De winkel of website bezocht van Hornbach? Al een aankoop gedaan of juist nog niet? Laat hier een review achter en help andere bij het maken van een beslissing, of lees de reviews van klanten die u voor zijn gegaan. Zowel positieve als negatieve ervaringen zijn belangrijk om een betrouwbaar en compleet beeld te krijgen. Om te zorgen voor onafhankelijke en eerlijke reviews, worden alle geplaatste beoordelingen gecontroleerd en eventueel gemodereerd bij onwaarheden of valsheid.
Door feedback en ervaringen met elkaar te blijven delen kunnen we in de toekomst steeds betere en gerichtere keuzes maken wat betreft winkelen. Reviews helpen bij het maken van een keuze voor een betrouwbare winkel. Help anderen door jouw beoordeling te geven over Hornbach en laat zien welke ervaringen jij hebt gehad in de winkel of online met het assortiment, de aankoop, verleende service en de betrouwbaarheid van dit bedrijf.
Lees hieronder onafhankelijke beoordelingen en verkrijg een impressie over de winkel of website van Hornbach.
Alle reviews
Albert Kok
Conclusie: Wat deze ervaring betreft is Horbach in mijn beleving een door de omvang van het bedrijf een logge, starre, niet klantvriendelijke en niet flexibele organisatie; een organisatie die kennelijk duurzaamheid en hergebruik niet hoog in haar vaandel heeft staan. Wellicht wordt het tijd de missie van de organisatie eens onder loep te houden en aan te passen met mede in communicatieve zin meer aandacht voor een meer klantvriendelijke opstelling, met meer nadruk op de menselijke maat ipv in hoge mate het bedrijfsmatige en voor de klant onpersoonlijke systeemdenken!
R.Gobets
Via Hornbacht Duiven is het probleem uiteindelijk opgelost !
Verhofstad
Tuintegels vertraging benoem je dat je het tuinhuisje rond de zelfde tijd wil laten bezorgen
Netjes uitleg wat de reden is.
Krijg ik eerst te horen geen probleem dat kan je bij de leverancier aan geven puntje bij paaltje kon dit niet vraag je om een oplossing word je niet fijn te wordt gestaan.
Uiteindelijk artikel geannuleerd ik ben hier in erg in teleurgesteld. Slechte klantenservice niet oplossing gericht jammer…..
Judith
Heeren
Evert Arts
Johan Sluijer
De schanieren werken niet meer.
Wordt niet gehonoreerd en na melden via klantenservice :
garantie is 1 maand ongebruikt, hoe dan!!!!
de bril is 3 maanden gebruikt en vies, natuurlijk gebruiken we hem, hoef het niet in de kast te zetten!!!
Ik mag toch verwachten dat een bril langer dan 3 maanden mee gaat.
Super slecht!!!!!!!!!!!!!!
Van Rijn
Hofma
Ik heb 4jaar terug een hardhouten schommelbank gekocht bij Hornbach
De eerste 2 jaar in de herfst en winter binnen gestaan in garage
Ik wilde hem opnieuw schilderen en helemaal kaal geschuurd tot mijn verbazing was het zitgedeelte helemaal verrot aan de achterkant
Hornbach een bericht gestuurd wordt op een zeer onvriendelijk manier terug gebeld door de klantenservice
Er wordt aan een stuk doorgepraat kreeg er bijnageen woord tussen
Inheb gemeld dat dit een slecht product is hardhout hoort 15 a20 jaar mee te gaan
Heb 2 recensies geschreven op de site van Hornbach maar werden verwijderd
Hun laatste reactie we gaan niet meer op dit probleem in
Bij de organisatie koop ik nooit meer iets
Ruud
Fons dam
Maar een verkoper beschikbaar
Laat je meer dan 20 min wachten
(Helpt klant)
En zegt dan glassnijden doe ik niet.
Niet echt klant gericht.
Hennie Förster
32,19 euro. Verschil van 20,31 euro???? Dit zou je diefstal of zwendel kunnen noemen. Of klanten misleiding??? Dit is een slechte zaak, zeker als je dit aankaart bij de retour balie en zo word afgescheept. Ze moesten zich dood schamen. Ik raad iedereen aan om goed op te letten bij de kassa.
gerd meijerink
factuur nummer: 9030399328
weg over de 30,- ik heb duidelijk gezegd dat je zo niet met klanten om kunt gaan hij moest lachen en dat het geen service is ik zei bij jullie kom ik nooit weer en hij vond het prima.
waardeloos ik was woest.
mensen geen TUINSPROEIERS BIJ HORNBACH KOPEN ! er zit geen garantie en retour op want 1 maal gebruikt kun je het vergeten !!
Monique
Willeke