Easypark is een parkeer-app waarmee je door heel Nederland en België in de meeste grote steden en bij vliegvelden kunt parkeren. Parkeren kan op straat en in bepaalde aangewezen garages. Bij Easypark betaal je geen abonnementskosten maar een kleine commissie per parkeeractie, het parkeertarief betaal je vervolgens per minuut. Een parkeeractie kan eenvoudig via de app voor smartphones worden gestart en gestopt, dit heeft als voordelen dat er precies wordt betaald voor de periode van parkeren en hoeft er dus niet vooruit te worden betaald bij een vaste parkeermeter, daarnaast worden kosten achteraf per maand geïncasseerd van de bankrekening.
Alle reviews
Michel Schmitt
A.de Bruyne
Wordt het overgenomen door EasyPark voorheen Parkmobile.
Betalingen worden geïncasseerd door Riverty GmbH by Buckaroo
Dan in januari’24 gaan zij ineens het e.e.a. veranderen.
Krijg ineens een factuur per post; gemaild dat ik gewoon via mail wil ontvangen
Op 23 februari’24 wil ik parkeren met de app; niet mogelijk “Ongeldige betalingsmethode”….
2x €.0,01 overgemaakt. Telefoon uit en weer aangezet. App werkt niet. App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd; ook dit werkt niet. Alle betalingen zijn (ook van februari’24) geïncasseerd van mijn rekening.
Gebeld met Klantenservice op: 26/27/28 februari ’24.
Er wordt al gemeld dat er een wachttijd is van: 15-25 minuten.
Op moment dat je eindelijk iemand aan de telefoon krijgt wordt de verbinding na 15 minuten verbroken..
Dus de live-chat geprobeerd; zelfde wachttijden. Krijg je een Chabot die niet werkt?? Na 25 minuten komt er eindelijke iemand van klantenservice die antwoord: sorry uw account is beëindigd op 22-2-24. Niet door mij vertelde ik; ohh dan moet ik even verder kijken vertelde medewerkster; ogenblik aub. Verbinding wordt verbroken! 26-2’24 gebeld na 20 minuten wachten een medewerkster gesproken; ik heb haar direct verteld wat probleem is. Zij zou het oplossen een ogenblik aub. Na bijna 15 minuten (timer aangezet) met haar gesproken te hebben wordt de verbinding verbroken. 27-2’24 en 28-2’24 exact zelfde verhaal; weer tijdens telefoongesprek (timer aangezet) waarop ik vroeg: maken jullie telefoon notities in klantenbestand wat er tijdens gesprek verteld wordt; nee antwoorde zij en op 15 minuten is verbinding verbroken.
Mailen heeft absoluut geen zin; je krijgt geen antwoord; ook geen lees of ontvangstbevestiging!
Vandaag 29-2-2024 toch maar weer gebeld; 25 minuten wachten een medewerkster aan telefoon. Verhaal uitgelegd en klantennummer gegeven. Ook Zij vertelde: uw account is beëindigd. Dus wederom verhaal verteld. Zij kon wel zien dat iemand mijn account bij EasyPark had beëindigd. Ogenblikje zei zij ik ga even uw account erbij pakken. Zij zou het opnieuw activeren; in plaats van een mobielnr. +31 in te voeren voert zij+96 in. Ik attendeerde haar hierop; zij zou het gelijk veranderen…… Exact na 15 minuten (timer aangezet) dat ik met haar sprak verbrak de verbinding. Opnieuw gebeld; weer 25 minuten een nieuwe medewerkster, opnieuw de volledige situatie uitgelegd. Ook zij zou e.e.a. veranderen en moest opnieuw inloggen. Werkt niet. Even overleggen met technische dienst dus wachten. Zij komt terug in gesprek en vertelde dat het nu moest werken. Opnieuw ingelogd; werkt nog steeds niet. Zij zou nog iets proberen; dat was de verbinding te verbreken ook nu weer exact op 15 minuten (timer aangezet) dat ik een gesprek had met haar. Denk dat het bedrijf EasyPark zo ongelofelijk veel (terechte!!) klachten krijgt dat er een policy is dat er met 15 minuten automatisch de verbinding verbroken wordt.
Lady_2024
Theo Herber
Vandaag (2-2-24) een rekening gekregen van 46 euro voor het parkeren met een duur van 24 uur in de parkeerzone c1.
Contact gehad met de klantenservice. na een klein half uur eindelijk iemand aan de lijn die uiteindelijk niets voor ons kon betekenen. U heeft daar gestaan dus moet u betalen. Er is geen storing geweest dus het ligt niet aan Easypark. Ronduit waardeloos. Ze probeerde nog aardig te doen, maar uit de manier van spreken kon ik wel opmaken dat ze de hele dag met dit soort gesprekken bezig is.
Easypark? Niet mee in zee gaan. Waardeloze organisatie. Ga eens zoeken op internet naar recenties van Easypark en je kan waarschijnlijk wel een leuke avond hebben met de hele klaagzang.
Nicolette van Leeuwen
Over bellen is waanzin, lange wachttijd en dan een slecht sprekende medewerker die het niet begrijpt. Na lang uitleg zou het op de volgende factuur worden gecorrigeerd. Niet dus! Een mail gestuurd. Geen antwoord. Weer gebeld, zelfde verhaal. Lange wachttijd en een slecht sprekende medewerker met het verstand en behulpzaamheid van een naaktslak.
WAT EEN WAARDELOOS BEDRIJF!! Opgezegd en overgegaan naar ANWB. Of toch maar weer naar de cash en pin 🧐
Smeijer
Bedankt, is dit mijn probleem of jullie probleem Easy Park.
Nooit meer want het is niet easy.
Bas
Er zijn voldoende concurrenten om voor te kiezen!!
Nathalie French
De klantenservice zegt doodleuk “dat kunnen wij niet zien en kunnen u dus ook niet verder helpen”. Er werd nog geopperd dat er misschien een fout was met de internet connectie of tijdelijk glitch met de app maar het was niet hun probleem, ik moet gewoon betalen.
Joris
Loet
Heb nu al de tweede keer dat de app het begeeft en dat mijn parkeer actie is opgelopen, en niet zomaar maar echt tot 90 euro’s. Ze zeggen steeds het niet te kunnen zien om het systeem. Echt een belachelijk bedrijf, Er word totaal geen rekening gehouden met de klanten. Slechte service! Kies nooit voor hun. Ze zijn alleen maar uit op geld. alleen maar onvriendelijk mensen aan de telefoon gehad en het duurde een maand tot dat ik eindelijk een reactie via de e-mail kreeg! Beter Parker met ANWB zij zijn tenminste betrouwbaar
Neelam
Bert van Leeuwen
mijn herkenning staat aan, heb 2a 3 x naar voor en achter gereden ook met verlichting uit, nada, nikkes noppes poortje niet open, dan maar een kaartje genomen.
ik zag het scanpoortje wel knipperen maar helaas (24-11-2023)
Harm
Daphne
Klantenservice onbereikbaar. Een schande dat zo’n product wordt getolereerd in Nederland.
Een chaos ook financieël een ramp. Rijp voor de uitzending RADAR op de televisie! Maar ik vrees dat ze ook daar niet komen opdagen.
Josephine
Na een storing in de app is er onterecht te veel geld van mijn rekening afgeschreven. Ik hier 7 augustus jl. over gebeld en gemaild. Op 17, 22 en 28 augustus een herinnering gestuurd en nog twee keer telefonisch contact gehad. Ik wacht momenteel nog steeds op een passende reactie en vooral mijn geld.