijs op artikel in zwolle
    Bij het aanschaffen van wat vloertegels 60×30 staat de prijs van 24,95 per vierkante meter en per pak van 7 st. 32,19. Verder geen stuks prijs of dergelijke. Ik heb 10 tegels nodig en is nog lang geen 2 vierkante meter. Dus zou niet meer mogen zijn dan 50 euro. Bij de kassa afgerekend 10×7,5 euro = 75 euro??? Met deze bon ben ik direct doorgestuurd naar de retour balie bij de ingang. Daar werd mij verteld door de medewerker dat losse tegels 7,5 euro kosten, wat nergens vermeld staat. Dan zou je zeggen 1 pak 32,19 + 3×7,5= 54,69 euro en geen 75,00 euro. Of ben ik nu gek??? Word ik hier nu (bestolen) van 20,31 euro??? Ook de medewerkster aan de balie heeft mij zeer onvriendelijk te word gestaan en eigenlijk schouderophalend behandeld. Ik heb de tegels daar ingeleverd en 75,euro terug gekregen en ben 2 volle pakken gaan halen (14 stuks) voor 64,38 euro. Dus 4 meer en 10,62 euro goedkoper??? Alleen had ik het nog anders moeten doen, namelijk 1 pak en 3 los voor 54,69 euro. Dan zou ik 20,31 euro uitgespaard hebben. Dit is een zéér slechte zaak bij Hornbach Zwolle. Klanten worden goed op het verkeerde been gezet hierdoor, en komen de prijs aanduiding totaal niet na. En rekenen gewoon bij 7 losse tegels (ook één pak) 7×7,5 = 52,50 in plaats van
    32,19 euro. Verschil van 20,31 euro???? Dit zou je diefstal of zwendel kunnen noemen. Of klanten misleiding??? Dit is een slechte zaak, zeker als je dit aankaart bij de retour balie en zo word afgescheept. Ze moesten zich dood schamen. Ik raad iedereen aan om goed op te letten bij de kassa.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  8. Beoordeling:

    2
    slechte klantenservice en geen garantie geld terug !!!
    geka 3-arm sproeier gekocht online. vandaag 06-06-2023 binnen gekregen via postnl.. artikel in elkaar gezet zoals het hoort vervolgens aangesloten met de tuinslang op de doos staat bij 2 bar 10 meter en bij 4 bar 12 meter wijdte met sproeien. vergeet dat maar heel langzaam draait hij bij 1,5 tot 2 bar en haalt niet meer dan 5 meter en lekt aan alle kanten. gebeld met de klantenservice, slecht behandelt. en omdat hij gebruikt is om te proberen kan ik hem niet terug sturen schandalig zo ga je niet met klanten om. je moet hem toch uit proberen of het product je bevalt. anders kom je er nooit achter of het product je bevalt. ik krijg mijn geld niet terug, 15 dagen bedenktijd vergeet dat maar niet bij Hornbach. ze moeten zich diep schamen hoe ze met klanten om gaan.
    factuur nummer: 9030399328
    weg over de 30,- ik heb duidelijk gezegd dat je zo niet met klanten om kunt gaan hij moest lachen en dat het geen service is ik zei bij jullie kom ik nooit weer en hij vond het prima.
    waardeloos ik was woest.
    mensen geen TUINSPROEIERS BIJ HORNBACH KOPEN ! er zit geen garantie en retour op want 1 maal gebruikt kun je het vergeten !!
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  9. Beoordeling:

    2
    Erg slechte levering via de webshop
    3 rollen behang besteld was alleen online te bestellen :-/. Na 12 dagen nog niks binnen, klantenservice gebeld, pakket is zoek is waarschijnlijk nog in Polen. 2 dagen later blijk ik een nieuwe bestelling te hebben gedaan ( want Hornbach zelf kan dat niet, ik weet dus nergens van!!) Bestelling moet nog betaald, ik heb al betaald! Na 2 dagen weer een mail weer een nieuwe bestelling gedaan, ik weet weer nergens van!!!! Klantenservice is pietepet, maar de twee laatste bestellingen zijn geannuleerd ben benieuwd 😭Voorlopig nog steeds niks binnen dus zit nog in de rotzooi om 3 rollen behang! K*t bedrijf! Bah!🥵
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  10. Beoordeling:

    2
    Webshop hornbach nooit meer
    Wij gaan nooit meer bestellen via de webshop van hornbach. De reden hiervoor is dat het een chaos is met leveren..bij ons is het 6x verkeerd gegaan met het leveren van tuintegels eerst werd het steeds uitgesteld en toen het gebracht werd zaten er verkeerde tegels bij. Deze moesten omgeruild worden wat weer verkeerd ging. Zo ook met tegels die we over hadden ging het 3 maal verkeerd. Ook Frans van de webshop is niet iemand waar wij nog graag zaken mee doen. Het is dat bij hornbach nieuwerkerk wij Nelida van de servicedesk troffen door haar zijn wij geweldig geholpen.zelfs zij vertelde ons dat zij dit in de 10 jaar dat zij daar werkt nog nooit meegemaakt had. Met haar hulp is het uiteindelijk allemaal gelukt.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  11. Beoordeling:

    2
    Waardeloos in Duiven.
    Ben al klant in Duiven vanaf dat ze daar open zijn ik ging voor alles naar de Hornbach maar vandaag was mijn laatste bezoek daar, ik ben mijn vijver aan het veranderen dus ik moest nieuwe 3/4 geribbelde zwarte slang hebben nu was de rol aan het rek op, dus ik loop naar een medewerker die al heel chagerijnig was en vraag heeft u deze nog op voorraad? Ze scant met haar telefoon het product en ze ziet dat er nog genoeg op voorraad moet zijn, ze draait zich om en ze ziet gelijk de pallet één hoog in de stelling staan en zelfs de rol wat we nodig hadden lach bovenop in de pallet, ze loopt naar een collega om te helpen ze komt terug en zegt zo we mogen op Zaterdag niets uit de stelling pakken met de heftruck ik zeg he wat zeg je me nou ben ik daar 35 kilometer voor niets voor gereden? Je kon er met een trapje wat notabene ook nog in het zelfde gangpad stond zo bij maar nee mocht niet en ik kon weer vertrekken, dit was voor mij gelijk de laatste keer Hornbach ik vind het gewoon een grote misser van hun.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  12. Beoordeling:

    2
    Badkamer
    Wij hebben meerdere keren een formele afspraak gehad voor een nieuwe badkamer. Vanaf het begin was duidelijk waar wij wonen. Meerdere gesprekken dus. Op het moment van concrete afspraken bleek dat Hornbach geen installateurs had die bij ons konden/wilden installeren. Dat had in het begin al duidelijk kunnen zijn wanneer de verkoper scherp was geweest.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  13. Beoordeling:

    2
    Erg slechte service
    Erg slechte klantenservice en onjuist heden op de website
    Koop je meerdere schuurmachines van 20 volt en krijg je nog uitleg in de winkel dat de accu’s uitwisselbaar zijn dan moet je daar wel vanuit kunnen gaan
    Nu blijkt dat niet mogelijk te zijn
    Heb de service desk aan de telefoon gehad en die beaamt dat dit niet goed op de site staat maar doet er vervolgens niks mee erg slecht
    Nu ben ik verplicht een lichtere accu en oplader er bij te kopen zonder dat ze iets van coulance doen, ook wordt de informatie op de website niet veranderd
    Erg slecht
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  14. Beoordeling:

    2
    Very bad management in the Breda Branch
    Very bad management in the Breda Branch (if the woman claiming to be the branch manager, by the name of Bridgette, is actually the manager).

    I bought two bathroom cranes, one of which upon opening I saw is missing two parts (the other one was fine) and also had some scratches on it. To me it seemed like it was a returned product. Upon seeing the missing parts, I went back to Hornbach Breda, to change the crane, but a woman by the name of Bridgette who claimed to be the branch manager told me they can only give me the missing parts but with the old scratched crane.
    I told her that I want the entire crane replaced, as to me it seemed like someone had tried to install it before and just took out some parts and returned it (as it had scratches on it). But she claimed they can’t replace it even though on the cashier receipt it is clearly stated you can return the product within 30 days (it was still within this period).

    Additionally this Brigette character had the audacity to say it was impossible that the crane was missing any parts as they are weighing them in the factory and it would be rejected if that was the case. and also she claimed it wasn’t a returned product. and basically and directly calling me a liar and a thief.

    As I knew my rights, I kept telling her I want the crane replaced with all the parts, as I had paid for a new crane and getting a used crane is not acceptable. But she just kept saying that its impossible that the parts were missing or the product was used already. and even threatened me to have me removed from the shop.

    I tried to settle the issue by being civilized, but if someone calls me a liar and thief and even threatens me to kick me out of course I will not tolerate that.

    At the end I told her I’m taking note of your name and will complain about your behavior then she suddenly changed her attitude and said you should’ve said from the beginning that you want it changed and its not about the missing parts!!!!!! (like I was saying anything else!). She clearly was just afraid of the complaint more than anything else.

    I have luckily recorded our argument on my phone (started recording when I saw she is calling me a liar and a thief) and can provide the proof of how unprofessional she reacted to a simple returning of a damaged product with missing parts. And made a big scene for no good reason.

    I have been a regular customer of Hornbach for the last 8 years and never had any issues, but I recently moved to a new house where the Breda branch is the closest one to me. It is such a shame that a good company is putting such an asocial and incompetent branch manager in charge that would bluntly call a customer liar and thief.

    I have to say the guy helping me in the bathroom section was actually very helpful and professional, unfortunately I didn’t catch his name to thank him here.

    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  15. Beoordeling:

    2
    Afzuigkap besteld, service nul
    1/10 Online bij Hornbach een afzuigkap besteld, afleveren bij Hornbach Duiven.
    Na 3 weken zelf ter info gebeld over status: afzuigkap is in Duiven binnen geweest, maar vergeven. Medewerker zal mij op de hoogte houden.
    14/11: Zelf weer gebeld. Medewerker kan geen info geven op dat moment, maar zegt na te gaan zoeken en mij binnen 1 a 2 dagen terug te bellen.
    21/11: Zelf wederom gebeld, site geeft aan dat afzuigkap wel in Groningen en Apeldoorn op voorraad is. Medewerker wederom hele verhaal uit gelegd. Zegt dat verhaal van dat afzuigkap doorgegeven is niet kan kloppen. Medewerker zegt dat Hornbach onderling geen goederen tussen filialen vervoert. Enige dat Hornbach kan doen is geld retourneren.
    Als klant moet je zelf achter producten aanbellen, ondanks dat anders word belooft, noteer met wie je belt! Er word niet meegedacht met de klant.
    Kortom Hornbach service een nul!!!.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer

Schrijf een review

Het e-mailadres en bestelnummer worden niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ik ga akkoord met de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid door deze review te plaatsen. Ik verklaar ook dat ik een daadwerkelijke ervaring heb met dit bedrijf.

Lees ons controlebeleid en hoe wij zorgen dat reviews authentiek zijn.
Bedankt voor het insturen van jouw review!

Hornbach

Hornbach is een van oorsprong Duitse beursgenoteerde bouwmarktketen, met meer dan 150 vestigingen in Nederland, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Luxemburg, Roemenië, Slowakije, Zweden en Tsjechië. De eerste winkel werd in 1877 geopend in het Duitse Landau in der Pfalz. In 1968 kwam het familiebedrijf als eerste in Europa met een bouwmarkt met tuincentrum. Tegenwoordig bestaan de vestigingen uit een bouwmarkt met doe-het-zelfartikelen, een tuincentrum en een dierenafdeling.

Deel deze pagina

Reviews over dit bedrijf

Hier lees je authentieke reviews van anderen over hun ervaring met Hornbach. De beoordeling van 2.8/10 is gebaseerd op 16 gecontroleerde reviews met een gemiddelde van 1.4 uit 5 sterren.

Lees meer reviews:

Schrijf jij ook een review?

De winkel of website bezocht van Hornbach? Al een aankoop gedaan of juist nog niet? Laat hier een review achter en help andere bij het maken van een beslissing, of lees de reviews van klanten die u voor zijn gegaan. Zowel positieve als negatieve ervaringen zijn belangrijk om een betrouwbaar en compleet beeld te krijgen. Om te zorgen voor onafhankelijke en eerlijke reviews, worden alle geplaatste beoordelingen gecontroleerd en eventueel gemodereerd bij onwaarheden of valsheid.

Door feedback en ervaringen met elkaar te blijven delen kunnen we in de toekomst steeds betere en gerichtere keuzes maken wat betreft winkelen. Reviews helpen bij het maken van een keuze voor een betrouwbare winkel. Help anderen door jouw beoordeling te geven over Hornbach en laat zien welke ervaringen jij hebt gehad in de winkel of online met het assortiment, de aankoop, verleende service en de betrouwbaarheid van dit bedrijf.

Lees hieronder onafhankelijke beoordelingen en verkrijg een impressie over de winkel of website van Hornbach.

Jouw bedrijf op Real Reviews?

Wil je ook reviews verzamelen op onze website? Meld je bedrijf gratis aan op deze pagina en start met het verzamelen van reviews voor jouw onderneming.

Lees reviews en bekijk Hornbach

Hornbach

Om je beter van dienst te zijn gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Lees dan ons Privacybeleid.