1.1/5
GEMIDDELDE BEOORDELING: 2.1/10
(23 Reviews)

Alle reviews

    Aantal reviews: 23
  1. Beoordeling:

    2
    Slechte en onvriendelijke klantenservice
    Naar aanleiding van het vergeten stop te zetten van parkeeractiviteit telefonisch contact met de helpdesk. Na een onvriendelijk gesprek waarin de jonge medewerker niet verder kwam dan zeggen dat het mijn eigen verantwoordelijkheid was en omdat ik notificaties uit had staan konden ze niks voor me doen. Twee keer per week sta ik op de betreffende plek vanwege fysio en dat koste deze keer dus 45 euro. Slechte en onvriendelijke service dus account opgezegd.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  2. Beoordeling:

    2
    SLECHTSTE PARKEER-APP EN BEDRIJF!
    Eerst was het parkmobile; nooit probleem.
    Wordt het overgenomen door EasyPark voorheen Parkmobile.
    Betalingen worden geïncasseerd door Riverty GmbH by Buckaroo
    Dan in januari’24 gaan zij ineens het e.e.a. veranderen.
    Krijg ineens een factuur per post; gemaild dat ik gewoon via mail wil ontvangen
    Op 23 februari’24 wil ik parkeren met de app; niet mogelijk “Ongeldige betalingsmethode”….
    2x €.0,01 overgemaakt. Telefoon uit en weer aangezet. App werkt niet. App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd; ook dit werkt niet. Alle betalingen zijn (ook van februari’24) geïncasseerd van mijn rekening.
    Gebeld met Klantenservice op: 26/27/28 februari ’24.
    Er wordt al gemeld dat er een wachttijd is van: 15-25 minuten.
    Op moment dat je eindelijk iemand aan de telefoon krijgt wordt de verbinding na 15 minuten verbroken..
    Dus de live-chat geprobeerd; zelfde wachttijden. Krijg je een Chabot die niet werkt?? Na 25 minuten komt er eindelijke iemand van klantenservice die antwoord: sorry uw account is beëindigd op 22-2-24. Niet door mij vertelde ik; ohh dan moet ik even verder kijken vertelde medewerkster; ogenblik aub. Verbinding wordt verbroken! 26-2’24 gebeld na 20 minuten wachten een medewerkster gesproken; ik heb haar direct verteld wat probleem is. Zij zou het oplossen een ogenblik aub. Na bijna 15 minuten (timer aangezet) met haar gesproken te hebben wordt de verbinding verbroken. 27-2’24 en 28-2’24 exact zelfde verhaal; weer tijdens telefoongesprek (timer aangezet) waarop ik vroeg: maken jullie telefoon notities in klantenbestand wat er tijdens gesprek verteld wordt; nee antwoorde zij en op 15 minuten is verbinding verbroken.
    Mailen heeft absoluut geen zin; je krijgt geen antwoord; ook geen lees of ontvangstbevestiging!
    Vandaag 29-2-2024 toch maar weer gebeld; 25 minuten wachten een medewerkster aan telefoon. Verhaal uitgelegd en klantennummer gegeven. Ook Zij vertelde: uw account is beëindigd. Dus wederom verhaal verteld. Zij kon wel zien dat iemand mijn account bij EasyPark had beëindigd. Ogenblikje zei zij ik ga even uw account erbij pakken. Zij zou het opnieuw activeren; in plaats van een mobielnr. +31 in te voeren voert zij+96 in. Ik attendeerde haar hierop; zij zou het gelijk veranderen…… Exact na 15 minuten (timer aangezet) dat ik met haar sprak verbrak de verbinding. Opnieuw gebeld; weer 25 minuten een nieuwe medewerkster, opnieuw de volledige situatie uitgelegd. Ook zij zou e.e.a. veranderen en moest opnieuw inloggen. Werkt niet. Even overleggen met technische dienst dus wachten. Zij komt terug in gesprek en vertelde dat het nu moest werken. Opnieuw ingelogd; werkt nog steeds niet. Zij zou nog iets proberen; dat was de verbinding te verbreken ook nu weer exact op 15 minuten (timer aangezet) dat ik een gesprek had met haar. Denk dat het bedrijf EasyPark zo ongelofelijk veel (terechte!!) klachten krijgt dat er een policy is dat er met 15 minuten automatisch de verbinding verbroken wordt.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  3. Beoordeling:

    2
    Willen je geld niet terugbetalen
    IK heb in december per ongeluk een dubbel betaling gedaan sinds januari ben ik aan het bellen maar krijg steeds excuses van Easypark klantenservice dat ze druk waren en het zsm mogelijk gaan terugbetalen tot op heden geen betaling gezien krijg te horen dat ze nog niet weten wanneer ze het terug gaan betalen ik maak geen gebruik van hun app sinds vorige jaar niet meer, voorzover ik weet duurt geen 2 maanden om een betaling over te maken en zo moeilijk is dat niet ze willen gewoon niet terugbetalen omdat ze denken dat je gebruik gaat maken van hun app zodat je het niet terugbetalen zijn een stelletjes oplichters als je klanten wilt behouden moet je ze tevreden houden zijn niet eens waard om de parkeerapp te gebruiken zijn duur en klantenservice doen erniets aan om je te helpen op te lossen. zogenaamd gaan uitzoeken maar je hoort niets meer van hun. ik denk ben niet de enige die het oplichters vinden moet gewoon een zaak aanspannen tegen hun. MIJN GELD HOUDEN JULLIE NIET BLIJF ERACHTERAAN ZITTEN!!!
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  4. Beoordeling:

    2
    46 euro voor 1,5 uur parkeren
    8 januari 1,5 uur geparkeerd gestaan in Nieuwegein (C1). Na die 1,5 uur in de app de parkeersessie beeindigd. Dit stond ook aangegeven in de app. Geen herinneringen ontvangen dat de sessie nog zou lopen.
    Vandaag (2-2-24) een rekening gekregen van 46 euro voor het parkeren met een duur van 24 uur in de parkeerzone c1.
    Contact gehad met de klantenservice. na een klein half uur eindelijk iemand aan de lijn die uiteindelijk niets voor ons kon betekenen. U heeft daar gestaan dus moet u betalen. Er is geen storing geweest dus het ligt niet aan Easypark. Ronduit waardeloos. Ze probeerde nog aardig te doen, maar uit de manier van spreken kon ik wel opmaken dat ze de hele dag met dit soort gesprekken bezig is.
    Easypark? Niet mee in zee gaan. Waardeloze organisatie. Ga eens zoeken op internet naar recenties van Easypark en je kan waarschijnlijk wel een leuke avond hebben met de hele klaagzang.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  5. Beoordeling:

    2
    Slechte app, slechte klantenservice
    Na 3 kwartier parkeren de parkeeractie beëindigd. Tot mijn verbazing ontving ik na een uur een sms herinnering dat de actie nog liep. Dit heb ik aan staan dat ik een herinnering krijg na een uur. Vervolgens de hele middag en avond sms’jes gekregen met herinneringen. Deze zijn ook in rekening gebracht.
    Over bellen is waanzin, lange wachttijd en dan een slecht sprekende medewerker die het niet begrijpt. Na lang uitleg zou het op de volgende factuur worden gecorrigeerd. Niet dus! Een mail gestuurd. Geen antwoord. Weer gebeld, zelfde verhaal. Lange wachttijd en een slecht sprekende medewerker met het verstand en behulpzaamheid van een naaktslak.
    WAT EEN WAARDELOOS BEDRIJF!! Opgezegd en overgegaan naar ANWB. Of toch maar weer naar de cash en pin 🧐
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  6. Beoordeling:

    2
    Super fake
    Wat een oplichterij, ik kon de app niet in omdat hun slachtoffer zijn van een cyberaanval maar kan hiervoor wel 19,00 euro parkeerkosten betalen.
    Bedankt, is dit mijn probleem of jullie probleem Easy Park.
    Nooit meer want het is niet easy.
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  7. Beoordeling:

    2
    NIET DOEN!!
    Na het parkeren de app uitzetten wil regelmatig verkeerd gaan. Dan kom je daar veel later eens achter en krijg je enorme kosten voor je kaken. In 2017 zijn ze onder de naam Parkmobile 2 maal in Kassa (tv programma) geweest. Nu heten ze Easypark en halen ze dezelfde trucjes uit met hun klanten. Baggerbedrijf!!!
    Er zijn voldoende concurrenten om voor te kiezen!!
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  8. Beoordeling:

    2
    Ongemaakte kosten in rekening gebracht
    Ik heb dubbel gecheckt dat ik een parkeer actie na 30 min uit heb gezet maar kreeg alsnog een factuur voor 50€ (48 uur)
    De klantenservice zegt doodleuk “dat kunnen wij niet zien en kunnen u dus ook niet verder helpen”. Er werd nog geopperd dat er misschien een fout was met de internet connectie of tijdelijk glitch met de app maar het was niet hun probleem, ik moet gewoon betalen.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  9. Beoordeling:

    2
    Boeven die EasyPark!
    vergeten parkeeractie te beëindigen en moet dan elke 2 uur sms ontvangen maar dat gebeurde niet. Nu koste ‘even paktreken’ EUR 83 !! – niet terug te draaien… gun dan liever FLITSMEISTER of ANWB app
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  10. Beoordeling:

    2
    Niet aan te raden erg onbetrouwbaar bedrijf
    Meest slechten parking app ooit!!!
    Heb nu al de tweede keer dat de app het begeeft en dat mijn parkeer actie is opgelopen, en niet zomaar maar echt tot 90 euro’s. Ze zeggen steeds het niet te kunnen zien om het systeem. Echt een belachelijk bedrijf, Er word totaal geen rekening gehouden met de klanten. Slechte service! Kies nooit voor hun. Ze zijn alleen maar uit op geld. alleen maar onvriendelijk mensen aan de telefoon gehad en het duurde een maand tot dat ik eindelijk een reactie via de e-mail kreeg! Beter Parker met ANWB zij zijn tenminste betrouwbaar
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  11. Beoordeling:

    2
    Wilt alleen geld van klanten
    Ik heb aangegeven dat de parkeermeter aan stond omdat mij telefoon kapot was. Vervolgens ingelogd via andere telefoon en geprobeerd de parkeermeter uit te zetten wat blijkbaar was mis gegaan. Had een aardige dame aan de telefoon die een compensatie voorstelde. Paar dagen later krijg ik een mail van een onbeschofte Mitch die via de mail duidelijk probeert te maken dat het een misverstand was wat zijn collega zei en ik het volledige bedrag moet betalen en er geen betalingsregeling mogelijk is. Er word totaal geen rekening gehouden met de klanten. Slechte service! Kies nooit voor hun. Ze zijn alleen maar uit op geld.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  12. Beoordeling:

    4
    Kentekenherkenning werkt niet op Schiphol.
    Kentekenherkenning werkt niet op Schiphol.
    mijn herkenning staat aan, heb 2a 3 x naar voor en achter gereden ook met verlichting uit, nada, nikkes noppes poortje niet open, dan maar een kaartje genomen.
    ik zag het scanpoortje wel knipperen maar helaas (24-11-2023)
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  13. Beoordeling:

    2
    Waardeloos
    Een dagkaart in Hoorn voor 40 minuten. Kosten €2,80. Kan de actie niet stoppen. Kan geen beticht sturen Kan niet bellen. Kosten ven de sm berichtjes zijn hoger dan oarkeer tarief.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  14. Beoordeling:

    2
    Verander Easypark in Dramapark
    De overname van Parkmobile door het internationale Easypark is volledig mislukt. Niets werkt zoals het zou moeten.
    Klantenservice onbereikbaar. Een schande dat zo’n product wordt getolereerd in Nederland.
    Een chaos ook financieël een ramp. Rijp voor de uitzending RADAR op de televisie! Maar ik vrees dat ze ook daar niet komen opdagen.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  15. Beoordeling:

    2
    Waardeloze klantenservice
    Waardeloze klantenservice.
    Na een storing in de app is er onterecht te veel geld van mijn rekening afgeschreven. Ik hier 7 augustus jl. over gebeld en gemaild. Op 17, 22 en 28 augustus een herinnering gestuurd en nog twee keer telefonisch contact gehad. Ik wacht momenteel nog steeds op een passende reactie en vooral mijn geld.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer

Schrijf een review

Het e-mailadres en bestelnummer worden niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ik ga akkoord met de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid door deze review te plaatsen. Ik verklaar ook dat ik een daadwerkelijke ervaring heb met dit bedrijf.

Lees ons controlebeleid en hoe wij zorgen dat reviews authentiek zijn.
Bedankt voor het insturen van jouw review!

EasyPark

Easypark is een parkeer-app waarmee je door heel Nederland en België in de meeste grote steden en bij vliegvelden kunt parkeren. Parkeren kan op straat en in bepaalde aangewezen garages. Bij Easypark betaal je geen abonnementskosten maar een kleine commissie per parkeeractie, het parkeertarief betaal je vervolgens per minuut. Een parkeeractie kan eenvoudig via de app voor smartphones worden gestart en gestopt, dit heeft als voordelen dat er precies wordt betaald voor de periode van parkeren en hoeft er dus niet vooruit te worden betaald bij een vaste parkeermeter, daarnaast worden kosten achteraf per maand geïncasseerd van de bankrekening.

Deel deze pagina

Reviews over dit bedrijf

Hier lees je authentieke reviews van anderen over hun ervaring met EasyPark. De beoordeling van 2.1/10 is gebaseerd op 23 gecontroleerde reviews met een gemiddelde van 1.05 uit 5 sterren.

Lees meer reviews:

Schrijf jij ook een review?

Benieuwd naar ervaringen met de diensten van EasyPark? Dan kun je op deze pagina reviews lezen van echte klanten die jou al voor gingen. Alle reviews zijn gecontroleerd en zorgen voor een zo betrouwbaar en compleet mogelijk beeld van EasyPark. Lees in de reviews ervaringen van andere klanten die de dienst al hebben gebruikt.

Was je onlangs of ben je nog steeds klant van EasyPark, help dan anderen met het verkrijgen van betrouwbare informatie. Laat in een review jouw ervaringen achter op het gebied van bijvoorbeeld service en maak het totale beeld dat we van EasyPark kunnen vormen completer. Dankzij jouw review kunnen potentiële klanten een meer onderbouwde keuze maken.

Jouw bedrijf op Real Reviews?

Wil je ook reviews verzamelen op onze website? Meld je bedrijf gratis aan op deze pagina en start met het verzamelen van reviews voor jouw onderneming.

Lees reviews en bekijk EasyPark

EasyPark

Om je beter van dienst te zijn gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Lees dan ons Privacybeleid.