Easypark is een parkeer-app waarmee je door heel Nederland en België in de meeste grote steden en bij vliegvelden kunt parkeren. Parkeren kan op straat en in bepaalde aangewezen garages. Bij Easypark betaal je geen abonnementskosten maar een kleine commissie per parkeeractie, het parkeertarief betaal je vervolgens per minuut. Een parkeeractie kan eenvoudig via de app voor smartphones worden gestart en gestopt, dit heeft als voordelen dat er precies wordt betaald voor de periode van parkeren en hoeft er dus niet vooruit te worden betaald bij een vaste parkeermeter, daarnaast worden kosten achteraf per maand geïncasseerd van de bankrekening.

Alle reviews
Pipo
Niet of slecht contact te leggen en wordt niets aan gedaan.
Dennis Red
COEN G De Jong
Marc J.c. De Jong
Tim
Catharina Van der Greft
Dirk van Loon
Rob Huussen
stefan spaargaren
Marieke
Nadia
Ragnar
Teunis
Dom maar kan gebeuren, contact op genomen met gemeente Rotterdam deze waren akkoord met een refund alleen EasyPark moest akkoord gaan. 1 maand wachttijd voor een antwoord via e-mail en krijg alleen maar standaard antwoorden dat ik bewijs moet aanleveren.
(Ik had afschrift bonnetje van afhaal Chinees)
Na 4 maanden heb ik het opgegeven maar wel de app verwijderd en andere geïnstalleerd. Wil toch andere mensen waarschuwen want dit zijn gewoon maffia praktijken.
Buceta Sillero, Isabel
Parkeerkosten. De garage wist van niets en wilde me er niet uithalen. Ik kon het op de app niet stopzetten, dat kon alleen als je er zelf uit rijdt met een digitale scan of zoiets. Ik zag het steeds duurder worden en geen hulp. Na frustrerende wachttijden en uiteindelijk iemand van EasyPark aan de lijn krijgen, krijg ik te horen dat ze niets voor me kunnen doen. Gelukkig was de garage wel bereid om de parkeeractie te stoppen. Echt idioot. Ik heb de app verwijderd en het account gestopt. Ik wil niet betalen dus ik ga proberen om ze te blokkeren op mijn bank. Belachelijk bedrijf!
Pieter-Bas Groen
Update 1
Een reactie van Easypark op deze review; doorverwijzing naar een chatbot. Kansloos systeem… ‘ik snap uw vraag niet’ verder komt Chabot niet. De LiveChat is nog trager dan bellen…wat een pipo de clown systeem.
Update 2
Nou zeg, opeens telefonisch niet meer bereikbaar nadat medewerker tijdens het gesprek opeens de verbinding verbreekt.
Update 3
Mijn collega belt u morgen, absoluut!! Dat was 4 dagen geleden…
Update 4
Eindelijk weer iemand van vlees en bloed aan de telefoon gekregen. Wat blijkt…er is nog niets ondernomen. ‘Collega’s hebben het niet opgepakt’. ‘Mijnheer, het wordt nu met spoed opgepakt’ Wat spoed dan inhoudt kon niet verteld worden maar ‘we doen ons best’ Nou dat geeft vertrouwen…
Dit is echt fantastisch entertainment. “We helpen je graag” is de kreet van de Helpdesk.