1/5
GEMIDDELDE BEOORDELING: 2/10
(46 Reviews)

Alle reviews

    Aantal reviews: 46
  1. Beoordeling:

    2
    aangemeld,toch een bekeuring. Automatische zone ingedrukt, sta ik in een andere wijk aangemeld
    Het is de bedoeling, dat je niet meer naar het zonenummer hoeft te zoeken en de eerste zone die verschijnt druk je op “start parkeren”. Half uur later meld ik mij weer af en krijg later toch een bekeuring, terwijl ik in dat half uur aangemeld was, maar in een andere wijk. Nu een hoop rompslomp met parkeerbeheer en Easypark, die in de app de verkeerde wijk aangaf. Moet gewoon betalen. De app is dus niet betrouwbaar en moet je toch gaan kijken bij de parkeermeter welk nummer die heeft, dat was toch verleden tijd? Niet betrouwbaar dus
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  2. Beoordeling:

    2
    Schandalige prijsverhoging!
    Onwaarschijnlijk gedrag!
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  3. Beoordeling:

    2
    EasyHark—-schandalige graaiers!
    Wat een boevenbende!!
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  4. Beoordeling:

    2
    Je kan de boom in van Easypark
    Op het moment dat je een klein probleem hebt kan je nergens terecht, ik heb 6 weken gewacht via de email, een paar keer een ruime tijd in de wacht gehangen aan de telefoon en de chatbot is zo nuttig als een paraplu in de sahara. Dit bedrijf is mij kwijt als klant.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  5. Beoordeling:

    2
    Waardeloos
    Op de zelfde tijd en dag op 3 zones geparkeerd ,volgens Easy park heb ik dat zelf verkeerd gedaan,en moet gewoon betalen. Waardeloos bedrijf en ze zijn niet bereid om je te helpen. Ze kunnen zien dat ik met mijn auto niet op 3 zones tegelijk kan zijn,ik raad deze app niemand aan.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  6. Beoordeling:

    2
    Slechte en onbetrouwbare klantenservice
    De klantenservice zou het niet tijdig stoppen van een parkeeractie corrigeren, dit is ondanks herhaaldelijke belofte niet gelukt, waardoor je de factuur moet betalen. Ik zou geen gebruik meer maken van deze app
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  7. Beoordeling:

    2
    Netjes betaald, toch bekeuring gehad
    Netjes via app betaald voor 3 dagen. Door systeemfout heb ik 3e dag bekeuring gekregen. Vanaf 20 december zeker 30x contact gezocht via klantenservice, email en chat nog steeds geen antwoord ondanks toezeggingen en ticketnummers.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  8. Beoordeling:

    2
    Waardeloos prijsopdrijvend systeem
    Parkmobiel was top! Daarna werd het easypark, het begon wat rommelig maar het ging wel…Daarna kwam Riverty erbij. Sinds die tijd is het broerd; Als je via de link je rekening wil betalen op de laatste dag dat het nog kan doet de link het niet. Als je dan overmaakt met alle transactienummers wordt je betaling terugbetaald en krijg je een rekening die weer verhoogd is. Je krijgt ook bericht van een incasso die ze niet innen, dus weer een verhoogde factuur. Ik heb nu opgezegd en wacht met spanning af of dit goed gaat. Ik ga met anwb parkeren.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  9. Beoordeling:

    2
    Geen service, abonnement niet te beëindigen..
    Abonnement is niet te beëindigen (stappen FAQ kloppen niet). Klantenservice sta je eeuwig voor in de wacht (altijd minimaal 20 minuten) en snappen de stappen zelf ook niet. Per e-mail reageren ze (in ieder geval na 3 maanden) nog steeds niet. Wat ze aanbieden is mooi maar het bedrijf is verschrikkelijk. Ik ga er nooit meer gebruik van maken en adviseer ook aan iedereen om dit ook niet te doen.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  10. Beoordeling:

    2
    Verschrikkelijk
    Ze blijven geld incasseren. Abbo al langere tijd geleden opgezegd en blijven 2.50 incasseren. Ik krijg no respons op mijn mailtjes . Dit is gewoon belachelijk
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  11. Beoordeling:

    2
    Van de kast naar de muur
    Geprobeerd mijn zakelijke account ( voorheen parkline ) over te zetten 3 maanden mee bezig geweest je wordt van het kastje naar het muurtje gestuurd ik ben er maar mee opgehouden niet te doen.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  12. Beoordeling:

    2
    Maffia praktijken
    1 keer vergeten app uit te zetten.
    Dom maar kan gebeuren, contact op genomen met gemeente Rotterdam deze waren akkoord met een refund alleen EasyPark moest akkoord gaan. 1 maand wachttijd voor een antwoord via e-mail en krijg alleen maar standaard antwoorden dat ik bewijs moet aanleveren.
    (Ik had afschrift bonnetje van afhaal Chinees)
    Na 4 maanden heb ik het opgegeven maar wel de app verwijderd en andere geïnstalleerd. Wil toch andere mensen waarschuwen want dit zijn gewoon maffia praktijken.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  13. Beoordeling:

    2
    Onrechtmatige kosten voor parkeren
    Ik gebruik de Easy park app weinig. Moest vanwege mijn werk ergens in de stad parkeren en maak de App open. Staat er tot mijn verbazing een parkeeractiviteit op mijn eigen kenteken in Tilburg in de Tivoligarage van zo’n 20 dagen!!!! Ik woon in Rotterdam en werk in Rotterdam en sta op dat moment met die auto bij mijn werk in Rotterdam om hem voor een parkeeractie te activeren… Ik kan mijn auto niet aanmelden, omdat mijn auto en kenteken blijkbaar in een garage in Tilburg zijn! Ik ben nog nooit in Tilburg geweest. Ik bel de garage en die zijn niet aanwezig. Ik bel EasyPark, maar daar kom je in de wacht!!! Ik moet werken en bel steeds tussendoor. Ruim 300 euro aan
    Parkeerkosten. De garage wist van niets en wilde me er niet uithalen. Ik kon het op de app niet stopzetten, dat kon alleen als je er zelf uit rijdt met een digitale scan of zoiets. Ik zag het steeds duurder worden en geen hulp. Na frustrerende wachttijden en uiteindelijk iemand van EasyPark aan de lijn krijgen, krijg ik te horen dat ze niets voor me kunnen doen. Gelukkig was de garage wel bereid om de parkeeractie te stoppen. Echt idioot. Ik heb de app verwijderd en het account gestopt. Ik wil niet betalen dus ik ga proberen om ze te blokkeren op mijn bank. Belachelijk bedrijf!
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  14. Beoordeling:

    2
    Prutsers in optima forma
    Het werkt in de praktijk best aardig voor het betalen van een parkeerkaartje. Echter zodra contact met de klantenservice nodig is, wordt het een soort fop-shop. Zeer slecht bereikbaar en de oplossing is vooral de klant ‘van het kastje naar de muur sturen’. Probeer sinds 4 weken onterecht afgeschreven parkeerkosten €52,- terug te krijgen, maar dat blijkt in de praktijk onmogelijk.

    Update 1
    Een reactie van Easypark op deze review; doorverwijzing naar een chatbot. Kansloos systeem… ‘ik snap uw vraag niet’ verder komt Chabot niet. De LiveChat is nog trager dan bellen…wat een pipo de clown systeem.

    Update 2
    Nou zeg, opeens telefonisch niet meer bereikbaar nadat medewerker tijdens het gesprek opeens de verbinding verbreekt.

    Update 3
    Mijn collega belt u morgen, absoluut!! Dat was 4 dagen geleden…

    Update 4
    Eindelijk weer iemand van vlees en bloed aan de telefoon gekregen. Wat blijkt…er is nog niets ondernomen. ‘Collega’s hebben het niet opgepakt’. ‘Mijnheer, het wordt nu met spoed opgepakt’ Wat spoed dan inhoudt kon niet verteld worden maar ‘we doen ons best’ Nou dat geeft vertrouwen…

    Dit is echt fantastisch entertainment. “We helpen je graag” is de kreet van de Helpdesk.

    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  15. Beoordeling:

    2
    EasyPark is stealing money!
    Op 14 november 2024 had ik geparkeerd in de ParkBee-garage Witte de With (locatiecode 26825). Mijn parkeeractie was correct geregistreerd in de app: van 17:01 tot 17:27, en ik verliet de garage om 17:27.

    Tot mijn verbazing ontdekte ik later dat er automatisch een nieuwe parkeeractie was gestart in dezelfde garage, precies op het moment dat ik had uitgecheckt (17:27). Deze onterechte registratie kon ik pas stopzetten om 19:53, waardoor ik nu extra parkeerkosten heb gemaakt voor een periode waarin ik niet geparkeerd stond.

    De klantenservice van EasyPark stelt dat ik zelf de tweede parkeeractie gestart zou hebben, wat absoluut niet klopt. Waarom zou ik een nieuwe actie starten als ik de garage had verlaten? Bovendien kan een parkeeractie alleen handmatig gestart worden als je je daadwerkelijk in de garage bevindt, en ik was al lang weggereden.

    Ik verwacht dat EasyPark mij compenseert voor deze fout en de onterecht berekende kosten. Dit is pure diefstal.

    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer

Schrijf een review

Het e-mailadres en bestelnummer worden niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ik ga akkoord met de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid door deze review te plaatsen. Ik verklaar ook dat ik een daadwerkelijke ervaring heb met dit bedrijf.

Lees ons controlebeleid en hoe wij zorgen dat reviews authentiek zijn.
Bedankt voor het insturen van jouw review!

EasyPark

Easypark is een parkeer-app waarmee je door heel Nederland en België in de meeste grote steden en bij vliegvelden kunt parkeren. Parkeren kan op straat en in bepaalde aangewezen garages. Bij Easypark betaal je geen abonnementskosten maar een kleine commissie per parkeeractie, het parkeertarief betaal je vervolgens per minuut. Een parkeeractie kan eenvoudig via de app voor smartphones worden gestart en gestopt, dit heeft als voordelen dat er precies wordt betaald voor de periode van parkeren en hoeft er dus niet vooruit te worden betaald bij een vaste parkeermeter, daarnaast worden kosten achteraf per maand geïncasseerd van de bankrekening.

Deel deze pagina

Reviews over dit bedrijf

Hier lees je authentieke reviews van anderen over hun ervaring met EasyPark. De beoordeling van 2/10 is gebaseerd op 46 gecontroleerde reviews met een gemiddelde van 1 uit 5 sterren.

Lees meer reviews:

Schrijf jij ook een review?

Benieuwd naar ervaringen met de diensten van EasyPark? Dan kun je op deze pagina reviews lezen van echte klanten die jou al voor gingen. Alle reviews zijn gecontroleerd en zorgen voor een zo betrouwbaar en compleet mogelijk beeld van EasyPark. Lees in de reviews ervaringen van andere klanten die de dienst al hebben gebruikt.

Was je onlangs of ben je nog steeds klant van EasyPark, help dan anderen met het verkrijgen van betrouwbare informatie. Laat in een review jouw ervaringen achter op het gebied van bijvoorbeeld service en maak het totale beeld dat we van EasyPark kunnen vormen completer. Dankzij jouw review kunnen potentiële klanten een meer onderbouwde keuze maken.

Jouw bedrijf op Real Reviews?

Wil je ook reviews verzamelen op onze website? Meld je bedrijf gratis aan op deze pagina en start met het verzamelen van reviews voor jouw onderneming.

Lees de reviews en open de website van EasyPark

Als je hieronder op accepteren klikt, wordt automatisch de website van het bedrijf geopend en kun je op onze website authentieke beoordelingen lezen van echte klanten en bezoekers. Dit kan je helpen om een weloverwogen beslissing te nemen over een aankoop bij EasyPark.

Je kunt op onze website meer informatie vinden over hoe we de echtheid van beoordelingen garanderen. Ons privacybeleid en andere relevante informatie kun je ook direct hier vinden. Gebruik de onderstaande knoppen om de bedrijfswebsite te openen en de reviews te lezen, of om deze niet te openen en deze melding te sluiten.

Om je beter van dienst te zijn gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Lees dan ons Privacybeleid.