2.1/5
GEMIDDELDE BEOORDELING: 4.2/10
(20 Reviews)

Alle reviews

    Aantal reviews: 20
  1. Beoordeling:

    10
    App
    Als men voldoende punten heb zou je een gratis 2e menu krijgen. Dus bijna 34600 punten ruim voldoende .na een mail van de beren dat 10 punten extra krijg 13 februari j.l. nog meer punten dus wat let mij ff reserveren. Expliciet erbij gezet dat het om een 2e menu gratis gaat reservering bevestigd gekregen bij de beren Capelle aan den IJssel. Op dag van gebruik een uur van tevoren door hun gebeld dat dit niet meer kan ivm met een hack van hun app enige tijd terug.
    Nergens geen melding van op hun site en waarom dan extra punten?
    Belachelijk en ook dame van de boeking in restaurant zij dat ik het moest melden bij hoofdkantoor van hun.
    Reactie geven het door aan restaurant.
    Niets meer gehoord …….
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  2. Beoordeling:

    2
    Hele slechte high tea
    abominabele high tea:
    voor high tea bij de Beren in Alphen aan den Rijn geweest . Nog nooit zo een slechte high tea gehad . 3 middelmatige hartige hapjes en heleboel mierzoete supermarkt koekjes en goedkope kleine gebakjes . Wat betreft de hartige : boterham met carpaccio met spek en 3 slablaadjes, casino sandwich met zalm uit blik en 1 mini worstbroodje. ik was jarig geweest en heb op verschillende dagen mijn groepjes vriendinnen/ familie op 4 high tea getrakteerd . Die van de Beren was nog geen tientje waard; echt abominabel . Geen pot thee maar in drukte elke keer om thee vragen . uiteindelijk heeft 1 persoon 2 kopjes thee gehad en de rest 1 kopje . ik heb gevraagd of ze al die koekjes kunnen vervangen voor iets hartigs maar ze kwamen niet eens terug met antwoord . dus behalve de scone al het zoete laten staan; volgens bediening hebben ze in maart wel nieuwe en betere high tea . ik durf het niet meer aan. Dus volgende keer gewoon thuis lekkere hapjes en dan naar de beren voor wat thee wegens mooie gebouw
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  3. Beoordeling:

    2
    steenkoud eten bezorgt.
    Bezorger prima op tijd .Het eten was koud niet te pruimen. Schande voor zo’n grote keten. Zeer slecht.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  4. Beoordeling:

    4
    Kleine hapjes te prijzig
    Onlangs bij de Beren bij Pathé de Kuip Rotterdam geweest om iets te snacken.
    Bediening was prima, vriendelijk en snel. Echter, aan de hapjes die we bestelden mankeerde helaas een en ander.
    Garnalenkroketjes: 2 stuks, zonder garnaal in een overvloed aan saus voor, houd je vast: EUR 9,00!! Dat is EUR 4,50 per mini-kroketje!!!
    Belachelijk. Zet het aantal kroketjes op de kaart, dan kan de gast zelf beslissen of hij dit hapje nog wil.
    Manchego met mango-chutney: totaal verkeerde chutney. Pittig met stukjes “iets”. Geen mango te proeven. De chutney behoort romig en zoet te zijn. Beter te serveren met honing, marmelade of andere jam.
    Stokbrood met aioli en kruidenboter. Brood was goed warm, maar aioli zat weinig smaak aan.
    Geitenkaaskroketjes werden overigens goed geserveerd.
    Tenslotte, een “open keuken” is prima, maar haal dan wel alle rotzooi uit zicht. Potten appelmoes, flessen/potten mayonaise, ketchup, curry en een doos met taart voor dessert van een Ierse fabrikant.
    Het is ook niet echt prettig om personeel in keuken met handen aan neus te zien wrijven en daarna vrolijk verder te werken.
    Kortom: tijd voor verbetering.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  5. Beoordeling:

    2
    Slecht
    Beneden pijl. Slechte en langzame bediening. Eten niet goed en lauw. Geen bestek. Niet voor herhaling vatbaar
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  6. Beoordeling:

    10
    Heerlijk gegeten
    Samen met vriendin gegeten bij de beren Oosterhof. We hebben genoten van het 3-gangenmenu. Het personeel was super vriendelijk, professioneel en heel attent. Wij gaan hier zeker een keer terug.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  7. Beoordeling:

    10
    In een woord Fantastisch
    Gebruik gemaakt van een actievoucher. Ontzettend lekker gegeten, en bediening fantastisch.
    Echt een aanrader! Met name het filiaal in Alexandrium 1, te Rotterdam Oosterflank.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  8. Beoordeling:

    2
    wat een slechte zaak
    was in de beren bleiswiik. vouchers bij blokker
    duidelijk aangeven gevraagd als voorgerecht stokbroodje, dat kon als hoofdgerecht ossenhaas puntjes, niemand geeft aan dat dit niet in het menu zit. ipv toetje koffie. toen afrekenen werd 85 euro, simpel berekening bteekbroodje ipv carpaccio lijkt mij -2 euro, koffie ipv toetje lijkt mij – 4 euror. ossenhaas puntjes ipv saté +6 , in totaal dus0 4 wijntjes in totaal, nee of ik ff 85 euro wou afrekenen en dan kr
    echt belachelijk ga niet naar de beren, er liggen overal beren op de weg of je trapt in de slangen kuil, heel matig eten voor die prijs
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  9. Beoordeling:

    2
    Verjaardagsdiner
    Op 11 november gedineerd met familie. We mochten ineens geen plaats nemen in het gedeelte van het restaurant waar diners worden uitgeserveerd, nee, we moesten in het lunch gedeelte plaatsnemen terwijl we een week eerder gevraagd hadden of dat een probleem was ivm de betere stoelen… toen dat was geen probleem. Andere (arrogante) leiding andere regels ondanks de door ons aangevoerde argumenten. Na het voorgerecht vroeg ik of de bedrijfsleider (naam zal ik niet noemen) vandaag aan het werk was. Niet om te klagen, maar om hem gedag te zeggen, we kwamen vaker te dineren. Nee, hij is er niet en hij komt ook niet weer, dat was niks! Hij is weg. Onvoorstelbaar, zo’n antwoord naar een gast, bovendien ken ik de vorige bedrijfsleider en hij is een op en top gastheer en bedrijfsleider, 2e vervelende ervaring binnen 20 minuten. Als desert bestelde iemand van ons de chocolade proeverij. Bij het uitserveren zat daar helaas geen chocolade roomijs bij terwijl dat wel op de menukaart stond. Bij het melden kregen we de grootste belediging te verwerken. We moesten lezen en niet naar de plaatjes kijken, we hadden gelezen(!) dat we dat aan deze erg jonge man (bedrijfsleider op dat moment?) moesten vertellen… Toen liep hij naar de keuken en kwam niet bij ons terug om ons antwoord te geven. Bij het vertrek heb ik hem gevraagd hoe dat nou zat, kreeg ik een snauwerig antwoord dat het ijs op was, daarna draaide hij zich om en liep weg. Jammer, heel jammer het is zo’n mooi restaurant! Ik heb jaren les gegeven in gastvrijheid en heb dit gedrag zelf niet eerder meegemaakt. Heb een klacht ingediend bij de Beren op hun website, maar geen enkele reactie gekregen. Ja, dan denk je…
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  10. Beoordeling:

    2
    bejegening manager de Beren Roosendaal
    Ik had via een supermarktketen een actiebon voor 1 + 1 gratis diner gekocht. Toen we op de dag waarop ik gereserveerd had in het restaurant aankwamen, gaf de manager aan dat ik via een andere website had moeten reserveren (ik stond wel in het reserveringssysteem voor die dag). We konden wel eten zei ze, maar dan wel tegen het normale tarief. Ik vroeg of ze ter plekke een oplossing wilde bedenken, maar dat kon niet zei ze (behalve een andere keer terugkomen). Ik vond deze houding erg star en klantonvriendelijk en heb gezegd dat ik contact zou opnemen met het hoofdkantoor, omdat ik dit een zeer vreemde gang van zaken vond. De dag daarop heb ik via het daarvoor bestemde formulier m’n verhaal gedaan en ik kreeg al snel bericht dat er contact met me zou worden opgenomen om samen tot een oplossing te komen. daarna bleef het echter stil. Inmiddels zijn we 3 maanden verder, heb ik al minstens 5 x een bericht en zelfs ook per post een brief naar het hoofdkantoor gestuurd, maar tot op heden heb ik geen reactie ontvangen! Ik vind dit absoluut niet kunnen, vandaar dat ik deze recensie schrijf. De Beren heeft bij deze dus een aantal goede klanten verloren!
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  11. Beoordeling:

    2
    De Beren Haarlem
    Bij aankomst deed de pin het niet. Kan gebeuren, echter wel de 2e keer in korte tijd. Had ik een maand geleden hier nog prima gegeten, nu was het verschrikkelijk. Slechte, ongeïnteresseerde bediening, slecht eten ( de spareribs werden gewoon uit de vriezer gehaald en moesten van het bot afgezaagd worden, de “loaded” fries waren voorzien van wel 3 hele druppels kaas) ik denk dat zelfs Gordon Ramsey hier nieuwe scheldwoorden voor kan verzinnen. Mijn vrouw bestelde een Martini Pornstar, maar kreeg iets wat zoveel alcohol bevatte dat je er beter mee kon gaan schoonmaken, deze teruggestuurd, toen werd er doodleuk verteld dat ze dat niet van de bon af konden halen, ze waren immers geen cocktailbar. Uiteindelijk met veel moeite toch van de bon afgehaald, maar een excuus kon er niet af. Kortom, slecht eten, slechte service. Er zijn genoeg andere restaurants, ik zou je vooral aanraden om daar te gaan eten en vooral niet hier..
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  12. Beoordeling:

    4
    Jammer!
    Gisteren gegeten voor mij verjaardag, varkenshaas was niet heet, voor de saus 2 euro bij betalen. bij 3 personen, maar 2 friet, voor de derde 3 euro moeten betalen, viel jammer genoeg een beetje tegen.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  13. Beoordeling:

    2
    Ervaring de Beren Zwijndrecht 15-10-2023
    Zojuist weer terug van een bezoek aan de Beren Zwijndrecht. Wij bestelde een broodplankje en een vooraf. Vreemd genoeg kregen wij het vooraf eerder dan het broodplankje. Broodplankje maar afbesteld. Nu het hoofdgerecht, de zoute friet was koud. De bestelde garnalen waren zowel bij het voorgerecht als bij het hoofdgerecht koud. Na te hebben geklaagd bij de bediening werden de koude gerechten in de magnetron opgewarmd. Toen bestelde we nog een dessert, we waren er met z’n vieren en er werd 1 dessert op tafel gezet en de rest kwam 5 minuten later. Lekkere planning. Al met al bij de bediening mijn beklag gedaan en bood heer excuus aan en vertelde dat dit regelmatig voorkwam. Tegen mijn zin in om de nota gevraagd en mocht 229,00 euro aftikken voor een zeer matige maaltijd. Eigenlijk schandalig hoge prijs voor de bijzonder matige kwaliteit van eten. Ik zou niemand aanraden om hier te gaan eten. Had zelf voor aankomende kerstavond voor 10 personen laten reserveren maar ga dit annuleren want ik wil mijn genodigden dit niet aandoen.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  14. Beoordeling:

    2
    Bezorging
    Ik had de verkeerde bestelling en het was niet te eten droog en smerig plus moest naar bellen waar me kip was die bleek nog daar re zijn nooit meer zonde van me geld
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  15. Beoordeling:

    10
    Prima
    Wij hebben heerlijk gegeten bij de Beren in Emmen
    Ook betaalbaar en vriendelijke bediening
    Komen zekers weer om heerlijk te eten plus een net en gezellig restaurant!!👍
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer

Schrijf een review

Het e-mailadres en bestelnummer worden niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ik ga akkoord met de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid door deze review te plaatsen. Ik verklaar ook dat ik een daadwerkelijke ervaring heb met dit bedrijf.

Lees ons controlebeleid en hoe wij zorgen dat reviews authentiek zijn.
Bedankt voor het insturen van jouw review!

De Beren

De Beren is een restaurantketen met tientallen vestigingen in Nederland. Het bedrijf is ooit ontstaan met een aantal restaurants met herkenbare namen, zoals Billy Beer en Bono Beer. Inmiddels zijn deze namen losgelaten en valt de hele keten onder de naam “de Beren”. De restaurants zijn geschikt om met het hele gezin te gaan eten. Daarnaast kun je bij de beren online eten bestellen, dit zijn andere gerechten dan die in het restaurant worden geserveerd. De keten had vroeger een aantal all you can eat concepten, deze zijn recent vervangen door verschillende concepten op de kaart. Zo kun je verschillende gerechten delen maar kun je ook kiezen voor grote stukken vlees zoals en biefstuk en zelfs een Tomahawk steak. Zowel het bestellen van eten als het reserveren van een tafel in één van de vestigingen is mogelijk via de website van de Beren. Deze kun je vinden via beren.nl.

Deel deze pagina

Reviews over dit bedrijf

Hier lees je authentieke reviews van anderen over hun ervaring met De Beren. De beoordeling van 4.2/10 is gebaseerd op 20 gecontroleerde reviews met een gemiddelde van 2.1 uit 5 sterren.

Lees meer reviews:

Schrijf jij ook een review?

Ben je van plan om De Beren te bezoeken, of er wat te bestellen? Op deze pagina vind je ervaringen van anderen die jou al voor gingen. In de reviews vind je betrouwbare ervaringen van mensen die jou al voor gingen. Dankzij deze informatie kun je vooraf een goede keuze maken om al dan niet naar De Beren te gaan.

Heb je al eens wat gegeten of gedronken bij De Beren? Laat dan jouw ervaring op het gebied van reserveren, service, bediening en eten achter. Zo help je andere bij het maken van hun keuze. Alle reviews worden gecontroleerd op valsheid en onwaarheden zodat alleen echte en betrouwbare reviews worden weergegeven.

Jouw bedrijf op Real Reviews?

Wil je ook reviews verzamelen op onze website? Meld je bedrijf gratis aan op deze pagina en start met het verzamelen van reviews voor jouw onderneming.

Lees reviews en bekijk De Beren

De Beren

Om je beter van dienst te zijn gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Lees dan ons Privacybeleid.