1.6/5
GEMIDDELDE BEOORDELING: 3.2/10
(13 Reviews)

Alle reviews

    Aantal reviews: 13
  1. Beoordeling:

    2
    Klachten over de service, oplossingsgerichtheid en verantwoordelijkheid van het bedrijf
    Helaas heb ik dezelfde ervaring met dit bedrijf. Eigenlijk allemaal soortgelijke klachten, die ik hier teruglees (ook op de site klacht.nl, google maar eens op “klachten van kooten tuin en buitenleven”) Leveringen steeds uitgesteld, verkeerde maat planken geleverd voor schuttingdelen, te weinig materialen geleverd, vervolgens de order betreffen buitenverblijf willen cancelen omdat er geen vertrouwen meer is in dit bedrijf en vervolgens geconfronteerd worden met 30% annuleringskosten. Dan maar wegens de annuleringskosten wederom kansen geven de volgende order goed af te leveren. Wederom last minute weer de planning gewijzigd, vervolgens komen ze uiteindelijk en maken ze de werkzaamheden niet af. Sta je wederom als klant weer voor een verrassing en kun je wederom je eigen planning weer omgooien. Na enorm veel geduld te hebben opgebracht en kansen te hebben gegeven, ben ik er klaar mee. Ik heb nu uiteindelijke besloten om het buitenverblijf door iemand anders te laten afronden en deze kosten van de restbetaling in te houden. Omdat het bedrijf nu het geld wil opeisen, wil ik graag in contact komen met mensen welke soortgelijke ervaringen hebben met dit bedrijf. In het kader van samen staan we sterker!! Hieronder zal ik dan ook mijn gegevens achterlaten, zodat jullie met mij in contact kunne komen:

    fkraakman@hotmail.com

    Note: Ik heb met de toenmalige bedrijfsleider (deze is inmiddels niet meer werkzaam bij v Kooten) van de betreffende vestiging een heel prettig gesprek gehad en de betreffende bedrijfsleider is zelfs 2 keer thuis langs geweest, er zijn hier mondeling heel veel zaken besproken, afspraken en beloftes gemaakt. Echter worden deze nu allemaal van tafel geveegd door de directeur en wordt de betreffende bedrijfsleider meerdere malen voor leugenaar uitgemaakt. Dit soort uitlatingen kun je echt niet maken richting een klant, dit is gewoon zeer onprofessioneel

    Graag verneem ik jullie reacties

    Met vriendelijke groet,

    Fanny Kraakman

    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  2. Beoordeling:

    2
    Deuren sluiten niet meer en hout begint te scheuren
    In oktober 2022 tuinhuis gekocht, toen ook een datum voor het plaatsen in april 2023 afgesproken werd de middag ervoor afgebeld, konden pas week later komen plaatsen, alsof wij geen tijd voor hun hoeven vrij te maken en afspraken moeten verzetten. Voor dit ongemak kregen wij een kadobon twv 50 te besteden in hun showroom. Het bedrijf die het kwam plaatsen prima jongens niets op aan te merken. Echter nu ongeveer 2 maanden later kunnen de deuren niet meer dicht en het hout vertoond al scheuren, dit komt door het warme weer werd er aangegeven ja snap dat de warmte iets doet met hout. Nadat ik nogmaals een paar keer had aangegeven dat het steeds erger werd en ik graag een oplossing zou zien kreeg ik een service formulier om in te vullen, dit gedaan kreeg een na een week een reactie dat ik de deuren zelf moet afhangen met een inbus sleutel sleutel, sorry maar ik heb geen zelfbouw pakket gekocht. En betreft het hout dat moet ik zelf gaan beitsen, pardon ik heb een behandeld tuinhuis gekocht, welke is geadviseerd door de verkoper in de showroom zodat ik de aankomende jaren er geen onderhoud aan hoef te plegen, hiervoor hebben we betaald en hebben geen kuipje boter gekocht waar de deksel niet meer oppast en het kuipje van gaat barsten!
    Vandaag een reactie gegeven op hun mail ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen, maar ik weet zeker dat ik die waardebon niet ga besteden.
    Antwoord gekregen, wij moeten zelf de deuren afhangen en de scheuren verven.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  3. Beoordeling:

    2
    Waardeloos bedrij!
    Ruim een jaar geleden een Verasol overkapping besteld bij van Kooten. Op dit moment nog steeds niet alles geleverd en is de overkapping nog niet af…
    Er wordt ongelofelijk slecht, laat of niet gecommuniceerd. Afspraken voor montage ontvang je via de mail op donderdag met een datum voor de week erop. Onmogelijk om vrije dagen bij de werkgever te regelen op deze manier. (Montage afspraken worden overigens met hetzelfde gemak via de mail op het laatste moment ook weer afgezegd. Bij ons al vier keer gebeurd). Contact met van Kooten levert heel veel frustratie op. Medewerkers luisteren slecht, doen beloftes die ze niet nakomen, terugbelverzoeken belanden in de prullenbak en omgaan met ontevreden klanten hebben ze niet geleerd. (Medewerkers schieten in de verdediging, geven aan dat we juist heel dankbaar moeten zijn voor wat wel is geregeld en uiteraard hebben wij alles ‘verkeerd’ begrepen.)
    Spullen verkopen kunnen ze wel heel erg goed. Zodra de koop is gesloten en alles is betaald stopt de klantvriendelijkheid en begint de ellende. Momenteel hebben we geen idee wanneer onze overkapping af zal zijn. Vanwege onze mentale gezondheid kiezen we ervoor om maar af te wachten en zelf geen contact meer op te nemen. De ervaring is dat dat toch zinloos is en je als klant aan het kortste eind trekt. Contact met van Kooten levert gewoonweg te veel stress op. Wellicht moeten we ons gaan beraden op juridische stappen?! We weten het niet meer, het behoorlijk uitzichtloos…
    Tip: showroomvoorlichting is prima, maar bestel daarna gewoon bij een ander bedrijf! Een bedrijf wat wel hecht aan juiste waarden en normen!

    Beste van Kooten, mocht u willen reageren op deze review, alleen een montagedatum op is voldoende! Elke andere reactie heeft voor ons geen waarde meer. Excuses en loze beloften hebben we al genoeg gehad van jullie.

    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
    1. Bij ons nu exact hetzelfde verhaal. Verkopen gaat als een speer, maar als er problemen ontstaan bij en na plaatsing gebeurt er precies wat u hierboven beschrijft. Het is om moedeloos van te worden. Geen contact met een manager te krijgen, geen enkele oplossing die geboden wordt.
      0

      0

      Je hebt al gestemd!

  4. Beoordeling:

    2
    Slecht ontvangst
    Vandaag voor het eerst naar de winkel in Amersfoort geweest. Bij de ingang zat iemand bij een computer die niet op keek. Verder op zat een medewerker in gesprek. Verder niemand gezien maar ook geen medewerker die gedag zei. Dus totaal geen warm welkom. Snap dat de ene medewerker in gesprek zit maar zeg op zijn minst gedag en stuur je collega er naar toe ofzo. We zijn na 3 kwartier maar weer gegaan. Bij de ingang/ uitgang zat inmiddels de andere medewerker ook in gesprek maar deed ook alsof we er niet waren. Daarna zijn we naar een andere zaak gegaan waar we ondanks de drukte snel te woord zijn gestaan. Hoe moeilijk kan het zijn. Het begint toch met het ontvangst. En als ik deze recensies lees komen we zeker niet meer terug.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  5. Beoordeling:

    2
    Geen service meer zodra bestelling is geplaatst
    Eind 2021 een bezoek gebracht aan de showroom in Hoofddorp, waar we goede tips kregen over onze plannen, waarbij we uiteindelijk tot een mooi ontwerp zijn gekomen. Hier is niets op aan te merken.

    Zodra je een offerte hebt geaccepteerd en de bestelling is geplaatst gaat het echter mis.

    Er is geen communicatie over de bestelling, afspraken en levertijden worden niet nagekomen en bij problemen geeft men niet thuis.

    Bij alles wat fout gaat wordt gewezen dat het probleem bij derden ligt, terwijl deze derden enkel met VKBTL willen handelen. VKBTL neemt geen verantwoordelijkheid voor de producten die zij verkopen.

    Het tuinhuis van Lugarde is super mooi geworden en de glaswand van Verasol loopt als een zonnetje. Beiden zijn zeker aan te raden, maar bestellen kun je beter bij een andere partij.

    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  6. Beoordeling:

    2
    Niet tevreden over service
    Heel ontevreden over de service en levertermijn.
    Op 8 juni contact opgenomen om te vragen of de levering volgens plan zou verlopen. Hierop is bevestigend geantwoord geweest dat de levering van de chalet inderdaad binnen 2 weken zou gebeuren. We zijn nu 7 juli, en ondanks de vele mails en telefoontjes (van ons uit) is er nog steeds niets geleverd. Gisteren een mail gekregen dat deze eindelijk op 8 juli geleverd zou worden, krijgen we vandaag een melding van de transporteur dat het weer een week later is, zogezegd omdat het pakket groter is dan verwacht.
    Hier bovenop zijn we dan al akkoord gegaan met een niet-geïmpregneerd product ondanks dat dit wel hetgeen was wat we besteld hebben. Anders mochten we nog 4 weken extra wachten.
    Dit gaat natuurlijk samen met de aannemer die steeds zijn planning moet omgooien om de plaatsing te kunnen verzorgen. Vanwege al deze zaken zijn we zeer teleurgesteld in de onprofessionele manier van werken van dit bedrijf.
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  7. Beoordeling:

    2
    operationeel directeur vraagt om reviews te verwijderen
    operationeel directeur vraagt om reviews te verwijderen
    Ik heb er geen woorden voor!!!
    Op een eerder geplaatste review reageert dit bedrijf op deze platform als volgt.

    Quote
    ” Beste Mia,
    We begrijpen we uw frustratie en gaan we graag met u in gesprek. Er zal contact met u worden opgenomen.

    Met vriendelijke groet,
    Van Kooten Tuin & Buiten Leven”

    unquote
    Tegelijkertijd krijg ik per e-mail het volgende bericht. Notabene van een operationeel directeur:

    Quote
    ” Uw mail is in goed orde ontvangen. Uw mail is ter info doorgestuurd naar dhr van Kooten.

    Hierbij mijn inhoudelijke reactie op hoofdlijnen op uw mail:

    Hetgeen u vraagt kan tegen meerprijs worden (na)geleverd.

    Wij hebben u kenbaar gemaakt wat er mogelijk is en dat er kosten aan verbonden zijn.

    U bent hier niet op in gegaan.

    Helaas hebt u inmiddels, blijkens uw mail, diverse reviews geplaatst.

    De inhoud en toonzetting van uw reviews zijn wat ons betreft onterecht en ongepast.

    Ik vraag u dringend om uw reviews per direct te verwijderen.

    Nadat u uw reviews heeft verwijderd, willen we alsnog u middels een offerte de meerprijs overleggen en u helpen met uw wens.”

    unquote
    Dit is een schoolvoorbeeld van twee gezichten laten zien. Ik laat mij niet intimideren. Een inhoudelijke reactie op dit bericht heb ik reeds verzonden.

    Wat er nu gebeurd is zeer ongepast en onethisch.

    Een positieve review moet je verdienen. Die krijg je niet voor niets. Ik schrijf niet graag een negatieve review. Maar ik heb geen andere keus.

    Ik ga niet aan stuivertje wisselen doen. ik wacht een uitnodiging van de directie met spanning af.

    Mijn advies aan dit bedrijf is:
    Wees objectief, erken je fouten en kom je verplichtingen na. Ga de klant niet op kosten jagen voor iets waar de klant reeds voor heeft betaald.

    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  8. Beoordeling:

    2
    weigert herstel tekorkoming
    Waar gaat het over?? Het is een lang verhaal maar zal een van de belangrijkste klachten uitlichten. Ik heb in dec 2020 een glazen Verasoltuinkamer gekocht bij Van Kooten. Deze is op 26 mei 2021 geplaatst. Het is een mooie tuinkamer. Het is geen standaard tuinkamer uit de verasolfolder. De tuinkamer is aan 3 zijden van glas waarvan de 2 korte zijden 3 schuifpanelen heeft en de lange zijde 5 schuifpanelen. overeengekomen is met Van Kooten, met de verkoper, dat aan elke zijde 2 handgrepen moeten worden geplaatst met een geïntegreerde binnenvergrendeling zodat de schuifpanelen makkelijk open te schuiven is en vanuit binnen op slot/vergrendeld kan worden. In totaal moet Van Kooten dus 6 handgrepen inclusief binnenvergrendeling plaatsten. Toen de heren klaar waren met het monteren van de tuinkamer, zag ik dat 3 van de 6 handgrepen ontbraken. Dit heb ik meteen nadat de heren gevraagd hoe dat zat. zij gaven aan dat zij daar niet overgaan en dat ik dat met Van Kooten zelf moest bespreken. In dit verband heb ik op 10 juni 2021 een e-mail gestuurd. Op dit bericht is er niet gereageerd. Vervolgens heb ik een WhatsAppbericht gestuurd aan de verkoper. Hij reageerde terug op mijn bericht en gaf aan dat zijn schoonvader was overleden en dat ik het op de e-mail moest zetten. No pressure, op 21 juni 2021 heb ik Van Kooten wederom een e-mail en foto’ s gestuurd zoals afgesproken. Van Kooten heeft nimmer gereageerd op mijn bericht. Ik heb zelf weer contact opgenomen met Van Kooten.
    Naar aanleiding van mijn recente e-mail krijg ik de volgende reactie van Van Kooten.
    Ik citeer: ” In uw order kan ik geen afspraken vinden over dat handgrepen anders geplaatst dienen te worden dan zoals nu bij u gemonteerd. => volgens HG was het vanzelfsprekend dat 6 handgrepen geplaatst moeten worden om de panelen open te kunnen schuiven.
    opmerking: afgesproken was dat er 6 handgrepen met geïntegreerde binnenvergrendeling zou moeten worden geplaatst. dat is niet gebeurd. Van Kooten heeft 6 binnenvergrendeling en 3 handgrepen geplaatst. de vergrendelingen zijn los van de handgrepen en ook nog op een niet zo een handige plek geplaatst. ik heb dit ook aangegeven bij de verkoper. Daar heeft Van Kooten niets mee gedaan . Ik heb wat de vergrendeling betreft gelaten voor wat het is. Maar de ontbrekende handgrepen die zijn noodzakelijk om mijn de panelen open te kunnen maken/schuiven. Zonder handgreep gaat dat niet. dit heb ik meerdere malen ook al aangekaart. helaas tot op heden zonder resultaat.
    vervolg reactie Van Kooten
    “Uiteraard willen wij hierin meedenken, echter zal dit voor uw rekening zijn.” => hier heb ik al voor betaald, waarom weer?
    ” In een glaswand is een vast deel en een deel dat schuift handgrepen aan beide zijden is dan ook zeker niet de standaard en ook niet zoals wij dat presenteren in de showroom.” => dit klopt niet. Er zijn geen vaste delen.
    “Het bijplaatsen van handgrepen zou dan ook vervanging van het complete paneel inhouden.” => klopt ook niet. het zijn losse panelen.
    “Dat u last heeft van uw rug is vervelend, alleen om dat oorzakelijk te koppelen aan de glaswanden lijkt mij niet realistisch.” => Van Kooten gaat op de stoel van de arts zitten en neemt mij totaal niet serieus.
    Ik heb hier geen woorden voor!!!
    De oplossing is heel simpel.
    Simpelweg de gemaakte afspraken nakomen en de 3 ontbrekende handgrepen plaatsen.
    Ik ben tot nu toe heel coulant geweest.
    1) de handgrepen en de binnenvergrendelingen zijn niet conform afspraak geplaatst. ik heb dit aangegeven. Van Kooten heeft hier niets mee gedaan. Ik het wat de vergrendeling betreft het gelaten voor wat het is.
    2) herstel tegelwerk
    Dit bedrijf had tijdens het plaatsen van mijn tuinkamer mijn dure keramische tegels beschadigd en niet conform afspraak het tegelwerk uitgevoerd. Voor het herstellen van de werkzaamheden heb ik uit coulance een deel van de kosten voor mijn rekening genomen. Dat hoefde ik eigenlijk niet te doen. Maar ik heb het wel gedaan.
    Ik blijf niet steeds water bij de wijn doen. Van Kooten moet zijn verantwoordelijkheid nemen.
    Ondanks het feit dat het overduidelijk is dat Van Kooten in verzuim is, geeft de verkoper in een telefoongesprek van heden aan dat hij mijn klacht niet in behandeling gaat nemen en een brief van mijn advocaat tegemoet ziet.
    Als dat niet genoeg is, zegt hij in een WhatsAppbericht nog een keer dat hij bij zijn standpunt blijft. M.a.w. hij weigert zijn verplichting na te komen.
    Zo ver kan het gaan bij Van Kooten voor een simpel iets.
    Op advies van mijn advocaat heb ik voorgesteld om aan tafel te gaan om dit op een volwassen manier op te lossen. Tot op heden is dit bedrijf hier niet op ingegaan.
    Opgemerkt dient te worden dat de verkoper mij een zeer onaangename WhatsAppbericht heeft gestuurd om mijn klacht te verwijderen.
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  9. Beoordeling:

    2
    Waarschuwing, pas op voor dit bedrijf!
    Waarschuwing, pas op voor dit bedrijf. Zeer slechte ervaringen hiermee gehad. Zodra het op service aankomt is het helaas een erg onprofessioneel en respectloos bedrijf gebleken. Niet reageren op e-mail, en collega’s die naar elkaar verwijzen. Ze hebben de mond vol van klantgerichtheid maar reageren graag vanuit eigen perspectief en eigen gelijk. Het bedrijf lijkt meer dan het is…
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  10. Beoordeling:

    2
    Schandalig en onbetrouwbaar
    Tuinhuis met overkapping besteld via de website, nog langs geweest in de showroom, offerte ontvangen, akkoord gegaan, aanbetaald en dus wachten op de levering.
    Ondertussen al begonnen met werkzaamheden in de thuis voor fundering e.d.
    Bellen ze paar weken later doodleuk op om te zeggen dat hun leverancier een foutje had in de online configurator. Dus of paar duizend euro bijbetalen of alles annuleren.
    Geannuleerd en besteld bij De Hoeve Buitenleven. Binnen twee weken geleverd, super tevreden in tegenstelling tot Van Kooten.
    Meest schandalige van Van Kooten vind ik nog dat je van twee kanten een overeenkomst hebt, aanbetaald hebt en al begonnen bent met grond/fundering specifiek op maat van dat tuinhuis en dat ze dan doodleuk vlak voor levering meer geld vragen. Schandalig. Zou het andersom ook zo werken?
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  11. Beoordeling:

    10
    Goede vakmensen
    Zeer tevreden over de monteurs, echte professionals die vakwerk hebben afgeleverd.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  12. Beoordeling:

    10
    Veranda
    Na veel vooronderzoek zijn wij naar van Kooten getogen om een veranda uit te zoeken. Bij van Kooten bijzonder goed en netjes geholpen, er is zeer de tijd voor ons genomen. Het plaatsen is ook goed gegaan en de prijs viel niet tegen.
    0

    1

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  13. Beoordeling:

    2
    Om moedeloos van te worden
    Aub bestel hier niets!!
    In heel mijn leven heb ik nog nooit een slechtere service ontvangen als bij van Kooten. Eerste afspraak was leveren in week 14/15 dit werd een week later door het slechte weer (vorstperiode van een week). Kan ik nog inkomen. In week 16 maar eens gebeld hoe het nu zit met de plaatsing van mijn overkapping. Helaas weer een teleurstelling het zou week 19 worden. Werd hier al een beetje ongemakkelijk van. In week 17 maar eens contact opgenomen welke datum ze zouden gaan beginnen. Verkoper kon dit niet aangeven maar zou einde van de week op de hoogte gebracht worden door de planning. Helaas weer vertraging en zouden komen plaatsen week 21. Jawel schrik niet week 21 zijn ze de overkapping komen plaatsen. Zou mooi zijn als dan alles goed zou zijn maar in tegendeel. Verschillende onderdelen niet goed of niet bij. Missen een schoor, de deklatten zijn er niet bij geleverd, niet genoeg duken, afvoer niet aanwezig en de boeiborden zijn niet de juiste dus kunnen het dak ook niet fatsoenlijk afwerken. Na weer beloftes van leveren en weer uitstel is mijn overkapping nog steeds niet afgewerkt. Wanddelen zijn half vastgezet omdat er nog nieuwe deklatten moeten komen. Deze zijn aan het verzakken (kan er nu zo doorheen kijken). Schroeven zijn er op verschillende plaatsen slecht ingedraaid waardoor scheuren aan de wandplanken te zien zijn. Nu heb ik te horen gekregen dat ze het week 26 komen afwerken. Is ongeveer 12 weken later dan originele planning. Ik hoop dat dit dan ook echt gebeurd maar je begrijpt eerst zien dan geloven. Denk dat ze een beetje te groot zijn geworden en niets meer om de klant geven.
    In ieder geval ik heb je gewaarschuwd.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer

Schrijf een review

Het e-mailadres en bestelnummer worden niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ik ga akkoord met de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid door deze review te plaatsen. Ik verklaar ook dat ik een daadwerkelijke ervaring heb met dit bedrijf.

Lees ons controlebeleid en hoe wij zorgen dat reviews authentiek zijn.
Bedankt voor het insturen van jouw review!

Van Kooten Tuin & Buitenleven

Bij van kooten tuin en buitenleven is een breed scala aan producten die gericht zijn op de tuin en het buitenleven te koop. Het merk heeft showrooms waar producten kunnen worden bezichtigd en worden gekocht. Daarnaast is het complete assortiment beschikbaar via de website vankootentuinenbuitenleven.nl. Beoordelingen van klanten worden verzamelt via het platform Trustpilot, dit wordt getoond op de website. Er kunnen producten worden gekocht in de categorieën: Blokhutten, Buitenverblijven, Overkappingen, Veranda’s, Tuinkamers, Tuinbergingen, Tuinhout, Schuttingen en Kunstgras.

Deel deze pagina

Reviews over dit bedrijf

Hier lees je authentieke reviews van anderen over hun ervaring met Van Kooten Tuin & Buitenleven. De beoordeling van 3.2/10 is gebaseerd op 13 gecontroleerde reviews met een gemiddelde van 1.6 uit 5 sterren.

Lees meer reviews:

Schrijf jij ook een review?

Lees op deze pagina beoordelingen van Van Kooten Tuin & Buitenleven waarin ervaringen uit zowel de winkel als de webshop staan beschreven. Bent u van plan iets te gaan kopen bij Van Kooten Tuin & Buitenleven dan kunt u op basis van deze ervaringen een overwogen keuze maken. Heeft u onlangs iets gekocht bij of een bezoek gebracht aan Van Kooten Tuin & Buitenleven, deel dan deze ervaring, in een review, door te vertellen hoe de bestelling is verlopen, van aankoop tot levering en eventuele garantie of behandeling van klachten.

Door feedback en ervaringen met elkaar te delen kunnen we in de toekomst steeds betere en gerichtere keuzes maken wat betreft fysiek of online winkelen. Onafhankelijke reviews helpen bij het maken van een keuze voor een bepaalde winkel. Help anderen door jouw beoordeling te geven over Van Kooten Tuin & Buitenleven en laat zien welke ervaringen jij hebt gehad in de winkel met het assortiment, aankoop, service en de betrouwbaarheid.

Vorm jouw mening over deze winkel door reviews van anderen te lezen. Lees hier onafhankelijke beoordelingen van echte klanten over Van Kooten Tuin & Buitenleven!

Jouw bedrijf op Real Reviews?

Wil je ook reviews verzamelen op onze website? Meld je bedrijf gratis aan op deze pagina en start met het verzamelen van reviews voor jouw onderneming.

Lees reviews en bekijk Van Kooten Tuin & Buitenleven

van kooten tuin en buitenleven

Om je beter van dienst te zijn gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Lees dan ons Privacybeleid.