1.3/5
GEMIDDELDE BEOORDELING: 2.6/10
(307 Reviews)

Alle reviews

    Aantal reviews: 307
  1. Beoordeling:

    2
    Meerdere slechte ervaringen
    Meerdere keren mijn pakket niet ontvangen. Terwijl de auto wel in buurt was met life tracking, ook een pakket ontvangen dat onder de latex zat , zo ook de stoep en de vloer van de ingang .🙃. Kortom niet tevreden en al helemaal niet over de communicatie die volgt op het niet afleveren. Namelijk GEEN
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid

    Reageer
  2. Beoordeling:

    2
    Jammer
    Eerdere ervaringen met red je pakketje waren wel okay maar niet top. Vanochtend wat besteld en pas in de avond (net dus) de melding dat er een “sorteerfout” is.

    Je betaald extra voor een service die niet bestaat.

    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid

    Reageer
  3. Beoordeling:

    2
    Super slecht
    Super slecht bedrijf zijn leugenaars die nergens op reageren. Zou een bestelling van Bol.com ontvangen. Kreeg melding dat de bezorger het adres niet kon vinden. Dit is de grootste onzin die ik in jaren heb gehoord. Uiteraard wordt er niet op mijn SMS-jes gereageerd. Telefoonnummer is niet bereikbaar. Volgens mij en de vele zeer slechte recentie zijn het een stel oplichters. Onbegrijpelijk dat Bol.com met zo een bedrijf samenwerkt.
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid

    Reageer
  4. Beoordeling:

    2
    Slechte
    Slechtste service ooit! Ik had mijn pakket op een ander adres laten bezorgen, omdat ik ‘s avonds pas laat thuis ben. De eerste avond hebben zij de hele avond voor niets gewacht. Pas om 22.00 uur een bericht ontvangen dat bezorging niet mogelijk was in verband met een sorteerfout. De volgende avond werd het tijdstip van bezorging een aantal keer aangepast en toen de bezorger uiteindelijk kwam, heeft hij het pakket zonder iets meer dan het woord ‘pakketje’ te roepen door de intercom gewoon in de hal van het appartementencomplex onbeheerd achtergelaten. De ontvangers zijn beiden slecht ter been en wisten niet waar het pakket was en zagen door het raam alleen de chauffeur wegrijden. Zij waren niet in staat om het te gaan zoeken. Ik ben toen zelf naar de ontvangers toe moeten rijden om dit te doen, Gelukkig had een vriendelijke buurvrouw het fatsoen om het pakket alsnog op de juiste plaats af te leveren. Je denkt het goed opgelost te hebben door de bestelling naar een adres te laten brengen waar altijd iemand thuis is en de bezorger dus niet voor niets komt, krijg je dit. Echt te triest voor woorden. Ik hoop dat iedere webwinkel aan gaat geven van welke bezorgdienst zij gebruik maken, zodat ik nooit meer voor instabox hoef te kiezen. Als zij bezorgen, dan bestel ik niets.
    2

    0

    Je hebt al gestemd!

    Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid

    Reageer
    1. Ook ik ben totaal verbijsterd dat a) Eén zichzelf respecterend bedrijf zich inlaat met Instabox.
      b) Bol.Com zijn naam hiermee te grabbel gooit.
      Voortaan annuleer ik een bestelling als het door Instabox ” bezorgd” word. Liever weet ik vantevoren welke bezorgdienst er langs komt.
      1

      0

      Je hebt al gestemd!

      Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid

  5. Beoordeling:

    2
    Bezorger niet komen opdagen
    Hele avond thuis, track&trace hele avond bij gehouden. Dan opeens om 22:10 “het kan niet bezorgd worden”. Geen activiteit op de camera geweest. Of luie bezorger en/of slecht bedrijf!
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid

    Reageer
    1. Shit company. It’s like a scam. Same issue. It says deliver at this time and never turn up
      0

      0

      Je hebt al gestemd!

      Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid

  6. Beoordeling:

    2
    bezorging niet gelukt, klantenservice erg druk
    Bestelling via Bol.com, zou via deze bezorgdienst instabox (voorheen redjepakketje) worden geleverd. Keurig de track en tracé gevolgd en op het moment dat ik aan de beurt ben krijg ik een melding dat de bezorging niet gelukt is: Bedrijf gesloten. Ik woon weliswaar in een winkelcentrum maar ik ben geen bedrijf en ben gewoon thuis. Al de hele avond! Heel jammer dat de chauffeur zich er zo makkelijk van af maakt terwijl bovendien mijn telefoonnummer bekend is bij de bezorgdienst en ik dus gebeld had kunnen worden. Vervolgens direct klantenservice gebeld want wie weet is de chauffeur nog in de buurt en kan het pakketje alsnog worden bezorgd. Weinig kans want pas na 25 minuten krijg ik iemand aan de lijn.. Vervolgens is het niet duidelijk of het vandaag nog geleverd kan. worden want dat hangt van de route af.. Hallo. die weten jullie toch? Nu afwachten of het morgen wel wordt geleverd. Jammer dat ik dan dus weer de hele avond kwijt ben want ze weten pas na 17.00 uur hoe laat jij aan de beurt bent. Slechte zaak dit soort bedrijven en jammer dat een betrouwbaar bedrijf als bol.com hier zaken mee doet. Zou ze overigens sieren als er bij het bestelproces wordt aangegeven met wel bedrijf het bezorgd wordt. Dan kun je daar als consument rekening mee houden en beslissen of je de bestelling wel of niet doet. In dit geval had ik dat dus niet gedaan. En met mij meer als ik deze reviews hier zo lees.
    3

    0

    Je hebt al gestemd!

    Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid

    Reageer
  7. Beoordeling:

    2
    2e keer via red je pakketje
    Dit is de 2e keer dat ik mijn pakket via red je pakketje/instabox zou krijgen. Het 1e pakket werd later bezorgd omdat het te laat op de avond werd. Ze bezorgen tot 22.30 uur. Met nog 1 bezorging te gaan om 22.00 werd t te laat?

    Nu weer geen pakket gekregen nu door een”sorteer fout”!

    Het is nu wel heel erg irritant aan het worden de bezorging via deze bezorger.
    Ik heb het ook doorgegeven aan degene waar ik het heb besteld. En dat ik geen pakketten meer wil als t via Red je pakketje/Instabox gaat. Superslechte bezorgservice.

    2

    0

    Je hebt al gestemd!

    Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid

    Reageer
  8. Beoordeling:

    2
    zeer slecht bedrijf
    dit bedrijf is geen ster waardig.
    als bedrijf heb ik een pakketje in geleverd bij service punt in januri , ( helaas wel net te laat volgens de regels van Red je Pakketje , ik was niet op de hoogte dat het binnen 2dagen ingeleverd moest zijn , zo heette het bedrijf nog in januari) , mijn pakketje wel opgehaald bij het op haalpunt maar nooit afgeleverd bij mijn klant. na contact zou ik het binnen 10 dagen terug ontvangen. maar nee nog steeds niet.
    als ik contact heb zeggen “o ik zie dat het gescand is dus u zult het nu snel ontvangen.”maar nee hoor. en dan in eens krijg ik helemaal geen contact meer . is het bedrijf overgenomen blijkbaar door Instabox. via hen een klacht in gedient. ze geven aan het op te lossen, maan zeggen niet hoe. op een avond kom ik rond 22 uur thuis en staat er een auto van Red je pakketje 5 deuren voor mijn huis. ik vraag de chauffeur of hij toevallig mijn pakketje ook bij heeft , leek me zeer efficent, maar nee hoor dat was niet het geval.
    ik stuur een factuur voor de geleden schaden, krijg ik mail dat dit naar afdeling claims gestuurd dient te worden. maar als je via tussen broker of verzendplatvorm inleverd , is het advies om daar de factuur in te dienen. na contact te hebben gehad met My parcel , begrijp ik dat het dan alleen om de verzend kosten gaat en dat zij deze kosten niet terug krijgen ontvangen van Instabox.
    kortom , ik heb mijn klant een nieuw pakket moeten sturen, kortom extra kosten moetn maken ,
    want mijn klant verwacht zijn pakketje gewoon, ik vint het WEL belangrijk dat ik goede service lever.
    nu probeer ik ze te bellen en hang al lange tijd in de wacht ,
    wat ik snap na het lezen van alle voorgaande recentie
    2

    0

    Je hebt al gestemd!

    Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid

    Reageer
  9. Beoordeling:

    2
    Slecht
    Hele avond gewacht en track trace gevolgd.
    Niet aangebeld en op de camera’s geen activiteiten voor de deur maar ineens toch de melding, helaas u was niet thuis en ook uw buren niet.
    Slaat nergens op!
    Zeer teleurstellend.
    2

    0

    Je hebt al gestemd!

    Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid

    Reageer
  10. Beoordeling:

    2
    te laat bezorgen en dan ook nog een Sorteerfout
    Donderdag product besteld ,zou vrijdag afgeleverd worden maar helaas deze was “te laat aangekomen en kon niet op tijd worden gesorteerd” Volgende dag een sorteer fout…..
    Wees dan ook de professional en neem het voor eigen rekening dat het zsm word opgelost.
    Erg weinig vertrouwen in dat het product ooit mijn voordeur bereikt als ik dit allemaal zo lees.
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid

    Reageer
  11. Beoordeling:

    2
    Super onbetrouwbaar, zeer slecht
    Hele avond gewacht, nog 3 te bezorgen zei de telefonist en toch ineens een mail dat het niet meer zou komen. Extreem onbetrouwbaar. Zou de volgende avond komen. Weer dom eachten. Moet het nog zien, 33 pakketjes te gaan zei track/trace dus zal wel weer
    niet lukken. Onbegrijpelijk dat Ikea met Instabox werkt. Zo treurig slecht.
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid

    Reageer
  12. Beoordeling:

    2
    Sorteerfout….
    1 ster is al teveel. Wat een teleurstellende ervaring. Pakket zou dinsdagavond worden bezorgd. Sorteerfout, volgende dag beter…Nu vrijdag nog steeds geen bezorging. En actuele status is niet te volgen. Mail al 2 dagen onbeantwoord. Ik kies de volgende keer als het even kan geen levering via Instabox/redjepakketje.
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid

    Reageer
  13. Beoordeling:

    2
    SLECHTSTE BEDRIJF OOIT
    Pakket wordt al weken niet geleverd. Pas op: dit bedrijf is oplichterij, samen met meubella. Krijg meldingen dat de bezorger heeft aangebeld, wat uiteraard niet is gebeurd.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid

    Reageer
  14. Beoordeling:

    2
    Same day delivery werkt gewoon niet.
    Geef al mijn pakketten aan met same day delivery en is nog nooit dezelfde dag bezorgd. Waardeloos. Duurt het ook nog 2 weken bij hun om een probleem op te lossen. Als je een andere optie hebt ga dan daarvoor.
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid

    Reageer
  15. Beoordeling:

    2
    Geen ster waard! Pakketjes verdwijnen of worden niet bezorgd.
    Als het niet zo droevig gesteld zou zijn bij dit bedrijf dan zou je er misschien nog om kunnen lachen… Dat dit bedrijf hier ook gewoon mee weg blijft komen. Pakketjes verdwijnen plotseling tijdens de bezorgronde. Ja meneer, het pakketje is opeens niet meer in mijn wagen. Ah, geeft niet joh, het had maar een waarde van 1300 euro… geeft niks! En als je dan de hele avond op je pakketje zit te wachten krijg je om 21:50 uur een mailtje… ja sorry hoor maar we hebben je pakketje verkeerd gesorteerd en komen het morgen bij je afleveren. Dus de volgende avond zit je weer te wachten… om 21:48 uur… dezelfde mail… we hebben het verkeerd gesorteerd… en je raad het niet… de 3e avond op rij… ja wel hoor! Weerrrrr dezelfde mail… verkeerd gesorteerd.
    Een tip voor bedrijven; ga niet met deze gasten in zee want dat kost je kostbare klanten!
    1

    1

    Je hebt al gestemd!

    Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid

    Reageer

Schrijf een review

Het e-mailadres en bestelnummer worden niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ik ga akkoord met de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid door deze review te plaatsen. Ik verklaar ook dat ik een daadwerkelijke ervaring heb met dit bedrijf.

Lees ons controlebeleid en hoe wij zorgen dat reviews authentiek zijn.

Het gebruik van deze website is voor zowel bedrijven als gebruikers geheel gratis. Daarom bevatten sommige pagina's affiliate links, waarvoor wij een commissie kunnen ontvangen.
Bedankt voor het insturen van jouw review!

Budbee

Budbee, voortgekomen uit een fusie met Instabox (in Nederland voorheen: Red je Pakketje) is een avond leverancier van pakketjes en bestellingen. In Zweden is het bedrijf gestart en biedt voor kleinere webshops de mogelijkheid om efficiënte en duurzamere bezorging te realiseren. Budbee claimt volledig fossielvrij te werken, ze rijden met voertuigen op elektriciteit of HVO100. Het is voor particulieren niet mogelijk om een pakket te versturen via Budbee. Bezorgingen via Budbee kunnen middels de track en trace worden gevolgd, zo weten klanten precies waar de bezorger is en hoe lang het nog duurt voordat de bezorging zal plaatsvinden. Grote winkels die gebruikmaken van de dienstverlening zijn onder andere Kleertjes.com en H&M.

Deel deze pagina

Reviews over dit bedrijf

Hier lees je authentieke reviews van anderen over hun ervaring met Budbee. De beoordeling van 2.6/10 is gebaseerd op 307 gecontroleerde reviews met een gemiddelde van 1.3 uit 5 sterren.

Lees meer reviews:

Schrijf jij ook een review?

Lees op deze pagina beoordelingen over Budbee en help anderen door ook jouw ervaringen achter te laten. Ben jij klant bij Budbee? Deel dan jouw ervaring, in de vorm van een beoordeling. Door te vertellen hoe dit bevalt, van aankoop tot service, of onverhoopte klacht, helpt u anderen een compleet beeld te krijgen. zowel positieve als negatieve ervaringen zijn belangrijk om een betrouwbaar overzicht te ontwikkelen.

Om te zorgen voor onafhankelijke en eerlijke reviews, worden alle geplaatste beoordelingen gecontroleerd en eventueel gemodereerd bij onwaarheden of schending van onze richtlijnen. Help mee om voor iedereen een zo goed mogelijke basis te creëren, door zoveel mogelijk ervaringen en feedback te delen kunnen er betere beslissingen worden genomen in het aankoopproces.

Lees onafhankelijke reviews van klanten over Budbee! Zie welke ervaringen zij hebben gehad met de aankoop, service en de betrouwbaarheid bij dit bedrijf.

Jouw bedrijf op Real Reviews?

Wil je ook reviews verzamelen op onze website? Meld je bedrijf gratis aan op deze pagina en start met het verzamelen van reviews voor jouw onderneming.

Lees de reviews en open de website van Budbee

Als je hieronder op accepteren klikt, wordt automatisch de website van het bedrijf geopend en kun je op onze website authentieke beoordelingen lezen van echte klanten en bezoekers. Dit kan je helpen om een weloverwogen beslissing te nemen over een aankoop bij Budbee.

Je kunt op onze website meer informatie vinden over hoe we de echtheid van beoordelingen garanderen. Ons privacybeleid en andere relevante informatie kun je ook direct hier vinden. Gebruik de onderstaande knoppen om de bedrijfswebsite te openen en de reviews te lezen, of om deze niet te openen en deze melding te sluiten.

Om je beter van dienst te zijn gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Lees dan ons Privacybeleid.