1.3/5
GEMIDDELDE BEOORDELING: 2.6/10
(304 Reviews)

Alle reviews

    Aantal reviews: 304
  1. Beoordeling:

    2
    Verschrikkelijk, traag en slechte communicatie
    Een week lang gewacht op mijn pakket terwijl het binnen 24 uur geleverd zou worden. Uiteindelijk een week moeten wachten. 3 avonden gewacht tot 22.30, 3 keer loopt de bezorger vertraging op. Zelfs na gemaild te hebben dat dit pakket belangrijk voor me was en ik het zsm nodig had, word ik als laatste bezorgd- en door de telkens oplopende vertraging een week lang niet gelukt. Dan mag het pakket retour. Geen communicatie, ze doen niks voor je, trage bezorgers. Nooit meer deze bezorgservice!
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  2. Beoordeling:

    2
    waardeloos stop er maar mee
    te lui om t naar boven te brengen in de lift, t pakket was zo neergesmeten in de gezamenlijke hal van ons appartement waar iedereen t zo kan pakken.
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
    1. Hetzelfde is bij mij gebeurd. Hebben ze het pakket gewoon beneden in de hal gegooid. Ook helemaal niet aangebeld. Zag pas de volgende dag, dat het pakket was “bezorgd”.
      0

      0

      Je hebt al gestemd!

  3. Beoordeling:

    2
    Pakket niet bezord geanuleerd
    Zeer slechte bezorgdienst pakket zou tussen kwartover 6 en kwartvoor zeven geleverd worden ga ik kijken waar pakket is hebben ze het geanuleerd
    En dan staat er we zijn aan de deur geweest meerdere keren nou niet bij mij iniedergeval
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  4. Beoordeling:

    2
    Bezorgpogingen
    Bij Instabox zeggen ze dat ze “bezorgpogingen” doen. En zo is het. Bezorgpogingen die telkens mislukken, terwijl PostNL en DHL geen moeite hebben mijn adres te vinden. Ze geven ook telkens een bezorgtijd op, maar je hebt meer aan een kalender dan aan een klok.
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  5. Beoordeling:

    2
    "sorteerfout"?!!?!?!!?
    Door een zogenaamde sorteerfout hebben ze niet bezorgd. Ik heb extra betaald omdat zij aangaven dat ze dezelfde avond konden bezorgen. Niet dus?!!?!?!? Zeg dit dan niet!!!
    4

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  6. Beoordeling:

    10
    voor het eerst echt thuisbezorgd
    voor het eerst in 15 jaar dat ik een pakketje bij me aan de deur werd gebracht, weet dat ik in een moeilijk pand woon met 200+ inwoners, en meestal worden pakketjes voor in het café gedumpt, maar deze jonge man heeft extra moeite genomen om het echt naar me deur te brengen, props
    0

    2

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  7. Beoordeling:

    8
    Prima
    Ik had er weinig vertrouwen in na het lezen van alle horrorreviews, maar mijn pakketje is netjes aan de deur bezorgd op de afgesproken tijd. Blijkbaar nemen ze hier in Overijssel (hub Zwolle) nog wél competente bezorgers aan.
    3

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  8. Beoordeling:

    8
    Pakje is geleverd op de aangegeven tijd.
    Ik had nog nooit van instabox gehoord en heb daarom wat revieuws gelezen. Ik werd er niet vrolijk van en hoopte dat mijn pakje wel zou arriveren. Mijn pakje is op de aangegeven tijd bezorgd door een vriendelijke chauffeur. Het kan dus ook goed gaan.
    2

    1

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  9. Beoordeling:

    2
    Wat is dit een slechte bezorgdienst
    Bezorgdienst je krijgt niks bezorgd behalve problemen! 16-08-2022 zou het pakketje geleverd worden tijdsslot was verlopen maar geen probleem stond op de website. ’s avonds laat staat er sorteerfout geen probleem morgen leveren wij wel. 17-08 geen tijdsslot ’s avonds een melding pakket niet afgeleverd. 18-08 melding pakket kwijt? Ik moest contact opnemen met de webwinkel want het pakket was kwijt en zou dus ook niet meer geleverd worden.
    Slechte (lees geen) bezorging, geen feedback via sms ongelooflijk dat bedrijven hier zaken mee doen!
    3

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  10. Beoordeling:

    2
    Kansloze toko
    Gisteren besteld en zou die avond worden geleverd. Niks dus. Vandaag ook geen geen track en trace bericht, dus…. contact zoeken maar. Krijg je zo’n kolere chatbox die niks voor je doet. Dan maar bericht sturen. Krijg geen bewijs van versturing in mijn eigen mail en geen enkele reactie terug. Wat een kansloze toko is dit. NOOIT DOOR DIT BEDRIJF je bestelling laten leveren!! Zal ook een klacht indienen bij de leverancier waar ik de spullen heb besteld en hoop dat ze deze vervoerder niet meer inschakelen.
    3

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  11. Beoordeling:

    2
    Hufters
    Ik had een afspraak voor bezorging op 17-8-2022. Ik kreeg vandaag 16-8-2022 een e-mail met het bericht dat ze vandaag langs kwamen om mijn bestelling te bezorgen. Volgens de app moest de bezorger nog 1 adres doen en dan was ik aan de beurt. Ik zie op de live app dat hij maximaal nog 5 minuten er over doet om op mijn adres te komen. Ineens krijg ik het bericht dat de bestelling is geannuleerd en dat de bestelling retour afzender gaat.. De bezorger beweert dat hij 3 keer aan de deur is geweest. Ik woon bij een hoek van een drukke weg, ik zie wie de straat in komt rijden. Denk die bezorger dat ik uit een ei komt. Ik had nog nooit van Instabox gehoord, tot ik ging Google. Als ik al die klachten leest, dan zal ik als werkgever een onderzoek instellen naar mijn bezorgers. Welke bezorgers hebben de meeste annuleringen omdat de bewoners niet thuis waren.
    2

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  12. Beoordeling:

    2
    Waardeloos
    Heel onbetrouwbaar en waardeloos bedrijf.
    Kreeg bericht dat mijn pakket wordt over 5 min opgehaald stond op de balkon (6e verdieping) waar ik de hele straat kan zien. Meneer de bezorger (met hun herkenbare oude wrakken) rijdt met 50 voor onze flat langs stopt vervolgens 2 straten verder op en stuurt bericht dat wij hebben elkaar gemist. Tsja ja zo lekker makkelijk centjes verdienen… het is niet de eerste keer dat dit gebeurt, maar er is geen nummer van klantenservice van instabox en op e-mails reageren ze ook niet dus communicatie is ook -10 voor deze bedrijf. Ik ontvang mijn h&m bestellingen via Instabox, vind erg jammer dat zijn ze overgestapt van post nl/dhl.
    2

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  13. Beoordeling:

    2
    Waardeloos bedrijf zegt dat ze gaan bezorgen en later is het pakketje niet goed gesorteerd
    Slecht bedrijf. Je krijgt een melding dat het pakket bezorgd gaat worden en later bericht dat het door een sorteerfout niet bezorgd kan worden dat gebeurd al een aantal dagen…. geen reclame…
    2

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  14. Beoordeling:

    2
    Dat H&M nog samenwerkt met Instabox
    Dat H&M nog samenwerkt met Instabox. Dit bedrijf bezorgt gewoon geen pakketten, stuurt alles retour naar H&M. Als je de klantenservice van H&M belt sturen ze je naar Instabox die nooit de telefoon opnemen en pas na minimaal 24 uur reageren op een vraag.
    Als ik al wat bestel, dan met Klarna want dan heb je in ieder geval niet betaald voor een pakket wat niet wordt bezorgd (2x gebeurd met een vooraf betaalf pakket, geen hulp van zowel H&M als Instabox). Als ik al wat bestel dan laat ik het niet meer thuis bezorgen want iedere keer wordt gezegd dat ik een bedrijfsadres heb. Zelfs de levering in een supermarkt met kluisjes doen ze niet goed. Dan was het: het pakket was te groot vd kluis (nee hoor) en zonder overleg: dus we gaan over op thuisbezorging. Thuisbezorging: u heeft een bedrijfsadres, het is na 17.00 dus we bezorgen niet. Voor de zoveelste keer: het is geen nedrijfsadres maar woonadres. Minstens 3 mailtjes gaan er standaard overheen en dan wordt het teruggestuurd naar in dit geval H&M. Bestellen kan en ga ik dus niet meer bij H&M want zelfs afleveren in een winkel kan Instabox niet. Als dat wordt aangegeven in een mail richting Instabox: ze reageren niet op wat je zegt, gewoon standaardmail met het is ons niet gelukt om af te leveren op het bedrijfsadres. Als het al een bedrijfsadres zou zijn: niemand in de straat gezien, ik werk thuis en pakket is iedere keer zgn laat in de avond aangeboden. Ik heb nl het hele verloop op de mail.
    Leugens over: er is geen ander afleveradres ingevoerd dus geannuleerd en teruggestuurd: ik had een adres ingevuld: een supermarkt met kluisjes. Als je daar al niet kan leveren wat moet ik dan opgeven voor ander afleveradres. Absoluut geen verzekering dat daar wel wordt afgeleverd.
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer
  15. Beoordeling:

    2
    Pakket kwijt
    Pakket moest retour en is volgends afgesproken tijd en datum opgehaald met correcte meegeleverde retourlabel. De volgende ochtend krijg ik een bericht om mijn retour zending te volgen. Staat er een totaal ander retour adres dan waar het naartoe zou moeten. De zelfde dag dit gemeld bij Instabox en bij de webshop. Instabox zou dit corrigeren, echter is dit nooit gedaan. 3 maanden lang ben ik er achteraan gegaan om contact en duidelijkheid te krijgen van Instabox maar werd van het kastje naar de muur gestuurd om vervolgend te horen: je pakket is kwijt, neem contact op met de webshop. Doordat er een foutieve retoursticker over de correcte retoursticker is geplakt door Instabox kan niemand iets achterhalen en neemt niemand zijn verantwoording waardoor ik nu de rekening moet betalen!
    2

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reageer

Schrijf een review

Het e-mailadres en bestelnummer worden niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ik ga akkoord met de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid door deze review te plaatsen. Ik verklaar ook dat ik een daadwerkelijke ervaring heb met dit bedrijf.

Lees ons controlebeleid en hoe wij zorgen dat reviews authentiek zijn.
Bedankt voor het insturen van jouw review!

Budbee

Budbee, voortgekomen uit een fusie met Instabox (in Nederland voorheen: Red je Pakketje) is een avond leverancier van pakketjes en bestellingen. In Zweden is het bedrijf gestart en biedt voor kleinere webshops de mogelijkheid om efficiënte en duurzamere bezorging te realiseren. Budbee claimt volledig fossielvrij te werken, ze rijden met voertuigen op elektriciteit of HVO100. Het is voor particulieren niet mogelijk om een pakket te versturen via Budbee. Bezorgingen via Budbee kunnen middels de track en trace worden gevolgd, zo weten klanten precies waar de bezorger is en hoe lang het nog duurt voordat de bezorging zal plaatsvinden. Grote winkels die gebruikmaken van de dienstverlening zijn onder andere Kleertjes.com en H&M.

Deel deze pagina

Reviews over dit bedrijf

Hier lees je authentieke reviews van anderen over hun ervaring met Budbee. De beoordeling van 2.6/10 is gebaseerd op 304 gecontroleerde reviews met een gemiddelde van 1.3 uit 5 sterren.

Lees meer reviews:

Schrijf jij ook een review?

Lees op deze pagina beoordelingen over Budbee en help anderen door ook jouw ervaringen achter te laten. Ben jij klant bij Budbee? Deel dan jouw ervaring, in de vorm van een beoordeling. Door te vertellen hoe dit bevalt, van aankoop tot service, of onverhoopte klacht, helpt u anderen een compleet beeld te krijgen. zowel positieve als negatieve ervaringen zijn belangrijk om een betrouwbaar overzicht te ontwikkelen.

Om te zorgen voor onafhankelijke en eerlijke reviews, worden alle geplaatste beoordelingen gecontroleerd en eventueel gemodereerd bij onwaarheden of schending van onze richtlijnen. Help mee om voor iedereen een zo goed mogelijke basis te creëren, door zoveel mogelijk ervaringen en feedback te delen kunnen er betere beslissingen worden genomen in het aankoopproces.

Lees onafhankelijke reviews van klanten over Budbee! Zie welke ervaringen zij hebben gehad met de aankoop, service en de betrouwbaarheid bij dit bedrijf.

Jouw bedrijf op Real Reviews?

Wil je ook reviews verzamelen op onze website? Meld je bedrijf gratis aan op deze pagina en start met het verzamelen van reviews voor jouw onderneming.

Lees de reviews en open de website van Budbee

Als je hieronder op accepteren klikt, wordt automatisch de website van het bedrijf geopend en kun je op onze website authentieke beoordelingen lezen van echte klanten en bezoekers. Dit kan je helpen om een weloverwogen beslissing te nemen over een aankoop bij Budbee.

Je kunt op onze website meer informatie vinden over hoe we de echtheid van beoordelingen garanderen. Ons privacybeleid en andere relevante informatie kun je ook direct hier vinden. Gebruik de onderstaande knoppen om de bedrijfswebsite te openen en de reviews te lezen, of om deze niet te openen en deze melding te sluiten.

Om je beter van dienst te zijn gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Lees dan ons Privacybeleid.