1.3/5
GEMIDDELDE BEOORDELING: 2.6/10
(284 Reviews)

Alle reviews

    Aantal reviews: 284
  1. Beoordeling:

    2
    On-Nederlands bedrijf
    Bij Topdierenshop.nl een zak hypoallergeen voer voor mijn zieke hond gekocht, omdat ze de laagste prijs hebben. Al eerder hier besteld, maar nooit via Budbee. Nou, dat heb ik geweten. Wat een abominabel slecht bedrijf. Bezorging zou plaatsvinden tussen 18:40 en 19:40 uur. Rond 20:00 uur was er nog niks bezorgd en keek ik op de Budbee app. “Pakket bezorgd om 18:12 uur”. Huh, ik dacht nog dat ik misschien de bel niet gehoord had, maar nee, bel doet het gewoon, wel gevraagd om aan te bellen, geen briefje in de brievenbus, niet bij de buren. Het pakket is gewoon niet geleverd. Mijn buurman heeft camerabeelden en geen beelden van een pakketbezorging. Als ik de reviews hier lees, verwonder ik me dat dit bedrijf nog bestaat. On-Nederlands vind ik het. Heb er geen woorden voor, anders dan MENSEN WEES GEWAARSCHUWD, DOE GEEN ZAKEN MET BUDBEE!!!!
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  2. Beoordeling:

    2
    Kwamen niet, ook geen afhaalpunt.
    Zeggen alleen ’s avonds te bezorgen. Dat kan hier niet want het terrein is dan afgesloten. Naar een afhaalpunt brengen is voor dit ‘bedrijf’ niet mogelijk want die is er niet volgens hun. Volgens de website wel en ik was er zelfs al naar toegereden. Dus bestelling gaat retour naar afzender. Een paar uren kwijt geweest met mailen naar Instabox en naar Amazon Duitsland. Ik hoop nooit meer met instabox te maken te krijgen. Waardeloos.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  3. Beoordeling:

    2
    Gewoon waardeloos
    Was thuis. Heb een ring deurbel niemand gezien. Niet aangebeld.
    Wel een bericht “bezorgd”.
    Blijkt na enkele dagen dat de bezorger het pakketje bij de buren, tussen een vuilcontainer en een muur gedropt heeft.
    SCHANDE.
    Zeer, maar dan ook echt een zeer slechte bezorgdienst.
    WAARDELOOS.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  4. Beoordeling:

    2
    WAAR-DE-LOOS
    WAAR-DE-LOOS!
    De €8,95 aan extra verzendkosten via Kaartje2go, voor een snelle avondlevering de volgende dag, absoluut niet waard.
    Zondag 23/10 een kaart gemaakt als giftcard voor een verjaardag op dinsdag 25/10 en gekozen voor de snelle avondlevering (maandag 24/10 tussen 17:30-22:30 uur), zodat ik de kaart in ieder geval tijdig binnen zou hebben.
    Maandagavond rond 18:30 uur krijg ik een mail (vanuit Kaartje2Go) dat Instabox aan hen heeft laten weten dat ze de kaart door een sorteerfout niet tijdig konden leveren. Dit zou dan verschoven worden naar de dinsdag tussen 17:30-22:30 uur. Na een aantal boze en gefrustreerde mails heen en weer te hebben gemaild, is dit netjes opgelost door Kaartje2Go (nieuwe verzending middels PostNL met T&T). Deze is gelukkig dinsdag vóór 13:00 uur geleverd (op tijd voor de verjaardag!).
    Echter kreeg ik gisteravond vanuit Instabox wéér een mail met de volgende mededeling: “Helaas heeft onze chauffeur dusdanig veel vertraging opgelopen dat het niet meer lukt om jouw pakket met trackingcode ********* vanavond af te leveren.
    Wij zullen het de eerstvolgende werkdag opnieuw proberen tussen 17:30 en 22:30. Op die dag kun je vanaf 17:30 jouw pakket opnieuw volgen via de onderstaande knop. Jouw track en trace code blijft hetzelfde.”. We hebben het hier over een nieuwe poging tot levering op woensdag 26 oktober, 2 dagen te laat. Uiteraard ook een mail naar Instabox zelf verstuurd om aan te geven dat ik het echt een ballentent vind en zij geen goede online review konden verwachten vanuit mijn ervaring.
    Absoluut niet eens 1 ster waard. Wees gewaarschuwd.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  5. Beoordeling:

    2
    Waardeloos en leugenaars
    Waardeloze bezorgdienst.
    Leveren op de verkeerde adres. Te zien op hun eigen kaart waar het is afgeleverd. Dan nog zeggen dat het pakketje vermist is.

    Ook waardeloze communicatie.
    1 Ster is nog teveel!

    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  6. Beoordeling:

    2
    Zoek je pakketje
    Instabox, het voormalige red je pakketje, omdat het allemaal zoveel beter kon volgens de oprichters. Nou, ze kunnen beter de naam veranderen naar zoek je pakketje.
    Niet aangebeld, gewoon op de oprit gekwakt en weg.
    Na lang wachten want het bezorg moment was al laat in de avond geplanned keek ik op de website en zag ik tot mijn verbazing dat het bezorgt was.
    Ik dacht nog, ze zullen het toch niet door de brievenbus gepropt hebben, ik heb geen bel gehoord…, maar het lag dus gewoon zonder aanbellen op de oprit want ik kan in de log nakijken of er aangebeld is… Nee.
    Jammer dat je verkopers niet kan selecteren op bezorg service want dan kon ik mooi deze uitvinken.
    1

    1

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  7. Beoordeling:

    2
    Alweer ben ik zogenaamd niet thuis!!!
    Belachelijk! Ben gewoon thuis aan het wachten op mijn pakketje. Ben volgens de live view de eerst volgende en dan ben ik zogenaamd weer niet thuis! Dit is bij jullie nu al de tweede keer van twee keer iets bestellen. Echt boos. Ik bestel het niet voor niets zodat het de volgende dag geleverd wordt. Dan is het nodig. En daarbij gewoon een leugen dat ik niet thuis zou zijn. Hele slechte bezorgservice. Een ster is nog teveel. En leuk die sms maar net zoals de vorige keer reageert niemand.
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  8. Beoordeling:

    2
    Onbeschoft
    Bezorger belt 10 keer achter elkaar aan gooit het bij de deur neer stapt in de bus en rijdt zwaaiend weg. Onbeschoft…
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  9. Beoordeling:

    2
    Onbetrouwbare bezorgdienst
    Zeggen dat ze ’s avonds leveren, maar doen dat niet. Je blijft er wel voor thuis. De volgende dag weer thuis blijven en hopen dat ze dan wel komen.
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  10. Beoordeling:

    10
    Goede en snelle levering
    Goede en snelle levering. Pakketje werd gebracht op de tijd die aangegeven stond.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  11. Beoordeling:

    2
    Waardeloos
    Om te beginnen ook de mededeling dat Bol.com het super goed heeft opgelost!!

    Alles wat hierboven genoemd is klopt. Pakket wordt niet bezorgd, terwijl ze op de site aangeven van wel.
    Ook hier werd gezegd dat we niet thuis waren op het bezorg moment, maar we waren wel zeker thuis en er is niemand aan de deur geweest!!
    Onze bestelling betrof een i phone, dus niet zomaar een simpel pakketje…
    Contact opnemen is bijna niet te doen, als het dan toch lukt, krijg je bericht dat het pakket vermist is en dat je het maar moet uitzoeken met de aanbieder !!!! Ben benieuwd wat onze i phone dan ergens “rond dwaalt”
    Gebruik deze bezorg dienst nooit!!!!!

    2

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
    1. Idem ervaring. Op 29 september 2022 te omstreeks 20.28 uur. Via countdown systeem alles gevolgd vanuit huis. Geen pakket bezorg. Wel een bericht van ene” Anita” dat ik niet thuis was en het pakket bij buren is bezorgd. Bleek niet waar. Pakket zou bezorgd zijn elders in de straat? Bij navraag blijkt dat partnerbedrijven van Bol.com verplicht zijn van Instabox gebruik te maken. Zij klagen al langere tijd. Actie loopt nog.
      Het vermoeden bestaat dat hier grootscheepse fraude, oplichting en diefstal van goederen achter zit.
      1

      0

      Je hebt al gestemd!

  12. Beoordeling:

    2
    Ronduit slecht
    Zou binnen 24u geleverd worden, uiteindelijk niks ontvangen en retour gestuurd naar de zender. Eerste avond was de reden dat het bedrijf gesloten zou zijn, echter heb ik een woonadres opgegeven. 2e en 3e keer dat er niemand thuis was, wat niet waar is. Tracking geeft aan dat het over ongeveer een minuut geleverd wordt, dus hou ik mijn deur al in de gaten. Na melding niet thuis snel naar buiten gelopen om te kijken of ik de bezorger wellicht nog zag, maar helaas niemand te zien.
    2

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  13. Beoordeling:

    2
    WAARSCHUWING! NOOIT JE PAKKET LATEN BEZORGEN DOOR INSTABOX!
    Ik kreeg per e-mail de melding dat mijn pakket niet kon worden bezorgd omdat er niemand thuis zou zijn. Dit was echter niet waar (ik was de hele avond thuis). Klantenservice van instabox is verder onbereikbaar. Geen telefoonnummer op de site (alleen een automatische chat bot), en geen reactie op e-mails en berichten via Instagram. Ik raad dit bedrijf aan iedereen af
    2

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
    1. Hetzelfde gebeurde mij gisteren dus ook. Ik vervolgde de bestelling op de tracking … nog 67 adressen te gaan, nog 40 adressen te gaan, nog 4 adressen. Toen de tracking aangaf dat ze in de straat zouden zijn, ben ik in de deur gaan staan zodat ze niet om 22:24 uur (!) nog aan moesten bellen om iedereen wakker te maken. Maar, er gebeurde niets. Niemand liep langs, niemand keek naar het pand. Ik liep weer naar mijn laptop, refresh de site en tot mijn grote verbazing stond er: De bestelling kon niet afgeleverd worden, niemand was thuis. Op een email kreeg ik geen antwoord. Ik heb nog nooit van Instabox gehoord, maar dit is wel erg slechte service (zeker als ik alle reacties hier lees). Ze geven aan dat ze het op de eerst volgende werkdag weer gaan proberen maar niet in het weekend leveren. Volgens bol.com zullen zij vandaag wel een poging doen. Wederom vanaf 17:30 uur volgbaar op de website. Ik ben erg benieuwd, maar heb er weinig vertrouwen in.
      1

      0

      Je hebt al gestemd!

  14. Beoordeling:

    2
    Waardeloze bezorgdienst en enorm slechte communicatie!
    Laat ik beginnen met de melding dat BOL mijn probleem geweldig heeft opgelost!
    Dan Instabox. Waardeloze leugenachtige bezorgdienst. Ik kreeg de melding dat ik niet thuis was en mijn pakketje bij de buren is afgeleverd. Ik was wel thuis! Maar weet zeker dat die lapzwans van een bezorger mijn huisnummer niet kon vinden. Inmiddels 5x bij het afleveradres langs geweest. Niemand thuis! En het huis ziet eruit alsof de mensen met vakantie zijn. Waarschijnlijk pakketje in de brievenbus gegooid? Ze zeggen van niet, maar aangezien ze in de eerste leugen niet zijn gebarsten zou ook dit zomaar eens niet waar kunnen zijn.
    BOL: skipper deze bezorgdienst.
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  15. Beoordeling:

    2
    COULD NOT BE MORE HORRIBLE
    Constantly postponing the delivery, having some errors. Just lazy, no organization. Stop hiring this company!
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer

Schrijf een review

Het e-mailadres en bestelnummer worden niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ik ga akkoord met de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid door deze review te plaatsen. Ik verklaar ook dat ik een daadwerkelijke ervaring heb met dit bedrijf.

Lees ons controlebeleid en hoe wij zorgen dat reviews authentiek zijn.
Bedankt voor het insturen van jouw review!

Budbee

Budbee, voortgekomen uit een fusie met Instabox (in Nederland voorheen: Red je Pakketje) is een avond leverancier van pakketjes en bestellingen. In Zweden is het bedrijf gestart en biedt voor kleinere webshops de mogelijkheid om efficiënte en duurzamere bezorging te realiseren. Budbee claimt volledig fossielvrij te werken, ze rijden met voertuigen op elektriciteit of HVO100. Het is voor particulieren niet mogelijk om een pakket te versturen via Budbee. Bezorgingen via Budbee kunnen middels de track en trace worden gevolgd, zo weten klanten precies waar de bezorger is en hoe lang het nog duurt voordat de bezorging zal plaatsvinden. Grote winkels die gebruikmaken van de dienstverlening zijn onder andere Kleertjes.com en H&M.

Deel deze pagina

Reviews over dit bedrijf

Hier lees je authentieke reviews van anderen over hun ervaring met Budbee. De beoordeling van 2.6/10 is gebaseerd op 284 gecontroleerde reviews met een gemiddelde van 1.3 uit 5 sterren.

Lees meer reviews:

Schrijf jij ook een review?

Lees op deze pagina beoordelingen over Budbee en help anderen door ook jouw ervaringen achter te laten. Ben jij klant bij Budbee? Deel dan jouw ervaring, in de vorm van een beoordeling. Door te vertellen hoe dit bevalt, van aankoop tot service, of onverhoopte klacht, helpt u anderen een compleet beeld te krijgen. zowel positieve als negatieve ervaringen zijn belangrijk om een betrouwbaar overzicht te ontwikkelen.

Om te zorgen voor onafhankelijke en eerlijke reviews, worden alle geplaatste beoordelingen gecontroleerd en eventueel gemodereerd bij onwaarheden of schending van onze richtlijnen. Help mee om voor iedereen een zo goed mogelijke basis te creëren, door zoveel mogelijk ervaringen en feedback te delen kunnen er betere beslissingen worden genomen in het aankoopproces.

Lees onafhankelijke reviews van klanten over Budbee! Zie welke ervaringen zij hebben gehad met de aankoop, service en de betrouwbaarheid bij dit bedrijf.

Jouw bedrijf op Real Reviews?

Wil je ook reviews verzamelen op onze website? Meld je bedrijf gratis aan op deze pagina en start met het verzamelen van reviews voor jouw onderneming.

Lees reviews en bekijk Budbee

budbee

Om je beter van dienst te zijn gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Lees dan ons Privacybeleid.