ONVZ is een eersteklas zorgverzekering die in 1933 is opgericht in houten. Inmiddels heeft het verzekeringsbedrijf meer dan 400 werknemers en 440000 verzekerde klanten. Klanten die opzoek zijn naar een zorgverzekering kunnen via de website van ONVZ.nl een premie berekenen alvorens een verzekering af te sluiten. Via de website kan er eenvoudig en snel antwoord worden gevonden op de meeste vragen, daarnaast is de helpdesk bereikbaar via telefoon, email en chat. De zorgsoorten die kunnen worden gevonden bij ONVZ zijn: Fysiotherapie, GGZ, mondzorg, Farmacie, Verpleging en en nog veel meer. Bekijk de website van ONVZ.nl voor alle informatie over de zorgverzekering.




Alle reviews
Aantal reviews: 4 -
Beoordeling:
2
typisch onvz
Dit is een typisch voorbeeld van de werkwijze van ONVZ. Hoewel het hier gaat om een medisch noodzakelijk en door een specialist voorgeschreven hulpmiddel – een onbetwiste dekking volgens de polis – wordt de vergoeding geweigerd. De reden? Een puur procedurele: het is niet vooraf aangevraagd. Alsof de gemiddelde verzekerde bij elke stap de polisvoorwaarden raadpleegt! De afwijzing is dus niet inhoudelijk, maar enkel gebaseerd op een formaliteit. Het is ronduit misleidend dat een verzekeraar met een ‘eerste klas’ imago zich op deze manier aan de betalingsplicht onttrekt. Kortom: ONVZ zoekt altijd de mazen in de wet om onder een vergoeding uit te komen. Blijf uit de buurt van deze verzekeraar.
0
0
Je hebt al gestemd!
-
Beoordeling:
10
Snelle en duidelijke service
Ontzettend goede service, duidelijke website en snelle afhandeling van declaraties. Mijn vragen werden vriendelijk beantwoord via de chat. Zeer tevreden over ONVZ als zorgverzekeraar!
0
0
Je hebt al gestemd!
-
Beoordeling:
10
Snelle service en ruime dekking
Duidelijke website en vriendelijke klantenservice, premie berekenen gaat snel, ruime dekking voor fysiotherapie en mondzorg. Erg tevreden over de overstap naar ONVZ!
0
0
Je hebt al gestemd!
-
Beoordeling:
10
Niet transparant
Al twee jaar bij onvz verzekerd. Dit jaar een dure verzekering afgesloten omdat we wisten dat er een operatie zat aan te komen. Maar omdat het ziekenhuis in oktober vorig jaar heeft gebeld om een afspraak te maken, vergoeden ze niks. Want dan valt het onder de verzekering van vorig jaar…. Terwijl de operatie dit jaar is. Deze kleine lettertjes staan niet in het overzicht met vergoedingen op hun site. Niet transparant dus en zeer slechte service.
0
0
Je hebt al gestemd!
Bedankt voor het insturen van jouw review!e.lems
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid
Francis
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid
Aron
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid
Sher
Review handmatig gecontroleerd en goedgekeurd. Bekijk ons beleid