1.3/5
GEMIDDELDE BEOORDELING: 2.6/10
(303 Reviews)

Alle reviews

    Aantal reviews: 303
  1. Beoordeling:

    2
    Waardeloos!
    Wat een waardeloos bedrijf is dit! Pakketten uit het buitenland (EU) kunnen ze kennelijk niet traceren buiten Nederland terwijl ze berichten dat de verstuurder het wel kan zien. Vreemd! Elke keer hetzelfde verhaal met excuses maar geen enkele oplossing.

    Koop met Paypal en haal gewoon je geld terug. Dat de verstuurder het dan maar met ze oplost.

    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  2. Beoordeling:

    2
    Worst delivery company ever
    This is the worst delivery company I have ever had to deal with. They failed to send the package twice to my door, even though on the second attempt I was at the door waving at the delivery van. The driver just drove off with me running and waving behind him. Then they lost track of my package many times. Every day they said it’s going to be delivered tomorrow. Then 5 minutes before the delivery time, they changed it to the next day. They did this five times despite my contacting them numerous times and them telling me they had fixed it. It is unbelievable how they managed to do this. I still don’t have my package as I am writing this.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  3. Beoordeling:

    2
    bestelling van volgende dag, word 5 dagen later!
    led lampjes voor de kerst besteld via bol.com, maar:…..

    ik heb bij bestellen aangegeven, dat het adres van een winkel/bedrijf is. toch wordt het pakket als normaal huisadres bezorgd tussen 16.00 en 22.00. De meeste bedrijven en winkels stoppen echter om 17.00. Bezorgen vanaf morgen klopt, maar vanaf morgen in huis klopte hierdoor niet echt meer. 
    De eerste keer zag ik een mailtje. Deze gaf aan dat het pakketje onderweg was. De hele dag op werk, maar niets ontvangen. Die dag belde de Budbee bezorger in de avond. Een buitenlandse stem en taal, maar sprak gelukkig engels. zou morgen dan geleverd worden, want de winkel was dicht.
    Volgende dag weer netjes een mailtje. Hierin zit een track en trace en kun je zien waar de bezorger is. Kennelijk bezorgen ze op volgorde en niet op wat bij elkaar in de buurt zit en makkelijk is, want de bezorger was meerdere keren dicht bij het afleveradres. Die avond belde een bezorger, die vertelde dat het niet meer lukte en zondag bezorgd werd. Dat zou een rustige dag zijn en dan is er grote kans dat het vroeg al gebracht word.
    Zondag heb ik geen mailtje of bericht meer gehad. Ik hoopte dat het dus gebracht was. Maandag zag ik weer dat het opnieuw gebracht zou worden en was ik het zelf zat. 

    Ik had het pakketje onderhand nodig en belde dus met BOL.com. Hier werd ik vriendelijk geholpen. Zij belde zelfs de bezorger Budbee, om het afleveradres te veranderen. Ja, dit lees je goed. Via de mail met track en trace, kan dit namelijk niet.
    Je kunt zien waar de bezorger is.
    Je kunt toestemming geven om het achter te laten en je kunt betalen voor andere bezorgtijden. Het bezorgen zou gratis zijn, dus wilde ik er zelf niet extra bij betalen.
    Ook kan je toestemming geven om het achter te laten bij de deur of te bezorgen bij een ander adres, indien het origineel niet thuis of open is. Helaas werkt dit kennelijk niet. Als buur adres, was mijn eigen thuis woning opgegeven. Dit is gedaan nadat de eerste levering niet lukte. Het originele afleveradres kon niet worden gewijzigd, wel kon ik een opmerking toevoegen. hierbij gelijk gemeld, dat het een winkel betreft en na 17:00 uur dient geleverd te worden op het buur adres.
    Uiteindelijk belde Maandagavond laat, weer een bezorger. Deze sprak alleen Duits. Dan denk je in Nederland te wonen en gewoon je Nederlands te kunnen gebruiken in Nederland, maar gelukkig ging de bezorger iemand zoeken die Duits sprak en wilde tolken. Hieruit werd uiteindelijk besloten het pakketje bij de tolk achter te laten, zodat het dinsdag door mijzelf opgehaald kon worden.
    De volgende dag zou ik gaan werken, maar zie ik een mailtje. Deze verteld dat het pakketje is bezorgt bij het opgegeven buur adres, wat mijn privé woning zou zijn. Het pakketje was echter bij een winkel veerderop afgegeven, wat gelukkig overeenkwam, met wat er telefonisch was afgesproken de dag ervoor. 

    Iets wat 30-11-23 besteld was, wat met de volgende dag geleverd zou zijn, is uiteindelijk 05-12-23 geworden. Vijf dagen later. Niets te wijten aan de verkoper: Ledstrips en meer, of de bemiddelaar: Bol.com, maar wat een BUD bedrijf is bezorgdienst Budbee!
    Heel erg bedankt voor alle hulp bij Bol.com. Blij met mijn pakketje en werkt prima. Budbee is gewoon BUD-slecht.

    korte samenvatting:
    30-11-23 op bol.com Led strip lichtjes besteld, die volgende dag geleverd zou zijn.
    05-12-23 Pas mijn bestelling ontvangen.

    pro’s:
    + Lichtjes werken zeer goed.+ Pakketje heel ontvangen.+ Goede prijsverhouding.
    + Super service van Bol.com.
    + E-mail met berichtgeving van pakketje.
    + Track and Trace.
    + Life beeld van locatie en tijdschatting van de bezorger.
    + Budbee heeft een toepasselijke bedrijfsnaam en is letterlijk BUD!

    con’s:
    Het volgende zou een pro zijn als er iets mee gedaan werd, vandaar de +.
    + Mogelijke opties voor toestemmingen van pakketbezorging. (helaas wordt hier niets mee gedaan).
    + Budbee bezorger belt ontvanger, voor informatie als er iets niet goed lijkt te gaan. (helaas spreken ze vrijwel allen geen Nederlands en communiceren niets met wat er is afgesproken met elkaar of het bedrijf).  
    en dus:
    – Budbee kijkt niet naar opmerkingen of andere aflever adressen die zijn opgegeven.
    – Budbee bezorgers spreken kennelijk vrijwel geen Nederlands.
    – Budbee ziet bedrijf/winkel adressen alsnog als thuisadres.
    – Budbee bezorgt enkel gratis tussen 16:00 en 22:00 uur. (wat prima is, maar niet als je bedrijf dan sluit om 17:00 uur of gesloten is).
    – Budbee geeft geen mogelijkheid als ontvanger, om het afleveradres te wijzigen naar iets anders.
    – Budbee router planners, doen kennelijk maar wat. (Je kunt letterlijk life zien, dat een bezorger vaak in de buurt is, maar niets bij je aflevert. Hiervan zijn foto’s gemaakt als bewijs).
    – Budbee geeft een tijdschatting in, wanneer ze bij je zouden zijn. (helaas klopt dit niet, ook hiervan zijn foto’s als bewijs. Wat 5 minuten zou zijn, wordt makkelijk een uur of anderhalf later.).
    – Budbee geeft in de lever e-mail, geen info om hun te bereiken of te bellen.
    – Budbee stuurt een mail dat het pakketje is afgegeven bij een opgegeven buur adres, maar is ergens anders bezorgd.
    – Budbee probeert uiteindelijk door alle cons, 5 keer te bezorgen.
    – Budbee geeft een mail dat het pakketje bezorgt is, met verkeerde informatie. (waardoor er weer paniek ontstaat en je gaat twijfelen.).

    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  4. Beoordeling:

    2
    Schandalig
    SCHANDALIG! al mijn pakjes zijn kwijtgeraakt tijdens hun verwerkingsproces en ze helpen je niet eens verder! Indien je om hulp vraagt zijn ze direct stil en negeren ze je! Jammer dat ik geen 0 sterren kan geven!!!
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  5. Beoordeling:

    2
    Bezorgt alleen irritatie
    Elf dagen en drie annuleringen door Budbee nog geen pakket gezien. Vertrouwen is nu onder nul. Ze kunnen gewoon niks
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  6. Beoordeling:

    2
    Retourneer niet via budbee!
    Retourneer je pakket via Budbee. Moet je doen. Blijkt je pakket net niet te passen in de kleine klotevakjes. Oplossing van Budbee: over een UUR kunt u het opnieuw proberen. Sta je daar met je boodschappentas met diepvriesproducten. En bedankt, #budbee. Was een k*t service. Eerst langs huis en over een uur weer terug naar AH. 🤯😤😡🤬
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  7. Beoordeling:

    4
    Slechter dan slecht
    Zwaar slecht . Slechte service slechte bezorging . Geen bezorging . Nooit meer budbee. 3 dagen staat er steeds volgende dag word bezorgt en dat is het zover veranderd het weer naar morgen . Komt gewoon niet aan.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  8. Beoordeling:

    4
    Waardeloze bezorging
    Waardeloze service, bezorger was om de hoek en krijg je melding dat hij niet meer kon komen.
    Heb gelezen dat dit meer regel dan uitzondering is. (En erg makkelijke reden als het laat is om te stoppen).
    Omdat het een medisch product betreft heb ik contact opgenomen met klantenservice waar je gewoon beantwoord wordt met smilies. Erg ongepast!
    Gevraagd omdat ik het snel nodig had of ze morgenochtend kunnen leveren maar dit kan nooit s’ochtends volgens hen.
    Ik heb dit bij Bol.com gemeld en die gaven aan veel problemen te hebben met Budbee.
    Ik raad dit bedrijf zeker niet aan.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  9. Beoordeling:

    2
    Bar slecht! Onbetrouwbaar
    k ben zeer ontevreden met de bezorging van mijn pakketje.
    Ik keek al een poosje uit het raam om te kijken of ik de bezorger al zag,
    Inmiddels kreeg ik op dat moment een berichtje dat de bezorger bij mij voor de deur stond maar mij niet thuis troffen.

    Ik was zeer verbaasd , en ook diep teleurgesteld dat de bezorger de boel zo in de maling kan nemen
    Dit was mijn eerste ervaring met budbee. Ik hoop ook de laatste

    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  10. Beoordeling:

    10
    Ontvangen!
    Ontvangen, precies op tijd, dat kan dus ook gewoon..
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  11. Beoordeling:

    2
    Bud bedrijf!
    Bud bedrijf! Echt waardeloos! 5 avonden voor niks wachten tot 22 uur. Kunnen het adres niet vinden… echt! Busje was in de straat en reed gewoon weg!
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  12. Beoordeling:

    2
    WAARDELOOS!!!!!!! 😡
    Tot 4 x op rij wordt een aflevermoment gemeld en ook telkens weer met een dag opgeschoven. Een bestelling die we voor vrienden in Italië zouden meenemen als geschenk komt dus niet op tijd binnen, terwijl het ruim op tijd is besteld. Alleen contact met chat mogelijk. Ze kunnen niet en willen niets voor je doen om het te leveren. Ronduit SLECHT! 👎 👎 . Het woord “ excuses” kennen ze wel. Ik aanvaard dit niet. Doe gewoon je werk en hoid klanten tevreden.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  13. Beoordeling:

    2
    Bezorging pakketje bij verzorgingshuis: niemand thuis volgens budbee!
    Bezorging pakketje van BOL.com bij mijn moeder.
    Mijn moeder woont in een verzorgingstehuis voor demente ouderen. Deze ouderen hebben 24/7 zorg van verplegend en verzorgend personeel. Er zijn daar dus ALTIJD mensen aanwezig. De bezorger van Budbee claimt dat er niemand thuis was.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  14. Beoordeling:

    2
    Chaos & ongeschikt
    Bij de ANWB een regenjas besteld. Na betalen , bericht dat het pakket bezorgd zou worden via budbee. Op de vrijdag tussen 16.00 & 22.00. Helaas om 22.00 nog 5 paketten te gaan. Is nl zichtbaar. Om 22.25 bericht we komen er aan. Om 22.27 bericht , bezorging is geannuleerd. Er zou een nieuwe afspraak gemaakt worden. Vervolgens hoor ik niets. Zaterdag geprobeerd te chatten ( contackt opnemen ). Niet bereikbaar. Echter op de website is vermeld: contackt opnemen kan op zaterdag tot 12.00. Het is duidelijk. Onbekend en onbekwaam. Een grote chaos & absoluut niet aan te raden. Oh ja. De optie is er om het pakket op de stoep te leggen. ( om 22.00 in het donker ). Nooit bestel ik nog iets bij welke winkel dan ook , wat door budbee bezorgd wordt.
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  15. Beoordeling:

    2
    Waardeloze bezorgservice!
    1 ster omdat ik geen 0 sterren kan geven. Heb 8 dagen geleden een bestelling gedaan bij Nunoo. Dezelfde dag bericht ontvangen van Nunoo dat de bestelling verzonden was. Nu zijn we 8 dagen verder en is nog steeds niets bekend over waar mijn bestelling zich bevindt. Toen ik paar dagen geleden contact opnam via de chat (telefoonnummer van Budbee is nergens te vinden) kreeg ik te horen dat het binnen enkele dagen wel geleverd zal worden. Maar nog steeds is er niets bekend over mijn pakketje. Waardeloos!!
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer

Schrijf een review

Het e-mailadres en bestelnummer worden niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ik ga akkoord met de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid door deze review te plaatsen. Ik verklaar ook dat ik een daadwerkelijke ervaring heb met dit bedrijf.

Lees ons controlebeleid en hoe wij zorgen dat reviews authentiek zijn.
Bedankt voor het insturen van jouw review!

Budbee

Budbee, voortgekomen uit een fusie met Instabox (in Nederland voorheen: Red je Pakketje) is een avond leverancier van pakketjes en bestellingen. In Zweden is het bedrijf gestart en biedt voor kleinere webshops de mogelijkheid om efficiënte en duurzamere bezorging te realiseren. Budbee claimt volledig fossielvrij te werken, ze rijden met voertuigen op elektriciteit of HVO100. Het is voor particulieren niet mogelijk om een pakket te versturen via Budbee. Bezorgingen via Budbee kunnen middels de track en trace worden gevolgd, zo weten klanten precies waar de bezorger is en hoe lang het nog duurt voordat de bezorging zal plaatsvinden. Grote winkels die gebruikmaken van de dienstverlening zijn onder andere Kleertjes.com en H&M.

Deel deze pagina

Reviews over dit bedrijf

Hier lees je authentieke reviews van anderen over hun ervaring met Budbee. De beoordeling van 2.6/10 is gebaseerd op 303 gecontroleerde reviews met een gemiddelde van 1.3 uit 5 sterren.

Lees meer reviews:

Schrijf jij ook een review?

Lees op deze pagina beoordelingen over Budbee en help anderen door ook jouw ervaringen achter te laten. Ben jij klant bij Budbee? Deel dan jouw ervaring, in de vorm van een beoordeling. Door te vertellen hoe dit bevalt, van aankoop tot service, of onverhoopte klacht, helpt u anderen een compleet beeld te krijgen. zowel positieve als negatieve ervaringen zijn belangrijk om een betrouwbaar overzicht te ontwikkelen.

Om te zorgen voor onafhankelijke en eerlijke reviews, worden alle geplaatste beoordelingen gecontroleerd en eventueel gemodereerd bij onwaarheden of schending van onze richtlijnen. Help mee om voor iedereen een zo goed mogelijke basis te creëren, door zoveel mogelijk ervaringen en feedback te delen kunnen er betere beslissingen worden genomen in het aankoopproces.

Lees onafhankelijke reviews van klanten over Budbee! Zie welke ervaringen zij hebben gehad met de aankoop, service en de betrouwbaarheid bij dit bedrijf.

Jouw bedrijf op Real Reviews?

Wil je ook reviews verzamelen op onze website? Meld je bedrijf gratis aan op deze pagina en start met het verzamelen van reviews voor jouw onderneming.

Lees reviews en bekijk Budbee

budbee

Om je beter van dienst te zijn gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Lees dan ons Privacybeleid.